- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už je na čase provést na pražském magistrátě defenestraci. Jednoho by nenapadlo, že tolik let po sametové revoluci si nebude moci taxikář smluvně stanovit ceny po vzájemné dohodě.
1) to je možné ve smluvní přepravě
2) u taxíků je to běžné v Lagosu nebo v Egyptě
3) řidiči Uberu primárně neplatí daně
nevim proc Uber zkousi nejake pseudotarify za minutu jizdy....v californii by si tohle nikdy nedovolili, to by asi skoncili velmi brzy.....
V USA vcetne kalifornie je taky bezny tarif za mili + minutu jizdy (vezi uberu, tak ale maji kopec a kazda ma jiny cenik, nektere jsou i bez minutove sazby)
Nejdříve skončily desky, pak kazety a nakonec CD, nyní musí hvězdy na podium, aby přežily. To je vývoj, kdo se dříve přizpůsobí, ten dřív bere, co brání taxi firmám využít nynějších znalosti a to samé použít proti uberu.
Hůř se jim bude krást, když peníze potečou elektronicky
co je,, super " pro zákazníka / mnohdy zaplatí víc než kdyby jel přes dispečink a to se nepíše, že faxifí doplácí řidičům nejméně do maximální ceny - o co tady jde poškodit taxikařinu a jak se mají ti poctivý uživit - stačí dostat z Prahy ty bez zkoušek, koncesí, bohužel tu vládnou ČERNÍ a ti co jsou správně označení, tak jsou kontrolování a pokutováni chceme dělat svojí práci poctivě a dlouhodobě, ale v této džungli to jde velice těžko
Taxikáři se vyřadili sami svými podvody a okrádáním zákazníků. Netvrdím, že to dělají všichni, ale snad žádné jiné povolání tím není tak proslulé.
to s cenou za minuty jízdy je velice rafinované... a nevýhodné. Znám pár lidí, co už Uber zkusili - a bylo to dražší, než taxi přes dispečink
ALe to už je na zákazníkovi a konkurenci co si zvolí. Zakazovat Uber není správná cesta.
Hlavně je neuvěřitelné, že se tu píše jakoby nic o nelegálním podnikání, jako kdyby to bylo naprosto v pořádku a ještě se tu firma vychloubá, jak je zisková.
Je to tak složité ve správním řízení docílit předběžného opatření a zabavit auto?
Nebo je to snad finta magistrátu, jak zatočit s taxikářskými šmejdy co okrádají zákazníky tím, že se rozhoří bitva mezi nimi a jinými šmejdy co zase nezákonně podnikají?
Každý si v Praze dělá co chce a magistrát jen čučí ...
Do výpočtu je hlavně třeba ještě započítat to, že na rozdíl od Uberu Vás klasický taxikář vždycky okrade o pár stovek
Cizince, Čecha těžko, není-li padlý na hlavu. Dělají nám ostudu, bohužel, na druhou stranu, okradli mě v NY, Římě...o Africe a Asii nemluvě