- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Další agenda a získávání peněz z lidí. Kdysi jsem jel do Německa a tak jsem si byl emisní nálepku pořídit. Dostal jsem ji na základě velkého techničáku, ale musel jsem za ni zaplatit 300Kč. Žádné měření neproběhlo. Připadá mi to dost drahé.
Dneska v dobe pocitacu by policajtu mel stacit seznam modelu aut, ktere splnuji podminky. Ale holt oni zrejme stezi rozeznavaji barvy.
Vy při pohledu z venku během 2 vteřin poznáte, jaký je v autě motor?
Co ty automobilky neudělají proto, aby mohly prodávat a vyšachovaly autobazary....
To jako že by lidi si doma ta auta začali štosovat?
Tak já si sám bez jakéhokoliv nařízení již od zítřka nalepím na sklo hnědou vinětu která bude označovat že to je k pos...í.
hm ta známka nestojí 10 ale jen 5€,a pokuta je jen 40€.Jinak tu známku prodaj v každým autosalonu a Čech nemusí dávat ani velkej techničák, ještě se zeptaj jakou chce,zelenou,žlutou......kšeft je kšeft,když se prodá pár milionů nálepek tak se přeci nějaké € vydělá.Chudáci Němci koukali jak vyoraný když jsem tak dojel s Octavií I a měl zelenou .....Pak jsem si pořizoval na další auto a stejnej scénář.
Tak to máte stejné jako jezdit s falešnou dálniční známkou. Dokud vás nechytnou, tak pohoda a samá srandička.
ono je otázkou, zda za čas do islámských měst vůbec jezdit
Temer kazda regulace ve smyslu ekologie znamena ekologicke skody (ktere se ovsem ze studii dopadu vynechaji) a minimum uzitku.
Fascinuje mě ta naivita, že to tolik lidí nevidí. Velká část výsledků práce přívrženců strany Zelených způsobuje pouze a jen řízený nárůst konzumu. To je něco, co je přesně v rozporu s pozitivním přístupem k planetě a jejim zdrojům, čili k tomu tak opakovaně deklarovanému zelenému způsobu života. Spousta lidí, věřím že v dobré víře, naběhlo heslům těchto "ekostran", které mají za úkol to hlavní ... pomoci udržet v chodu určitá odvětví průmyslu. Nebo si myslíte, že tento politický projekt stran zelených v EU je samofinancovatelný z peněz dárců a není štědře dotovaný hráči v pozadí? Kvůli Zeleným se spotřebovává v palivech víc surové ropy, než před biosložkou. Kvůli Zeleným lidé vyhazují funkční věci, aby kupovali de facto ty samé, s více kurvítky, které budou muset, narozdíl od těch předchozích, vyhodit po kratší době používání. Kvůli zeleným a dalším pseudoochranářským praktikám mají dnešní vozy větší spotřebu (=větší emise), než měly vozy 12-15 let staré. Ve výsledku máme vozy s emisní normou EURO6, kterou ale dosahuje vlastně netušíme ani kdo, jen víme, kdo to deklaruje. Lidé pobláznění zeleným viděním světa vyměnili nejen vlastní, ale především svobodu druhých za svět v neustálých omezeních, zotročování a v nutnosti utrácet za něco, za co utrácet nechtějí, ale jsou k tomu nuceni. Pokud takhle vypadá současné pojetí demokracie, pak si říkám, že je možná čas na změnu kurzu, než po nás budou vládní zmocněnci chtít, abychom ze svých peněž kupovali nejen nová vozidla sobě, ale pro svého adoptovaného imigranta, který má přeci také nárok na pohyb.
Ale co chces ve svete lzi, manipulace a dotaci. Proste "zeleni" jsou jen lobisticka skupina urciteho druhu byznysu, nelisi se od jinych stran, snad jen tim, ze (treba podobne jako feministky) delaji neco uplne jineho, nez je slovnikova definice nazvu jejich strany/uskupeni.
Já chci konečně vidět grafy měření. Nějaká fakta. Ideálně po dnech a co nejvíce dozadu, ideálně od doby. kdy žádná auta nebyla. Čím dál více se mně nelíbí, kdy se prosazuje nějaký zákon, ale občanům a daňovým poplatníkům nejsou předloženy fakta o měření atd.