- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jinak dle diskutujicich co si jednou za 11 let nebo 1za zivot koupi nove auto, jsou majitelé firem co kupujou předražená auta do firmy co 5 let asi úplný Id....i. Kde na to berete drzost to by se jeden po tento. ..
Kia se mě docela líbí, ale cenově nevychází o moc lépe než škoda. Takže bych šel do ní. Ale potřeboval jsem praktické auto za rozumnou cenu. Tak jsem nakonec koupil berlingo. Snad moc neprodělám koupil jsem to nové.
autor Sůra, nezaujatý novinář jeho články: na téma pojedeme k moři, platí koncern.
Hyundai v Česku padá o čtvrtinu, Škoda roste dvakrát rychleji než trh
Hyundai klesá, zatímco trh roste. Včetně „malého souseda z Boleslavi“
Nejsme očíslované stroje, říkají odboráři. V Hyundai začíná boj o mzdy
Chování Hyundai vůči prodejcům je šikana, říká předseda podnikatelů
Hyundai se bouří největší dealer, chce odchod šéfa kvůli úplatkům
Dožínková prémie. Jak si měl říct šéf Hyundai o bonusový úplatek
To je jen stručný seznam plivanců. Většinou reaguje okamžitě, po vydání zprávy o svolávání na opravu vozů Superb "vymyslí " článek.
Svolávacích akcí přibývá, nejvíce aut poslal do servisu Hyundai.
Jste pane Sůro opravdu "nezaujatý"? Tvrdím že nikoli, jste jen poskok co píše na objednávku.
Byla v těch článcích nějaká lež?
Nebo o čem to vlastně meleš?
kde má idnes článek ?: Volkswagen odložil svolání superbů a passatů s podvodným softwarem. Oprava zvyšovala jejich spotřebu", přece se psalo, že ty emisní problémy budou vyřešeny z kraje února??
Niekedy mám dojem, že tie niekedy až zúrivé nenávistné útoky voči Hyundai/Kia píšu jedinci, ktorých životná automobilová nirvána končí pri vysnenej kúpe firemnej vyráchanej dízlovej ojazdeniny Octavia (pretože 95% Octavii sa predáva ako služobné auto) a na nové drahé auto jednoducho nemajú. Odhliadnuc od faktu, že auto je spotrebný predmet na presun medzi 2 bodmi sa dá všeobecne konštatovať, že renomované značky (napríklad Kia je aj čo do počtu vyrobených áut a aj svetového uchytenia na trhoch oveľa úspešnejšia ako Skoda) vyrábajú v súčasnosti kvalitné autá v rôznych triedach pre rôznych zákazníkov a neexistuje tam nejaký vyslovene šunt. Chyba sa často robí v nevhodnom výbere typu auta. Ja som vlastnil novú Octáviu a teraz mám novú Kiu Ceed a môžem konštatovať, že pokiaľ nebudem brať do úvahy 10-ročný morálno-technický rozdiel v tejto nižšej strednej triede, boli to kvalitou porovnateľné autá. U Octávie bol zbytočne veľký kufor. Čo však môžem porovnať jednoznačne, Kia sa mi javí výhodnejšia oproti Skode z nasledovných pragmatických dôvodov: je pri rovnakej výbave lacnejšia, nekradne sa, dostupný a cenovo prijateľný servis aj mimo autorizovaného servisu. Možno preto si 95% Kia Ceed kupujú fyzické osoby a u Skody je tomu naopak. Dizajn neriešim - to je čisto subjektívne hľadisko. Niekomu sa páči konzervatívny VW interiér, niekomu futuristický dizajn Kia. A niekomu ojazdená dymovnica TDI.
No, jen maly detail. Octavii se neprodava 95% do fleetu. Realne je to tusim 80% a i u Ceeda je to tusim 55% fleetu
nemozem si pomoct ale ten hyundai mi pride krajsi ako kia aj vnutri aj vonku.... tucson sa im proste fakt podaril...
Kamarád Tucsona má, taky se mi moc líbí.
V této souvislosti je ta poslední reklama hnujdai velice vtipná, jak si nepotřebují pomáhat a jak jsou oblíbení, správní, čestní. Tak asi proto jim i přes započívání reexeportů (čili přesně to, co kritizuje Vošický u jiných) pořád klesají prodeje raketovým tempem a jsou úplně v... jen marketingové náklady na jedno prodané auto jsou už o dost vyšší než zisk z auta...
nějak se ten soused z Boleslavi nechce zmenšit
S takovym stadem z vesnic v zadech se clovek nemuze ani divit.
Hyundai si za to můžou sami, tou svou přihlouplou reklamou. A byť Kia je seterská firma (spíš tedy dceřinná, ale mám na mysli modely aut), tak se jeví jako podstatně serióznější.