Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Prodejci zájezdů skrývají cestovní kanceláře, bojí se konkurence

Největší tuzemské internetové prodejce zájezdů čeká střet s ministerstvem pro místní rozvoj. To je totiž přesvědčeno, že obcházejí zákon o cestovním ruchu - nezveřejňují totiž pravého pořadatele pobytu. Agentury se opatření brání, obávají se, že jim zákazníci utečou přímo do cestovky, která zájezd pořádá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

Jenže přeprodejce kolikrát má nižšší cenu než přímo pořádající cestovka.

0 0
možnosti
JB

J71a24n 95B87a36r85t35o79š

12. 4. 2016 15:58

Pokud přeprodejci zájezdů mají nulovou přidanou hodnotu, nedivím se, že se obávají zveřejnit cestovní kanceláře. R^;-D;-D;-D

2 0
možnosti
KN

A jakou přidanou hodnotu byste si představoval ? Přidanou hodnotou je v daném případě to, že si zákazník může na jednom místě vybrat zájezdy mnoha cestovních kanceláří, takže nemusí brousit webovky x cestovek, než si vybere a porovná nabídky, některá CA (např. Invia) nabízí prověřené CK s dobrým hodnocením s tím, že v případě, že se zájezd neuskuteční, garantuje vám vrácení peněz nebo jiný zájezd. Přes Invii jsem kupovala zájezd několikrát, před odjezdem se zajímají, zda CK řádně poslala pokyny k odjezdu, po příjezdu volali a ptali se na hodnocení CK. Pokud mají opakovaně na CK stížnosti, přestanou její zájezdy nabízet.

Ceny mají obvykle stejné jako CK, takže pro zákazníka je jedno, kde si zájezd koupí.

3 0
možnosti
JE

Když mi má CA ukázat, která CK pořádá zájezd, proč CK např. neukáže, kdo jim pronajímá penzion v Chorvatsku? Asi ze stejného důvodu ... Já osobně vybírám hotel, oblast atd. Kdo mě tam odveze je asi jedno. Je lepší koupit např. u Invie, která si partnery a jejich kvalitu hlídá. Dokáže dle zkušeností klientů sledovat kvalitu delegátů, ubytování a samotné CK. V Makru taky neřeším, kdo jim tam tu tyčinku Mars přivezl. Sleduji konečný produkt.

0 0
možnosti
RK

Hotely si vybírá CK a kontroluje jejich úroveň. Klient těžko pozná co je to za hotel. Proto si vybere CK které důvěřuje, že ho neflákne do nějaké žumpy mezi šváby.

3 0
možnosti
KN

Jaka konkurence?? Budto maji agentury nasmlouvane s poradajici cestovkou lepsi podminky a jsou tak schopni klientovi nabidnout lepsi cenu nebo nejake nadstandardni sluzby, nez sama cestkovka. Nebo toho ty agentury schopne nejsou, a pak jsou na trhu zbytecne.

10 0
možnosti
MK

Asi to maj špatně nastavené - předpokládám, že pokud se živím přeprodáváním cizích produktů, mám ošetřeno, abych produkt kupoval levněji než jej nabízí svým zákazníkům samotný poskytovatel služby/výrobce zboží. Pak mám prostor pro vlastní náklady a zisky. Pokud ne, měl bych se věnovat něčemu jinému. Levně koupit, draze prodat a mít zisk. Víc v tom vážně není.

7 1
možnosti
PH

Tak v cestovnim ruchu to je vetsinou tak, ze marzi (provizi) diktuje dodavatel. Pokud chce CK hrabat, tak je holt pak moc draha.

0 0
možnosti
KS

Být prodejcem zájezdů, rozhodně bych se nebál. Naopak. S radostí bych vystavil logo CK kterou zastupuji. Ono je to totiž o systému provizí a ne konkurenci (a jak si s provizí naloží sprostředkovatel, je jeho věc. Kolik mu stačí na provoz či zisk ...)

Je naprosto pochopitelné, že si nikdy konečný zákazník nekoupí zboží od výrobce nebo organizátora zájezdu za stejnou cenu jako zprostředkovatel. Vždy tam bude provize (vata). Každý ze všeho něco chce, tak co se divíte 8-o V tomto státě chce každý "všimné" a je jen rozdíl v % podle činnosti nebo oboru nebo vztahu. Tržní mechanismus funguje a je to věcí nabídky a poptávky.

Já osobně upřednostňuji tu "přidanou hodnotu", což jsou služby navíc, protože ty ceny jsou +/- stejné a pokud je někdo levný, je to pro mě podezřelé.

2 0
možnosti
DH

Prodejci musí zveřejňovat jména cestovních kanceláří. Jména prodejců, kteří nezveřejňují jména cestovních kanceláří, ministerstvo zveřejňovat nechce. Aha. Přitom mám pocit, že klient by měl mít právo vědět, kteří prodejci porušují zákon. Nebo je ministerstvo nezveřejňuje proč? Ze stejného důvodu, jako prodejci nezveřejňují jména CK? To by mě vážně zajímalo.V

0 0
možnosti
JZ

Chápu že to nechtějí zveřejnit , ale chtít za pojištění 650 Kč na 15 dni když osobně u pojišťovny je to pod 200 Kč a většinou pojistka je u cestovky také levnější...ono se to vyplatí kupovat snad jen u Invie... oni ručí že když cestovka padne tak vrací celou částku nebo dávají jiný zájezd v jiném termínu :-)

2 0
možnosti
PM

Nejezdete s cestovkou a máte to lepší a levnější.

0 0
možnosti
RK

Ještě jsem se nesetkal třeba s prodejcem elektroniky, který by tajil výrobce. Jsou věci které zkrátka nepochopím.

1 0
možnosti
PF

P12e53t73r 53F68o49u49k32a50l

12. 4. 2016 14:04

Však cestovní agentury taky netají hotel a zemi .....

3 0
možnosti
Foto

Nemám rád překupníky.

2 1
možnosti
PF

P28e81t57r 31F34o19u62k13a15l

12. 4. 2016 14:03

Jenže překupníkem je defakto každý obhchod ;-D

8 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr

26. dubna 2024

Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...

Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo

26. dubna 2024

Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...

Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra

26. dubna 2024

Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...

České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku

26. dubna 2024  15:26

Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!