Diskuze

Rok oprav silnic. České obalovny loni vyrobily nejvíc asfaltu v historii

Na českých silnicích a dálnicích proběhla loni malá a docela nenápadná technologická revoluce. Skončily časy, kdy se nejvíce opravovaly děravé vozovky v těch nejchladnějších měsících roku. Ukazují to statistiky Sdružení pro výstavbu silnic, které každý měsíc sbírá data o objemu vyrobených asfaltových směsí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

toz to asi slo vsecko na vyvoz ne? ja jsem jeste po zadne silnici, kterou by loni kompletne opravili nejel a to najezdim 35 tis. km rocne po cele republice. nebo loni vytvorili rekordni pocet zaplat, resp. zaplat pres zaplaty. jinak si to vysvetlit nedokazu.

1 0
možnosti

U nás jich máme nových celkem dost

0 0
možnosti
Foto

Rv Se ani nedivím, cesty po kterých se dá jezdit frézujou a na ty děravý se kašle. Asi špatný tunel.Rv

1 0
možnosti

U nás si silničáři (nevím kdo ho vybral) našli úsek, který byl naprosto v pohodě, nebyl špičkový, ale byl celkem rovný, hladký a i bez jakýchkoliv děr. Celý povrch ztrhli, dali tam nový, který se spíš podobal štěrku a hotovo. Naprosto nechápu proč? přitom o silnice pár stovek metrů jinde v katastrofálním stavu je tam dál...

1 0
možnosti

Toto řídí od stolu lidé kteří ty cesty neznají a děje se to u nás všude a naprosto běžně. Je to jako by zavřel oči a prstem ukázal na mapu. Tady uděláme 3km nové silnice. Ale přitom se tam nikdo z nich nejede podívat jak to opravdu vypadá a ve kterém místě je to nejhorší. Na hlavu postavené

0 0
možnosti

Dva roky po sobě nemrzlo.

3 0
možnosti

P53e10t75r 33B18ü67r35g64e18r

13. 4. 2016 12:27

Gratuluji k tak odvážnému a bezesporu revolučnímu kroku!! Jak smělé a statečné rozhodnutí, opravovat cesty v období příhodnějšího počasí. Muselo to stát spoustu sil, když ne krve.

Ale vážně: loňský rok se skutečně hodně opravovalo. Ale pořád se "jen" klade asfalt na prvorepublikové klikatiny vedoucí podél mezí či polí sedláků. Místo toho, aby se naprojektovala a realizovala napřímená komunikace s moderními parametry. O dálnici na jihu čech je asi lépe vůbec nepsat, a už vůbec ne o dopravním řešení Českých Budějovic, či - nedejbože - Českého Krumlova.

5 0
možnosti

No tak ono jde i o to, ze oprava stavajici komunikace je temer zadarmo ve srovnani s novou komunikaci...

0 0
možnosti
Foto

Proč se tomu říká obalovny, prosím?

1 0
možnosti

Protože odborný výraz pro asfalt je obalovaná drť.

0 0
možnosti

Však naše silnice už vypadaly hůřeji jak v Bulharsku či Rumunsku. O Estonsku či Lotyšsku ani nemluvě.

1 0
možnosti

M72i56l64a10n 65J60e40c31h

13. 4. 2016 12:58

Estonsko a Lotyssko? Loni jsme projizdeli podel more a tempo oprav te silnice bylo uchvatne! Coz myslim vazne.

1 0
možnosti

Měly by se také opravovat silnice III.třídy, ale ne zaplácnutím lopatou, ale vyřezáním děr a kvalitní zaválcovanou směsí.

4 0
možnosti

A co kvalita obalovaných směsí? Nebo snad v Itálii není takové teplo, že jsem tam neviděl "proježděné" žlaby na komunikaci?

2 0
možnosti

To se děje vlivem špatného podkladu. Na blátě se to vytlačí. Muselo by se to nejdřív vhrabat, udělat pořádný kufr,na to alespoň 2 vrstvy balené a pak by to drželo

3 0
možnosti

J52a72n 67V73o90r53á41č

13. 4. 2016 10:46

Jo,jo už se těším okolo Brna. Peklo jako loni.

Raději bych viděl stavbu třetího pruhu od Holubic po Rosice v obou směrech. Bohužel chápu že je to věc zřejmě technicky nemožná.

Nicméně jsem zaznamenal (tuším zde na Idnes) že počtem projíždějících vozidel je úsek od Rosic přes Brno ke sjezdu na D2 jeden s nejvytíženějších u nás.

2 0
možnosti

zminovany usek je v planu, nevim, jestli az po holubice, ale minimalne po slatine uz je udelana studie a mozna i produkt

0 0
možnosti