Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kožené sedačky, lepší signál i dětské kino. Pendolina omladí interiéry

České dráhy omladí vnitřek svých nejrychlejších vlaků. Pendolina mají po více než desetiletém provozu projít zásadní proměnou interiéru. Dopravce ve středu plán definitivně potvrdil, v příštích týdnech na úpravy vypíše soutěž. České dráhy do nich chtějí investovat 168 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44a55r27t80i98n 10R21u62z67i79c51k16a 1212338946227

Proboha at jej nepremalovavaji do najbrta, soucasna barevna kombinace je jedna z nejlepsich...

0/0
3.5.2016 6:36

J30i15r98i 96D83o83m84i41n28i10k 1151738301950

Jezdím Pendolinem často a co bych skutečně ocenil, tak aby v první třídě bylo jídlo a potí podáváno ve sklenicích a na porcelánu, ne v nějakém plastu s úmělou vidličkou, jako někde na ulici u stánku. I v letadlech v první a business třídě je to standard, nevidím důvod, proč by tomu nemohlo být stejně ve vlaku.

Jinak nejsem velký příznivec kůže ale když to bude například Alcantra, proč ne.

0/0
13.4.2016 23:43

T46o37m 64J29u79r75e76č11k20a 6985852605225

Však v Pendolinu v jedničce je jídlo a pití v porcelánu. ;-)

0/0
14.4.2016 10:06

L11u39k50á63š 41S11e67d21l12á97č18e93k 1593697857620

Sedadla jsou v Pendolinu v pohodě. Stačí čistírna. Většinou, co se ze sedadel měnilo stálo potom za p......

0/−1
13.4.2016 18:20

J98a93n 46V42a71l43a23l51í90k 6526299450296

nevěřím tomu že to bude kůže... spíš to bude nějaká napodobenina

tudíž prosím neuvádět že se používá kůže...

0/−7
13.4.2016 16:03

J94a10n 21V33a71l82a11l76í45k 6726729620846

Jurečko děkuji za mínus ale opravdu to nebude potah z kůže a klidně se s vámi vsadím :-P

0/−4
13.4.2016 18:27

T43o39m 55J35u29r15e90č48k20a 6145482285505

Vsázej se jak chceš. Nemám důvod nevěřit tiskové zprávě:

"V první třídě bude pro jejich čalounění použita pravá kůže v souladu se současným trendem u evropských rychlovlaků."

Pravá kůže je už teď třeba v railjetech, takže není důvod proč by neměla být i zde.

+5/0
13.4.2016 19:46

P67a25v98e71l 87H80a32l90b17i96c95h 6709872856839

3 miliony na nových či nedávno opravených tratích není až takové opotřebení, jaké mají jiné rychlíkové soupravy jezdící po zbytku ČR... Taky by se mohli věnovat i dalším spojům a je jen těm na trase Pha-Ova... !

+1/−2
13.4.2016 15:06

T85o63m 30J73u78r85e10č83k94a 6655322235535

InterPanteři na rychlících, nebo nově rekonstruované vozy Bdpee atd. jsou nic?

+2/0
13.4.2016 15:16

R80a84d94e72k 15N31o25v85o76t72n84ý 5908402926355

Například humusácké vlaky na nejdelší (nebo druhé nejdelší, aby mě někdo nechytal za slovíčko) rychlíkové trase Praha-Luhačovice by změnu potřebovaly daleko víc.

0/0
13.4.2016 15:57

P41a59v64e41l 29H17a61l55b82i74c48h 6639672406139

Jel jste někdy trasu Praha - Brno přes Havlíčkův Brod? Že by se jednalo o nějak málo vytíženou trasu se rozhodně nedá říci. (Spíše naopak a jsem rád, že mám vždycky místenku).

To je utrpení s tím jezdit. Sice tam jsou "rekonstruované" vozy (které vznikly z těch s koženkovými sedadly), ale není tam ani jedna jedinná elektrická zástrčka na celej vagón, aby člověk mohl cestou pracovat. Pominu to, že trať je dost zanedbaná. Ale kolikrát jsem si cestou nemohl ani číst knihu, jak to se mnou v tom vlaku házelo.

Tak se mi pak nedivte, že mě vadí, že cpou prachy tam, kde se cestuje opravdu luxusně. Cenově (na km) vychází trasa, kterou jezdím dvakrát tak dráž než jízdenka s místenkou v Pendolinu (bez nějakých slev). Když jsem jel v Pendolinu, tak jsem si jel jak král a na mé trase to je jako když vezou dobytek. A když je přecpanej vlak (což se stává pravidelně), tak to je tak doslova.

A teď by mě zajímalo, co mi k tomu řeknete?

0/0
13.4.2016 16:03

J15a64n 67V77a20l32a12l33í65k 6666709960186

z prahy do brna jezdím railjetem proč bych jezdil přes hb

+1/0
13.4.2016 16:18

T89o45m 81J48u91r73e51č45k11a 6905932465285

Vozy Aee i Bbdgmee zásuvky mají...

+1/0
13.4.2016 17:14

T38o21m 97J65u66r56e54č73k66a 6295322625825

...a na zanedbanou trať si stěžujte u SŽDC, s tím nemají ČD ani žádní jiní dopravci nic společného.

+1/0
13.4.2016 17:15

V13í39t 35G97a74b57r19i53e65l 5474913106707

Mohli by ubrat jednu řadu sedaček. Vyšší opěradlo by taky nebylo od cesty...

+2/−1
13.4.2016 14:43

M92i88r67o14s73l73a40v 91Z92i89k35m98u98n23d 6518432337268

Spíše přidat, aby kapacita soupravy ve 2. třídě odpovídala soupravám ICE resp. švýcarské BR 500 ...

0/−1
13.4.2016 16:02

V59í85t 19G69a22b19r12i25e45l 5374733726737

A kromě zmenšení místa pro cestující to má jakou konkrétní výhodu?

+1/0
13.4.2016 21:22

J16i65ř94í 63H65u16d62e54c 4582311909192

Ty nový vlaky alá letadlo to je tragédie..vůbec tam není místo a když už by tam bylo místo, tak tam nacpou napevno stolečky...Sám se tam poskládám jen tak tak...občas jedu i se psem a to už máme problém:)

0/−5
13.4.2016 14:24

R74a43d66e19k 41N30o42v23o61t32n75ý 5578112576375

Psy nebrat.

+5/−2
13.4.2016 14:32

V27í30t 26G28a42b14r59i85e37l 5694703106637

Právě naopak. Ve velkoprostoru je víc místa (hlavně na nohy) než v kupé. To jen nesmíš sedět u stolu, ale na místě pro dva.

+6/0
13.4.2016 14:44

M28a60r72t18i13n 50K12r69u64t40ý 1528721519435

potah sedaček je asi nejmenší problém. Byl bych moc rád, kdyby se ČD aspoň v 1. třídě zaměřili na prostor pro nohy. Pro lidi 180+ je ve vlaku tragicky málo místa. Nedej bože když takoví 2 sedí proti sobě. Leo Business i RJ business a relax jsou na tom výrazně lépe, stejně tak 1 třída ve vlacích ČD tříd IC, EC o business v RailPlus nemluvě.

+4/−3
13.4.2016 13:59

J40i88ř57í 60H95u30d28e72c 4882321809662

Konečně někdo se stejným názorem. Někdo mi tady tvrdil, že je tam mnohem víc místa než v kupé. Já si to teda nemyslím...mám 189cm a poskládám se tam jen tak tak.

0/0
13.4.2016 17:22

P69e83t80r 80P70e58t41r 6593422718123

"Nedej bože když takoví 2 sedí proti sobě"

takových míst je ale v každém vagonu pendolina, že by člověk na prstech napočítal :D Otázka jestli s tím můžou opravdu něco udělat, aniž by se pak nějak dramaticky zvyšovala cena jízdenky (když první třída nedávno celkem zlevnila)

0/0
1.5.2016 0:13

V48í97t 17P35e42t62ř89í72k 2544892696290

Omladí........ To pan redaktor nemohl napsat něco, co by neznělo tak debilně? Třeba: "Pendolina dostanou nové interiéry"

0/−10
13.4.2016 13:57

K95a79r19e74l 79J45a54n71k50ů 1374466797274

Kozene jen v prvni tride? Takze ve druhe budou proprdene smradlave latkove, ne dekuji, volim RJ

+2/−18
13.4.2016 13:54

K87a82r68e92l 41J91a11n67k85ů 1194626887934

Pan Kobersky si asi libuje ve spine?

0/−7
13.4.2016 14:02

J84a20n 97K58o35b75ě98r64s84k11ý 1610836601243

Ne. I současné sedačky v Pendolinech rozhodně nejsou špinavé, záleží na údržbě. I RegioJet má látkové sedačky.

+10/0
13.4.2016 14:05

T10o61m 21J61u36r17e53č79k30a 6785232975685

A proto RegioJet v nových busech ustoupil od celokožených a opět se vrací látka? ;-D

+4/0
13.4.2016 14:08

D60r19a70h55o84m84í59r 44S72t90r11o69u80h62a13l 4805168192804

Propocená záda, lidi koukající do mobilů a místo, kde se budou rvát děti?

+2/−17
13.4.2016 13:14

D77a23n67i34e96l 10R62e86i41c40h77e78l 8229769403

S vámi bych chtěl sdílet dvojdomek.

+15/0
13.4.2016 13:36

J13a75n 40P15e97r75n64i51k 8360701208906

Přesně tak. Jen pro mínusovače: jaký je rozdím mezi dětmi a prd@m?

....

Vlastní nevadí.

+5/0
13.4.2016 13:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.