Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kožené sedačky, lepší signál i dětské kino. Pendolina omladí interiéry

České dráhy omladí vnitřek svých nejrychlejších vlaků. Pendolina mají po více než desetiletém provozu projít zásadní proměnou interiéru. Dopravce ve středu plán definitivně potvrdil, v příštích týdnech na úpravy vypíše soutěž. České dráhy do nich chtějí investovat 168 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72a97r64t72i71n 17R77u69z10i70c40k20a 1312728236507

Proboha at jej nepremalovavaji do najbrta, soucasna barevna kombinace je jedna z nejlepsich...

0/0
3.5.2016 6:36

J28i14r78i 75D66o62m47i58n42i79k 1891138251810

Jezdím Pendolinem často a co bych skutečně ocenil, tak aby v první třídě bylo jídlo a potí podáváno ve sklenicích a na porcelánu, ne v nějakém plastu s úmělou vidličkou, jako někde na ulici u stánku. I v letadlech v první a business třídě je to standard, nevidím důvod, proč by tomu nemohlo být stejně ve vlaku.

Jinak nejsem velký příznivec kůže ale když to bude například Alcantra, proč ne.

0/0
13.4.2016 23:43

T74o98m 50J50u95r88e53č97k75a 6645582415985

Však v Pendolinu v jedničce je jídlo a pití v porcelánu. ;-)

0/0
14.4.2016 10:06

L50u70k75á68š 33S42e53d73l53á62č10e37k 1203597157390

Sedadla jsou v Pendolinu v pohodě. Stačí čistírna. Většinou, co se ze sedadel měnilo stálo potom za p......

0/−1
13.4.2016 18:20
Foto

J90a26n 74V54a27l95a40l69í80k 6756339960296

nevěřím tomu že to bude kůže... spíš to bude nějaká napodobenina

tudíž prosím neuvádět že se používá kůže...

0/−7
13.4.2016 16:03
Foto

J38a23n 27V35a62l95a87l66í20k 6666709700176

Jurečko děkuji za mínus ale opravdu to nebude potah z kůže a klidně se s vámi vsadím :-P

0/−4
13.4.2016 18:27

T30o46m 49J22u84r39e47č67k83a 6475832865805

Vsázej se jak chceš. Nemám důvod nevěřit tiskové zprávě:

"V první třídě bude pro jejich čalounění použita pravá kůže v souladu se současným trendem u evropských rychlovlaků."

Pravá kůže je už teď třeba v railjetech, takže není důvod proč by neměla být i zde.

+5/0
13.4.2016 19:46

P54a40v15e86l 56H18a56l54b24i48c82h 6119572626279

3 miliony na nových či nedávno opravených tratích není až takové opotřebení, jaké mají jiné rychlíkové soupravy jezdící po zbytku ČR... Taky by se mohli věnovat i dalším spojům a je jen těm na trase Pha-Ova... !

+1/−2
13.4.2016 15:06

T71o79m 59J13u82r19e75č92k30a 6675892935585

InterPanteři na rychlících, nebo nově rekonstruované vozy Bdpee atd. jsou nic?

+2/0
13.4.2016 15:16

R61a54d74e43k 47N81o51v57o61t33n19ý 5618242626155

Například humusácké vlaky na nejdelší (nebo druhé nejdelší, aby mě někdo nechytal za slovíčko) rychlíkové trase Praha-Luhačovice by změnu potřebovaly daleko víc.

0/0
13.4.2016 15:57

P96a65v21e37l 75H29a94l13b87i79c13h 6709772466839

Jel jste někdy trasu Praha - Brno přes Havlíčkův Brod? Že by se jednalo o nějak málo vytíženou trasu se rozhodně nedá říci. (Spíše naopak a jsem rád, že mám vždycky místenku).

To je utrpení s tím jezdit. Sice tam jsou "rekonstruované" vozy (které vznikly z těch s koženkovými sedadly), ale není tam ani jedna jedinná elektrická zástrčka na celej vagón, aby člověk mohl cestou pracovat. Pominu to, že trať je dost zanedbaná. Ale kolikrát jsem si cestou nemohl ani číst knihu, jak to se mnou v tom vlaku házelo.

Tak se mi pak nedivte, že mě vadí, že cpou prachy tam, kde se cestuje opravdu luxusně. Cenově (na km) vychází trasa, kterou jezdím dvakrát tak dráž než jízdenka s místenkou v Pendolinu (bez nějakých slev). Když jsem jel v Pendolinu, tak jsem si jel jak král a na mé trase to je jako když vezou dobytek. A když je přecpanej vlak (což se stává pravidelně), tak to je tak doslova.

A teď by mě zajímalo, co mi k tomu řeknete?

0/0
13.4.2016 16:03
Foto

J29a66n 23V96a92l69a73l49í62k 6746219690206

z prahy do brna jezdím railjetem proč bych jezdil přes hb

+1/0
13.4.2016 16:18

T56o50m 50J68u56r69e94č64k56a 6615282395655

Vozy Aee i Bbdgmee zásuvky mají...

+1/0
13.4.2016 17:14

T50o86m 62J44u20r72e20č76k14a 6525482265695

...a na zanedbanou trať si stěžujte u SŽDC, s tím nemají ČD ani žádní jiní dopravci nic společného.

+1/0
13.4.2016 17:15

V45í33t 26G57a61b64r58i83e56l 5474383436247

Mohli by ubrat jednu řadu sedaček. Vyšší opěradlo by taky nebylo od cesty...

+2/−1
13.4.2016 14:43

M18i50r29o71s14l94a66v 36Z28i86k85m28u64n47d 6598432527978

Spíše přidat, aby kapacita soupravy ve 2. třídě odpovídala soupravám ICE resp. švýcarské BR 500 ...

0/−1
13.4.2016 16:02

V12í51t 85G33a71b47r98i10e63l 5794803936497

A kromě zmenšení místa pro cestující to má jakou konkrétní výhodu?

+1/0
13.4.2016 21:22

J34i10ř95í 63H69u56d41e47c 4522581429262

Ty nový vlaky alá letadlo to je tragédie..vůbec tam není místo a když už by tam bylo místo, tak tam nacpou napevno stolečky...Sám se tam poskládám jen tak tak...občas jedu i se psem a to už máme problém:)

0/−5
13.4.2016 14:24

R46a39d39e96k 26N98o50v13o48t35n91ý 5378832786805

Psy nebrat.

+5/−2
13.4.2016 14:32

V72í14t 41G86a55b34r46i61e27l 5684823896867

Právě naopak. Ve velkoprostoru je víc místa (hlavně na nohy) než v kupé. To jen nesmíš sedět u stolu, ale na místě pro dva.

+6/0
13.4.2016 14:44

M21a59r59t92i52n 17K35r18u68t12ý 1468791409905

potah sedaček je asi nejmenší problém. Byl bych moc rád, kdyby se ČD aspoň v 1. třídě zaměřili na prostor pro nohy. Pro lidi 180+ je ve vlaku tragicky málo místa. Nedej bože když takoví 2 sedí proti sobě. Leo Business i RJ business a relax jsou na tom výrazně lépe, stejně tak 1 třída ve vlacích ČD tříd IC, EC o business v RailPlus nemluvě.

+4/−3
13.4.2016 13:59

J10i97ř18í 67H78u89d74e67c 4432211719862

Konečně někdo se stejným názorem. Někdo mi tady tvrdil, že je tam mnohem víc místa než v kupé. Já si to teda nemyslím...mám 189cm a poskládám se tam jen tak tak.

0/0
13.4.2016 17:22

P91e98t77r 21P38e42t19r 6623912888753

"Nedej bože když takoví 2 sedí proti sobě"

takových míst je ale v každém vagonu pendolina, že by člověk na prstech napočítal :D Otázka jestli s tím můžou opravdu něco udělat, aniž by se pak nějak dramaticky zvyšovala cena jízdenky (když první třída nedávno celkem zlevnila)

0/0
1.5.2016 0:13

V98í83t 76P53e72t13ř11í93k 2164252436460

Omladí........ To pan redaktor nemohl napsat něco, co by neznělo tak debilně? Třeba: "Pendolina dostanou nové interiéry"

0/−10
13.4.2016 13:57

K62a19r10e13l 98J21a52n25k47ů 1304656257354

Kozene jen v prvni tride? Takze ve druhe budou proprdene smradlave latkove, ne dekuji, volim RJ

+2/−18
13.4.2016 13:54

K39a57r73e13l 70J76a97n20k31ů 1194826127464

Pan Kobersky si asi libuje ve spine?

0/−7
13.4.2016 14:02

J11a64n 42K26o64b71ě58r61s24k11ý 1370396201503

Ne. I současné sedačky v Pendolinech rozhodně nejsou špinavé, záleží na údržbě. I RegioJet má látkové sedačky.

+10/0
13.4.2016 14:05

T49o73m 38J77u28r61e27č42k54a 6365892455475

A proto RegioJet v nových busech ustoupil od celokožených a opět se vrací látka? ;-D

+4/0
13.4.2016 14:08

D44r36a40h10o27m11í61r 20S87t81r30o65u93h66a72l 4255568462734

Propocená záda, lidi koukající do mobilů a místo, kde se budou rvát děti?

+2/−17
13.4.2016 13:14

D59a35n58i46e92l 40R64e49i29c67h19e15l 8369289333

S vámi bych chtěl sdílet dvojdomek.

+15/0
13.4.2016 13:36

J23a35n 82P11e19r37n58i40k 8610901178226

Přesně tak. Jen pro mínusovače: jaký je rozdím mezi dětmi a prd@m?

....

Vlastní nevadí.

+5/0
13.4.2016 13:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.