Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kožené sedačky, lepší signál i dětské kino. Pendolina omladí interiéry

České dráhy omladí vnitřek svých nejrychlejších vlaků. Pendolina mají po více než desetiletém provozu projít zásadní proměnou interiéru. Dopravce ve středu plán definitivně potvrdil, v příštích týdnech na úpravy vypíše soutěž. České dráhy do nich chtějí investovat 168 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M52a28r75t88i47n 68R88u18z77i34c86k39a 1832228476827

Proboha at jej nepremalovavaji do najbrta, soucasna barevna kombinace je jedna z nejlepsich...

3.5.2016 6:36

J68i55r27i 88D71o34m38i71n33i48k 1401928691770

Jezdím Pendolinem často a co bych skutečně ocenil, tak aby v první třídě bylo jídlo a potí podáváno ve sklenicích a na porcelánu, ne v nějakém plastu s úmělou vidličkou, jako někde na ulici u stánku. I v letadlech v první a business třídě je to standard, nevidím důvod, proč by tomu nemohlo být stejně ve vlaku.

Jinak nejsem velký příznivec kůže ale když to bude například Alcantra, proč ne.

13.4.2016 23:43

T27o68m 35J37u21r60e82č65k65a 6665812345915

Však v Pendolinu v jedničce je jídlo a pití v porcelánu. ;-)

14.4.2016 10:06

L87u44k24á32š 21S78e63d58l27á89č26e50k 1953107857270

Sedadla jsou v Pendolinu v pohodě. Stačí čistírna. Většinou, co se ze sedadel měnilo stálo potom za p......

13.4.2016 18:20

J23a40n 26V84a39l92a92l68í15k 6936779560416

nevěřím tomu že to bude kůže... spíš to bude nějaká napodobenina

tudíž prosím neuvádět že se používá kůže...

13.4.2016 16:03

J44a65n 16V15a67l71a89l97í55k 6526589550546

Jurečko děkuji za mínus ale opravdu to nebude potah z kůže a klidně se s vámi vsadím :-P

13.4.2016 18:27

T16o89m 71J77u93r70e65č24k69a 6665942175785

Vsázej se jak chceš. Nemám důvod nevěřit tiskové zprávě:

"V první třídě bude pro jejich čalounění použita pravá kůže v souladu se současným trendem u evropských rychlovlaků."

Pravá kůže je už teď třeba v railjetech, takže není důvod proč by neměla být i zde.

13.4.2016 19:46

P57a27v38e92l 27H84a93l52b32i21c69h 6199602436789

3 miliony na nových či nedávno opravených tratích není až takové opotřebení, jaké mají jiné rychlíkové soupravy jezdící po zbytku ČR... Taky by se mohli věnovat i dalším spojům a je jen těm na trase Pha-Ova... !

13.4.2016 15:06

T21o54m 67J36u85r82e50č44k23a 6605872875845

InterPanteři na rychlících, nebo nově rekonstruované vozy Bdpee atd. jsou nic?

13.4.2016 15:16

R62a50d94e50k 89N96o14v93o90t76n93ý 5408262616875

Například humusácké vlaky na nejdelší (nebo druhé nejdelší, aby mě někdo nechytal za slovíčko) rychlíkové trase Praha-Luhačovice by změnu potřebovaly daleko víc.

13.4.2016 15:57

P15a76v34e70l 58H95a15l18b33i25c94h 6339882896529

Jel jste někdy trasu Praha - Brno přes Havlíčkův Brod? Že by se jednalo o nějak málo vytíženou trasu se rozhodně nedá říci. (Spíše naopak a jsem rád, že mám vždycky místenku).

To je utrpení s tím jezdit. Sice tam jsou "rekonstruované" vozy (které vznikly z těch s koženkovými sedadly), ale není tam ani jedna jedinná elektrická zástrčka na celej vagón, aby člověk mohl cestou pracovat. Pominu to, že trať je dost zanedbaná. Ale kolikrát jsem si cestou nemohl ani číst knihu, jak to se mnou v tom vlaku házelo.

Tak se mi pak nedivte, že mě vadí, že cpou prachy tam, kde se cestuje opravdu luxusně. Cenově (na km) vychází trasa, kterou jezdím dvakrát tak dráž než jízdenka s místenkou v Pendolinu (bez nějakých slev). Když jsem jel v Pendolinu, tak jsem si jel jak král a na mé trase to je jako když vezou dobytek. A když je přecpanej vlak (což se stává pravidelně), tak to je tak doslova.

A teď by mě zajímalo, co mi k tomu řeknete?

13.4.2016 16:03

J19a76n 49V80a91l43a33l84í55k 6196479380316

z prahy do brna jezdím railjetem proč bych jezdil přes hb

13.4.2016 16:18

T56o63m 42J94u16r55e13č96k98a 6985812175375

Vozy Aee i Bbdgmee zásuvky mají...

13.4.2016 17:14

T78o46m 53J84u88r80e77č95k52a 6155492735515

...a na zanedbanou trať si stěžujte u SŽDC, s tím nemají ČD ani žádní jiní dopravci nic společného.

13.4.2016 17:15

V21í64t 95G42a37b34r20i58e97l 5844853726757

Mohli by ubrat jednu řadu sedaček. Vyšší opěradlo by taky nebylo od cesty...

13.4.2016 14:43

M35i57r56o12s30l45a82v 91Z43i51k77m28u40n10d 6838462677818

Spíše přidat, aby kapacita soupravy ve 2. třídě odpovídala soupravám ICE resp. švýcarské BR 500 ...

13.4.2016 16:02

V63í97t 63G50a62b33r56i87e26l 5204943516227

A kromě zmenšení místa pro cestující to má jakou konkrétní výhodu?

13.4.2016 21:22

J43i35ř89í 95H91u32d75e78c 4912261489892

Ty nový vlaky alá letadlo to je tragédie..vůbec tam není místo a když už by tam bylo místo, tak tam nacpou napevno stolečky...Sám se tam poskládám jen tak tak...občas jedu i se psem a to už máme problém:)

13.4.2016 14:24

R28a22d49e92k 81N42o40v67o83t11n36ý 5188522936575

Psy nebrat.

13.4.2016 14:32

V48í79t 82G59a45b55r34i66e32l 5874873506207

Právě naopak. Ve velkoprostoru je víc místa (hlavně na nohy) než v kupé. To jen nesmíš sedět u stolu, ale na místě pro dva.

13.4.2016 14:44

M77a85r71t75i86n 70K70r16u17t97ý 1968961549585

potah sedaček je asi nejmenší problém. Byl bych moc rád, kdyby se ČD aspoň v 1. třídě zaměřili na prostor pro nohy. Pro lidi 180+ je ve vlaku tragicky málo místa. Nedej bože když takoví 2 sedí proti sobě. Leo Business i RJ business a relax jsou na tom výrazně lépe, stejně tak 1 třída ve vlacích ČD tříd IC, EC o business v RailPlus nemluvě.

13.4.2016 13:59

J39i10ř93í 31H21u89d94e67c 4352971679102

Konečně někdo se stejným názorem. Někdo mi tady tvrdil, že je tam mnohem víc místa než v kupé. Já si to teda nemyslím...mám 189cm a poskládám se tam jen tak tak.

13.4.2016 17:22

P20e45t62r 14P46e57t74r 6173782958603

"Nedej bože když takoví 2 sedí proti sobě"

takových míst je ale v každém vagonu pendolina, že by člověk na prstech napočítal :D Otázka jestli s tím můžou opravdu něco udělat, aniž by se pak nějak dramaticky zvyšovala cena jízdenky (když první třída nedávno celkem zlevnila)

1.5.2016 0:13

V26í39t 66P32e81t60ř18í21k 2534372576370

Omladí........ To pan redaktor nemohl napsat něco, co by neznělo tak debilně? Třeba: "Pendolina dostanou nové interiéry"

13.4.2016 13:57

K69a77r39e57l 50J25a55n74k80ů 1804296447724

Kozene jen v prvni tride? Takze ve druhe budou proprdene smradlave latkove, ne dekuji, volim RJ

13.4.2016 13:54

K47a17r86e60l 44J50a21n81k34ů 1864516247394

Pan Kobersky si asi libuje ve spine?

13.4.2016 14:02

J78a37n 68K75o85b48ě11r34s18k75ý 1880296151393

Ne. I současné sedačky v Pendolinech rozhodně nejsou špinavé, záleží na údržbě. I RegioJet má látkové sedačky.

13.4.2016 14:05

T49o47m 19J10u82r90e50č11k41a 6725482155295

A proto RegioJet v nových busech ustoupil od celokožených a opět se vrací látka? ;-D

13.4.2016 14:08

D69r75a35h36o27m75í26r 38S14t59r51o11u90h75a96l 4615678852364

Propocená záda, lidi koukající do mobilů a místo, kde se budou rvát děti?

13.4.2016 13:14

D35a73n31i61e28l 56R12e76i29c77h54e76l 8349849173

S vámi bych chtěl sdílet dvojdomek.

13.4.2016 13:36

J38a84n 13P55e29r53n79i12k 8310711928706

Přesně tak. Jen pro mínusovače: jaký je rozdím mezi dětmi a prd@m?

....

Vlastní nevadí.

13.4.2016 13:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.