Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kožené sedačky, lepší signál i dětské kino. Pendolina omladí interiéry

České dráhy omladí vnitřek svých nejrychlejších vlaků. Pendolina mají po více než desetiletém provozu projít zásadní proměnou interiéru. Dopravce ve středu plán definitivně potvrdil, v příštích týdnech na úpravy vypíše soutěž. České dráhy do nich chtějí investovat 168 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M94a87r38t80i58n 29R25u63z26i51c17k19a 1492268506867

Proboha at jej nepremalovavaji do najbrta, soucasna barevna kombinace je jedna z nejlepsich...

0/0
3.5.2016 6:36

J59i67r42i 41D19o16m29i92n53i25k 1591828571860

Jezdím Pendolinem často a co bych skutečně ocenil, tak aby v první třídě bylo jídlo a potí podáváno ve sklenicích a na porcelánu, ne v nějakém plastu s úmělou vidličkou, jako někde na ulici u stánku. I v letadlech v první a business třídě je to standard, nevidím důvod, proč by tomu nemohlo být stejně ve vlaku.

Jinak nejsem velký příznivec kůže ale když to bude například Alcantra, proč ne.

0/0
13.4.2016 23:43

T78o97m 60J15u23r59e87č51k37a 6635842695435

Však v Pendolinu v jedničce je jídlo a pití v porcelánu. ;-)

0/0
14.4.2016 10:06

L31u16k89á96š 48S42e36d34l16á73č62e94k 1873687457370

Sedadla jsou v Pendolinu v pohodě. Stačí čistírna. Většinou, co se ze sedadel měnilo stálo potom za p......

0/−1
13.4.2016 18:20

J42a69n 41V16a39l71a18l58í44k 6136909970176

nevěřím tomu že to bude kůže... spíš to bude nějaká napodobenina

tudíž prosím neuvádět že se používá kůže...

0/−7
13.4.2016 16:03

J40a78n 56V48a71l96a86l63í28k 6206509300616

Jurečko děkuji za mínus ale opravdu to nebude potah z kůže a klidně se s vámi vsadím :-P

0/−4
13.4.2016 18:27

T72o33m 97J19u34r89e52č24k93a 6925532635145

Vsázej se jak chceš. Nemám důvod nevěřit tiskové zprávě:

"V první třídě bude pro jejich čalounění použita pravá kůže v souladu se současným trendem u evropských rychlovlaků."

Pravá kůže je už teď třeba v railjetech, takže není důvod proč by neměla být i zde.

+5/0
13.4.2016 19:46

P58a96v40e62l 45H51a37l26b75i93c15h 6569262706589

3 miliony na nových či nedávno opravených tratích není až takové opotřebení, jaké mají jiné rychlíkové soupravy jezdící po zbytku ČR... Taky by se mohli věnovat i dalším spojům a je jen těm na trase Pha-Ova... !

+1/−2
13.4.2016 15:06

T72o23m 58J89u84r76e98č84k60a 6345772105555

InterPanteři na rychlících, nebo nově rekonstruované vozy Bdpee atd. jsou nic?

+2/0
13.4.2016 15:16

R92a45d84e13k 83N67o48v89o32t65n74ý 5988922456955

Například humusácké vlaky na nejdelší (nebo druhé nejdelší, aby mě někdo nechytal za slovíčko) rychlíkové trase Praha-Luhačovice by změnu potřebovaly daleko víc.

0/0
13.4.2016 15:57

P39a91v62e18l 29H93a50l80b44i62c78h 6369592226799

Jel jste někdy trasu Praha - Brno přes Havlíčkův Brod? Že by se jednalo o nějak málo vytíženou trasu se rozhodně nedá říci. (Spíše naopak a jsem rád, že mám vždycky místenku).

To je utrpení s tím jezdit. Sice tam jsou "rekonstruované" vozy (které vznikly z těch s koženkovými sedadly), ale není tam ani jedna jedinná elektrická zástrčka na celej vagón, aby člověk mohl cestou pracovat. Pominu to, že trať je dost zanedbaná. Ale kolikrát jsem si cestou nemohl ani číst knihu, jak to se mnou v tom vlaku házelo.

Tak se mi pak nedivte, že mě vadí, že cpou prachy tam, kde se cestuje opravdu luxusně. Cenově (na km) vychází trasa, kterou jezdím dvakrát tak dráž než jízdenka s místenkou v Pendolinu (bez nějakých slev). Když jsem jel v Pendolinu, tak jsem si jel jak král a na mé trase to je jako když vezou dobytek. A když je přecpanej vlak (což se stává pravidelně), tak to je tak doslova.

A teď by mě zajímalo, co mi k tomu řeknete?

0/0
13.4.2016 16:03

J37a66n 51V81a32l40a18l12í71k 6576329680506

z prahy do brna jezdím railjetem proč bych jezdil přes hb

+1/0
13.4.2016 16:18

T57o83m 90J91u41r12e54č68k71a 6695792605515

Vozy Aee i Bbdgmee zásuvky mají...

+1/0
13.4.2016 17:14

T64o50m 49J15u40r88e76č52k37a 6175572205225

...a na zanedbanou trať si stěžujte u SŽDC, s tím nemají ČD ani žádní jiní dopravci nic společného.

+1/0
13.4.2016 17:15

V65í30t 88G89a59b96r35i10e32l 5594713866947

Mohli by ubrat jednu řadu sedaček. Vyšší opěradlo by taky nebylo od cesty...

+2/−1
13.4.2016 14:43

M56i66r21o64s96l70a31v 80Z75i66k62m66u26n42d 6908972297758

Spíše přidat, aby kapacita soupravy ve 2. třídě odpovídala soupravám ICE resp. švýcarské BR 500 ...

0/−1
13.4.2016 16:02

V42í80t 28G45a33b78r81i19e82l 5354513416907

A kromě zmenšení místa pro cestující to má jakou konkrétní výhodu?

+1/0
13.4.2016 21:22

J76i27ř45í 41H20u40d71e20c 4852881419892

Ty nový vlaky alá letadlo to je tragédie..vůbec tam není místo a když už by tam bylo místo, tak tam nacpou napevno stolečky...Sám se tam poskládám jen tak tak...občas jedu i se psem a to už máme problém:)

0/−5
13.4.2016 14:24

R62a35d32e43k 63N44o12v12o83t38n15ý 5768212426415

Psy nebrat.

+5/−2
13.4.2016 14:32

V82í86t 86G94a38b43r75i84e48l 5794113796667

Právě naopak. Ve velkoprostoru je víc místa (hlavně na nohy) než v kupé. To jen nesmíš sedět u stolu, ale na místě pro dva.

+6/0
13.4.2016 14:44

M56a64r56t91i85n 55K70r53u58t75ý 1288901499385

potah sedaček je asi nejmenší problém. Byl bych moc rád, kdyby se ČD aspoň v 1. třídě zaměřili na prostor pro nohy. Pro lidi 180+ je ve vlaku tragicky málo místa. Nedej bože když takoví 2 sedí proti sobě. Leo Business i RJ business a relax jsou na tom výrazně lépe, stejně tak 1 třída ve vlacích ČD tříd IC, EC o business v RailPlus nemluvě.

+4/−3
13.4.2016 13:59

J16i48ř21í 68H30u77d98e88c 4332971929122

Konečně někdo se stejným názorem. Někdo mi tady tvrdil, že je tam mnohem víc místa než v kupé. Já si to teda nemyslím...mám 189cm a poskládám se tam jen tak tak.

0/0
13.4.2016 17:22

P55e86t49r 82P62e62t63r 6443552288813

"Nedej bože když takoví 2 sedí proti sobě"

takových míst je ale v každém vagonu pendolina, že by člověk na prstech napočítal :D Otázka jestli s tím můžou opravdu něco udělat, aniž by se pak nějak dramaticky zvyšovala cena jízdenky (když první třída nedávno celkem zlevnila)

0/0
1.5.2016 0:13

V23í89t 64P71e87t33ř21í68k 2144882156680

Omladí........ To pan redaktor nemohl napsat něco, co by neznělo tak debilně? Třeba: "Pendolina dostanou nové interiéry"

0/−10
13.4.2016 13:57

K46a37r21e80l 12J66a67n41k57ů 1974826107824

Kozene jen v prvni tride? Takze ve druhe budou proprdene smradlave latkove, ne dekuji, volim RJ

+2/−18
13.4.2016 13:54

K13a75r23e65l 36J14a82n87k65ů 1974786647154

Pan Kobersky si asi libuje ve spine?

0/−7
13.4.2016 14:02

J21a64n 22K39o87b23ě50r27s12k55ý 1500816611773

Ne. I současné sedačky v Pendolinech rozhodně nejsou špinavé, záleží na údržbě. I RegioJet má látkové sedačky.

+10/0
13.4.2016 14:05

T86o86m 34J24u17r64e87č83k57a 6965122775845

A proto RegioJet v nových busech ustoupil od celokožených a opět se vrací látka? ;-D

+4/0
13.4.2016 14:08

D32r80a80h39o42m25í95r 55S12t28r27o19u69h59a65l 4105298712834

Propocená záda, lidi koukající do mobilů a místo, kde se budou rvát děti?

+2/−17
13.4.2016 13:14

D35a94n10i41e82l 71R10e27i36c16h24e36l 8209379273

S vámi bych chtěl sdílet dvojdomek.

+15/0
13.4.2016 13:36

J46a31n 26P18e65r64n31i84k 8670161158466

Přesně tak. Jen pro mínusovače: jaký je rozdím mezi dětmi a prd@m?

....

Vlastní nevadí.

+5/0
13.4.2016 13:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.