Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aut se v Evropě prodává už jako před krizí, Volkswagen dál ztrácí

Jednatřicet měsíců v řadě roste v Evropě počet prodaných nových osobních aut. V březnu se už přiblížily číslům před vypuknutím krize. Dál na evropských trzích posiluje Škoda, kauza s dieselovými motory ale poškozuje stále poškozuje v očích zákazníků značku VW.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L26u64k18á18š 47Č28i73p67e55r13a 4573898556124

Článek zajímavý, ale ta čeština je otřesná. Prosím pana redaktora, aby opravil ty hrůzy než to uvidí další lidé.

0/0
16.4.2016 11:40
Foto

J22a41n 83V88a44l68č87í45k 7565768965260

Trochu mi chybí informace, kolik že se těch Jaguářích skokanů prodalo v absolutních číslech - přeci jen je trošku rozdíl udělat nárůst o 40 procent ze sta nebo z deseti tisíc :-).

+1/0
15.4.2016 12:36

J10o58s75e19f 10K64o65p27e88c84k87y 9244332615

Dohledat si tu statistiku trva asi tak 30 vterin maximalne... ze 47 na 66 000...

+1/0
15.4.2016 12:48

J93o43s72e95f 85K21o82p34e11c81k20y 9494862855

A za chvilku dorazi kolega Rapek, aby nas informoval o hruzach a nevyhodach masoveho automobilismu ;-)

+7/0
15.4.2016 10:00

P79e44t54r 68B31ř60é48ť39a 22N86o80v96á51k 8260883356600

ten nemůže ten teprve plodí nějakou chytrost u článku vyhozeného psa z okna

+1/0
15.4.2016 12:52

A85l47e27š 78J61a84v69ů39r78e46k 2472739160790

já ty kupující nechápu. To se bojí čeho, u VW, že jim bude kouřit z výfuku ???

+5/−1
15.4.2016 9:54

J30a28n 27J52a82n14e67č95e15k 9180203390156

Někdo nechce být podváděn, někomu je to jedno ;-)

+1/0
15.4.2016 9:59

M10a80r12t71i94n 94K80a38r46á24s90e83k 9638253318178

No ale on ten podvod byl predevsim papirovy - v realnem provozu ty emise VW nejsou o nic horsi nez u jinych aut.... ale jasne, je to jiste podlomeni duvery...

+5/−2
15.4.2016 10:03

V68l63a74d95i64s73l38a86v 50B91u70r85y57š60e76k 1869902977214

ale jsou horší, v bludu žijete, těch současně prodávaných se to ale netýká, tam už nepodvádějí

0/0
15.4.2016 11:59

M77a12r59t55i74n 93K12a28r68á71s76e88k 9128483368438

Vzdyt vsechny testo co kdo zkousel ukazaly, ze i auta od automobilek bez poddvnodneho softu maji pak pri realne jizde emise mnohonasobne horsi nez odpovida normam (casto i vyrazne horsi nez ty u VW)

0/−1
15.4.2016 14:02

V40l31a37d65i73s47l70a49v 66B38u17r90y75š74e34k 1549562347554

ukázaly, že opak je pravdou

+1/0
15.4.2016 16:12

M41a44r18t28i71n 18K41a92r77á31s30e61k 9538633818548

urcite? viz napriklad http://auto.idnes.cz/emisni-skandal-test-renault-espace-dtl-/automoto.aspx?c=A151125_123710_automoto_fdv a takovych testu byly kvanta...

0/0
15.4.2016 16:13

V66l39a53d56i94m57í92r 26M31ü46l16l70e75r 6553555513950

Hele a nemá Škoda či Seat stejný motor jako VW?

0/0
15.4.2016 10:46

J77a60r86o83s79l41a87v 22O59t85ý68p35k50a 9938419889158

Ony ty motory VW kvalitou zrovna neoplývají.

+3/−1
15.4.2016 11:07
Foto

I97v14a61n 91K66o36p45t14a 5667782511147

Zatím jsem si nemohl stěžovat, zhruba 1.500.000 km a zadna zavada na motoru mně nepotkala. Rekordmanem je O2 s najetymi 500.000km a kompletni motorové a převodové ustrojí je původní.

+1/−1
15.4.2016 11:31

A72n64t50o20n48í16n 19S88v25o29b14o50d85a 3674763959262

běžná dnešní kvalita, kdo má turbo, může čekat problémy :-)

0/0
15.4.2016 13:08

P95e29t13r 98M58a39r55š75á74l61e38k 9545342654229

Kupující prostě zjišťují, že si vyberou líp u konkurence, to je všechno.

+6/−3
15.4.2016 10:04

J44i69ř37í 43T20y56g69r 4387751281819

R^

0/0
15.4.2016 9:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.