Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Aut se v Evropě prodává už jako před krizí, Volkswagen dál ztrácí

Jednatřicet měsíců v řadě roste v Evropě počet prodaných nových osobních aut. V březnu se už přiblížily číslům před vypuknutím krize. Dál na evropských trzích posiluje Škoda, kauza s dieselovými motory ale poškozuje stále poškozuje v očích zákazníků značku VW.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L42u40k67á86š 17Č49i77p10e44r75a 4763938256134

Článek zajímavý, ale ta čeština je otřesná. Prosím pana redaktora, aby opravil ty hrůzy než to uvidí další lidé.

0/0
16.4.2016 11:40
Foto

J82a89n 58V74a17l33č62í10k 7585428125390

Trochu mi chybí informace, kolik že se těch Jaguářích skokanů prodalo v absolutních číslech - přeci jen je trošku rozdíl udělat nárůst o 40 procent ze sta nebo z deseti tisíc :-).

+1/0
15.4.2016 12:36

J54o52s43e53f 19K76o74p54e19c44k73y 9344492845

Dohledat si tu statistiku trva asi tak 30 vterin maximalne... ze 47 na 66 000...

+1/0
15.4.2016 12:48

J53o92s63e52f 53K66o49p92e82c87k63y 9344712175

A za chvilku dorazi kolega Rapek, aby nas informoval o hruzach a nevyhodach masoveho automobilismu ;-)

+7/0
15.4.2016 10:00

P63e78t39r 19B53ř14é20ť32a 57N10o32v67á27k 8490583736540

ten nemůže ten teprve plodí nějakou chytrost u článku vyhozeného psa z okna

+1/0
15.4.2016 12:52

A83l49e66š 48J19a17v93ů88r57e71k 2152589590650

já ty kupující nechápu. To se bojí čeho, u VW, že jim bude kouřit z výfuku ???

+5/−1
15.4.2016 9:54

J54a51n 12J47a54n65e44č25e95k 9790433690166

Někdo nechce být podváděn, někomu je to jedno ;-)

+1/0
15.4.2016 9:59

M52a31r98t31i52n 34K23a19r50á32s49e25k 9698323248648

No ale on ten podvod byl predevsim papirovy - v realnem provozu ty emise VW nejsou o nic horsi nez u jinych aut.... ale jasne, je to jiste podlomeni duvery...

+5/−2
15.4.2016 10:03

V55l47a27d97i49s65l22a74v 46B20u28r88y48š34e70k 1679742467874

ale jsou horší, v bludu žijete, těch současně prodávaných se to ale netýká, tam už nepodvádějí

0/0
15.4.2016 11:59

M46a35r72t82i16n 35K51a45r11á79s96e39k 9958223108418

Vzdyt vsechny testo co kdo zkousel ukazaly, ze i auta od automobilek bez poddvnodneho softu maji pak pri realne jizde emise mnohonasobne horsi nez odpovida normam (casto i vyrazne horsi nez ty u VW)

0/−1
15.4.2016 14:02

V33l94a52d18i12s65l86a56v 15B24u93r29y11š97e78k 1569932847364

ukázaly, že opak je pravdou

+1/0
15.4.2016 16:12

M28a29r74t43i90n 24K24a75r72á66s23e88k 9928363338398

urcite? viz napriklad http://auto.idnes.cz/emisni-skandal-test-renault-espace-dtl-/automoto.aspx?c=A151125_123710_automoto_fdv a takovych testu byly kvanta...

0/0
15.4.2016 16:13

V43l79a92d79i43m69í84r 35M10ü20l56l26e10r 6813275813110

Hele a nemá Škoda či Seat stejný motor jako VW?

0/0
15.4.2016 10:46

J36a72r23o14s30l19a26v 86O51t20ý83p48k10a 9158359749738

Ony ty motory VW kvalitou zrovna neoplývají.

+3/−1
15.4.2016 11:07
Foto

I49v23a24n 91K56o83p59t88a 5187902131667

Zatím jsem si nemohl stěžovat, zhruba 1.500.000 km a zadna zavada na motoru mně nepotkala. Rekordmanem je O2 s najetymi 500.000km a kompletni motorové a převodové ustrojí je původní.

+1/−1
15.4.2016 11:31

A59n71t84o94n16í90n 98S60v26o39b58o83d62a 3564283749512

běžná dnešní kvalita, kdo má turbo, může čekat problémy :-)

0/0
15.4.2016 13:08

P61e19t51r 89M35a17r77š68á86l44e25k 9385532404109

Kupující prostě zjišťují, že si vyberou líp u konkurence, to je všechno.

+6/−3
15.4.2016 10:04

J35i82ř83í 60T21y63g15r 4977431741239

R^

0/0
15.4.2016 9:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.