Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aut se v Evropě prodává už jako před krizí, Volkswagen dál ztrácí

Jednatřicet měsíců v řadě roste v Evropě počet prodaných nových osobních aut. V březnu se už přiblížily číslům před vypuknutím krize. Dál na evropských trzích posiluje Škoda, kauza s dieselovými motory ale poškozuje stále poškozuje v očích zákazníků značku VW.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L86u61k15á14š 46Č41i85p21e64r20a 4873688726554

Článek zajímavý, ale ta čeština je otřesná. Prosím pana redaktora, aby opravil ty hrůzy než to uvidí další lidé.

0/0
16.4.2016 11:40
Foto

J28a14n 29V49a31l35č72í97k 7115318735960

Trochu mi chybí informace, kolik že se těch Jaguářích skokanů prodalo v absolutních číslech - přeci jen je trošku rozdíl udělat nárůst o 40 procent ze sta nebo z deseti tisíc :-).

+1/0
15.4.2016 12:36

J22o67s97e63f 76K90o47p26e46c97k65y 9284322525

Dohledat si tu statistiku trva asi tak 30 vterin maximalne... ze 47 na 66 000...

+1/0
15.4.2016 12:48

J70o46s95e82f 21K76o90p36e82c49k92y 9164152825

A za chvilku dorazi kolega Rapek, aby nas informoval o hruzach a nevyhodach masoveho automobilismu ;-)

+7/0
15.4.2016 10:00

P92e88t59r 83B39ř48é28ť27a 23N11o43v96á31k 8550183296470

ten nemůže ten teprve plodí nějakou chytrost u článku vyhozeného psa z okna

+1/0
15.4.2016 12:52

A10l27e78š 63J36a12v28ů19r96e16k 2842839570690

já ty kupující nechápu. To se bojí čeho, u VW, že jim bude kouřit z výfuku ???

+5/−1
15.4.2016 9:54

J69a84n 63J32a57n47e81č88e82k 9340523320936

Někdo nechce být podváděn, někomu je to jedno ;-)

+1/0
15.4.2016 9:59

M48a24r54t44i28n 63K12a92r88á36s28e66k 9858413738428

No ale on ten podvod byl predevsim papirovy - v realnem provozu ty emise VW nejsou o nic horsi nez u jinych aut.... ale jasne, je to jiste podlomeni duvery...

+5/−2
15.4.2016 10:03

V42l43a43d64i40s72l21a66v 33B59u80r64y21š44e54k 1219132177794

ale jsou horší, v bludu žijete, těch současně prodávaných se to ale netýká, tam už nepodvádějí

0/0
15.4.2016 11:59

M94a51r70t66i30n 55K76a80r58á44s65e70k 9168173558498

Vzdyt vsechny testo co kdo zkousel ukazaly, ze i auta od automobilek bez poddvnodneho softu maji pak pri realne jizde emise mnohonasobne horsi nez odpovida normam (casto i vyrazne horsi nez ty u VW)

0/−1
15.4.2016 14:02

V89l19a67d63i74s13l86a21v 67B81u46r80y53š80e17k 1639782607784

ukázaly, že opak je pravdou

+1/0
15.4.2016 16:12

M89a70r75t22i19n 63K91a61r32á66s88e73k 9578643938638

urcite? viz napriklad http://auto.idnes.cz/emisni-skandal-test-renault-espace-dtl-/automoto.aspx?c=A151125_123710_automoto_fdv a takovych testu byly kvanta...

0/0
15.4.2016 16:13

V12l45a53d14i91m64í59r 97M47ü18l94l37e76r 6373115913550

Hele a nemá Škoda či Seat stejný motor jako VW?

0/0
15.4.2016 10:46

J37a65r77o23s95l57a98v 82O50t64ý53p78k18a 9888259589278

Ony ty motory VW kvalitou zrovna neoplývají.

+3/−1
15.4.2016 11:07
Foto

I14v28a34n 56K86o34p21t77a 5747112671647

Zatím jsem si nemohl stěžovat, zhruba 1.500.000 km a zadna zavada na motoru mně nepotkala. Rekordmanem je O2 s najetymi 500.000km a kompletni motorové a převodové ustrojí je původní.

+1/−1
15.4.2016 11:31

A83n93t65o95n28í29n 98S26v49o16b86o53d31a 3504103169292

běžná dnešní kvalita, kdo má turbo, může čekat problémy :-)

0/0
15.4.2016 13:08

P39e29t78r 77M59a33r82š66á97l50e40k 9665452314569

Kupující prostě zjišťují, že si vyberou líp u konkurence, to je všechno.

+6/−3
15.4.2016 10:04

J40i28ř66í 70T87y81g88r 4687261421779

R^

0/0
15.4.2016 9:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.