- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bylo by dobré, aby vliv Čechů ve VW rostl i na profesních řídících postech, a nejen ve ŠkoděAuto ale i VW. Nevím kolik Čechů pracuje v Německých mateřských firmách nejen na pásu ale i konstrukčních a vývojových odděleních. A zda, VW v omezování modelů nebude nutit i vazalské firmy. V případě nástupu elektromobility u Škody a Seatu naopak toto vítám.
Chtělo by to opravit některá tvrzení v článku:
- když VW Škodovku v roce 1991 přebíral, tak se auta s motorem vzadu už skoro půldruhého roku nevyráběla (poslední Š 125L byla v Boleslavi vyrobena 2. 1. 1990 a poslední Rapid v Kvasinách někdy v dubnu 1990) a v navídce byl jen Favorit + klopotně se rozjíždějící výroba Formanů a Pick-upů
- Škoda není jedinou českou automobilkou vyvíjející vozy. Máme tu ještě Tatru. Vývoj v Avii zničili Indové poté, co propustili 90 % vývojářů a zbytku poručili jen dotáhnout homologaci modelů D s motorem Euro3, vzápětí je propustili také a výrobu převedli do Asie
- Mladá Boleslav rozhodně není jediným výrobním závodem, škodovky se montují také v Kvasinách (více než čtvrtina produkce) a v mnoha zahraničních závodech, v samotné Boleslavi vzniká zhruba polovina škodovek.
"...tedy čistá kvalita a dobrý poměr výkon– cena, to je Škoda." Zrovna tohle bych o Škodě netvrdil. Paradoxně to spíše pochopil Renault s jeho Dacií, čili cena vs. výkon.
aspoň nemusíte dělat rozvody po 60 000 km :-)
Jak to tu tak čtu, tak koukám, že oni ti sosani nikdy nejsou spokojení a stále by chtěli někoho oloupnout o část zisků... Holt jejich voliči jsou stále hladoví a líní tvořit a holt tak sosani musí stále někoho holit, že?!!!
Automobilka byla 40 let státní a co s ní za tu dobu leváci udělali?
co udělali s jinými podniky, které ukradli jejich majitelům?
co dělají s polostátním ČEZem , státní POŠTOU či BUDVAREM?...
Až tam dosáhnete takových úspěchů jako VW ve Škodě, tak nebudete muset plakat nad nějakým ziskem, který by ovšem nebyl, kdyby politici měli onen díl ve Škodě... Ale umím si představit, že nějaké místečko v předsednictvu by bylo lákavé!!! Ohohohoj...
Vůči Pithartovi je možné mít spoustu výhrad, ale za prodej Škodovky VW (v podstatě proti vůli Klause) by si zasloužil sochu z bronzu.
To mate pravdu p. Novotný. Pamatují se , že v televizi tenkrát se přímo s Klausem hadali, ten chtěl privatizací škody do českých ruk jak Poldy a plzenskou Škodu. V prvních 3 letech Němci investovali do MB 8 mIlionu marek. Tá socha mohla by být i pozlacená.
je to vubec jeste Skoda kdyz 100% vlastni VW?
a co Kia, Citroën, Volvo, AlfaRomeo a další :-)
Prosim opravit chybu v popisku pod videem.
Nejsou to 'roboti', ale 'roboty'.
Škoda, že mají velice omezené možností jak tam něco prosadit. Vždy to záleží na VW a ten logicky nedá možnost udělat něco lepšího než má VW.
Supersport? Spotovní auta typu 350z? Nic nebude. Nebo i to SUV. To zde mohlo být dávno jakmile byl o to zájem.
Ani Škoda 110 Super Sport nešla do výroby, když byla Škoda samostatná :-(, je to často neekonomické, každý není Porsche ( také VW), aby vydělal na sportovních autech
Původní kontrakt počítal s tím, že 30% škodovky zůstane trvale v českých rukách. Pokud by nedošlo k nesmyslnému prodeji zbývajících 30%, mohli jsme dnes mít i něco z rekordních zisků...
jenže majitel by chtěl po státu investice ve výši 30% v době rozvoje, takže to zase není taková výhra, napřed se musí nasypat aby to potom sypalo :-)
Jako jedna z mála firem si vychovává lidi ve vlastní střední i vysoké škole, TPCA stojí většinou na lidech ze Škodovky :-). Montovny jsou nezajímavé, ale vývoj a školství provázané s praxí je velký vklad do budoucna, studenti Škodovky jezdí po světě na praxi, takže