- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mne se hlavne nelibi design u francouzkych aut. Nejhorsi je snad v tomto smeru Renault. A to se tyka i interieru. Kdyz si vzpomenu na R20, nebo R5... To byla na svou dobu spicka, i koncepcne. Ovsem chapu, ze to je vec osobniho vkusu.
Mne se hlavne nelibi design u francouzkych aut. Nejhorsi je snad v tomto smeru Renault. A to se tyka i interieru. Kdyz si vzpomenu na R20, neno R5... To byla na svou dobu spicka, i koncepcne. Ovsem chapu, ze to je vec osobniho vkusu.
Jsem zvědav, jak rychle se tu naplní konverzace komentáři vlastníků jedničkové Oktávky
Ta už se 6 let nevyrábí. Kámoš jednu má a má doslova pohádkovou spotřebu. 5l a to s tím jezdí nejčastěji 5-10km po městě.
Zajimal by mne duvod, proc si nekdo koupi tyto francouzske vozy. Mozna zenske odpovi, ze se jim libi.
No ono už je to dneska stejně jedno, někde si to poskládaj z dílů a technologií, která jsou společné i pro jiné značky.
líbí se mi jak každý pomlouvá francouzská auta, když se o nich začne mluvit. Rád bych řekl, že doby kdy kvalitu si dělala sama značka..už jsou dávno pryč. Toto už NEPLATÍ. Dneska karoserii dělá prakticky každá značka stejným technologickým postupem. Plasty, motory, převodovky...to vše dělá nadnárodní korporace pro všechny modely. Např. zde u nás ve městě je firma, co dělá plastové díly vstřikolisama jak do audi a škody, tak do citroenu, peugeotu a dalších značek...a elektronika...tu dělají v číně a na taiwanu....takž je jedno jestli to je mercedes, škoda, vw, citroen, peugeot....dneska je to jen o znaku na čumáku....takže pánové..ti co to tak pomlouváte...asi žijete ještě před 30-ti lety, kdy si auta skutečně vyráběla značka sama...dneska si je pouze skládá..takže nějaké to hanění nedává smysl a je irelevantní. Většina tu kecá o koncernu..že je TOP..a při tom je stejně poruchový jako cokoliv jiného. A pak kdyby před těma 25 lety škodu koupil peugeot jak bylo zamýšleno..tak věřím že dneska by všichni lezli do zadní části francouzským autům. Tak tu nemachrujte..:D :D
súhlas.
Akurát o kúpu škodovky sa neusilovalo PSA, ale okrem VW to bolo ďalších 5 značiek, vo finále to boli VW a Renault.
No a čo vlastne rozhodlo, to sa nevie dodnes.
Citron a Pezot me nezajima, pouze Koncern a Benz
Tak to je pekne domotaný článok. Čo sú to za bludy?
Už len od dealera?
A od koho si kupujete Volkswagen/Audi/Seat/Porsche? Od rakúskeho dealera. Porsche Česká republika, IČO 25654012. Dvaja majitelia s.r.o., obidvaja Salzburg.
takže šetria nemci na zastúpení?
A Emil Frey AG je proste len taký de malý dealerík, ktorý, mimochodom, robí v Európe 8 miliárd švajčiarskych frankov obratu ročne...
Martin Liška - čím som ťa nahneval? Prečo tá mínuska?
https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=703149&typ=PLATNY
Jestli na to bude servis Emil Frey poskytovat stejně kvalitní servis jako na Subaru, tak chudáci majitelé francouzských aut....
Je mi jedno od koho koupím, když bude záruka jak má být, ale co mě překvapuje je dost ořezaná nabídka motorů. Třeba u C4 je nejsilnější motor 1,2 110K ale před časem byla v nabídce i turbo 1,2 130k ta už tam není. Takže kdo by chtěl silnější motor musí si koupit ojetinu nebo si to koupit v cizině.
Je to obecný /bohužel/ nejenom francouzský trend, viz Renault a jeho nabídka, kde kubaturou silnější je akorát 1,6tka, ovšem ve starém provedení 16ventilů/stříkačka. Všem výrobcům plasťáků jde o jediné, udělat motor, který přežije záruky a ve 120 km klekne, resp. všechna ta turba a spol. bude tak drahé opravit, že se půjde pro nový....Prostě stejný trend jako u aut. praček, myček nádobí apod.
Příjde doba podobná jak za Komančů, Mototechna, i dnes čekáte na auto i 3 měsíce.