Diskuze

Pražce a koleje seženeme, vy je dáte dohromady. SŽDC mění opravy tratí

Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) mění zásadním způsobem systém stavebních zakázek, za které ročně utrácí desítky miliard korun. Klíčové díly a součásti pro stavby nakoupí zvlášť a u stavařů bude poptávat jen práci. Změna má přinést zlevnění staveb. První dvě soutěže se týkají pražců a kolejnic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

...kdo je Španelska skupina OHL že vydává certifikaci pro ČR?

ze by partička úředníků ministerstva dopravy??

0 0
možnosti
MP

V této republice je spíše problém s řízením,manuální prací, tj. práce dle schválených pracovních postupů a dodržování ISO 9000 platit QA managment a tím garantovat kvalitu.!!

....materiál bez certifikace je defakto neprodejný takže to je čistě spekulativní rovina.

0 0
možnosti
RK

To že je v EU několik systémů napájení, nebo odlišné zabezpečovací systémy, to chápu. Proč je ale potřeba pro každý stát schvalovat pražce, to je mi záhadou.

3 0
možnosti
PO

Protože i na ty jsou odlišné národní normy. A to máme celkem štěstí, že díky R-U historii máme ledacos hodně podobného s okolními státy.

2 0
možnosti
PS

Co výzisk z rušených kolejí? Pražce asi budou stát za prd, ale kolejnice by se použít daly?

0 0
možnosti
RK

I ty kolejnice stojí za prd.

0 0
možnosti
MZ

Autor má mimo jiné problém s rodem ... SŽDC je v jedné větě rodu ženského, podruhé rodu středního (ta SŽDC versus to SŽDC ... Správa železniční dopravní cesty ....)

3 0
možnosti
MG

Autor titulku, narozdíl od autora článku, nerozeznává koleje od kolejnic.

0 0
možnosti
Foto

Tak to nechápu, jak chtějí SŽDC získat lepší cenu, když u poptávaných produktů je jeden výrobce... 8-o

0 0
možnosti
PN

Větší objem oběru.

1 0
možnosti
VN

Spíše by to chtělo vymyslet , jak zničit monopol výrobců pražců , kolejnic , výhybek , atd... Cílem by mělo být , aby certifikovaných firem zde bylo více..pak se může soutěžit a ceny mohou být tlačeny dolů.

Jinak tento prvopočin SŽDC se mi líbí. Nakoupí materiál ve velkém a tím laciněji.

15 0
možnosti
PN

Slevnit a zjednodušit certifikace? Kdo certifikuje? Stát? SŽDC? Je to jen na nich.

0 0
možnosti
VF

Otázkou zůstává, proč si to nedělat všechno sami. Mít vlastní zaměstnance je dobré, práce se dobře plánuje, když se vyskytne problém mohu tam lidi poslat hned a neshánět firmu jestli má zájem atd.

5 0
možnosti
PN

A když se nic nedělá, kdo je bude platit? Loni utratila SŽDC 40 mld., letos to bude o mnoho méně. To je sakra rozdíl v objemu práce jen mezi dvěma roky.

0 0
možnosti
ON

Výsledek? Zdražení zakázek a dvojnásobná korupce ...

1 1
možnosti