- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...kdo je Španelska skupina OHL že vydává certifikaci pro ČR?
ze by partička úředníků ministerstva dopravy??
V této republice je spíše problém s řízením,manuální prací, tj. práce dle schválených pracovních postupů a dodržování ISO 9000 platit QA managment a tím garantovat kvalitu.
....materiál bez certifikace je defakto neprodejný takže to je čistě spekulativní rovina.
To že je v EU několik systémů napájení, nebo odlišné zabezpečovací systémy, to chápu. Proč je ale potřeba pro každý stát schvalovat pražce, to je mi záhadou.
Protože i na ty jsou odlišné národní normy. A to máme celkem štěstí, že díky R-U historii máme ledacos hodně podobného s okolními státy.
Co výzisk z rušených kolejí? Pražce asi budou stát za prd, ale kolejnice by se použít daly?
I ty kolejnice stojí za prd.
Autor má mimo jiné problém s rodem ... SŽDC je v jedné větě rodu ženského, podruhé rodu středního (ta SŽDC versus to SŽDC ... Správa železniční dopravní cesty ....)
Autor titulku, narozdíl od autora článku, nerozeznává koleje od kolejnic.
Tak to nechápu, jak chtějí SŽDC získat lepší cenu, když u poptávaných produktů je jeden výrobce...
Spíše by to chtělo vymyslet , jak zničit monopol výrobců pražců , kolejnic , výhybek , atd... Cílem by mělo být , aby certifikovaných firem zde bylo více..pak se může soutěžit a ceny mohou být tlačeny dolů.
Jinak tento prvopočin SŽDC se mi líbí. Nakoupí materiál ve velkém a tím laciněji.
Slevnit a zjednodušit certifikace? Kdo certifikuje? Stát? SŽDC? Je to jen na nich.
Otázkou zůstává, proč si to nedělat všechno sami. Mít vlastní zaměstnance je dobré, práce se dobře plánuje, když se vyskytne problém mohu tam lidi poslat hned a neshánět firmu jestli má zájem atd.
A když se nic nedělá, kdo je bude platit? Loni utratila SŽDC 40 mld., letos to bude o mnoho méně. To je sakra rozdíl v objemu práce jen mezi dvěma roky.
Výsledek? Zdražení zakázek a dvojnásobná korupce ...