Diskuze

Jančurův RegioJet plánuje vlaky z Prahy do Brna a Bratislavy

Expanze soukromého železničního dopravce RegioJet na české a slovenské koleje pokračuje. Firma si už zažádala o kapacitu pro jeden pár vlaků denně mezi Prahou a Bratislavou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J67a60n 73J26e61m46e77l85k71a

21. 4. 2016 21:20

Tomu já fandím, Praha Bratislava potřebuje konkurenci. Třeba půjde cena z 615 s inkartou níž. A nebude zpoždění od Maďarů.

2 3
možnosti
PB

Aha.. Tady je těch vašich 615 s inkartou :D :D :D https://www.cd.cz/eshop/connres_2G.aspx?guid=92f86734-310d-4157-865e-655d1b8cd4a2 ... Ne cena na zítřek bez slev je 497 Kč.

1 0
možnosti
MZ

Z provozního hlediska to má logiku ... pokud se nějaký vůz porouchá, musí být do Prahy přepraven přes Košice ... docela hloupé ...

Odpovědí ČD & ZSSK by mohlo být protažení vlaků končících v Brně do Bratislavy. V současné době jezdí pouze EC vlaky ve dvouhodinovém taktu, což není zrovna z pohledu cestujícího šikovné. jednak dlouhý interval, jednak přeplněnost vlaků (jede jich málo), jednak problémy při zpoždění, o které se MÁV často postarají ...

2 0
možnosti
OJ

které vlaky konkrétně myslíte? já vidím toliko 4 rozumné vlaky, které by se z Brna či Břeclavi daly do Bratislavy protáhnout, z toho jen asi u 2 by to opravdu dávalo smysl (odpolední Ex a IC, nakolik rozumné by to bylo u odjezdů ve 4:49 a 19:49 si nejsem moc jistý) a to je ještě otázka, jak by se pak vracely. ledaže byste chtěl prodloužit zastávkové rychlíky Praha - ČT - Brno, na něž by se v Břeclavi přestupovalo z vídeňských railjetů...??

0 0
možnosti
Foto

Z90d12e47n70ě77k 21W62o45l67f

20. 4. 2016 19:40

Je tady jedna dost podstatná věc a to, že Jančura inkasuje od státu o cca 2/3 víc peněz za studentské jízdné, než kdysi inkasovali ČD. Ty samozřejmě fixlovat jako on nemohli. A to, že podvádí s vykazováním studentských jízdenek je veřejné tajemství. Takže suma sumárum, všechny nás celá ta slavná konkurence stojí o 2/3 víc než když jezdili jen ty špatné ČD! Tenhle trik mu pravděpodobně financuje i jeho podnákladové jízdné. Jak jednoduché :-) Takže až si zase dáte kafíčko "zdarma" a pak budete nadávat, kolik že po Vás chce stát daní, podívejte se do zrcadla a uvidíte jednoho z X, kteří toto "podnikání" také podporují ;-D

13 4
možnosti
VP

V93í47t 28P36r61č48í62k

20. 4. 2016 20:17

Ano. Aby mohlo byt na ceske zeleznici zdrave konkurencni prostredi, za to si musime my vsichni, kdo platime dane, poradne priplatit. :)

1 3
možnosti
JK

J39a62k26u18b 77K22o84r67e52c

20. 4. 2016 18:28

Zajímalo by mě, jak to má RJ vymyšlené. Jedním párem vlaků příliš velkou konkurencí ČD nebude (v článku se teda mluví o jednom páru na trase Pha - Bratislava), obzvláště když ČD zde nasazují své nejlepší vlaky. Navíc si bude konkurovat sám sobě. Pokud se vezme, že jeden vagón má obdobnou kapacitu jako autobus.

0 0
možnosti
RP

Za mě pachuť z toho na čem Jančura vybudoval želežniční i autobusovou dopravu zůstane... Našel v systému jak podojit stát a ted machruje jak vlastně on všechno jezdí na svoje triko...

13 2
možnosti
TN

Povídejte, na čem to vybudoval? Jak podojil stát? Docela by mě to zajímalo, jestli jste vymyslel něco nového nebo budete opakovat nesmysly, které byly už několikrát vyvráceny z několika stran.

2 4
možnosti
ŠF

S čím to hodlá jezdit? S těmi 40 letými vraky?

5 6
možnosti
JV

J62a55n 50V31a61l65o33u71c70h

20. 4. 2016 16:16

Kontrolní otázka soudruzi, když vedle sebe postavíte 2 pražské modernizované tramvaje T3, kolik % populace pozná, která je z roku 1962 a která 1989 (ano, nejstarší vozy již mají 54 let)?

Ale jelikož Jančura je "zlý soukromník" (a inteligent pozná jeho vlak dokonce i podle barvy), jsou modernizace vraky, zatímco u ČD vagony z té samé rakouské série pohodlné a moderní...

10 5
možnosti
JO

Konecne bude i do Brna na zeleznici konkurence.

7 0
možnosti
TN

Výborně, bude větší výběr s kým jet.

6 2
možnosti
RK

Vy osobně výběr nepotřebujete, Vy už máte vybráno z ideologických důvodů. :-)

A ostatní potřebují hlavně výběr časových poloh. Přijdu na nádraží kdy potřebuju a jedu. Kvalita u vlaků do Brna většinou je. Doba jízdy nic moc, ale s tím RJ nic neudělá. Pokud teda nehodlá postavit novou trať.

5 3
možnosti
VG

Sakra? o čem se tady bavíme, když iDnes má reklamu na žluté autobusy, takže o této firmě se bude psát jen dobře, co je to za novinařina ?Rv

5 0
možnosti
PN

Lukrativního inzerenta nemůžete naštvat :-)

2 0
možnosti
PN

Regiojet si v ČR vybojoval pozici Applu. Ať nabídne sebevětší blbost, lidi to stejně budou využívat a nemyslet. Bohužel v případě železniční dopravy tím Jančura dost narušuje fungování železniční sítě jako celku. Kapacitně další vlaky mezi Prahou a Brnem potřeba nejsou a mezi Prahou a Třebovou se už ani další nevejdou.

26 2
možnosti
JK

A přitom jak Railjety do Vídně tak EC směr Bratislava poskytují kvalitní cestování. Zde prostě konkurence potřeba není. Spíš si přetáhne do toho vlaků lidi ze svých autobusů. Jinak s jedním párem vlaků se nemusí ČD žádné konkurence obávat. A víc těch vlaků se už přes Třebovou nevejde leda přes Havlíčkův Brod.

7 0
možnosti