Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tučné odškodné i zpětný odkup. Volskwagen vyžehlil emisní skandál v USA

Německý automobilový koncern Volkswagen se dohodl s úřady ve Spojených státech na základních principech řešení svého emisního skandálu. Řešení by mělo zahrnovat nabídku zpětného odkupu aut umožňujících falšování emisních testů i „značné“ odškodné pro jejich majitele, uvedl ve čtvrtek americký soudce Charles Breyer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J51o92z94e28f 83S90t55e96b89i67l76a 3245477545787

Dieselgate mi nevadí, a VW mi klidně může nabídnout americký Passat v kombajnu za šrotovní cenu ;-)

0/0
24.4.2016 13:07

P78e77t87r 97M67a47r30š51á89l70e20k 9235772254279

Šmankote, amíci zase ubližujou VW, to je zase v diskuzi fňukotu.

+1/0
22.4.2016 9:05

V39l27a59d39i40m78í17r 39J49e82s85e69n24i83c59k34ý 9498808525150

Aha, takže odškodnění Amíci hamižní nejsou, ale Evropané ano ;-D Mein Gott!

+7/0
22.4.2016 8:55

M34i16l30a70n 46Š10v12a34g17r70o23v39s79k59ý 9492279845178

Stejně to byl nejspíš nápad (ten soft), s kterým se někdo vytasil na poradě. Ten jim navařil. ;-D

0/0
22.4.2016 8:27

J75i70n49d38ř15i22c96h 33Š46k90o65p30e39k 4695721890205

Uměle vyvolaná bouře ve sklenici vody

+1/−1
22.4.2016 6:42

R19o56b22b39e37r53t 98B68e36r52g16e20r 2735654749

Vyvolat hamiznost? A neni to náhodou příprava na to, že VW bude muset ke všem zákazníkům přistupovat stejně na celém světě, protože jinak by to byla diskriminace?

+8/0
22.4.2016 6:35

L26u73k19á13š 75A29d93a32m46e10c 7185464131765

Odskodneni? Za co, proboha? To auto jim neco udelalo?8-o8-o

0/0
22.4.2016 4:23

M10i49l49a69n 50P92a15s54t79o31r70e79k 8110626161863

za oznaceni emisnich hodnot "Euro 6" ktere maji tyto proste umyslne vadna auta si zakaznici na cene noveho i ojeteho vozu urcite priplatili 50 - 100 tisic korun. Nekteri to auto kupovali prave kvuli nizkym emisim protoze by brzo treba nemohli jezdit domu do centra nekterych mest s nizzsim emisnim stupnem. Ted me reknete kdyz si koupite treba televizi s urcitym udavanym rozlisenim ale vyrobce udela u casti vyrobenych televizi mensi rozliseni kterou dostanete bude vam to vadit a proc? vzdyt "udelala vam ta televize neco?"

+10/0
22.4.2016 4:52

J58a79r26o48s56l30a66v 96D70o25s85t19a22l 2304891505329

R^

0/0
22.4.2016 5:27

P85e12t45r 69M80i60c29h46a51l 2470324731652

Šlo o Euro 5, jinak souhlas.

0/0
22.4.2016 6:45

T87o45m87á29š 90K96u56c56h42a52ř 3787531638821

Upřímně, tento nerovný přístup k zákazníkům je dost těžko obhajitelný a ne každá firma by ho ustála..

+8/0
22.4.2016 2:33

P92e34t88r 80M48i21c25h59a69l 2270764291952

Taky ještě není konec.

0/0
22.4.2016 4:20

A11l14e82š 44L32i14s37o50v31s91k38ý 9919928752352

Krqdli všichni, ale jen Vecu Wolfovýho chytili na hrušce. Člověk tam nemůže nevidět záměr poškodit VW, Německo, EU...

+5/−2
21.4.2016 22:07

J43a33r91o15s97l67a94v 57D69o97s20t58a15l 2274271205989

V USA kromě VW, Audi a Porsche žádná jiná značka v segmentu osobních aut diesel nenabízí. Takže v USA má problém pouze koncern VW. Pokud v Evropě podvádí další výrobci tak to ůřady v USA nezajímá. Chápete.

+3/0
22.4.2016 1:23

M94i94r51e72k 97G29a73j26e22r 5601106949950

Jeste Mercedes, ale ten nepodvadel.

0/0
22.4.2016 5:00

J86i72n85d80ř36i77c21h 78Š61k11o53p44e84k 4335721970195

Německo nelze poškodit, Německo se poškodilo již dávno, samo a dobrovolně

+2/−1
22.4.2016 6:57

G32e20o91r43g 95K51o12m37b23e58r74e91c 9464661106601

v nemeckych zpravach mluvili o 90ti miliardach Eur. A to pry neni konecna.

0/0
21.4.2016 22:05

P81a34v34e77l 78Ř49a15p41e47k 7932516179875

A co je Euro? Bezcenný papírek chrlený privilegovanou tiskárnou pod ECB. Však ony už to vlády, napojené na ECB i automobilky, nějak vyřeší.

0/−5
21.4.2016 22:45

E73r56i74k 17D88r50a17g60o98m45i70r57e66c76k12ý 2281413937109

není bezcenný, lidi mu dávají hodnotu. Co je to zlato? Bezcenný kus žlutého šutru, úplně to samé. Diamanty mají úplně uměle vyšroubovanou cenu... Vše je jen o důvěře

+4/0
21.4.2016 22:54

T91o61m59á98š 94K29u68c27h78a54ř 3497541448241

Vytiskněte mi tedy prosím 10 tun zlata. :-P

+3/−2
22.4.2016 2:27

J63a66k83u67b 13M95a59t48o61u46š 3635752202113

Pokud chcete použít tuto logiku zkuste si vytisknout párset bankovek a pak a pak s nimi platit;-).

0/0
22.4.2016 10:26

M47i86c10h52a92l 58K54r37č73á60l 6558478716702

Pokud se budu jmenovat ECB, tak není žádný problém. Už teď jedou rotačky na eura na dvě směny, tak přidáme ještě jednu mimořádnou noční a můžeme jít na nákupy.

0/0
22.4.2016 15:47

G62e21o54r11g 56K93o10m91b43e25r45e44c 9614401256951

co je Euro? furt vic nez US-dolar :-P

0/0
22.4.2016 7:52

J83a27n 30K40l78e11i55c94h 3889855881158

Nic se neděje. Škodovkáři to rádi zaplatí v ceně nových vozů, vždyť jeden tanker stejně vyprodukuje více emisí, než všechny Škodovky za rok... ;-D

+2/−1
21.4.2016 22:00

P38e30t40r 34M95i36c16h44a17l 2800204191142

SHT

0/0
22.4.2016 0:49

T70o63m18á40š 28Z39e41m50a76n 3375268414915

Jako zákazníka by mne naštvala leda povinná svolávací akce a úprava motoru.

Podveden se cítím leda tou organizací, která provádí testy a také těmi politiky, kteří schválili poslední normy.

+8/−2
21.4.2016 21:59

Z61d64e58n21ě69k 15J93o63d23l 1844203479353

zajímavý přístup k zákazníkům...v USA jim rádi zaplatí a kdyby to chtěli zákazníci v Evropě,byla by to hned hamižnost ;-€

+18/−2
21.4.2016 21:00
Foto

J33i79ř87í 51D72v18o26ř68á24k 5915259750598

Před pár měsíci by byla tato diskuze plná příspěvků , že stejný podvodný soft používají všechny automobilky .

0/0
21.4.2016 20:26

P47a38v10e13l 97Ř41a44p70e56k 7322466759265

Je to ostuda nejen automobilek, ale celé tzv. "vyspělé" civilizace, že se stále masově používá něco tak ubohého a zastaralého, jako je spalovací motor. Smradlavý špinavý těžký křáp, který je koncepčně krokem zpět i oproti parnímu stroji, protože se neumí sám roztočit, neumí vyvíjet sílu již od nulových otáček a nelze jej reverzovat. Navíc se klepe jako prase a obtěžuje okolí hlukem.

+4/−21
21.4.2016 19:31

M54i89c85h53a69l 15P93r58š52a98l13a 1293104727771

Z principu věci máte pravdu ale opravdu jen co se technické stránky týká, jinak jste tak mimo až to mlátí dveřmi

+9/0
21.4.2016 19:40

P68a49v81e61l 26Ř66a64p62e20k 7852776129635

Říkejte si, co chcete, ale společnost, která zakazuje kouření a přitom podporuje neustávající rozmach spalovacího motoru, je pokrytecká až na půdu.

+1/−2
21.4.2016 19:44

R75o57m51a74n 56Š63e35n82k69e32ř19í81k 1112105484359

To by zase az tak pokrytecke nebylo, ale co treba solary, větrníky, jejichž přepravou od čínského výrobce (solary), terennimi úpravami, budování infrastruktury, zapojenim, montazi atd se vyprodukuje nekolikanasobne vice emisi, nez se ušetři jejich produkci "čisté" energie a mnohdy i mnohem vic, nez kdyby tam po dobu jejich životnosti nechali blafat ten Vas zastaralý smradlavý král = dieselagregat nekde na poli. a to vse za podpory z národních zdrojů (nasich dani) jez by se mohli použit mnohem efektneji a lepe pro společnost... Tomu rikam pokrytectvi...

+8/0
21.4.2016 20:47

P80a12v35e62l 75Ř30a74p70e29k 7182606909795

V tomto s vámi nejsem ve sporu. Já nejsem žádný ekofanatik, jak by si někdo mohl myslet. Ale všechny ty ekonesmysly a automobilismus spojuje jedna společná věc - mohutná státní regulace. Víte, že státní přerozdělování v souvislosti s automobilismem je srovnatelné s rozpočtem pro celý důchodový systém? Něco tak socialistického nelze hájit už z principu.

+1/0
21.4.2016 21:08

J98a74r66o50s28l10a11v 33D55o64s73t88a17l 2464401105609

Ale on píše jen o technické stránce.

+2/0
22.4.2016 1:33

J25i28ř39í 80S17c60h24w36a43c11h 8868314668946

tak povyšovat význam zátahu od nulových otáček a schopnost reverzace parního stroje a opomíjet jeho několikanásobně menší účinnost a neustále tím tapetovat místní diskuze může jen totální technický analfabet a diskusní troll

+6/0
21.4.2016 20:02

P71a55v83e94l 64Ř68a63p10e98k 7242786259375

Já nezpochybňuji mírně vyšší účinnost, ale účinnost je u automobilu beztak fyzikálně nesmyslný údaj, protože většina hmoty se pohybuje pořád jen tam a zpátky, účinnost je tudíž nulová. Zkrátka na účinnosti záleží mnohem méně než na jiných aspektech, a dopad na okolí je jedním z nich.

0/−4
21.4.2016 20:05

R46o55m39a89n 73Š19e13n88k31e19ř71í48k 1592405174269

Doporučuji nastudovat fyziku 2. stupně základní školy a mozna tu nebudete tak moc pro smích...

+3/0
21.4.2016 20:39

P23a78v65e60l 92Ř28a15p22e80k 7702466609265

Asi jste nepochopil, že o fyziku tu vůbec nejde. V celém souhrnu aspektů tvoří účinnost motoru zcela zanedbatelnou položku. Můžete mít dopravní systém s účinností motoru třeba 1 % a přesto bude jeho přínos pro ekonomiku větší než systém, ve kterém se používá motor s účinností 30 %. Vaše nadšení do fyziky je sice chválihodné, ale smyslem dopravy není uspokojovat jej. Smysl dopravy je někde úplně jinde.

0/−3
21.4.2016 21:04

R13o60m65a78n 24Š68e95n52k37e76ř28í76k 1732615824449

??? Muzete to nejak rozvést? Takze ted najednou nejde o účinnost a o par příspěvku vyse (drive) slo? Docela by me zajímala ta masová podpora socialistického automobilismu, statni přerozdělování ve prospěch dopravy (myslíte výstavbu a údržbu infrastruktury??? Do ktere se vrazi min penez nez do neziskovek zaclenujici mezaclenitelne) prinos neefektivnich reseni pro ekonomiku atd???

+1/0
21.4.2016 22:05

P44a33v60e46l 85Ř30a57p27e32k 7192406429575

Já jsem nikde neporovnával účinnost motorů ani jinak tento parametr nevyzdvihoval. To jste si musel nějak poplést. Vaše rozčarování z neziskovek s vámi sdílím, do automobilismu však stát sype řádově víc (a jinými cestami zase stát bere, přičemž jako záminku používá automobilismus, to je ono přerozdělování).

0/0
21.4.2016 22:13

M28i36r58e86k 84G70a53j92e34r 5891446639880

Z automobilismu stat mnohem vice bere nez tam dava. Nekde si najdete, kolik stat vybere na dani z pohonnych hmot. Cast z toho pak vrazi do ztratove hromadne dopravy, proti ktere nic nemate. Budte tedy rad, ze vasi dopravu sem tam automobilisti dotuji.

+1/0
22.4.2016 5:06

M46a60r88t86i40n 45J69i77r57o19u10s73e95k 7556425425698

Spalovací motor má násobně menší účinnost, než dobrý parní stroj (turbíny elektráren). Většinu energie ukrytou v palivu přemění na zbytečné teplo.

+2/−1
21.4.2016 22:10

J82i36ř48í 33S10c28h40w90a12c18h 8898204538886

výše byla řeč o parním stroji, nikoliv o parní turbíně to jsou dvě hodně odlišná zařízení. Parní turbína totiž není schopná reverzace chodu stejně jako spalovací motor, takže se dle Řápka musí jednat o "zastaralou ostudu civilizace";-)

0/0
22.4.2016 23:36

J96a56k49u68b 68Š40a90f73a69n64d98a 7195367831901

Normální spalovací motor lze také reverzovat. Používáno třeba u Velorexu.

+1/0
21.4.2016 21:05

P39a38v20e33l 50Ř63a95p39e88k 7272296969835

Normální = spalující olej?

0/0
21.4.2016 21:09

J32a55k59u33b 68Š22a52f34a36n85d11a 7515947221711

Ano, normální spalovací motor. Máte je dnes v křovinořezech, motorových pilách, některých motorkách... V zásadě by to šlo udělat i u dvoutaktů v lokomotivách, lodích, kamionech...

+1/0
21.4.2016 21:27

T48o24m72á43š 49Z60e73m96a65n 3685898924665

Motor s vnitřním spalováním je vlastně jediný motor, který si označení motor opravdu zaslouží.

Elektro- a hydro- "motory" jsou více transmisí než motory.

0/0
21.4.2016 21:55

M67i31r49e70k 56G67a28j20e40r 5401956829590

Treba anglicky jazyk to rozlisuje. Tem opravdovym motorum se rika "engine" a tem elektrickym a dalsim "motor".

0/0
22.4.2016 5:11

J64a53r36o68s37l38a90v 56P25l25a83c79h46e19t35k88a 7906436756549

Precetl jsem tri radky prispevku a hned mi bylo jasne, ktery pacient to psal. Mate osobity styl, zkuste vydat knihu.

+3/0
21.4.2016 22:45

J84i12n86d25ř54i82c76h 12Š40k17o28p88e83k 4835171470385

už jsi vymyslel nějakou funkční alternativu ke spalovacím motorům ?

0/0
22.4.2016 8:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.