Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tučné odškodné i zpětný odkup. Volskwagen vyžehlil emisní skandál v USA

Německý automobilový koncern Volkswagen se dohodl s úřady ve Spojených státech na základních principech řešení svého emisního skandálu. Řešení by mělo zahrnovat nabídku zpětného odkupu aut umožňujících falšování emisních testů i „značné“ odškodné pro jejich majitele, uvedl ve čtvrtek americký soudce Charles Breyer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26o77z10e33f 20S84t74e92b38i30l48a 3645807785217

Dieselgate mi nevadí, a VW mi klidně může nabídnout americký Passat v kombajnu za šrotovní cenu ;-)

0/0
24.4.2016 13:07

P98e59t63r 95M69a33r97š96á32l77e12k 9865182984309

Šmankote, amíci zase ubližujou VW, to je zase v diskuzi fňukotu.

+1/0
22.4.2016 9:05

V44l50a65d35i21m24í81r 53J37e83s19e78n57i41c44k83ý 9638318965380

Aha, takže odškodnění Amíci hamižní nejsou, ale Evropané ano ;-D Mein Gott!

+7/0
22.4.2016 8:55

M54i79l97a88n 71Š77v74a62g46r40o59v16s95k23ý 9672889275228

Stejně to byl nejspíš nápad (ten soft), s kterým se někdo vytasil na poradě. Ten jim navařil. ;-D

0/0
22.4.2016 8:27

J63i58n56d59ř10i71c68h 31Š80k24o64p61e77k 4475741650255

Uměle vyvolaná bouře ve sklenici vody

+1/−1
22.4.2016 6:42

R24o43b89b54e38r60t 58B22e24r89g58e91r 2805784769

Vyvolat hamiznost? A neni to náhodou příprava na to, že VW bude muset ke všem zákazníkům přistupovat stejně na celém světě, protože jinak by to byla diskriminace?

+8/0
22.4.2016 6:35

L91u57k95á98š 35A93d79a35m30e49c 7955594961845

Odskodneni? Za co, proboha? To auto jim neco udelalo?8-o8-o

0/0
22.4.2016 4:23

M62i21l41a39n 96P53a54s36t66o34r97e96k 8460856811203

za oznaceni emisnich hodnot "Euro 6" ktere maji tyto proste umyslne vadna auta si zakaznici na cene noveho i ojeteho vozu urcite priplatili 50 - 100 tisic korun. Nekteri to auto kupovali prave kvuli nizkym emisim protoze by brzo treba nemohli jezdit domu do centra nekterych mest s nizzsim emisnim stupnem. Ted me reknete kdyz si koupite treba televizi s urcitym udavanym rozlisenim ale vyrobce udela u casti vyrobenych televizi mensi rozliseni kterou dostanete bude vam to vadit a proc? vzdyt "udelala vam ta televize neco?"

+10/0
22.4.2016 4:52

J39a10r44o87s68l29a51v 74D40o31s43t17a69l 2144421105609

R^

0/0
22.4.2016 5:27

P37e61t78r 27M62i82c35h31a64l 2900714111372

Šlo o Euro 5, jinak souhlas.

0/0
22.4.2016 6:45

T56o93m53á20š 20K94u24c19h26a42ř 3697651978751

Upřímně, tento nerovný přístup k zákazníkům je dost těžko obhajitelný a ne každá firma by ho ustála..

+8/0
22.4.2016 2:33

P19e46t66r 61M91i96c45h19a33l 2120914761272

Taky ještě není konec.

0/0
22.4.2016 4:20

A19l65e13š 38L79i73s13o73v49s62k59ý 9939468852512

Krqdli všichni, ale jen Vecu Wolfovýho chytili na hrušce. Člověk tam nemůže nevidět záměr poškodit VW, Německo, EU...

+5/−2
21.4.2016 22:07

J20a28r18o60s63l16a26v 84D97o38s78t13a90l 2464691515279

V USA kromě VW, Audi a Porsche žádná jiná značka v segmentu osobních aut diesel nenabízí. Takže v USA má problém pouze koncern VW. Pokud v Evropě podvádí další výrobci tak to ůřady v USA nezajímá. Chápete.

+3/0
22.4.2016 1:23

M43i77r15e52k 22G14a89j91e94r 5121696829170

Jeste Mercedes, ale ten nepodvadel.

0/0
22.4.2016 5:00

J67i54n21d93ř97i15c92h 41Š22k20o91p80e15k 4105101690215

Německo nelze poškodit, Německo se poškodilo již dávno, samo a dobrovolně

+2/−1
22.4.2016 6:57

G36e78o21r41g 60K68o80m97b97e24r28e68c 9684141566111

v nemeckych zpravach mluvili o 90ti miliardach Eur. A to pry neni konecna.

0/0
21.4.2016 22:05

P89a69v33e91l 95Ř48a64p57e84k 7302666229715

A co je Euro? Bezcenný papírek chrlený privilegovanou tiskárnou pod ECB. Však ony už to vlády, napojené na ECB i automobilky, nějak vyřeší.

0/−5
21.4.2016 22:45

E17r13i88k 31D82r74a89g71o74m17i85r39e95c10k90ý 2741713537169

není bezcenný, lidi mu dávají hodnotu. Co je to zlato? Bezcenný kus žlutého šutru, úplně to samé. Diamanty mají úplně uměle vyšroubovanou cenu... Vše je jen o důvěře

+4/0
21.4.2016 22:54

T44o79m25á39š 75K76u24c87h24a63ř 3557391118671

Vytiskněte mi tedy prosím 10 tun zlata. :-P

+3/−2
22.4.2016 2:27

J35a89k20u38b 46M84a38t65o39u24š 3625472612103

Pokud chcete použít tuto logiku zkuste si vytisknout párset bankovek a pak a pak s nimi platit;-).

0/0
22.4.2016 10:26

M47i72c81h23a76l 60K77r91č91á73l 6238538686862

Pokud se budu jmenovat ECB, tak není žádný problém. Už teď jedou rotačky na eura na dvě směny, tak přidáme ještě jednu mimořádnou noční a můžeme jít na nákupy.

0/0
22.4.2016 15:47

G75e17o28r76g 84K71o69m19b80e45r35e68c 9764781506101

co je Euro? furt vic nez US-dolar :-P

0/0
22.4.2016 7:52

J76a38n 24K24l50e50i80c42h 3629495891438

Nic se neděje. Škodovkáři to rádi zaplatí v ceně nových vozů, vždyť jeden tanker stejně vyprodukuje více emisí, než všechny Škodovky za rok... ;-D

+2/−1
21.4.2016 22:00

P97e46t25r 91M26i51c88h31a94l 2840614891402

SHT

0/0
22.4.2016 0:49

T37o91m46á86š 18Z83e97m51a90n 3965848384535

Jako zákazníka by mne naštvala leda povinná svolávací akce a úprava motoru.

Podveden se cítím leda tou organizací, která provádí testy a také těmi politiky, kteří schválili poslední normy.

+8/−2
21.4.2016 21:59

Z46d35e35n85ě24k 45J81o35d21l 1444303429513

zajímavý přístup k zákazníkům...v USA jim rádi zaplatí a kdyby to chtěli zákazníci v Evropě,byla by to hned hamižnost ;-€

+18/−2
21.4.2016 21:00
Foto

J35i88ř28í 14D90v75o34ř82á22k 5575449540538

Před pár měsíci by byla tato diskuze plná příspěvků , že stejný podvodný soft používají všechny automobilky .

0/0
21.4.2016 20:26

P65a90v91e16l 48Ř39a63p71e14k 7632956199695

Je to ostuda nejen automobilek, ale celé tzv. "vyspělé" civilizace, že se stále masově používá něco tak ubohého a zastaralého, jako je spalovací motor. Smradlavý špinavý těžký křáp, který je koncepčně krokem zpět i oproti parnímu stroji, protože se neumí sám roztočit, neumí vyvíjet sílu již od nulových otáček a nelze jej reverzovat. Navíc se klepe jako prase a obtěžuje okolí hlukem.

+4/−21
21.4.2016 19:31

M26i18c14h26a57l 25P54r65š58a19l32a 1863154187141

Z principu věci máte pravdu ale opravdu jen co se technické stránky týká, jinak jste tak mimo až to mlátí dveřmi

+9/0
21.4.2016 19:40

P69a33v77e89l 40Ř70a79p90e42k 7142946899785

Říkejte si, co chcete, ale společnost, která zakazuje kouření a přitom podporuje neustávající rozmach spalovacího motoru, je pokrytecká až na půdu.

+1/−2
21.4.2016 19:44

R79o30m35a32n 93Š30e59n26k78e94ř98í28k 1102875164809

To by zase az tak pokrytecke nebylo, ale co treba solary, větrníky, jejichž přepravou od čínského výrobce (solary), terennimi úpravami, budování infrastruktury, zapojenim, montazi atd se vyprodukuje nekolikanasobne vice emisi, nez se ušetři jejich produkci "čisté" energie a mnohdy i mnohem vic, nez kdyby tam po dobu jejich životnosti nechali blafat ten Vas zastaralý smradlavý král = dieselagregat nekde na poli. a to vse za podpory z národních zdrojů (nasich dani) jez by se mohli použit mnohem efektneji a lepe pro společnost... Tomu rikam pokrytectvi...

+8/0
21.4.2016 20:47

P69a29v42e31l 58Ř11a79p84e15k 7782986459265

V tomto s vámi nejsem ve sporu. Já nejsem žádný ekofanatik, jak by si někdo mohl myslet. Ale všechny ty ekonesmysly a automobilismus spojuje jedna společná věc - mohutná státní regulace. Víte, že státní přerozdělování v souvislosti s automobilismem je srovnatelné s rozpočtem pro celý důchodový systém? Něco tak socialistického nelze hájit už z principu.

+1/0
21.4.2016 21:08

J70a22r62o34s75l84a37v 83D10o91s84t57a87l 2904381775709

Ale on píše jen o technické stránce.

+2/0
22.4.2016 1:33

J39i81ř72í 19S72c83h61w68a29c78h 8498494278246

tak povyšovat význam zátahu od nulových otáček a schopnost reverzace parního stroje a opomíjet jeho několikanásobně menší účinnost a neustále tím tapetovat místní diskuze může jen totální technický analfabet a diskusní troll

+6/0
21.4.2016 20:02

P30a23v98e17l 82Ř46a93p33e12k 7782966689365

Já nezpochybňuji mírně vyšší účinnost, ale účinnost je u automobilu beztak fyzikálně nesmyslný údaj, protože většina hmoty se pohybuje pořád jen tam a zpátky, účinnost je tudíž nulová. Zkrátka na účinnosti záleží mnohem méně než na jiných aspektech, a dopad na okolí je jedním z nich.

0/−4
21.4.2016 20:05

R57o72m70a19n 51Š17e43n48k27e72ř17í97k 1382105644559

Doporučuji nastudovat fyziku 2. stupně základní školy a mozna tu nebudete tak moc pro smích...

+3/0
21.4.2016 20:39

P16a87v43e82l 76Ř64a44p87e83k 7542416769165

Asi jste nepochopil, že o fyziku tu vůbec nejde. V celém souhrnu aspektů tvoří účinnost motoru zcela zanedbatelnou položku. Můžete mít dopravní systém s účinností motoru třeba 1 % a přesto bude jeho přínos pro ekonomiku větší než systém, ve kterém se používá motor s účinností 30 %. Vaše nadšení do fyziky je sice chválihodné, ale smyslem dopravy není uspokojovat jej. Smysl dopravy je někde úplně jinde.

0/−3
21.4.2016 21:04

R79o93m21a13n 56Š14e95n58k68e96ř42í82k 1752135504909

??? Muzete to nejak rozvést? Takze ted najednou nejde o účinnost a o par příspěvku vyse (drive) slo? Docela by me zajímala ta masová podpora socialistického automobilismu, statni přerozdělování ve prospěch dopravy (myslíte výstavbu a údržbu infrastruktury??? Do ktere se vrazi min penez nez do neziskovek zaclenujici mezaclenitelne) prinos neefektivnich reseni pro ekonomiku atd???

+1/0
21.4.2016 22:05

P18a54v45e38l 76Ř94a89p62e85k 7582926379815

Já jsem nikde neporovnával účinnost motorů ani jinak tento parametr nevyzdvihoval. To jste si musel nějak poplést. Vaše rozčarování z neziskovek s vámi sdílím, do automobilismu však stát sype řádově víc (a jinými cestami zase stát bere, přičemž jako záminku používá automobilismus, to je ono přerozdělování).

0/0
21.4.2016 22:13

M34i95r75e65k 42G46a78j94e93r 5801956689960

Z automobilismu stat mnohem vice bere nez tam dava. Nekde si najdete, kolik stat vybere na dani z pohonnych hmot. Cast z toho pak vrazi do ztratove hromadne dopravy, proti ktere nic nemate. Budte tedy rad, ze vasi dopravu sem tam automobilisti dotuji.

+1/0
22.4.2016 5:06

M46a89r11t98i11n 60J93i95r74o10u94s48e38k 7836135575268

Spalovací motor má násobně menší účinnost, než dobrý parní stroj (turbíny elektráren). Většinu energie ukrytou v palivu přemění na zbytečné teplo.

+2/−1
21.4.2016 22:10

J96i20ř67í 75S43c10h65w27a42c65h 8708954248736

výše byla řeč o parním stroji, nikoliv o parní turbíně to jsou dvě hodně odlišná zařízení. Parní turbína totiž není schopná reverzace chodu stejně jako spalovací motor, takže se dle Řápka musí jednat o "zastaralou ostudu civilizace";-)

0/0
22.4.2016 23:36

J48a69k79u58b 10Š61a86f57a41n43d84a 7595957791271

Normální spalovací motor lze také reverzovat. Používáno třeba u Velorexu.

+1/0
21.4.2016 21:05

P14a62v74e46l 76Ř82a85p10e30k 7132886449815

Normální = spalující olej?

0/0
21.4.2016 21:09

J68a94k32u10b 60Š36a56f78a57n35d12a 7955397491781

Ano, normální spalovací motor. Máte je dnes v křovinořezech, motorových pilách, některých motorkách... V zásadě by to šlo udělat i u dvoutaktů v lokomotivách, lodích, kamionech...

+1/0
21.4.2016 21:27

T33o90m83á14š 85Z10e38m12a94n 3585468894625

Motor s vnitřním spalováním je vlastně jediný motor, který si označení motor opravdu zaslouží.

Elektro- a hydro- "motory" jsou více transmisí než motory.

0/0
21.4.2016 21:55

M68i58r55e21k 26G15a88j46e21r 5831976699330

Treba anglicky jazyk to rozlisuje. Tem opravdovym motorum se rika "engine" a tem elektrickym a dalsim "motor".

0/0
22.4.2016 5:11

J47a55r37o72s50l47a43v 16P75l39a28c84h58e80t39k91a 7366506246459

Precetl jsem tri radky prispevku a hned mi bylo jasne, ktery pacient to psal. Mate osobity styl, zkuste vydat knihu.

+3/0
21.4.2016 22:45

J92i19n98d78ř90i78c33h 60Š41k22o16p84e44k 4615611810745

už jsi vymyslel nějakou funkční alternativu ke spalovacím motorům ?

0/0
22.4.2016 8:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.