Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tučné odškodné i zpětný odkup. Volskwagen vyžehlil emisní skandál v USA

Německý automobilový koncern Volkswagen se dohodl s úřady ve Spojených státech na základních principech řešení svého emisního skandálu. Řešení by mělo zahrnovat nabídku zpětného odkupu aut umožňujících falšování emisních testů i „značné“ odškodné pro jejich majitele, uvedl ve čtvrtek americký soudce Charles Breyer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58o67z38e63f 63S82t52e66b62i97l70a 3955987515457

Dieselgate mi nevadí, a VW mi klidně může nabídnout americký Passat v kombajnu za šrotovní cenu ;-)

0/0
24.4.2016 13:07

P23e52t76r 18M20a68r93š47á22l82e78k 9945582404119

Šmankote, amíci zase ubližujou VW, to je zase v diskuzi fňukotu.

+1/0
22.4.2016 9:05

V35l61a54d27i48m37í25r 13J69e45s28e21n19i12c67k46ý 9608898475690

Aha, takže odškodnění Amíci hamižní nejsou, ale Evropané ano ;-D Mein Gott!

+7/0
22.4.2016 8:55

M72i54l85a50n 64Š63v29a25g79r83o86v92s35k60ý 9712199515818

Stejně to byl nejspíš nápad (ten soft), s kterým se někdo vytasil na poradě. Ten jim navařil. ;-D

0/0
22.4.2016 8:27

J12i17n96d48ř16i71c91h 57Š83k45o54p45e28k 4155211690385

Uměle vyvolaná bouře ve sklenici vody

+1/−1
22.4.2016 6:42

R80o75b13b62e83r17t 10B32e85r57g34e84r 2585394589

Vyvolat hamiznost? A neni to náhodou příprava na to, že VW bude muset ke všem zákazníkům přistupovat stejně na celém světě, protože jinak by to byla diskriminace?

+8/0
22.4.2016 6:35

L94u77k86á39š 72A33d47a24m58e16c 7795824701435

Odskodneni? Za co, proboha? To auto jim neco udelalo?8-o8-o

0/0
22.4.2016 4:23

M65i81l80a64n 31P90a42s47t29o27r98e96k 8260306231663

za oznaceni emisnich hodnot "Euro 6" ktere maji tyto proste umyslne vadna auta si zakaznici na cene noveho i ojeteho vozu urcite priplatili 50 - 100 tisic korun. Nekteri to auto kupovali prave kvuli nizkym emisim protoze by brzo treba nemohli jezdit domu do centra nekterych mest s nizzsim emisnim stupnem. Ted me reknete kdyz si koupite treba televizi s urcitym udavanym rozlisenim ale vyrobce udela u casti vyrobenych televizi mensi rozliseni kterou dostanete bude vam to vadit a proc? vzdyt "udelala vam ta televize neco?"

+10/0
22.4.2016 4:52

J72a35r16o94s50l50a28v 80D96o15s42t60a54l 2554141345389

R^

0/0
22.4.2016 5:27

P87e30t75r 52M29i36c47h25a56l 2580694391742

Šlo o Euro 5, jinak souhlas.

0/0
22.4.2016 6:45

T17o26m10á90š 43K53u76c75h92a24ř 3637981678251

Upřímně, tento nerovný přístup k zákazníkům je dost těžko obhajitelný a ne každá firma by ho ustála..

+8/0
22.4.2016 2:33

P58e81t92r 72M22i74c68h37a10l 2470234521972

Taky ještě není konec.

0/0
22.4.2016 4:20

A67l79e92š 90L57i51s31o97v26s60k62ý 9229608562622

Krqdli všichni, ale jen Vecu Wolfovýho chytili na hrušce. Člověk tam nemůže nevidět záměr poškodit VW, Německo, EU...

+5/−2
21.4.2016 22:07

J94a15r22o52s61l21a88v 43D62o84s56t63a16l 2784251625779

V USA kromě VW, Audi a Porsche žádná jiná značka v segmentu osobních aut diesel nenabízí. Takže v USA má problém pouze koncern VW. Pokud v Evropě podvádí další výrobci tak to ůřady v USA nezajímá. Chápete.

+3/0
22.4.2016 1:23

M90i54r18e94k 98G33a15j57e46r 5261416309400

Jeste Mercedes, ale ten nepodvadel.

0/0
22.4.2016 5:00

J60i61n28d16ř41i94c34h 69Š89k86o78p46e40k 4165111860245

Německo nelze poškodit, Německo se poškodilo již dávno, samo a dobrovolně

+2/−1
22.4.2016 6:57

G28e10o96r83g 31K15o48m66b94e80r16e94c 9254931566221

v nemeckych zpravach mluvili o 90ti miliardach Eur. A to pry neni konecna.

0/0
21.4.2016 22:05

P31a34v94e45l 10Ř47a29p37e17k 7102676399585

A co je Euro? Bezcenný papírek chrlený privilegovanou tiskárnou pod ECB. Však ony už to vlády, napojené na ECB i automobilky, nějak vyřeší.

0/−5
21.4.2016 22:45

E68r27i13k 69D31r96a41g32o56m38i55r79e48c45k23ý 2281743747919

není bezcenný, lidi mu dávají hodnotu. Co je to zlato? Bezcenný kus žlutého šutru, úplně to samé. Diamanty mají úplně uměle vyšroubovanou cenu... Vše je jen o důvěře

+4/0
21.4.2016 22:54

T31o33m18á80š 16K51u24c80h79a69ř 3767311478181

Vytiskněte mi tedy prosím 10 tun zlata. :-P

+3/−2
22.4.2016 2:27

J17a36k63u12b 34M92a95t25o88u74š 3945482652603

Pokud chcete použít tuto logiku zkuste si vytisknout párset bankovek a pak a pak s nimi platit;-).

0/0
22.4.2016 10:26

M11i15c19h41a34l 74K17r35č59á45l 6968288166252

Pokud se budu jmenovat ECB, tak není žádný problém. Už teď jedou rotačky na eura na dvě směny, tak přidáme ještě jednu mimořádnou noční a můžeme jít na nákupy.

0/0
22.4.2016 15:47

G60e62o78r17g 18K70o41m19b59e25r50e80c 9954161436431

co je Euro? furt vic nez US-dolar :-P

0/0
22.4.2016 7:52

J84a66n 84K63l79e74i59c44h 3959715111818

Nic se neděje. Škodovkáři to rádi zaplatí v ceně nových vozů, vždyť jeden tanker stejně vyprodukuje více emisí, než všechny Škodovky za rok... ;-D

+2/−1
21.4.2016 22:00

P76e28t15r 15M86i79c63h36a94l 2860404941292

SHT

0/0
22.4.2016 0:49

T90o55m93á90š 53Z78e11m90a26n 3595408434525

Jako zákazníka by mne naštvala leda povinná svolávací akce a úprava motoru.

Podveden se cítím leda tou organizací, která provádí testy a také těmi politiky, kteří schválili poslední normy.

+8/−2
21.4.2016 21:59

Z45d85e12n44ě21k 46J69o58d42l 1404203449933

zajímavý přístup k zákazníkům...v USA jim rádi zaplatí a kdyby to chtěli zákazníci v Evropě,byla by to hned hamižnost ;-€

+18/−2
21.4.2016 21:00

J25i51ř17í 47D97v35o89ř44á87k 5285659530528

Před pár měsíci by byla tato diskuze plná příspěvků , že stejný podvodný soft používají všechny automobilky .

0/0
21.4.2016 20:26

P91a98v89e59l 67Ř73a71p44e44k 7772336609755

Je to ostuda nejen automobilek, ale celé tzv. "vyspělé" civilizace, že se stále masově používá něco tak ubohého a zastaralého, jako je spalovací motor. Smradlavý špinavý těžký křáp, který je koncepčně krokem zpět i oproti parnímu stroji, protože se neumí sám roztočit, neumí vyvíjet sílu již od nulových otáček a nelze jej reverzovat. Navíc se klepe jako prase a obtěžuje okolí hlukem.

+4/−21
21.4.2016 19:31

M93i35c69h58a24l 83P55r58š63a58l83a 1783614157531

Z principu věci máte pravdu ale opravdu jen co se technické stránky týká, jinak jste tak mimo až to mlátí dveřmi

+9/0
21.4.2016 19:40

P18a56v66e46l 90Ř68a53p69e68k 7812726459725

Říkejte si, co chcete, ale společnost, která zakazuje kouření a přitom podporuje neustávající rozmach spalovacího motoru, je pokrytecká až na půdu.

+1/−2
21.4.2016 19:44

R59o80m73a82n 85Š31e40n64k74e39ř13í80k 1962925384509

To by zase az tak pokrytecke nebylo, ale co treba solary, větrníky, jejichž přepravou od čínského výrobce (solary), terennimi úpravami, budování infrastruktury, zapojenim, montazi atd se vyprodukuje nekolikanasobne vice emisi, nez se ušetři jejich produkci "čisté" energie a mnohdy i mnohem vic, nez kdyby tam po dobu jejich životnosti nechali blafat ten Vas zastaralý smradlavý král = dieselagregat nekde na poli. a to vse za podpory z národních zdrojů (nasich dani) jez by se mohli použit mnohem efektneji a lepe pro společnost... Tomu rikam pokrytectvi...

+8/0
21.4.2016 20:47

P16a80v15e67l 28Ř36a86p20e85k 7692166509645

V tomto s vámi nejsem ve sporu. Já nejsem žádný ekofanatik, jak by si někdo mohl myslet. Ale všechny ty ekonesmysly a automobilismus spojuje jedna společná věc - mohutná státní regulace. Víte, že státní přerozdělování v souvislosti s automobilismem je srovnatelné s rozpočtem pro celý důchodový systém? Něco tak socialistického nelze hájit už z principu.

+1/0
21.4.2016 21:08

J11a76r51o47s82l98a82v 84D10o91s39t73a87l 2424271635659

Ale on píše jen o technické stránce.

+2/0
22.4.2016 1:33

J92i75ř25í 28S61c10h66w77a54c33h 8928624968256

tak povyšovat význam zátahu od nulových otáček a schopnost reverzace parního stroje a opomíjet jeho několikanásobně menší účinnost a neustále tím tapetovat místní diskuze může jen totální technický analfabet a diskusní troll

+6/0
21.4.2016 20:02

P25a89v98e72l 61Ř61a43p24e92k 7552656159885

Já nezpochybňuji mírně vyšší účinnost, ale účinnost je u automobilu beztak fyzikálně nesmyslný údaj, protože většina hmoty se pohybuje pořád jen tam a zpátky, účinnost je tudíž nulová. Zkrátka na účinnosti záleží mnohem méně než na jiných aspektech, a dopad na okolí je jedním z nich.

0/−4
21.4.2016 20:05

R75o92m39a92n 69Š56e30n75k40e35ř46í48k 1752835694379

Doporučuji nastudovat fyziku 2. stupně základní školy a mozna tu nebudete tak moc pro smích...

+3/0
21.4.2016 20:39

P75a88v31e13l 75Ř24a83p88e68k 7642116319785

Asi jste nepochopil, že o fyziku tu vůbec nejde. V celém souhrnu aspektů tvoří účinnost motoru zcela zanedbatelnou položku. Můžete mít dopravní systém s účinností motoru třeba 1 % a přesto bude jeho přínos pro ekonomiku větší než systém, ve kterém se používá motor s účinností 30 %. Vaše nadšení do fyziky je sice chválihodné, ale smyslem dopravy není uspokojovat jej. Smysl dopravy je někde úplně jinde.

0/−3
21.4.2016 21:04

R81o68m62a56n 21Š90e83n25k40e32ř16í75k 1482835644629

??? Muzete to nejak rozvést? Takze ted najednou nejde o účinnost a o par příspěvku vyse (drive) slo? Docela by me zajímala ta masová podpora socialistického automobilismu, statni přerozdělování ve prospěch dopravy (myslíte výstavbu a údržbu infrastruktury??? Do ktere se vrazi min penez nez do neziskovek zaclenujici mezaclenitelne) prinos neefektivnich reseni pro ekonomiku atd???

+1/0
21.4.2016 22:05

P34a85v76e73l 85Ř27a65p44e12k 7222606199495

Já jsem nikde neporovnával účinnost motorů ani jinak tento parametr nevyzdvihoval. To jste si musel nějak poplést. Vaše rozčarování z neziskovek s vámi sdílím, do automobilismu však stát sype řádově víc (a jinými cestami zase stát bere, přičemž jako záminku používá automobilismus, to je ono přerozdělování).

0/0
21.4.2016 22:13

M33i14r54e97k 96G58a65j82e91r 5641926849210

Z automobilismu stat mnohem vice bere nez tam dava. Nekde si najdete, kolik stat vybere na dani z pohonnych hmot. Cast z toho pak vrazi do ztratove hromadne dopravy, proti ktere nic nemate. Budte tedy rad, ze vasi dopravu sem tam automobilisti dotuji.

+1/0
22.4.2016 5:06

M45a66r25t36i36n 40J28i36r44o78u34s57e92k 7646135285538

Spalovací motor má násobně menší účinnost, než dobrý parní stroj (turbíny elektráren). Většinu energie ukrytou v palivu přemění na zbytečné teplo.

+2/−1
21.4.2016 22:10

J97i39ř73í 75S17c28h60w77a51c34h 8988784428316

výše byla řeč o parním stroji, nikoliv o parní turbíně to jsou dvě hodně odlišná zařízení. Parní turbína totiž není schopná reverzace chodu stejně jako spalovací motor, takže se dle Řápka musí jednat o "zastaralou ostudu civilizace";-)

0/0
22.4.2016 23:36

J83a87k73u80b 98Š28a75f84a30n89d22a 7875347301501

Normální spalovací motor lze také reverzovat. Používáno třeba u Velorexu.

+1/0
21.4.2016 21:05

P13a93v61e64l 47Ř65a62p20e45k 7382476639585

Normální = spalující olej?

0/0
21.4.2016 21:09

J83a15k29u57b 11Š57a49f69a28n82d14a 7985777231191

Ano, normální spalovací motor. Máte je dnes v křovinořezech, motorových pilách, některých motorkách... V zásadě by to šlo udělat i u dvoutaktů v lokomotivách, lodích, kamionech...

+1/0
21.4.2016 21:27

T83o63m28á92š 40Z36e47m40a46n 3245938644315

Motor s vnitřním spalováním je vlastně jediný motor, který si označení motor opravdu zaslouží.

Elektro- a hydro- "motory" jsou více transmisí než motory.

0/0
21.4.2016 21:55

M76i38r52e60k 64G27a11j25e70r 5641856769790

Treba anglicky jazyk to rozlisuje. Tem opravdovym motorum se rika "engine" a tem elektrickym a dalsim "motor".

0/0
22.4.2016 5:11

J79a84r20o56s64l69a52v 53P36l81a20c54h33e31t45k73a 7816426176919

Precetl jsem tri radky prispevku a hned mi bylo jasne, ktery pacient to psal. Mate osobity styl, zkuste vydat knihu.

+3/0
21.4.2016 22:45

J28i91n88d40ř53i44c60h 21Š92k22o97p41e26k 4595561620305

už jsi vymyslel nějakou funkční alternativu ke spalovacím motorům ?

0/0
22.4.2016 8:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.