- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Také bych uvítal větší možnosti placení kreditem mobilního telefonu, ale M-platba je pro obchodníky tak drahá, že ji skoro nikdo nepoužívá.
Škoda, že ta Heuréka dodnes neumí ani pořádně seřadit produkty, protože si z neznámých důvodů trvá natvrdo na kategoriích a nebere v potaz, že různé eshopy můžou mít stejné zboží z mnoha důvodů zařazené různě. Přitom by to stačilo udělat víceméně přes EAN, aby v cenové srovnání na produkt bylo pouze jedno a ne třeba tři jak se běžně stává.
Osobně nemám pocit, že by vytvořili něco hodnotného. Něco, co vydělává, ano. Ale nemá to reálnou společenskou hodnotu. Slevomat vydělává na šílených provizích od jejich dodavatelů. Stejně tak heureka. DámeJídlo oškubává restaurace o víc než třetinu ceny rozváženého jídla. Podobné firmy jako tyto si zkrátka jen chtějí ukrojit taky něco pro sebe. Než by dělali sami něco hodnotého, raději si udělají agregátor těch podniků, které doopravdy tvoří. Takto se "podniká na internetu".
Pokud prodáváte své služby/produkty na volném trhu a někdo je kupuje, znamená to, že pro někoho přínosné jsou. Pokud by je nikdo nekupoval, byly by takové nápady vytlačeny z trhu.
Takže pokud vy máte pocit, že nevytvořili nic hodnotného, tak je to jen váš čistě mylný pocit. Spotřebitelé hlasovali svými penězi jasně.
Z uvedených (až na Heureku, nápad, který už tu byl dávno) žádný projekt neznám nebo nepoužívám, DámeJídlo.cz je v hluboké ztrátě.
Nepodstatné, další...
Vlastiku, blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské
Chcete-li se ptát Mitonů, můžete přes http://www.sli.do, heslo eshopista.
Kluci stojí mj. i za společností GoldenGate. :)
jo tahle partička má můj obdiv....mají skvělé nápady a dokážou je dotáhnout do zdárného konce...
Ja bych zduraznil tu druhou cast vaseho prispevku...v tom je jejich sila...jinak v podstate nevymysleli nic, vsechno uz bylo...bud tady nebo v zahranici