Diskuze

Kupci elektromobilů dostanou v Německu od státu prémii čtyři tisíce eur

Německo bude dotovat nákup aut s elektrickým pohonem. Kupec nového čistě elektrického vozu získá prémii 4000 eur, při nákupu hybridního auta 3000 eur. V noci na středu se na tom dohodli členové vlády se zástupci automobilového průmyslu, informoval ministr financí Wolfgang Schäuble.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J46a68n 44U51l32m

29. 4. 2016 9:00

Ve Francii je to podobný, to jen u nás by dali 1000 korun a zbytek rozkradli Rv

0 0
možnosti

J68a61n 29F67r69o98l94í12k

28. 4. 2016 14:53

Pachatelé dobra mají jasno. Malý zájem o bateriová autíčka zapřičiňuje nedostatek dobíjecích stanic. Já osobně bych si takový krám nikdy nekoupil z jiného důvodu. Neustálé obavy, že mě v koloně, kde musím svítit dojde šťáva. U benzinu si prostě doliju z kanistru nemluvě o tom, že základní nádrž 35 l mě stačí na 750 km (C1). To nemluvím o tom, že bych musel najít parkovací místo vždy pod oknem kam bych ze třetího patra spustil dobíjecí kabel.;-) A ti Němci aby tu ekologii podpořili budou stavět další a další uhelné elektrárny. Už teď je staví jako o závod a až si zajistí další odběry tak se nám svět tím jejich CO2 zalkne.;-D

1 0
možnosti

Myslím že právě při popojíždění v koloně bude poměr efektivity elektrika/benzín výrazně na straně elektriky, jinak souhlas

0 0
možnosti

A no tak nesmradlavá auta ve městě pomůžou dýchat i těm, kteří si je nemohou dovolit, to se musí nechat.

Ovšem nějaké emise CO2 opravdu nikoho nezajímají.

0 0
možnosti

Tak snad u nás třeba bude taky nějaká dotace

0 0
možnosti

M35a70r34e95k 95M42a24l38ý

27. 4. 2016 14:50

Já spíš doufám, že ne...

3 0
možnosti

R89o46m83a44n 70H50a48n77u31s

27. 4. 2016 13:40

Osobně si myslím, že dotace pokryje tak výměnu baterií, které vydrží kolik 5 let ?

0 1
možnosti

M41a10r17e41k 95G70a82j30d13a

27. 4. 2016 14:10

Tesla má tuším 8 nebo deseti letou záruku. Co máte dál ?;-D

1 0
možnosti

dalsi nesmysl! kdyby radsi neco jinde zlevnili. takhle jen budou dotovat milionare protoze normalni clovek si elektro auto nekoupi

2 1
možnosti

Abysme si to lithium brzy nevycerpali....

4 0
možnosti

P36a32v91e94l 88Ř28a30p12e73k

27. 4. 2016 12:52

Řešením problému masového automobilismu je privatizace všech jeho součástí, která zabrání socialistickému nadužívání a přenášení nákladů a negativních dopadů na všechny okolo. Ke spokojenému fungování společnosti není potřeba tolik automobilů jako dnes. Lidé jezdí auty, a spokojení stejně nejsou.

0 1
možnosti

A kdyz jim tu jizdu autem zneprijemnite, tak budou spokojenejsi?

2 0
možnosti

V ČR jezdí cca 5 000 000 osobních aut s průměrným nájezdem 15 000 km ročně. To je celkem 75 000 000 000 km. Elektromobil ujede na baterii 50 kWh cca 250 km. Pokud nahradíme osobní vozy se spalovacími motory elektromobily, tak to máme 150 000 GWh ročně. V ČR se ročně nyní vyrobí cca 100 000 GWh el. energie, která se ale z velké části spotřebuje. Instalovaný max. výkon je samozřejmě o něco vyšší. Přesto vychází, že pokud bychom nahradili osobní vozy se spalovacími motory elektromobily, musíme postavit minimálně třikrát tolik uhelných, nebo pětkrát tolik jaderných elektráren, nebo chcete-li být poctivě eko, tak dokonce 70 krát! ;-D tolik solárních než máme dnes. Jistě, nebude to potřeba ze dne na den, ale ty elektrárny se stavěly po generace. Je to reálné? A dále, z jakého paliva vyrobíme takové kvantum energie?

A to jsme ani nazapočetli autobusy a kamiony.

Můžete to mínuskovat, ale jsou to pouze fakta.

9 1
možnosti

Ano :-) ! Proč nezadotovat dobře situovaným lidem nákup el.mobilu z daní těch kteří si ho nemohou dovolit. Aneb sociální korektnost postavená na hlavu.

7 2
možnosti