- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve Francii je to podobný, to jen u nás by dali 1000 korun a zbytek rozkradli
Pachatelé dobra mají jasno. Malý zájem o bateriová autíčka zapřičiňuje nedostatek dobíjecích stanic. Já osobně bych si takový krám nikdy nekoupil z jiného důvodu. Neustálé obavy, že mě v koloně, kde musím svítit dojde šťáva. U benzinu si prostě doliju z kanistru nemluvě o tom, že základní nádrž 35 l mě stačí na 750 km (C1). To nemluvím o tom, že bych musel najít parkovací místo vždy pod oknem kam bych ze třetího patra spustil dobíjecí kabel. A ti Němci aby tu ekologii podpořili budou stavět další a další uhelné elektrárny. Už teď je staví jako o závod a až si zajistí další odběry tak se nám svět tím jejich CO2 zalkne.
Myslím že právě při popojíždění v koloně bude poměr efektivity elektrika/benzín výrazně na straně elektriky, jinak souhlas
A no tak nesmradlavá auta ve městě pomůžou dýchat i těm, kteří si je nemohou dovolit, to se musí nechat.
Ovšem nějaké emise CO2 opravdu nikoho nezajímají.
Tak snad u nás třeba bude taky nějaká dotace
Osobně si myslím, že dotace pokryje tak výměnu baterií, které vydrží kolik 5 let ?
Tesla má tuším 8 nebo deseti letou záruku. Co máte dál ?
dalsi nesmysl! kdyby radsi neco jinde zlevnili. takhle jen budou dotovat milionare protoze normalni clovek si elektro auto nekoupi
A co takhle něco z druhé ruky? Tak jak to dělá běžný Čech: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto?isSearchRequest=true&vc=Car&dam=0&ms=19300%3B38
Abysme si to lithium brzy nevycerpali....
Řešením problému masového automobilismu je privatizace všech jeho součástí, která zabrání socialistickému nadužívání a přenášení nákladů a negativních dopadů na všechny okolo. Ke spokojenému fungování společnosti není potřeba tolik automobilů jako dnes. Lidé jezdí auty, a spokojení stejně nejsou.
A kdyz jim tu jizdu autem zneprijemnite, tak budou spokojenejsi?
V ČR jezdí cca 5 000 000 osobních aut s průměrným nájezdem 15 000 km ročně. To je celkem 75 000 000 000 km. Elektromobil ujede na baterii 50 kWh cca 250 km. Pokud nahradíme osobní vozy se spalovacími motory elektromobily, tak to máme 150 000 GWh ročně. V ČR se ročně nyní vyrobí cca 100 000 GWh el. energie, která se ale z velké části spotřebuje. Instalovaný max. výkon je samozřejmě o něco vyšší. Přesto vychází, že pokud bychom nahradili osobní vozy se spalovacími motory elektromobily, musíme postavit minimálně třikrát tolik uhelných, nebo pětkrát tolik jaderných elektráren, nebo chcete-li být poctivě eko, tak dokonce 70 krát! tolik solárních než máme dnes. Jistě, nebude to potřeba ze dne na den, ale ty elektrárny se stavěly po generace. Je to reálné? A dále, z jakého paliva vyrobíme takové kvantum energie?
A to jsme ani nazapočetli autobusy a kamiony.
Můžete to mínuskovat, ale jsou to pouze fakta.
Ano :-) ! Proč nezadotovat dobře situovaným lidem nákup el.mobilu z daní těch kteří si ho nemohou dovolit. Aneb sociální korektnost postavená na hlavu.