Diskuze

Český výrobce letadel míří do Číny. Chce desetkrát znásobit produkci

Český malovýrobce celokovových ultralehkých letadel Direct Fly z Uherskohradišťska bude vyrábět letouny v Číně. Zástupci firmy v úterý v Praze podepsali smlouvu o transferu technologií s čínskou společností Wanfeng Aviation.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gratuluju. Konečně se karty obrátily.

0 0
možnosti

Moravsky vyrobek miri do Ciny!

1 0
možnosti

Letadlo vyrobí maxi!malne jedno...

0 0
možnosti

Snad moravský výrobce? Kunovice nejsou v Čechách a leží dokonce na druhém (východním) břehu řeky Moravy.

1 0
možnosti

Cina, zda se, ma na rozdil od nasi zeme skvelou politiku pro zahranicni investory ... chces u nas investovat, musis vstoupit do spolecneho podniku i s mensim podilem nez je cinsky, transfer technologii a podobne. Nektere sfery - investice do narodni bezpecti, a podobne jsou zahranicnim invetorum zakazany. Mame se od Ciny co ucit, ac je logicke, ze mame horsi vyjednavaci pozici.

Catalogue for the Guidance of Foreign Investment in Industries

China outlines its specific foreign investment objectives primarily through its Catalogue for the Guidance of Foreign Investment in Industries, most recently revised in December 2011. The catalogue delineates sectors of the economy where foreign investment is "encouraged," "restricted," and "prohibited." Investment in sectors not listed in the catalogue is considered permitted. China "encourages" investment in sectors where it believes it will benefit from foreign assistance or technology. Investment is "restricted" and "prohibited" in sectors that China deems sensitive, that touch on national security, or which do not meet the goals of China's economic development plans. The catalogue also notes many sectors where equity caps limit foreign ownership, often to a minority share, giving Chinese partner-firms significant control and allowing them to benefit from technology transfer.

http://www.state.gov/e/eb/rls/othr/ics/2013/204621.htm

http://www.china.org.cn/living_in_china/abc/2009-07/15/content_18141137.htm

0 0
možnosti

J38a75n 90Č70e13k29a30l

27. 4. 2016 13:06

A za dva roky budeme číst článek o tom, jak si další Čech rve vlasy, protože Číňani zastavili spolupráci, a jaká náhoda - začal se o město vedle vyrábět výrobek navlas stejný, ale pod jiným názvem, který ale samozřejmě nemá s tím českým nic společného...

16 0
možnosti
Foto

Přesně něco v tomto smyslu - i když ty roky je dost dlouho - určitě to zmáknou rychleji.

0 0
možnosti

Aby tie lietadlá aj lietali bude musieť nad každým čínskym robotníkom stáť český technik... Nuž neviem či to je dobrý ťah...;-(

0 1
možnosti

Právě si podepsali svůj konec ... bude následovat státem řízená a posvěcená krádež a výroba přesných kopií prodávaných za výrazně nižší ceny ...

15 0
možnosti

L31u25b49o 18M68a72c19h16o

5. 5. 2016 8:53

to je taký objavný príspevok! som v nemom úžase! naozaj? oni to ako okopírujú? a budú vyrábať sami? a presne rovnaké? a pod svojou značkou? ale to fakt?

mudrlante, a prečo teda číňania nevyrábajú falošné Octavie a falošné Passaty? Len tak, pomimo, vo vedľajšej dedine, než vyrábajú tie oficiálne? Veď štát by to mal riadiť a posvätiť?

0 1
možnosti

L19u32k79a70s 52C76o84d19r

27. 4. 2016 12:56

Ja uprimne doufam, ze cinsky vzdusny prostor zustane dalsich minimalne 20 let pro mala letadla uzavreny. Kdyz vidim totalni neuctu bohatych Cinanu v drahych vozech k pravidlum silnicniho provozu, tak si dokazu velmi zive predstavit, jak by se chovali za kniplem letadla.

0 0
možnosti