Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nikdy nebudeme cool značka pro mladé, říká Pešková z České spořitelny

„Víme, že nikdy nebudeme cool značka pro mladé. Když se o to velké banky snaží, působí to směšně,“ říká Daniela Pešková z vedení České spořitelny. Největší česká banka s pěti miliony klientů zvedá od července ceny některých služeb. Ve chvíli, kdy „nové“ banky lákají na účty bez poplatků, jde Česká spořitelna jiným směrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80i69ř26í 54P41a31u62l 3276375137842

Hlavne, abyste byli cool alespon pro ty stare. Protoze hrozi, ze vas bud prokouknou, anebo umrou. :-)

+1/0
2.5.2016 18:15

H17a45n11a 29K50r64a50y44z48l95o70v19á 2696959439119

Až do důchodu jsem měla běžné účty u ČS + KB, potom jsem to změnila na 3 jiné banky a v pohodě, jen jsem to měla udělat dříve. Může to být u mnoha důchodců i proto, že mají pobočky blízko.

+1/0
2.5.2016 14:09

F66a92b31i13o 96S40g37a31t44t62o78n44i 9421230657740

pěkný PR článek, kolik ČS musela zaplatit ? ;-O;-O;-O

+3/0
2.5.2016 9:19

P65a56v66e23l 38Š78e59d91ý 2768906742275

Nemá význam se k těmto blábolům ani vyjadřovat .

+5/0
2.5.2016 8:12

M20i59c55h57a97l 30S94t34á15r98e86k 9767187786848

Tak proč se vyjadřuješ?

+1/−1
2.5.2016 13:56

K86a85r15e12l 35F39u95k53s22a 3384290710873

Letmo jsem do přečetl na odstavci, kde paní vysvětluje, jak své klienty učí, jak šetřit na bankovních poplatcích. Dál už to nemá cenu... :-)

+8/0
2.5.2016 7:51

S43v38a36t15o64p19l21u83k 16Č30e46c21h 1275417681652

Bojuje se proti šmejdům co krádají důchodce,ale tihle šmejdi i přes své miliardové zisky okrádají všechny klienty,kteří ještě u nich zůstali.

+12/0
2.5.2016 7:36

P68a89n 15K59r93a71t15z 8704885490873

Tak kdyz jsou jejich klienti blbi a nechaji si dal kalet na hlavu ...

0/−1
2.5.2016 12:40

M23i16l43e29n77a 57N16o90v75a72n81s21k97a 4662107809659

Že "Erste" spořitelna není cool pro mladé? Ona není cool ani pro střední a starší generaci,,,,,:-P

+16/0
2.5.2016 6:48

R68a89d17i97m 36Š87o53t48o23l22a 6922701338643

Koukám že jsou to ještě větší šmejdi než jsem si myslel.

+9/0
2.5.2016 6:41
Foto

M25i25r31e96k 77J72a11r67o62š 6212508918

Podle mého názoru je většina bankovních poplatků a morálních a "out". Chápu, že deflace příliš nenahrává úvěrování, ale když banky obecně kromě nebetyčných rozdílů v úrokových sazbách u vkladů (v lepším případě v řádech desetin procenta) a úvěrů (v řádech jednotek procent) vydělávají ještě na poplatcích, tak je něco špatně. A regulace kreditních karet zvyšováním poplatků?! To snad raději lépe prověřovat žadatele o kreditky...

+2/0
2.5.2016 6:32
Foto

T92o86m77á16š 91D93v90o49ř12á98k 7415896867281

Nějak mi u této firmy uniká přidaná hodnota služeb...

Byl jsem klientem přes 30let a když jsem chtěl hypotéku, tak mi jí nabídli všude jinde výrazně levněji.

+7/0
2.5.2016 6:20

R89o80m64a45n 23V29i52t17h65o95u76s 3685311176640

Neříkám, že se České spořitelně občas něco nepovede, jen si momentálně nevzpomínám, co udělala vyloženě proklientského naposled ;-). Jinak jsem předdůchodového věku, a ani pro mne "spořka" rozhodně "cool" není a nikdy nebyla.

Popravdě, Když jsem u ní po 43 letech rušil poslední účet, odcházel jsem s tím, že jako podnik to je neseriozní a pro malé klienty nepříliš přátelský mastodont, který bez uzardění lže klientům, a snaží se je doběhnout (zejména ty letité) jak to jde.

Jo, a to participování na "S" kartách, to osobně považuji za evidantní účast na organizovaném zločinu ;-):-P.

+8/0
2.5.2016 1:11

P10a36v95e56l 43B93e65ň69a 8176303986

Po zrušení účtu u ČS klesl počet hovorů s operátory, kteří otravují i o víkendu a nabízejí modré z nebe o 95%. Pokud to spolu nesouvisí, nechápu proč už mi nevolají.

+5/0
1.5.2016 23:29

K79r82y61š26t83o41f 20L59a82n29í13k 1279960315495

samozrejme ze musí zavadet nove poplatky, když se jim zvysuji naklady. akcionari prece chteji svých cca 14 mld zisku z Ceska každý rok, přes to nejede vlak. i když mam spise pocit, ze velke banky vnimaji znacny ubytek klientu v retailovem segmentu a snazi se z nej vytezit, co se da, nez jim casem zustanou jen firmy, korporati a par zivnostniku.

+4/0
1.5.2016 23:13

J84a30n 81R38a32k 9717823834115

Plky plky plky. Česká Spořitelna neroste, tak se uchyluje k trikům.

+5/0
1.5.2016 23:00

S71i44l42v52a 33N33o20v56á24k23o48v68á 8555494219

Fajn, spořka je banka s nějakou vyšší úrovní služeb. To chápu.

Ale už jsem nikde nenašla, co to pro mě vlastně znamená? Co mi vlastně nabízí navíc?

Utekli jsme už před lety, zatím jsme nenašli u nízkorozpočtové banky službu, která by nam chyběla (sice v poslední době zvažuji přechod jinam kvůli novému zmršenému bankovnictví, ale to je osobní averze, která v podstatě s úrovní bankovních služeb nesouvisí).

+4/0
1.5.2016 23:00

M45a58r70t34i44n 96H19o97d35í93k 2195455868777

Má nejvíce poboček, což je pro mnohé klienty hrozně důležité. Služby má ale horší i než mnohé banky s účty zdarma.

+3/0
1.5.2016 23:05

O96l36g96a 98S60t53o48j97a67n36o58s18k55a 1128836819791

Když pominu poplatky, tak jsem si v minulosti mohla srovnat tuto banku vs. MBank, když chvilku ucet nepoužíváte, ale nechcete jej rušit. U MBank i přesto že na něm bylo jen pár korun šly peníze nahoru za opravdu nepatrný úrok. U CS šly peníze dolů díky poplatkům i přes neaktivní používání účtu.

Výsledek byl jasný, který jsem zrušila.

+10/0
1.5.2016 22:40

J39a80r69o92s73l11a57v 48R13y62c45h16t58á23ř 2874339779276

Česká spořitelna je cool asi tak jako Česká pošta.

Lidi ochotné platit poplatky za vedení účtu u České spořitelny by měli vyfotit a vystavit na netu.

+14/−1
1.5.2016 22:18

P86e51t69r 93N94o72v46á90k 1445741359508

Peníze na klik měla eBanka již minimálně před 12 lety ;-) A pravděpodobně déle, ale to jsem u nich účet ještě neměl.

Elektronické výpisy jsou sice fajn, ale u ČS máte historii jen 13 měsíců zpátky, vyžádání si starších výpisů samozřejmě něco stojí. No a eBanka (teď bohužel RB) má historii neomezenou. Vidím tam transakce a výpisy od založení konta...

No a dál nemá cenu pokračovat ;-)

+8/0
1.5.2016 22:10

M16a24r52t23i79n 63K27a84r33á35s48e59k 9568903128908

Jo ta historie me jednou taky pekne nastvala u KB - tky jen rok zpatky, jinak se muselo jit na pobocku zazadat za spesl poplatek (to mi fakt zustaval rozum stat - kdyby to aspon slo udelat v tom IB za nejakou treba dvacku, ale chodit na pobocku to byl fakt ulet).

0/0
2.5.2016 12:19

O18l22d70r84i77c84h 95V40y20s44k85o96c55i82l 9655812223626

tak jasne ze ne, kdyz mate extra poplatek za porno a casina :-)

0/0
1.5.2016 22:09

J56a30n 62J45a42r33o15š 3923926609123

Pešková je bankovní cestovatelka

+1/0
1.5.2016 22:03

R19a47d13e69k 54V81o31k14á50l 1720308277224

Když jsem šel zrušit účet, který jsem tam měl 20 let, nabídli mi, že když zůstanu, budu mít účet tři roky zcela zdarma. Inu, proč ne. Nijak mi ta banka nevadí a dost lidí, se kterými si posílám peníze, má taky 0800, takže platby dojdou hned. Široká síť bankomatů, což se taky hodí.

Ale co mě vytáčí je to, že jejich Servis24 zobrazí historii jen za 13 měsíců (takže si člověk musí ručně exportovat výpisy do staticého archivu), a že filtr má omezení na 3-měsíční období. Tohle snad nejde nijak logicky ospravedlnit, to musel navrhovat/programovat naprostý IDIOT. ;-€

+9/0
1.5.2016 22:02

P12e45t77r 29N38o49v68á66k 1465931449818

Na programátory nenadávejte, ti udělají jen to co dostají zadáno. Sami být iniciativní být nemůžou. Takže kamenujte business oddělení...

+1/0
1.5.2016 22:12

R37a72d78e46k 78V83o90k44á38l 1100968817374

jo, to je mi jasné, že to asi bylo v zadání a u tak obřího projektu jako ebanking nebude moc možné, aby se programátoři ozvali, že to je z technického hlediska zbytečnost. Ale vždycky si říkám, jaký tím sledují cíl, že uživatele takhle nesmyslně omezují.

+1/0
1.5.2016 22:20

P11e10t43r 77B71r88o35ž 8132504426964

Prostě za starší výpis zaplatíte poplatek, to je celý smysl.

+4/0
1.5.2016 22:40

M55a85r64t52i91n 45H72o52d68í87k 2275195528677

Jinak řečeno, za mnoho peněz horší služby než u bank zdarma. To je celé.

+2/0
1.5.2016 22:53

J70a88n 39J81a83r12o47š 3943916379493

MInulý týden jsem zrušil sporožiro. Konečně se mi ulevilo. Po 25 letech. Komu budou diktovat za co utrácet?

+5/0
1.5.2016 21:59

R35a87d73e14k 18V77o86k40á81l 1890928287474

Oni nediktují, oni zpoplatňují ;)

0/0
1.5.2016 22:06

D52a91v37i53d 22P49e82t90r 7900206110105

U bank hledám nejvyšší úročení mých POJIŠTĚNÝCH vkladů co nejnižší poplatky za platby a vedení účtů. Půjčovat jsem si nikdy nemusel, ale kdyby, tak nejnišší úročení půjček. Další věci, jako jestli mi při jednání nabídnou kávu, jak vypadá budova atd. jsou mi vcelku ukradené.

+3/0
1.5.2016 21:49

H95e30l66e39n58a 59L92a37y13e65r56o97v48á 3593194393770

..."chování klientů se změnit může"....no nejlépe tak, že už prozřou a změní ústav;-)

+10/−1
1.5.2016 21:45

P69a76v76e69l 90B39e90ň73a 8936813526

pardon, melo byt +

0/0
1.5.2016 23:34

H53e57l43e77n72a 14L22a57y30e10r32o39v98á 3903444853450

..."chování klientů se změnit může"....no nejlépe tak, že už prozřou a změní ústav;-)

+5/0
1.5.2016 21:45

M39a15r62e40k 52J22a30n42e33č39k14a 1907746643641

Řekl bych, že už i důchodci začínají procitat, tedy aspoň ti co nežijí stále v době vkladních knížek. Jinak ta manažerka je hlavička aneb, jak se zbavit ještě více klientů v rekordním čase ;-D Pro mě banka nemusí být cool, ale musí být především solidní ;-)

+10/0
1.5.2016 21:31
Foto

J76a50n 83Č54e32r77m34á43k 4469608195777

hmmm, tak 2 lístky na metro to stojí... Už i banky začínají počítat své služby na počet rohlíků či cigaret denně?8-o;-€!!

A u kreditek náhle mají starost o výši našich dluhů?... Přitom PRÁVĚ kreditky !!! nám cpou horem dolem a každý druhý měsíc mám telefonát o možnosti okamžité půjčky za pouhých 19%... A to je jen úrok, poplatky se asi dozvím až na místě, tedy kdybych tam šel... !!

+10/0
1.5.2016 21:25

P47a46v76e78l 56N52e54d44ě88l29a 5216100444221

Pravda bude daleko pragmatičtější. Poplatky jsou pro ně příjemným zdrojem zisku. A ty řeči o tom, že každá služba něco stojí jsou jen krmivo pro média a některé občany.

+15/0
1.5.2016 21:24

P45e48t73r 18S66c54h44w66a61r58z 7168889633671

No jo, on je trochu problém v tom, že poplatky jsou moc vidět. U pekaře zaplatím za rohlík 2 Kč bez řečí, ale běda kdyby tam bylo rozepsáno rohlík 1,30 Kč, servis 0,70 Kč.

"A ty řeči o tom, že každá služba něco stojí jsou jen krmivo..." No ale ona každá služba opravdu něco stojí ;-)

+1/−5
1.5.2016 21:43

P14a70v25e78l 43N44e82d94ě56l60a 5576470294301

Nikdy jsem podobnou rétoriku jako má ČS neslyšel od Airbank nebo mBank. A věřím, že je služba taky něco stojí. Navíc ta jejich komunikace ohledně zpoplatnění těch erotických stránek, to byl čirý amatérismus. Za to bych nechal vyhodit snad celé PR oddělení a externí komunikace.

+8/0
1.5.2016 21:52

P75e57t38r 83S19c19h41w85a69r38z 7928639423791

Ano, že je zavedení poplatku za hazard a porno nesmysl, a komunikace k němu (a celý tenhle rozhovor s paní Peškovou) je něco strašného, tak v tom se rozhodně shodneme. :-)

+5/0
1.5.2016 22:06

P83a28v71e66l 87N86e40d27ě14l42a 5656100394491

Vzhledem k tomu, že to není první podobný přešlap a faul na klienta, tak pro mě to prostě nemůže být "cool" banka. to opravdu ne.

+2/0
2.5.2016 8:20

J91a23n 59K28r35i24e90g14l29e32r 4781537355286

jednou me tato banka obelhala... a jiz 15 let ode mne nevidela ani petnik, od me zeny, mamy taktez. Jen tchyne, tvrda palice proste neodejde...

+5/0
1.5.2016 20:53

J11a85r84o78m11í12r 21F37o88b89e59r 3428881574527

Když už jsou úroky 0,000000%. Tak ještě jim platit za to, že tam máte peníze?

To by udělal leda magoooor ;-D.

+5/0
1.5.2016 20:52

J95i27ř19í 78H91u93d55e77c 4742381289872

Směšná je celá tahle banka...poplatky poplatky poplatky...:-)

+3/0
1.5.2016 20:51

J79a98n 48K87r44i61e22g26l27e56r 4861987375386

doufam, ze tahle banka bude pokracovat ve svoji strategii a zmizi, jak dinosauri ;)

+10/0
1.5.2016 20:50

P63e34t69r 68B91á34č42a 8605326155695

Vy nejste cool uz pro nikoho.

+7/0
1.5.2016 20:40

J73a42r34o54m17í20r 49F81o23b40e38r 3498121254807

Jen tak dál a bude jako cool v plotě :-D

+12/0
1.5.2016 20:51

F76i41l35i49p 39F19u51c63h39s 7314188155457

Paní Pešková mě přesvědčila o tom, že je skutečnou odbornicí na svém místě, proto hned zítra dopoledne zruším svůj bankovní účet u konkurence a přejdu právě k České spořitelně. R^

+7/0
1.5.2016 20:39

M92a54r28i75e 42V28a69š28í87č70k19o45v46á 3261233962358

Tatínek, klient od začátku fungování banky, rok naprosto bez příjmů tam šel poprosit, jestli by nemohl mít účet zadarmo. Bohužel, řekli mu. Pak mu nabídli pojištění a půjčku, haj.zli. Jakoby jim nestačilo těch sedmdesát korun, co jim sype za nic každý měsíc. Banku ale nezmění, úplně se děsí toho, že by v šedesáti dělal nějakou změnu... Ach jo.

+7/0
1.5.2016 20:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.