Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nikdy nebudeme cool značka pro mladé, říká Pešková z České spořitelny

„Víme, že nikdy nebudeme cool značka pro mladé. Když se o to velké banky snaží, působí to směšně,“ říká Daniela Pešková z vedení České spořitelny. Největší česká banka s pěti miliony klientů zvedá od července ceny některých služeb. Ve chvíli, kdy „nové“ banky lákají na účty bez poplatků, jde Česká spořitelna jiným směrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63i55ř11í 23P27a61u13l 3666855317882

Hlavne, abyste byli cool alespon pro ty stare. Protoze hrozi, ze vas bud prokouknou, anebo umrou. :-)

+1/0
2.5.2016 18:15

H52a53n94a 32K12r69a52y73z19l64o68v41á 2476749899209

Až do důchodu jsem měla běžné účty u ČS + KB, potom jsem to změnila na 3 jiné banky a v pohodě, jen jsem to měla udělat dříve. Může to být u mnoha důchodců i proto, že mají pobočky blízko.

+1/0
2.5.2016 14:09

F91a15b74i71o 76S19g67a55t86t88o34n53i 9281510437400

pěkný PR článek, kolik ČS musela zaplatit ? ;-O;-O;-O

+3/0
2.5.2016 9:19

P24a59v67e58l 98Š57e38d84ý 2178366242495

Nemá význam se k těmto blábolům ani vyjadřovat .

+5/0
2.5.2016 8:12

M24i62c48h37a50l 21S61t21á59r22e42k 9857497456238

Tak proč se vyjadřuješ?

+1/−1
2.5.2016 13:56

K44a98r55e67l 30F37u26k87s17a 3404210440753

Letmo jsem do přečetl na odstavci, kde paní vysvětluje, jak své klienty učí, jak šetřit na bankovních poplatcích. Dál už to nemá cenu... :-)

+8/0
2.5.2016 7:51

S89v63a49t94o27p59l71u35k 85Č26e76c40h 1815297631472

Bojuje se proti šmejdům co krádají důchodce,ale tihle šmejdi i přes své miliardové zisky okrádají všechny klienty,kteří ještě u nich zůstali.

+12/0
2.5.2016 7:36

P34a72n 59K21r25a49t18z 8794565290673

Tak kdyz jsou jejich klienti blbi a nechaji si dal kalet na hlavu ...

0/−1
2.5.2016 12:40

M96i74l40e95n39a 75N85o31v94a71n47s67k88a 4732877579819

Že "Erste" spořitelna není cool pro mladé? Ona není cool ani pro střední a starší generaci,,,,,:-P

+16/0
2.5.2016 6:48

R78a36d48i18m 62Š49o81t67o60l32a 6602501558683

Koukám že jsou to ještě větší šmejdi než jsem si myslel.

+9/0
2.5.2016 6:41
Foto

M47i97r91e74k 59J54a29r46o63š 6952978688

Podle mého názoru je většina bankovních poplatků a morálních a "out". Chápu, že deflace příliš nenahrává úvěrování, ale když banky obecně kromě nebetyčných rozdílů v úrokových sazbách u vkladů (v lepším případě v řádech desetin procenta) a úvěrů (v řádech jednotek procent) vydělávají ještě na poplatcích, tak je něco špatně. A regulace kreditních karet zvyšováním poplatků?! To snad raději lépe prověřovat žadatele o kreditky...

+2/0
2.5.2016 6:32
Foto

T74o86m14á69š 47D36v90o35ř11á29k 7795586447341

Nějak mi u této firmy uniká přidaná hodnota služeb...

Byl jsem klientem přes 30let a když jsem chtěl hypotéku, tak mi jí nabídli všude jinde výrazně levněji.

+7/0
2.5.2016 6:20

R58o38m77a53n 34V80i48t12h98o69u96s 3985371126620

Neříkám, že se České spořitelně občas něco nepovede, jen si momentálně nevzpomínám, co udělala vyloženě proklientského naposled ;-). Jinak jsem předdůchodového věku, a ani pro mne "spořka" rozhodně "cool" není a nikdy nebyla.

Popravdě, Když jsem u ní po 43 letech rušil poslední účet, odcházel jsem s tím, že jako podnik to je neseriozní a pro malé klienty nepříliš přátelský mastodont, který bez uzardění lže klientům, a snaží se je doběhnout (zejména ty letité) jak to jde.

Jo, a to participování na "S" kartách, to osobně považuji za evidantní účast na organizovaném zločinu ;-):-P.

+8/0
2.5.2016 1:11

P41a72v52e20l 92B74e93ň62a 8906843336

Po zrušení účtu u ČS klesl počet hovorů s operátory, kteří otravují i o víkendu a nabízejí modré z nebe o 95%. Pokud to spolu nesouvisí, nechápu proč už mi nevolají.

+5/0
1.5.2016 23:29

K58r30y66š27t27o42f 39L34a95n90í68k 1209700275295

samozrejme ze musí zavadet nove poplatky, když se jim zvysuji naklady. akcionari prece chteji svých cca 14 mld zisku z Ceska každý rok, přes to nejede vlak. i když mam spise pocit, ze velke banky vnimaji znacny ubytek klientu v retailovem segmentu a snazi se z nej vytezit, co se da, nez jim casem zustanou jen firmy, korporati a par zivnostniku.

+4/0
1.5.2016 23:13

J72a86n 44R71a48k 9977873714695

Plky plky plky. Česká Spořitelna neroste, tak se uchyluje k trikům.

+5/0
1.5.2016 23:00

S37i48l50v59a 64N75o85v67á11k31o27v44á 8815524649

Fajn, spořka je banka s nějakou vyšší úrovní služeb. To chápu.

Ale už jsem nikde nenašla, co to pro mě vlastně znamená? Co mi vlastně nabízí navíc?

Utekli jsme už před lety, zatím jsme nenašli u nízkorozpočtové banky službu, která by nam chyběla (sice v poslední době zvažuji přechod jinam kvůli novému zmršenému bankovnictví, ale to je osobní averze, která v podstatě s úrovní bankovních služeb nesouvisí).

+4/0
1.5.2016 23:00

M68a13r16t71i72n 62H80o91d73í12k 2165285298467

Má nejvíce poboček, což je pro mnohé klienty hrozně důležité. Služby má ale horší i než mnohé banky s účty zdarma.

+3/0
1.5.2016 23:05

O34l70g57a 96S70t88o92j88a74n41o25s81k51a 1698946119371

Když pominu poplatky, tak jsem si v minulosti mohla srovnat tuto banku vs. MBank, když chvilku ucet nepoužíváte, ale nechcete jej rušit. U MBank i přesto že na něm bylo jen pár korun šly peníze nahoru za opravdu nepatrný úrok. U CS šly peníze dolů díky poplatkům i přes neaktivní používání účtu.

Výsledek byl jasný, který jsem zrušila.

+10/0
1.5.2016 22:40

J15a91r17o78s94l80a10v 96R92y55c56h76t57á57ř 2564669319756

Česká spořitelna je cool asi tak jako Česká pošta.

Lidi ochotné platit poplatky za vedení účtu u České spořitelny by měli vyfotit a vystavit na netu.

+14/−1
1.5.2016 22:18

P59e69t47r 20N62o71v79á37k 1745551899218

Peníze na klik měla eBanka již minimálně před 12 lety ;-) A pravděpodobně déle, ale to jsem u nich účet ještě neměl.

Elektronické výpisy jsou sice fajn, ale u ČS máte historii jen 13 měsíců zpátky, vyžádání si starších výpisů samozřejmě něco stojí. No a eBanka (teď bohužel RB) má historii neomezenou. Vidím tam transakce a výpisy od založení konta...

No a dál nemá cenu pokračovat ;-)

+8/0
1.5.2016 22:10

M21a95r71t73i10n 36K21a66r38á88s57e10k 9768433468218

Jo ta historie me jednou taky pekne nastvala u KB - tky jen rok zpatky, jinak se muselo jit na pobocku zazadat za spesl poplatek (to mi fakt zustaval rozum stat - kdyby to aspon slo udelat v tom IB za nejakou treba dvacku, ale chodit na pobocku to byl fakt ulet).

0/0
2.5.2016 12:19

O26l82d67r24i29c92h 45V41y89s94k38o45c98i66l 9165532163816

tak jasne ze ne, kdyz mate extra poplatek za porno a casina :-)

0/0
1.5.2016 22:09

J43a59n 14J82a56r30o54š 3643466699213

Pešková je bankovní cestovatelka

+1/0
1.5.2016 22:03

R46a43d28e34k 67V21o90k87á75l 1910288607404

Když jsem šel zrušit účet, který jsem tam měl 20 let, nabídli mi, že když zůstanu, budu mít účet tři roky zcela zdarma. Inu, proč ne. Nijak mi ta banka nevadí a dost lidí, se kterými si posílám peníze, má taky 0800, takže platby dojdou hned. Široká síť bankomatů, což se taky hodí.

Ale co mě vytáčí je to, že jejich Servis24 zobrazí historii jen za 13 měsíců (takže si člověk musí ručně exportovat výpisy do staticého archivu), a že filtr má omezení na 3-měsíční období. Tohle snad nejde nijak logicky ospravedlnit, to musel navrhovat/programovat naprostý IDIOT. ;-€

+9/0
1.5.2016 22:02

P83e15t96r 75N67o70v82á13k 1935941989868

Na programátory nenadávejte, ti udělají jen to co dostají zadáno. Sami být iniciativní být nemůžou. Takže kamenujte business oddělení...

+1/0
1.5.2016 22:12

R17a42d35e46k 68V63o55k74á29l 1520618207204

jo, to je mi jasné, že to asi bylo v zadání a u tak obřího projektu jako ebanking nebude moc možné, aby se programátoři ozvali, že to je z technického hlediska zbytečnost. Ale vždycky si říkám, jaký tím sledují cíl, že uživatele takhle nesmyslně omezují.

+1/0
1.5.2016 22:20

P40e55t24r 65B39r89o25ž 8972724986514

Prostě za starší výpis zaplatíte poplatek, to je celý smysl.

+4/0
1.5.2016 22:40

M33a78r96t75i86n 18H52o47d29í47k 2595775658507

Jinak řečeno, za mnoho peněz horší služby než u bank zdarma. To je celé.

+2/0
1.5.2016 22:53

J16a37n 71J85a20r40o53š 3863656369253

MInulý týden jsem zrušil sporožiro. Konečně se mi ulevilo. Po 25 letech. Komu budou diktovat za co utrácet?

+5/0
1.5.2016 21:59

R68a47d63e15k 82V88o43k43á83l 1230898667794

Oni nediktují, oni zpoplatňují ;)

0/0
1.5.2016 22:06

D87a21v10i23d 89P72e79t77r 7580246320615

U bank hledám nejvyšší úročení mých POJIŠTĚNÝCH vkladů co nejnižší poplatky za platby a vedení účtů. Půjčovat jsem si nikdy nemusel, ale kdyby, tak nejnišší úročení půjček. Další věci, jako jestli mi při jednání nabídnou kávu, jak vypadá budova atd. jsou mi vcelku ukradené.

+3/0
1.5.2016 21:49

H53e21l62e67n96a 45L22a69y59e27r70o88v42á 3453584263430

..."chování klientů se změnit může"....no nejlépe tak, že už prozřou a změní ústav;-)

+10/−1
1.5.2016 21:45

P80a36v26e69l 90B97e98ň40a 8406953926

pardon, melo byt +

0/0
1.5.2016 23:34

H55e47l20e32n40a 52L39a76y80e75r85o77v76á 3953294703490

..."chování klientů se změnit může"....no nejlépe tak, že už prozřou a změní ústav;-)

+5/0
1.5.2016 21:45

M20a79r54e24k 63J43a76n86e16č91k61a 1237626363661

Řekl bych, že už i důchodci začínají procitat, tedy aspoň ti co nežijí stále v době vkladních knížek. Jinak ta manažerka je hlavička aneb, jak se zbavit ještě více klientů v rekordním čase ;-D Pro mě banka nemusí být cool, ale musí být především solidní ;-)

+10/0
1.5.2016 21:31
Foto

J49a29n 24Č22e16r47m57á89k 4159808445677

hmmm, tak 2 lístky na metro to stojí... Už i banky začínají počítat své služby na počet rohlíků či cigaret denně?8-o;-€!!

A u kreditek náhle mají starost o výši našich dluhů?... Přitom PRÁVĚ kreditky !!! nám cpou horem dolem a každý druhý měsíc mám telefonát o možnosti okamžité půjčky za pouhých 19%... A to je jen úrok, poplatky se asi dozvím až na místě, tedy kdybych tam šel... !!

+10/0
1.5.2016 21:25

P93a58v48e72l 70N37e58d30ě59l50a 5786900134431

Pravda bude daleko pragmatičtější. Poplatky jsou pro ně příjemným zdrojem zisku. A ty řeči o tom, že každá služba něco stojí jsou jen krmivo pro média a některé občany.

+15/0
1.5.2016 21:24

P44e33t60r 76S63c28h48w29a37r56z 7818179633111

No jo, on je trochu problém v tom, že poplatky jsou moc vidět. U pekaře zaplatím za rohlík 2 Kč bez řečí, ale běda kdyby tam bylo rozepsáno rohlík 1,30 Kč, servis 0,70 Kč.

"A ty řeči o tom, že každá služba něco stojí jsou jen krmivo..." No ale ona každá služba opravdu něco stojí ;-)

+1/−5
1.5.2016 21:43

P62a89v48e42l 29N74e81d38ě66l28a 5906850134161

Nikdy jsem podobnou rétoriku jako má ČS neslyšel od Airbank nebo mBank. A věřím, že je služba taky něco stojí. Navíc ta jejich komunikace ohledně zpoplatnění těch erotických stránek, to byl čirý amatérismus. Za to bych nechal vyhodit snad celé PR oddělení a externí komunikace.

+8/0
1.5.2016 21:52

P17e97t50r 32S18c72h12w33a38r38z 7278269283741

Ano, že je zavedení poplatku za hazard a porno nesmysl, a komunikace k němu (a celý tenhle rozhovor s paní Peškovou) je něco strašného, tak v tom se rozhodně shodneme. :-)

+5/0
1.5.2016 22:06

P30a91v89e63l 72N57e67d68ě11l45a 5716380604161

Vzhledem k tomu, že to není první podobný přešlap a faul na klienta, tak pro mě to prostě nemůže být "cool" banka. to opravdu ne.

+2/0
2.5.2016 8:20

J66a41n 85K77r24i42e22g39l16e59r 4971907975386

jednou me tato banka obelhala... a jiz 15 let ode mne nevidela ani petnik, od me zeny, mamy taktez. Jen tchyne, tvrda palice proste neodejde...

+5/0
1.5.2016 20:53

J60a20r24o12m55í17r 17F74o38b36e22r 3558481474957

Když už jsou úroky 0,000000%. Tak ještě jim platit za to, že tam máte peníze?

To by udělal leda magoooor ;-D.

+5/0
1.5.2016 20:52

J15i59ř79í 21H95u66d96e52c 4492121859622

Směšná je celá tahle banka...poplatky poplatky poplatky...:-)

+3/0
1.5.2016 20:51

J90a84n 39K65r81i58e38g18l90e30r 4691827525986

doufam, ze tahle banka bude pokracovat ve svoji strategii a zmizi, jak dinosauri ;)

+10/0
1.5.2016 20:50

P90e13t58r 64B68á93č73a 8425106105275

Vy nejste cool uz pro nikoho.

+7/0
1.5.2016 20:40

J78a12r70o63m67í74r 10F68o54b25e88r 3978691394967

Jen tak dál a bude jako cool v plotě :-D

+12/0
1.5.2016 20:51

F19i39l15i83p 88F96u67c95h74s 7934928835427

Paní Pešková mě přesvědčila o tom, že je skutečnou odbornicí na svém místě, proto hned zítra dopoledne zruším svůj bankovní účet u konkurence a přejdu právě k České spořitelně. R^

+7/0
1.5.2016 20:39

M91a87r58i84e 39V47a13š55í66č54k33o55v68á 3231973832128

Tatínek, klient od začátku fungování banky, rok naprosto bez příjmů tam šel poprosit, jestli by nemohl mít účet zadarmo. Bohužel, řekli mu. Pak mu nabídli pojištění a půjčku, haj.zli. Jakoby jim nestačilo těch sedmdesát korun, co jim sype za nic každý měsíc. Banku ale nezmění, úplně se děsí toho, že by v šedesáti dělal nějakou změnu... Ach jo.

+7/0
1.5.2016 20:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.