Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nikdy nebudeme cool značka pro mladé, říká Pešková z České spořitelny

„Víme, že nikdy nebudeme cool značka pro mladé. Když se o to velké banky snaží, působí to směšně,“ říká Daniela Pešková z vedení České spořitelny. Největší česká banka s pěti miliony klientů zvedá od července ceny některých služeb. Ve chvíli, kdy „nové“ banky lákají na účty bez poplatků, jde Česká spořitelna jiným směrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40i60ř86í 40P95a19u89l 3906575507652

Hlavne, abyste byli cool alespon pro ty stare. Protoze hrozi, ze vas bud prokouknou, anebo umrou. :-)

+1/0
2.5.2016 18:15

H89a39n92a 38K42r90a86y54z52l69o88v88á 2876179939449

Až do důchodu jsem měla běžné účty u ČS + KB, potom jsem to změnila na 3 jiné banky a v pohodě, jen jsem to měla udělat dříve. Může to být u mnoha důchodců i proto, že mají pobočky blízko.

+1/0
2.5.2016 14:09

F14a16b60i31o 36S78g96a35t45t91o20n31i 9641210667780

pěkný PR článek, kolik ČS musela zaplatit ? ;-O;-O;-O

+3/0
2.5.2016 9:19

P16a74v92e15l 35Š92e26d85ý 2128676532925

Nemá význam se k těmto blábolům ani vyjadřovat .

+5/0
2.5.2016 8:12

M48i73c41h87a35l 30S11t13á49r55e30k 9857337416178

Tak proč se vyjadřuješ?

+1/−1
2.5.2016 13:56

K16a21r88e28l 16F76u78k66s33a 3954360650963

Letmo jsem do přečetl na odstavci, kde paní vysvětluje, jak své klienty učí, jak šetřit na bankovních poplatcích. Dál už to nemá cenu... :-)

+8/0
2.5.2016 7:51

S40v67a25t10o85p80l48u42k 34Č65e38c25h 1475347901792

Bojuje se proti šmejdům co krádají důchodce,ale tihle šmejdi i přes své miliardové zisky okrádají všechny klienty,kteří ještě u nich zůstali.

+12/0
2.5.2016 7:36

P54a91n 12K85r46a95t10z 8784355460863

Tak kdyz jsou jejich klienti blbi a nechaji si dal kalet na hlavu ...

0/−1
2.5.2016 12:40

M36i83l23e80n58a 50N43o78v53a28n63s87k92a 4732907159359

Že "Erste" spořitelna není cool pro mladé? Ona není cool ani pro střední a starší generaci,,,,,:-P

+16/0
2.5.2016 6:48

R17a78d73i51m 22Š38o17t58o12l74a 6272841748233

Koukám že jsou to ještě větší šmejdi než jsem si myslel.

+9/0
2.5.2016 6:41
Foto

M23i49r84e48k 63J97a29r51o88š 6622218198

Podle mého názoru je většina bankovních poplatků a morálních a "out". Chápu, že deflace příliš nenahrává úvěrování, ale když banky obecně kromě nebetyčných rozdílů v úrokových sazbách u vkladů (v lepším případě v řádech desetin procenta) a úvěrů (v řádech jednotek procent) vydělávají ještě na poplatcích, tak je něco špatně. A regulace kreditních karet zvyšováním poplatků?! To snad raději lépe prověřovat žadatele o kreditky...

+2/0
2.5.2016 6:32
Foto

T13o58m32á42š 28D41v21o84ř61á55k 7805116757431

Nějak mi u této firmy uniká přidaná hodnota služeb...

Byl jsem klientem přes 30let a když jsem chtěl hypotéku, tak mi jí nabídli všude jinde výrazně levněji.

+7/0
2.5.2016 6:20

R17o16m38a14n 71V93i26t87h70o17u97s 3775911856320

Neříkám, že se České spořitelně občas něco nepovede, jen si momentálně nevzpomínám, co udělala vyloženě proklientského naposled ;-). Jinak jsem předdůchodového věku, a ani pro mne "spořka" rozhodně "cool" není a nikdy nebyla.

Popravdě, Když jsem u ní po 43 letech rušil poslední účet, odcházel jsem s tím, že jako podnik to je neseriozní a pro malé klienty nepříliš přátelský mastodont, který bez uzardění lže klientům, a snaží se je doběhnout (zejména ty letité) jak to jde.

Jo, a to participování na "S" kartách, to osobně považuji za evidantní účast na organizovaném zločinu ;-):-P.

+8/0
2.5.2016 1:11

P40a19v53e92l 86B27e94ň89a 8656963806

Po zrušení účtu u ČS klesl počet hovorů s operátory, kteří otravují i o víkendu a nabízejí modré z nebe o 95%. Pokud to spolu nesouvisí, nechápu proč už mi nevolají.

+5/0
1.5.2016 23:29

K26r89y80š30t52o37f 77L45a73n70í87k 1859760125235

samozrejme ze musí zavadet nove poplatky, když se jim zvysuji naklady. akcionari prece chteji svých cca 14 mld zisku z Ceska každý rok, přes to nejede vlak. i když mam spise pocit, ze velke banky vnimaji znacny ubytek klientu v retailovem segmentu a snazi se z nej vytezit, co se da, nez jim casem zustanou jen firmy, korporati a par zivnostniku.

+4/0
1.5.2016 23:13

J27a53n 97R35a32k 9737353804865

Plky plky plky. Česká Spořitelna neroste, tak se uchyluje k trikům.

+5/0
1.5.2016 23:00

S21i64l78v12a 40N17o28v26á39k19o22v62á 8825164719

Fajn, spořka je banka s nějakou vyšší úrovní služeb. To chápu.

Ale už jsem nikde nenašla, co to pro mě vlastně znamená? Co mi vlastně nabízí navíc?

Utekli jsme už před lety, zatím jsme nenašli u nízkorozpočtové banky službu, která by nam chyběla (sice v poslední době zvažuji přechod jinam kvůli novému zmršenému bankovnictví, ale to je osobní averze, která v podstatě s úrovní bankovních služeb nesouvisí).

+4/0
1.5.2016 23:00

M39a42r28t98i85n 10H81o95d80í72k 2425735148607

Má nejvíce poboček, což je pro mnohé klienty hrozně důležité. Služby má ale horší i než mnohé banky s účty zdarma.

+3/0
1.5.2016 23:05

O38l36g16a 49S75t30o76j51a81n89o77s59k73a 1108656559261

Když pominu poplatky, tak jsem si v minulosti mohla srovnat tuto banku vs. MBank, když chvilku ucet nepoužíváte, ale nechcete jej rušit. U MBank i přesto že na něm bylo jen pár korun šly peníze nahoru za opravdu nepatrný úrok. U CS šly peníze dolů díky poplatkům i přes neaktivní používání účtu.

Výsledek byl jasný, který jsem zrušila.

+10/0
1.5.2016 22:40

J11a24r88o22s68l89a29v 19R57y77c45h79t25á40ř 2344329449656

Česká spořitelna je cool asi tak jako Česká pošta.

Lidi ochotné platit poplatky za vedení účtu u České spořitelny by měli vyfotit a vystavit na netu.

+14/−1
1.5.2016 22:18

P75e48t57r 31N76o45v33á92k 1525781199578

Peníze na klik měla eBanka již minimálně před 12 lety ;-) A pravděpodobně déle, ale to jsem u nich účet ještě neměl.

Elektronické výpisy jsou sice fajn, ale u ČS máte historii jen 13 měsíců zpátky, vyžádání si starších výpisů samozřejmě něco stojí. No a eBanka (teď bohužel RB) má historii neomezenou. Vidím tam transakce a výpisy od založení konta...

No a dál nemá cenu pokračovat ;-)

+8/0
1.5.2016 22:10

M10a16r13t22i67n 72K48a15r22á35s90e59k 9628603858328

Jo ta historie me jednou taky pekne nastvala u KB - tky jen rok zpatky, jinak se muselo jit na pobocku zazadat za spesl poplatek (to mi fakt zustaval rozum stat - kdyby to aspon slo udelat v tom IB za nejakou treba dvacku, ale chodit na pobocku to byl fakt ulet).

0/0
2.5.2016 12:19

O72l41d98r24i93c84h 35V30y93s65k57o22c73i21l 9685512733336

tak jasne ze ne, kdyz mate extra poplatek za porno a casina :-)

0/0
1.5.2016 22:09

J84a92n 10J15a81r34o25š 3403536189743

Pešková je bankovní cestovatelka

+1/0
1.5.2016 22:03

R19a26d64e19k 41V42o88k27á33l 1350368737144

Když jsem šel zrušit účet, který jsem tam měl 20 let, nabídli mi, že když zůstanu, budu mít účet tři roky zcela zdarma. Inu, proč ne. Nijak mi ta banka nevadí a dost lidí, se kterými si posílám peníze, má taky 0800, takže platby dojdou hned. Široká síť bankomatů, což se taky hodí.

Ale co mě vytáčí je to, že jejich Servis24 zobrazí historii jen za 13 měsíců (takže si člověk musí ručně exportovat výpisy do staticého archivu), a že filtr má omezení na 3-měsíční období. Tohle snad nejde nijak logicky ospravedlnit, to musel navrhovat/programovat naprostý IDIOT. ;-€

+9/0
1.5.2016 22:02

P97e73t87r 22N84o28v68á42k 1475881499268

Na programátory nenadávejte, ti udělají jen to co dostají zadáno. Sami být iniciativní být nemůžou. Takže kamenujte business oddělení...

+1/0
1.5.2016 22:12

R80a98d18e24k 30V92o78k52á94l 1770358147144

jo, to je mi jasné, že to asi bylo v zadání a u tak obřího projektu jako ebanking nebude moc možné, aby se programátoři ozvali, že to je z technického hlediska zbytečnost. Ale vždycky si říkám, jaký tím sledují cíl, že uživatele takhle nesmyslně omezují.

+1/0
1.5.2016 22:20

P52e86t63r 90B51r14o82ž 8812564976514

Prostě za starší výpis zaplatíte poplatek, to je celý smysl.

+4/0
1.5.2016 22:40

M35a55r43t86i95n 40H45o49d98í94k 2985775168547

Jinak řečeno, za mnoho peněz horší služby než u bank zdarma. To je celé.

+2/0
1.5.2016 22:53

J95a94n 96J35a98r58o69š 3213146219503

MInulý týden jsem zrušil sporožiro. Konečně se mi ulevilo. Po 25 letech. Komu budou diktovat za co utrácet?

+5/0
1.5.2016 21:59

R23a91d56e14k 14V74o12k69á84l 1450778627774

Oni nediktují, oni zpoplatňují ;)

0/0
1.5.2016 22:06

D36a51v94i16d 69P61e18t39r 7410606910495

U bank hledám nejvyšší úročení mých POJIŠTĚNÝCH vkladů co nejnižší poplatky za platby a vedení účtů. Půjčovat jsem si nikdy nemusel, ale kdyby, tak nejnišší úročení půjček. Další věci, jako jestli mi při jednání nabídnou kávu, jak vypadá budova atd. jsou mi vcelku ukradené.

+3/0
1.5.2016 21:49

H28e60l69e22n73a 91L24a43y79e72r78o43v62á 3513314333240

..."chování klientů se změnit může"....no nejlépe tak, že už prozřou a změní ústav;-)

+10/−1
1.5.2016 21:45

P21a15v30e92l 36B50e63ň80a 8166423776

pardon, melo byt +

0/0
1.5.2016 23:34

H69e55l16e32n94a 94L74a42y50e77r45o27v26á 3923644613580

..."chování klientů se změnit může"....no nejlépe tak, že už prozřou a změní ústav;-)

+5/0
1.5.2016 21:45

M79a72r89e87k 38J95a78n18e69č25k13a 1497636903801

Řekl bych, že už i důchodci začínají procitat, tedy aspoň ti co nežijí stále v době vkladních knížek. Jinak ta manažerka je hlavička aneb, jak se zbavit ještě více klientů v rekordním čase ;-D Pro mě banka nemusí být cool, ale musí být především solidní ;-)

+10/0
1.5.2016 21:31
Foto

J65a73n 79Č98e65r45m64á91k 4959258115287

hmmm, tak 2 lístky na metro to stojí... Už i banky začínají počítat své služby na počet rohlíků či cigaret denně?8-o;-€!!

A u kreditek náhle mají starost o výši našich dluhů?... Přitom PRÁVĚ kreditky !!! nám cpou horem dolem a každý druhý měsíc mám telefonát o možnosti okamžité půjčky za pouhých 19%... A to je jen úrok, poplatky se asi dozvím až na místě, tedy kdybych tam šel... !!

+10/0
1.5.2016 21:25

P25a39v87e52l 57N14e46d63ě23l77a 5266200754431

Pravda bude daleko pragmatičtější. Poplatky jsou pro ně příjemným zdrojem zisku. A ty řeči o tom, že každá služba něco stojí jsou jen krmivo pro média a některé občany.

+15/0
1.5.2016 21:24

P41e17t65r 78S63c41h18w30a23r75z 7388729803921

No jo, on je trochu problém v tom, že poplatky jsou moc vidět. U pekaře zaplatím za rohlík 2 Kč bez řečí, ale běda kdyby tam bylo rozepsáno rohlík 1,30 Kč, servis 0,70 Kč.

"A ty řeči o tom, že každá služba něco stojí jsou jen krmivo..." No ale ona každá služba opravdu něco stojí ;-)

+1/−5
1.5.2016 21:43

P16a91v89e31l 92N40e85d22ě54l23a 5836330344131

Nikdy jsem podobnou rétoriku jako má ČS neslyšel od Airbank nebo mBank. A věřím, že je služba taky něco stojí. Navíc ta jejich komunikace ohledně zpoplatnění těch erotických stránek, to byl čirý amatérismus. Za to bych nechal vyhodit snad celé PR oddělení a externí komunikace.

+8/0
1.5.2016 21:52

P38e17t69r 43S44c52h67w48a81r29z 7808689213581

Ano, že je zavedení poplatku za hazard a porno nesmysl, a komunikace k němu (a celý tenhle rozhovor s paní Peškovou) je něco strašného, tak v tom se rozhodně shodneme. :-)

+5/0
1.5.2016 22:06

P60a33v20e48l 82N32e87d83ě14l45a 5276690504511

Vzhledem k tomu, že to není první podobný přešlap a faul na klienta, tak pro mě to prostě nemůže být "cool" banka. to opravdu ne.

+2/0
2.5.2016 8:20

J84a72n 47K76r28i63e17g38l51e14r 4691527855456

jednou me tato banka obelhala... a jiz 15 let ode mne nevidela ani petnik, od me zeny, mamy taktez. Jen tchyne, tvrda palice proste neodejde...

+5/0
1.5.2016 20:53

J58a55r78o34m91í14r 91F72o53b72e73r 3728781274677

Když už jsou úroky 0,000000%. Tak ještě jim platit za to, že tam máte peníze?

To by udělal leda magoooor ;-D.

+5/0
1.5.2016 20:52

J85i20ř56í 68H63u12d64e59c 4392271369852

Směšná je celá tahle banka...poplatky poplatky poplatky...:-)

+3/0
1.5.2016 20:51

J23a56n 90K84r75i93e45g79l44e91r 4411337915946

doufam, ze tahle banka bude pokracovat ve svoji strategii a zmizi, jak dinosauri ;)

+10/0
1.5.2016 20:50

P16e48t54r 71B36á89č62a 8655766405895

Vy nejste cool uz pro nikoho.

+7/0
1.5.2016 20:40

J34a27r58o48m98í19r 70F88o49b41e42r 3368451874597

Jen tak dál a bude jako cool v plotě :-D

+12/0
1.5.2016 20:51

F31i36l82i20p 25F20u88c28h20s 7334368475317

Paní Pešková mě přesvědčila o tom, že je skutečnou odbornicí na svém místě, proto hned zítra dopoledne zruším svůj bankovní účet u konkurence a přejdu právě k České spořitelně. R^

+7/0
1.5.2016 20:39

M30a46r67i83e 64V93a23š38í67č48k53o67v23á 3731523952958

Tatínek, klient od začátku fungování banky, rok naprosto bez příjmů tam šel poprosit, jestli by nemohl mít účet zadarmo. Bohužel, řekli mu. Pak mu nabídli pojištění a půjčku, haj.zli. Jakoby jim nestačilo těch sedmdesát korun, co jim sype za nic každý měsíc. Banku ale nezmění, úplně se děsí toho, že by v šedesáti dělal nějakou změnu... Ach jo.

+7/0
1.5.2016 20:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.