Diskuze

Dráhy shánějí další lokomotivy, hledají náhradu za „lachtany“

České dráhy se odklánějí od tradičního nákupu nových lokomotiv a místo toho plánují častější pronájmy. Tento týden kromě soutěže o stroje schopné jet až dvousetkilometrovou rychlostí na tratích do Německa a Rakouska, začal dopravce hledat i náhradu za dosluhující „lachtany“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak 714 nebyla žádné terno..Na posunování asi dobrá, ale na pojíždění z Lužné do Prahy slabá..

0 0
možnosti
Foto

ČD je černá díra na prachy. I kdyby dostaly bilion, nic se nezmění, snad jen brebendy managerů.

1 6
možnosti

Jistě, většina by ráda za socialistické ceny (peníze) západoevropskou kvalitu ... jenže to znamená, že za jízdenku na 10 km zaplatíte třeba cca 60 korun (2,20 € nebo CHF) = nejnižší tarifní pásmo .... cesta do / zastávky stanice o kilometr dál vás stojí 120 korun (2x60 = dvě tarifní pásma) .... při těchto cenách nebudou ČD černou dírou na peníze ...

0 0
možnosti

Neplánovalo se ještě nedávno, že se všechny 714 přestaví na CNG, po vzoru toho jednoho prototypu, který se testuje na Opavsku? Anebo ty testy nedopadly nejlépe / stejně by musela proběhnout velká rekonstrukce?

0 0
možnosti
Foto

Jenže ta lokomotiva je provozovaná u Vítkovice Doprava. Tedy soukromá společnost. Tedy se budou chovat racionálně a ekonomicky. Tohle jsou ČD. Takže v podstatě se budou chovat přesně naopak (místo přestavby na šrotiště a místo nich neekologické a mnohem dražší nové lokomotivy).

0 0
možnosti

Nesmyslne nadpisy se rozsirily uz i do teto rubriky? "Drahy" neni totez co "Ceske drahy". Opravte si to, je to ostuda!

"Drah" je nekolik set, ale jen jedny "Ceske drahy". Snad by vam ruka neupadla, kdybyste nazev firmy napsal spravne? Vsiml jsem si, ze psat jen polovinu nazvu je nesvar, ktery se postupne siri po celem idnes. Pusobi to dojmem buranstvi, stavi vas to na uroven Blesku. Neco jineho je, kdyz se takto zkrati nazev hovorove, kdy je obema lidem jasne z kontextu, o co se jedna. Ale psat "drahy" ve smyslu "Ceske drahy" je stejne spatne jako psat "Vary", "Budejovice", "Brod", "Hradec", "Boleslav", zvlast kdyz si tento zpravodajsky sever hraje na "Zpravy, kterym muzete verit".

4 3
možnosti

ty jo .... jezdim na tyhle rade ale Lachtan tomu nikdo nerika .... jo kdyby (Vesela) krava, vrtulnik nebo lego ... to prosim, ale lachtan ? Kde k tomu mist Sura prisel ?

11 0
možnosti

Prostě se někde řadě 714 přezdívá i Lachtan. A to že zrovna vy o tom nevíte, zase tak směroplatné není.

1 2
možnosti

Je vidno,že hlupáci ještě vládnou u ČD.;-D

2 0
možnosti
Foto

J13i46ř29í 35E36r92b59e76n

29. 4. 2016 5:45

Proč? Ony ty LIAZkové motory jsou využívány dost nadoraz a po dvaceti letech provozu mají za sebou už několik oprav. Na posun se ty mašiny hodí dobře, ale ČD s nimi často vedly i osobní a nákladní vlaky a tam už ten výkon docela chyběl (například ve stoupání do Horek u Staré Paky nebo přes Lomnici nad Popelkou). Navíc mají stejnosměrné trakční motory s konstrukcí z konce 60. let, což je dnes už překonaná koncepce...

0 0
možnosti

A já vždy myslel, že váha lokomotivy je potřebný parametr.

2 0
možnosti

Jak se to vezme. Musíte se vejít do nápravových tlaků, ale zároveň mít co nejvyšší adhezní hmotnost. V případě posunek na velká nádraží je určitě přínosné, aby ta lokomotiva byla těžší. Otázka je, jakou přechodnost ČD vyžadují a kam s tím plánují jezdit.

0 0
možnosti

100% spolehlivost ;-D8-o;-D tak tu neměly ani raketoplány;-)

Jinak rekonstrukce lokomotiv se dělají zcela běžně, pokud je základní šasí OK, tak je to vždy varianta na zvážení. Jde hlavně o to co ta rekonstrukce obnáší a jak je provedena. U nás v depu tyhle "lachtany" provozujeme a zdaleka to nejsou nejstarší stroje co tu máme, potřebovali by jsme spíše obnovu tzv. "pudel" nebo dokončit rekonstrukce u zbývajících kusů z řady "754".

Vyrobit 100% bezporuchovou lokomotivu by bylo nejmíň na nobelovku;-)

9 0
možnosti

Chtěl bych vidět tu 100% dostupnost a bezporuchovost :)

13 0
možnosti

J62a94k31u63b 79K42o11r55e36c

28. 4. 2016 11:54

asi neznají to přísloví, že cokoliv se může pokazit, tak se pokazí

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

Zastropování dotací by bylo pro české zemědělce smrtící, říká ministr Výborný

29. března 2024

Kdyby se Česká republika rozhodlo tzv. zastropovat zemědělské dotace, musela by je zastavit na...

Nukleární restart. V USA poprvé vracejí do provozu uzavřenou jadernou elektrárnu

29. března 2024  14:34

K jaderné elektrárně Palisades u Michiganského jezera to z Chicaga trvá autem dvě hodiny. Spuštěna...

Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí

29. března 2024

Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...

Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává

29. března 2024

Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!