Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ochotný urazit kohokoliv. Ir stvořil z levných letů stroj na peníze

Nebere si servítky za žádnou cenu a za svoji kariéru urazil už kde koho, velmi často i své zákazníky. Jeho prostořekost se mu ale vyplácí: Michael O ́Leary, šéf irského nízkonákladového obra Ryanair, vybudoval takřka z nuly jednu z největších evropských aerolinek, jejíž ziskovost může většina konkurence závidět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V35á78c92l89a18v 37V44a54n22ě29k 2183103418161

Létám poměrně často a Ryanairu se pokud mohu vyhybám jak čert kříži poté, co jsem byl ve frontě na odbavení čtvrtý od konce a oni přede mnou zavřeli přepážku a řekli mi, že jsem přišel pozdě.

Michael si může své triky zkoušet na někom jiném.

Od té doby mají u mě utrum a mohou dělat co chtějí. Jistě - ceny občas mají lepší i když ne pořád, ale má to své chytáky, na které ne všichni jsou zvědaví.

Pokud mohu tak si raději v rozumné míře připlatím a letím linkou, které své peníze dát chci.

0/0
2.5.2016 18:25

V51e71r71o57n49i23k46a 58Š96k74v65á97r92o81v76á 5701800156526

Mě Ryanair nepřijde vůbec levný, akce již v poslední obě nemá a chci-li letět levně, musím letět jen s příručním zavazadlem, se zavazadlem k odbavení již přijde normální aerolinka levněji.

0/0
2.5.2016 14:01

K46a27m48i80l 56D65o97l65e49z46e50l 6272466674682

s RA jsem letel 4x.

treti let do Londyna 3 hodky zpozdeni, takze realne jsem zacal shanet dopravu dale za Londyn v 1:15 rano.

Nedalo se tam nijak dostat, pouze taxik za 182 liber.

Diky za super sluzby

0/0
2.5.2016 10:40

G40e30o79r33g 71K72o77m75b81e28r34e20c 9444611776511

kdo chce litat sockou at si lita, ja si rasi priplatim za servis a bezstarostnost ze me nekdo bude buzerovat.

+1/−2
2.5.2016 10:02
Foto

J48i12ř57í 94H87a12v90e24l91k50a 3569953220554

Pán je důkazem toho že poctivost v podnikání je pryč stejně jako 19 století.

0/0
2.5.2016 8:42

J56a28n 39P34r51i55c90h56y43s79t67a51l 8661618323

To podsouvani zavisti v uvodu si pan autor mohl nechat od cesty. Zavist je velmi negativni vlastnost, tak ji nenabizejte konkurenci. Nikdo Ryanairu nic nezavidi a zavidet nechce. Tu myslenku lze vyjadrit i bez te negativity. Treba ze "by si ostatni z Ryanairu mohli vzit priklad".

(Ja vsak doufam, ze k tomu nedojde a ze zustane zachovana moznost cestovat jako clovek.)

+1/0
2.5.2016 8:31

P54a63v14e71l 94M12o24r88a72v79e38c 1394645414317

Ryanair letám pouze pokud není jiná možnost, radši volím EasyJet který léta na hlavní letiště a letadla mě přijdou hezčí a třeba sedadla mají kapsu kam si můžete dát věci narozdil od Ryanair.

0/0
2.5.2016 8:07

J25a80n 63J35e70ž15e80k 3201205317595

> dostihy jsou její velkým koníčkem

Je to holka!

+1/0
2.5.2016 7:57

J90a68n 77S36v46o44b38o90d46a 6864524342271

V redakci někdo neumí napsat O'Leary, proto se musíme v článku dívat stokrát na O ́Leary ...

+1/−1
2.5.2016 6:47

J53a41n 39S65v53o23b26o35d24a 6214634852861

... aneb příběh o tom, jak se dětem v redakci nepodařilo najít apostrof a tak místo toho použili jakýsi paznak, který při okopírování do diskuse se na serveru idnes zobrazí jako znak s kódem 769 ;-D

+4/0
2.5.2016 7:00
Foto

K41a89r26e73l 52H92r49u44š20k55a 2201461438927

Souhlas. Číst článek, ve kterém je na každém druhém řádku namísto apostrofu (znak " ' ") čárka (znak " ́ "), trhá oči. A totéž je i v jiném dnešním článku: xman.idnes.cz

Redakce, naučte prosím své zaměstnance alespoň základům typografie a používání klávesnice.

+1/0
2.5.2016 7:39

T10o72m94á43š 71K56l46í80m38a 4754257663953

a nebo poridit aktualizaci sveho prohlizece ??? ja mam vse OK

0/0
2.5.2016 8:46
Foto

K15a33r75e56l 23H49r58u13š48k74a 2721441588837

To, že je něco typograficky špatně, se aktualizací prohlížeče nevyřeší...

+1/0
2.5.2016 9:09
Foto

T81o43m85á28š 28D20v29o26ř62á29k 7775916397501

Mohl by být i prezident, u nás to zatím "funguje"...

"Ochotný urazit kohokoliv." :-)

+7/−2
2.5.2016 6:16

P59e61t50r 57N85o96v44á21k 8435989960

super služby R^

doufám že rozšíří o další linky

+3/−1
2.5.2016 3:46

M96i83r89o61s97l31a98v 22H72y63n46e52k 8562962565760

Letěl jsem s RA nekolikrát, ale že bych byl nespokojený? To říct nemůžu. Za ty peníze ani nečekám, že dostanu něco navíc. Prostorově je to skoro stejné jako u jiných aerolinek a jako levná přeprava z bodu A do bodu B ideál. Personál býl taky úplně v pohodě.

+24/−1
1.5.2016 22:20

J88i70ř55í 78M30o19r18s52e 7853349242585

Velmi inspirativní člověk.

+6/−1
1.5.2016 22:09

L61u49k70á98š 86M31a30l35v39i63n63s97k78y 2798664863228

No a v čem ale teda spočívá úspěch Ryanairu? Jen v provokacích ředitele a okopírování bussiness modelu od EasyJetu? To asi těžko. Doufal jsem že se toto v článku dočtu ... tak snad jindy:-(

+1/−6
1.5.2016 22:08

J18i92ř60í 38M30o55r50s86e 7293759862755

Těžko. Ryanair tu byl o deset let dříve, než easyJet (takže je to spíše naopak) a inspiraci si z easyJetu docela rozumně vzal až v okamžiku, kdy se trh začal měnit. Měl na to koukat a neudělat korekce?

A pokud jd eo guerillovou reklamu a využívání kdečeho, aby se o něm vědělo, jděte se podívat ke Googlu a čím svého času zmasakrovali v podstatě veškerou konkurenci.

Takže ne, asi to nebude v tom, co píšete.

+1/0
1.5.2016 22:13

L46u74k73á17š 49M59a32l92v47i65n34s75k30y 2468344163578

Nějak si nedokážu představit, že by se někdo při nakupování letenky nechal ovlivnit, tím že pan ředitel je úleťák. Zajímá ho cena, čas a místo odletu/příletu.

A google zmasakroval konkurenci kvalitou vyhledávání, ve srovnání s tehdejším leadrem Altavistou byli mnohem lepší, první přišli s page rankem.

+3/0
1.5.2016 22:35

R10a50d52e31k 40J77a40n63a29t41a 9925306224662

Tím, že je ředitel úleťák, se zařídí, že je "Ryanair" v novinách. Ostatně viz tento článek :) Nebo se ohlásí, že budou lety přes Atlantik za 10 EUR. Hned o tom vyjde článek. A za měsíc vyjde znovy článek, že to byla lež. Atd. A známá značka je základ prodeje.

Jinak není zdaleka pravda, že by byli nejlevnější. Jejich ceny mají vysoký dynamický rozsah, na jedné lince jsou třeba od 700 Kč do 6000 Kč. Není problém s nima letět i draho.

+2/0
1.5.2016 23:33

P88a89v90e38l 29M43o93r74a51v68e83c 1184825304437

V tom mám radši EasyJet ten je o něco dražší, ale to rozpětí cen není tak velké, navíc můžete mít větší příruční zavazadlo a letadla jsou hezčí.

0/−1
2.5.2016 8:10

J39a29r34o44m54í16r 95B42e52n30e27š 2393712356981

Jen technická pro autora článku: Zkuste si prosim vyhledat, jak se správně píše apostrof, a neprzněte tak příšerně psanou podobu jména O'Leary.

+1/−3
1.5.2016 21:19

J77i42ř70í 53M45a26c66e71k 3315195364641

Jen technická pro autora příspěvku: Autor článku píše apostrof nesprávně znakem, který ve Windows má hodnotu Alt-0180. Vy píšete apostrof rovněž nesprávně jako Alt-39. Správný apostrof má být Alt-0146.

+10/−1
1.5.2016 21:37

R35u71d78o21l58f 71D85o81v46i31č97í14n 1859916575472

Čo takto to napísať v UniCode?

Znak 146 z Windows-1250 je jednoduchá úvodzovka, nie apostrof.

Apostrof je skutočne U+0027.

UniCode.org

+1/0
2.5.2016 0:47

P17a11v14e31l 49F52o89l51t46á39n 4840272714

Jednoduchá (pravá, uzavírací) uvozovka je 145. (levá 130)

146 je apostrof

0/0
2.5.2016 5:31

R57u12d35o27l50f 69D70o73v18i68č66í84n 1529616565442

Zase to hlúpe kódovanie Windows-1250?

Naštudujte si UniCode (odkaz som dal) a úvodzovky v angličtine:

en.WikiPedia.org

0/0
2.5.2016 11:21
Foto

K65a66r52e68l 29H63r29u14š15k24a 2821811378747

Určitě. A proto se při kopírování jména O'Leary ze článku naprosto perfektně a bez chyb vloží (uloží a zobrazí) "O ́Leary", že? ;-D

0/0
2.5.2016 7:46

J29a86n 68S20l88a28d72k86y 8453317855728

Hlavne, ze v posledni dobe zacal kopirovat uspesny Easy Jet a jeste to priznal

0/0
1.5.2016 20:32

J97i41ř47í 45M96o90r42s16e 7793719422585

A o co jako jde? Začal daleko dříve a vytvořil trh. Pak do něj vstoupili další, našli způsoby, jak se v tom trhu zvětšovat, tak se přizpůsobil. Co je tím "kopírováním"? Firmy tole dělají naprosto běžně, fakt si představujete, že tady bude někdo sto let fungovat beze změn?

+1/0
1.5.2016 22:16

K51a93r82e30l 22M35o86k87r46y43k 3496798263

tak Ryanar cílí na určitou skupinu klientů a to úspěšně

já ta skupina nejsem pro mě je to nespolehlivá společnost a skladba cestujících co s nima létá to taky nemusím tedy!

+2/−10
1.5.2016 20:02

J41i71ř38í 70M78o31r30s81e 7553649862665

Fakt jo? Tak já asi tak vybíravý nejsem, protože pokud se budu chtít rychle a na otočku dostat třeba do Londýna, nevidím důvod, proč to odletět s nimi, vždyť je to proboha jen létající autobus, nic jiného. Rozodně je to lepší, než jsem zažil u mnoha krátkých regionálních přeletů v USA, například, to byste koukal, jak se létá na konci týdne z práce, s kufry naházenými v koši atd...

Ne, že bych s nimi nezažil nepříjemné chvíle, ale ty jsem zažil i s velkými aerolinkami, včetně Qantasu a dalších.

+4/−1
1.5.2016 22:21

P68e27t91r 48K30o93l56á53ř 2208677944451

Typická ukázka toho, že za pár ušetřených korun se sebou nechají lidé zacházet jako s dobytkem ...

+7/−10
1.5.2016 19:54

J51o74s19e44f 96Š36o64l91t67e29s 8644288130453

Ryan je normální nízkonákladovka, nic zvláštního. Jestli máte pocit, že se nějak extrémně liší od služeb třeba Lufthansy, tak se znovu zamyslete. Je to v podstatě to samé, akorát v líbivějším kabátku. Na sedadlech je ovšem místa zhruba stejně a pravda, dostanete napít a najíst zdarma. To je ale vše.

+8/−3
1.5.2016 19:58

P11e50t22r 76K95o38l94á63ř 2528187944491

Neslyšel jsem, že by se Lufthansa o svých klientech vyjadřovala jako o hlupácích a vymýšlela různé "šmejdské" poplatky a přirážky ...

+7/0
1.5.2016 20:02

J26o49s91e35f 15Š72o76l92t28e14s 8224848830293

No já nevím. Já jsem zatím žádné šmejdské poplatky a přírážky neplatil. Přečetl jsem si pravidla a jednoduše jsem se podle nich zařídil. A co říkají, to je mi ukradené. Mě zajímá cena a kvalita dané služby.

+17/−2
1.5.2016 20:05

K10a94r98e49l 61M73o44k84r92y16k 3416438713

kvalita a Ryanar ?!?!

+3/−1
1.5.2016 20:07

J65i50ř87í 31M10o49r57s20e 7243989412235

Samozřejmě, odpovídající ceně. Jasně, mohu si zaplatit dvojnásobek ze let s někým, kdo mi dá na tak krátkém letu třeba kafe, protože na podobných letech už dnes nedostáváte vůbec nic, poletím v podstatě podobným letadlem, stejnou dobu, možná někdy na lepší letiště, pravda. Co mi vadívalo a nevím, jestli to tak dnes ještě je, tak že nebyly rezervace na místa, takže člověk musel být rychlý, aby našel místo, které mu vyhovuje a bylo málo místa na kabinová zavazadla, protože tam pouštěli lidi s nadměrnou bagáží.

Nevím, na co jiného bych si měl stěžovat. Jo, jednou jsem musel hodinu a půl čekat navíc. Ani nebudu popisovat, co jsem zažil naposledy s Lufthansou.

+2/0
1.5.2016 22:32

J90a50n 20S26l95a38d36k91y 8753387985638

Typicky cechacek, pry kvalita, ale za par kacek co... klasika... ryan air zadnou kvalitu nenabizi...

+1/−2
1.5.2016 20:35

P12e55t30r 14N40ě55m85e93c 4710113210527

letěl jsem s RA 4x, pokaždé jsme doletěli a dokonce i včas. A dost obdivuju jejich vytěžování letadel. Žádné postávání na letišti, sotva se dotočí motory, už se napichuje fekál, cisterna s palivem, přilétnuvší ven a sotva za páskou zmizí poslední pasažér, nastupují noví. A žádné jedněma dveřma-letadlo jich má přece víc, takže půlka předem, půlka zadem a hybaj, holoto, byznys musí frčet. :-) Když jsme teď do buldy TuiFly nastupovali 1 dveřma 200 lidí, byl to opruz.

+10/0
1.5.2016 21:17

J40i81ř21í 45M35o19r84s94e 7663359692325

Teď jste to ale tím "čecháčkem" úplně zabil. Přece jen, 100 milionů cestujících ČECHÁČKŮ za rok... ;-D

Ryanair podle mých zkušeností, i když pravda, teď jsem to asi tři roky nezažil, nabízí přesně takovou kvalitu, jakou inzeruje. Nevidím v tom problém. Pokud pojedu se Student Agency autobusem, tak taky asi nebudu čekat nic moc.

+5/0
1.5.2016 22:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.