Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochotný urazit kohokoliv. Ir stvořil z levných letů stroj na peníze

Nebere si servítky za žádnou cenu a za svoji kariéru urazil už kde koho, velmi často i své zákazníky. Jeho prostořekost se mu ale vyplácí: Michael O ́Leary, šéf irského nízkonákladového obra Ryanair, vybudoval takřka z nuly jednu z největších evropských aerolinek, jejíž ziskovost může většina konkurence závidět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V92á10c73l15a95v 30V54a47n21ě54k 2613693248351

Létám poměrně často a Ryanairu se pokud mohu vyhybám jak čert kříži poté, co jsem byl ve frontě na odbavení čtvrtý od konce a oni přede mnou zavřeli přepážku a řekli mi, že jsem přišel pozdě.

Michael si může své triky zkoušet na někom jiném.

Od té doby mají u mě utrum a mohou dělat co chtějí. Jistě - ceny občas mají lepší i když ne pořád, ale má to své chytáky, na které ne všichni jsou zvědaví.

Pokud mohu tak si raději v rozumné míře připlatím a letím linkou, které své peníze dát chci.

0/0
2.5.2016 18:25

V75e38r48o80n77i94k95a 53Š76k40v52á84r78o78v37á 5331940666876

Mě Ryanair nepřijde vůbec levný, akce již v poslední obě nemá a chci-li letět levně, musím letět jen s příručním zavazadlem, se zavazadlem k odbavení již přijde normální aerolinka levněji.

0/0
2.5.2016 14:01

K15a84m25i89l 63D80o65l12e51z45e49l 6952416314852

s RA jsem letel 4x.

treti let do Londyna 3 hodky zpozdeni, takze realne jsem zacal shanet dopravu dale za Londyn v 1:15 rano.

Nedalo se tam nijak dostat, pouze taxik za 182 liber.

Diky za super sluzby

0/0
2.5.2016 10:40

G68e88o98r44g 33K93o71m48b33e42r62e21c 9514751196861

kdo chce litat sockou at si lita, ja si rasi priplatim za servis a bezstarostnost ze me nekdo bude buzerovat.

+1/−2
2.5.2016 10:02
Foto

J59i93ř81í 19H50a59v47e84l98k21a 3929533180374

Pán je důkazem toho že poctivost v podnikání je pryč stejně jako 19 století.

0/0
2.5.2016 8:42

J43a20n 62P92r19i47c34h59y42s92t42a46l 8911568103

To podsouvani zavisti v uvodu si pan autor mohl nechat od cesty. Zavist je velmi negativni vlastnost, tak ji nenabizejte konkurenci. Nikdo Ryanairu nic nezavidi a zavidet nechce. Tu myslenku lze vyjadrit i bez te negativity. Treba ze "by si ostatni z Ryanairu mohli vzit priklad".

(Ja vsak doufam, ze k tomu nedojde a ze zustane zachovana moznost cestovat jako clovek.)

+1/0
2.5.2016 8:31

P69a24v36e42l 57M89o11r59a22v44e18c 1504245454227

Ryanair letám pouze pokud není jiná možnost, radši volím EasyJet který léta na hlavní letiště a letadla mě přijdou hezčí a třeba sedadla mají kapsu kam si můžete dát věci narozdil od Ryanair.

0/0
2.5.2016 8:07

J10a27n 39J94e98ž51e58k 3581655707625

> dostihy jsou její velkým koníčkem

Je to holka!

+1/0
2.5.2016 7:57

J98a61n 87S75v14o67b89o84d38a 6964664212591

V redakci někdo neumí napsat O'Leary, proto se musíme v článku dívat stokrát na O ́Leary ...

+1/−1
2.5.2016 6:47

J47a41n 60S49v57o11b95o20d24a 6304924252161

... aneb příběh o tom, jak se dětem v redakci nepodařilo najít apostrof a tak místo toho použili jakýsi paznak, který při okopírování do diskuse se na serveru idnes zobrazí jako znak s kódem 769 ;-D

+4/0
2.5.2016 7:00
Foto

K66a90r18e10l 64H73r52u83š40k94a 2601971718427

Souhlas. Číst článek, ve kterém je na každém druhém řádku namísto apostrofu (znak " ' ") čárka (znak " ́ "), trhá oči. A totéž je i v jiném dnešním článku: http://xman.idnes.cz/pornografie-je-epidemie-a-zdravotni-riziko-bojujme-proti-ni-vyhlasil-stat-utah-gc3-/xman-styl.aspx?c=A160502_002238_xman-styl_fro

Redakce, naučte prosím své zaměstnance alespoň základům typografie a používání klávesnice.

+1/0
2.5.2016 7:39

T27o41m95á50š 64K56l90í87m12a 4274607453803

a nebo poridit aktualizaci sveho prohlizece ??? ja mam vse OK

0/0
2.5.2016 8:46
Foto

K18a16r58e18l 36H47r89u66š12k64a 2141951518157

To, že je něco typograficky špatně, se aktualizací prohlížeče nevyřeší...

+1/0
2.5.2016 9:09
Foto

T18o75m85á42š 77D27v12o87ř81á46k 7655236117751

Mohl by být i prezident, u nás to zatím "funguje"...

"Ochotný urazit kohokoliv." :-)

+7/−2
2.5.2016 6:16

P12e15t82r 14N38o71v75á34k 8465519700

super služby R^

doufám že rozšíří o další linky

+3/−1
2.5.2016 3:46

M34i52r69o24s76l91a54v 23H50y82n22e26k 8842812285770

Letěl jsem s RA nekolikrát, ale že bych byl nespokojený? To říct nemůžu. Za ty peníze ani nečekám, že dostanu něco navíc. Prostorově je to skoro stejné jako u jiných aerolinek a jako levná přeprava z bodu A do bodu B ideál. Personál býl taky úplně v pohodě.

+24/−1
1.5.2016 22:20

J29i33ř21í 52M22o45r24s63e 7963809982675

Velmi inspirativní člověk.

+6/−1
1.5.2016 22:09

L78u39k83á39š 44M70a52l74v42i73n15s54k21y 2108604913898

No a v čem ale teda spočívá úspěch Ryanairu? Jen v provokacích ředitele a okopírování bussiness modelu od EasyJetu? To asi těžko. Doufal jsem že se toto v článku dočtu ... tak snad jindy:-(

+1/−6
1.5.2016 22:08

J88i97ř32í 19M93o55r10s34e 7973579872375

Těžko. Ryanair tu byl o deset let dříve, než easyJet (takže je to spíše naopak) a inspiraci si z easyJetu docela rozumně vzal až v okamžiku, kdy se trh začal měnit. Měl na to koukat a neudělat korekce?

A pokud jd eo guerillovou reklamu a využívání kdečeho, aby se o něm vědělo, jděte se podívat ke Googlu a čím svého času zmasakrovali v podstatě veškerou konkurenci.

Takže ne, asi to nebude v tom, co píšete.

+1/0
1.5.2016 22:13

L15u27k94á91š 86M44a20l97v81i80n23s38k52y 2448554283658

Nějak si nedokážu představit, že by se někdo při nakupování letenky nechal ovlivnit, tím že pan ředitel je úleťák. Zajímá ho cena, čas a místo odletu/příletu.

A google zmasakroval konkurenci kvalitou vyhledávání, ve srovnání s tehdejším leadrem Altavistou byli mnohem lepší, první přišli s page rankem.

+3/0
1.5.2016 22:35

R41a22d84e31k 72J17a82n76a57t83a 9835836154452

Tím, že je ředitel úleťák, se zařídí, že je "Ryanair" v novinách. Ostatně viz tento článek :) Nebo se ohlásí, že budou lety přes Atlantik za 10 EUR. Hned o tom vyjde článek. A za měsíc vyjde znovy článek, že to byla lež. Atd. A známá značka je základ prodeje.

Jinak není zdaleka pravda, že by byli nejlevnější. Jejich ceny mají vysoký dynamický rozsah, na jedné lince jsou třeba od 700 Kč do 6000 Kč. Není problém s nima letět i draho.

+2/0
1.5.2016 23:33

P23a64v46e37l 55M19o61r34a64v49e93c 1184175834927

V tom mám radši EasyJet ten je o něco dražší, ale to rozpětí cen není tak velké, navíc můžete mít větší příruční zavazadlo a letadla jsou hezčí.

0/−1
2.5.2016 8:10

J65a59r98o80m67í65r 44B13e16n41e19š 2223242386591

Jen technická pro autora článku: Zkuste si prosim vyhledat, jak se správně píše apostrof, a neprzněte tak příšerně psanou podobu jména O'Leary.

+1/−3
1.5.2016 21:19

J36i24ř76í 45M10a73c16e17k 3985195134171

Jen technická pro autora příspěvku: Autor článku píše apostrof nesprávně znakem, který ve Windows má hodnotu Alt-0180. Vy píšete apostrof rovněž nesprávně jako Alt-39. Správný apostrof má být Alt-0146.

+10/−1
1.5.2016 21:37

R57u45d37o64l10f 97D83o90v34i83č12í46n 1789776605402

Čo takto to napísať v UniCode?

Znak 146 z Windows-1250 je jednoduchá úvodzovka, nie apostrof.

Apostrof je skutočne U+0027.

http://UniCode.org/charts/charindex.html

+1/0
2.5.2016 0:47

P94a45v95e47l 94F15o22l78t40á71n 4830282594

Jednoduchá (pravá, uzavírací) uvozovka je 145. (levá 130)

146 je apostrof

0/0
2.5.2016 5:31

R98u71d63o58l86f 67D78o76v19i24č40í47n 1349526225392

Zase to hlúpe kódovanie Windows-1250?

Naštudujte si UniCode (odkaz som dal) a úvodzovky v angličtine:

https://en.WikiPedia.org/wiki/Quotation_mark

0/0
2.5.2016 11:21
Foto

K65a32r22e75l 21H62r22u65š22k52a 2321571338377

Určitě. A proto se při kopírování jména O'Leary ze článku naprosto perfektně a bez chyb vloží (uloží a zobrazí) "O ́Leary", že? ;-D

0/0
2.5.2016 7:46

J23a65n 40S81l83a40d81k30y 8903927605288

Hlavne, ze v posledni dobe zacal kopirovat uspesny Easy Jet a jeste to priznal

0/0
1.5.2016 20:32

J36i81ř16í 56M79o69r66s11e 7163619152835

A o co jako jde? Začal daleko dříve a vytvořil trh. Pak do něj vstoupili další, našli způsoby, jak se v tom trhu zvětšovat, tak se přizpůsobil. Co je tím "kopírováním"? Firmy tole dělají naprosto běžně, fakt si představujete, že tady bude někdo sto let fungovat beze změn?

+1/0
1.5.2016 22:16

K40a45r58e96l 46M44o44k30r52y81k 3106748173

tak Ryanar cílí na určitou skupinu klientů a to úspěšně

já ta skupina nejsem pro mě je to nespolehlivá společnost a skladba cestujících co s nima létá to taky nemusím tedy!

+2/−10
1.5.2016 20:02

J52i67ř80í 56M44o40r29s24e 7923369402585

Fakt jo? Tak já asi tak vybíravý nejsem, protože pokud se budu chtít rychle a na otočku dostat třeba do Londýna, nevidím důvod, proč to odletět s nimi, vždyť je to proboha jen létající autobus, nic jiného. Rozodně je to lepší, než jsem zažil u mnoha krátkých regionálních přeletů v USA, například, to byste koukal, jak se létá na konci týdne z práce, s kufry naházenými v koši atd...

Ne, že bych s nimi nezažil nepříjemné chvíle, ale ty jsem zažil i s velkými aerolinkami, včetně Qantasu a dalších.

+4/−1
1.5.2016 22:21

P71e62t89r 32K31o61l59á56ř 2518477814831

Typická ukázka toho, že za pár ušetřených korun se sebou nechají lidé zacházet jako s dobytkem ...

+7/−10
1.5.2016 19:54

J83o55s58e39f 75Š54o80l41t49e37s 8114858530703

Ryan je normální nízkonákladovka, nic zvláštního. Jestli máte pocit, že se nějak extrémně liší od služeb třeba Lufthansy, tak se znovu zamyslete. Je to v podstatě to samé, akorát v líbivějším kabátku. Na sedadlech je ovšem místa zhruba stejně a pravda, dostanete napít a najíst zdarma. To je ale vše.

+8/−3
1.5.2016 19:58

P30e85t68r 47K19o27l48á80ř 2718817404291

Neslyšel jsem, že by se Lufthansa o svých klientech vyjadřovala jako o hlupácích a vymýšlela různé "šmejdské" poplatky a přirážky ...

+7/0
1.5.2016 20:02

J59o48s24e59f 10Š30o98l71t60e84s 8704838270813

No já nevím. Já jsem zatím žádné šmejdské poplatky a přírážky neplatil. Přečetl jsem si pravidla a jednoduše jsem se podle nich zařídil. A co říkají, to je mi ukradené. Mě zajímá cena a kvalita dané služby.

+17/−2
1.5.2016 20:05

K59a27r25e44l 61M14o78k59r40y72k 3866148383

kvalita a Ryanar ?!?!

+3/−1
1.5.2016 20:07

J63i45ř12í 82M75o98r55s93e 7413269882365

Samozřejmě, odpovídající ceně. Jasně, mohu si zaplatit dvojnásobek ze let s někým, kdo mi dá na tak krátkém letu třeba kafe, protože na podobných letech už dnes nedostáváte vůbec nic, poletím v podstatě podobným letadlem, stejnou dobu, možná někdy na lepší letiště, pravda. Co mi vadívalo a nevím, jestli to tak dnes ještě je, tak že nebyly rezervace na místa, takže člověk musel být rychlý, aby našel místo, které mu vyhovuje a bylo málo místa na kabinová zavazadla, protože tam pouštěli lidi s nadměrnou bagáží.

Nevím, na co jiného bych si měl stěžovat. Jo, jednou jsem musel hodinu a půl čekat navíc. Ani nebudu popisovat, co jsem zažil naposledy s Lufthansou.

+2/0
1.5.2016 22:32

J85a80n 19S45l25a84d30k36y 8673307655378

Typicky cechacek, pry kvalita, ale za par kacek co... klasika... ryan air zadnou kvalitu nenabizi...

+1/−2
1.5.2016 20:35

P30e35t50r 10N18ě51m72e95c 4900443360587

letěl jsem s RA 4x, pokaždé jsme doletěli a dokonce i včas. A dost obdivuju jejich vytěžování letadel. Žádné postávání na letišti, sotva se dotočí motory, už se napichuje fekál, cisterna s palivem, přilétnuvší ven a sotva za páskou zmizí poslední pasažér, nastupují noví. A žádné jedněma dveřma-letadlo jich má přece víc, takže půlka předem, půlka zadem a hybaj, holoto, byznys musí frčet. :-) Když jsme teď do buldy TuiFly nastupovali 1 dveřma 200 lidí, byl to opruz.

+10/0
1.5.2016 21:17

J11i93ř83í 70M87o27r10s35e 7173809272975

Teď jste to ale tím "čecháčkem" úplně zabil. Přece jen, 100 milionů cestujících ČECHÁČKŮ za rok... ;-D

Ryanair podle mých zkušeností, i když pravda, teď jsem to asi tři roky nezažil, nabízí přesně takovou kvalitu, jakou inzeruje. Nevidím v tom problém. Pokud pojedu se Student Agency autobusem, tak taky asi nebudu čekat nic moc.

+5/0
1.5.2016 22:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.