Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochotný urazit kohokoliv. Ir stvořil z levných letů stroj na peníze

Nebere si servítky za žádnou cenu a za svoji kariéru urazil už kde koho, velmi často i své zákazníky. Jeho prostořekost se mu ale vyplácí: Michael O ́Leary, šéf irského nízkonákladového obra Ryanair, vybudoval takřka z nuly jednu z největších evropských aerolinek, jejíž ziskovost může většina konkurence závidět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V63á17c32l47a92v 32V43a59n74ě43k 2663133598181

Létám poměrně často a Ryanairu se pokud mohu vyhybám jak čert kříži poté, co jsem byl ve frontě na odbavení čtvrtý od konce a oni přede mnou zavřeli přepážku a řekli mi, že jsem přišel pozdě.

Michael si může své triky zkoušet na někom jiném.

Od té doby mají u mě utrum a mohou dělat co chtějí. Jistě - ceny občas mají lepší i když ne pořád, ale má to své chytáky, na které ne všichni jsou zvědaví.

Pokud mohu tak si raději v rozumné míře připlatím a letím linkou, které své peníze dát chci.

0/0
2.5.2016 18:25

V85e84r24o33n54i28k17a 57Š52k43v53á43r70o93v28á 5261640756526

Mě Ryanair nepřijde vůbec levný, akce již v poslední obě nemá a chci-li letět levně, musím letět jen s příručním zavazadlem, se zavazadlem k odbavení již přijde normální aerolinka levněji.

0/0
2.5.2016 14:01

K70a38m82i24l 85D83o32l65e56z70e12l 6812336714172

s RA jsem letel 4x.

treti let do Londyna 3 hodky zpozdeni, takze realne jsem zacal shanet dopravu dale za Londyn v 1:15 rano.

Nedalo se tam nijak dostat, pouze taxik za 182 liber.

Diky za super sluzby

0/0
2.5.2016 10:40

G27e26o39r13g 68K15o81m55b59e79r14e49c 9874711656561

kdo chce litat sockou at si lita, ja si rasi priplatim za servis a bezstarostnost ze me nekdo bude buzerovat.

+1/−2
2.5.2016 10:02
Foto

J27i11ř36í 16H46a57v12e10l46k69a 3959503100804

Pán je důkazem toho že poctivost v podnikání je pryč stejně jako 19 století.

0/0
2.5.2016 8:42

J41a71n 20P97r85i10c98h35y72s82t64a56l 8361648163

To podsouvani zavisti v uvodu si pan autor mohl nechat od cesty. Zavist je velmi negativni vlastnost, tak ji nenabizejte konkurenci. Nikdo Ryanairu nic nezavidi a zavidet nechce. Tu myslenku lze vyjadrit i bez te negativity. Treba ze "by si ostatni z Ryanairu mohli vzit priklad".

(Ja vsak doufam, ze k tomu nedojde a ze zustane zachovana moznost cestovat jako clovek.)

+1/0
2.5.2016 8:31

P79a81v76e83l 15M55o63r32a45v11e79c 1684375134327

Ryanair letám pouze pokud není jiná možnost, radši volím EasyJet který léta na hlavní letiště a letadla mě přijdou hezčí a třeba sedadla mají kapsu kam si můžete dát věci narozdil od Ryanair.

0/0
2.5.2016 8:07

J45a84n 14J58e97ž72e77k 3771725787555

> dostihy jsou její velkým koníčkem

Je to holka!

+1/0
2.5.2016 7:57

J28a75n 63S32v81o11b74o45d40a 6894234722251

V redakci někdo neumí napsat O'Leary, proto se musíme v článku dívat stokrát na O ́Leary ...

+1/−1
2.5.2016 6:47

J74a84n 17S87v62o83b29o40d96a 6684604292701

... aneb příběh o tom, jak se dětem v redakci nepodařilo najít apostrof a tak místo toho použili jakýsi paznak, který při okopírování do diskuse se na serveru idnes zobrazí jako znak s kódem 769 ;-D

+4/0
2.5.2016 7:00
Foto

K32a15r17e17l 14H98r20u36š98k44a 2551801788977

Souhlas. Číst článek, ve kterém je na každém druhém řádku namísto apostrofu (znak " ' ") čárka (znak " ́ "), trhá oči. A totéž je i v jiném dnešním článku: xman.idnes.cz

Redakce, naučte prosím své zaměstnance alespoň základům typografie a používání klávesnice.

+1/0
2.5.2016 7:39

T67o61m66á90š 54K70l40í42m33a 4864697893203

a nebo poridit aktualizaci sveho prohlizece ??? ja mam vse OK

0/0
2.5.2016 8:46
Foto

K93a35r87e77l 93H70r61u39š52k39a 2321821198737

To, že je něco typograficky špatně, se aktualizací prohlížeče nevyřeší...

+1/0
2.5.2016 9:09
Foto

T15o48m85á71š 41D81v15o31ř72á44k 7115696737981

Mohl by být i prezident, u nás to zatím "funguje"...

"Ochotný urazit kohokoliv." :-)

+7/−2
2.5.2016 6:16

P90e72t83r 30N43o18v10á41k 8725569770

super služby R^

doufám že rozšíří o další linky

+3/−1
2.5.2016 3:46

M85i18r45o37s19l37a67v 71H61y66n37e83k 8102962585380

Letěl jsem s RA nekolikrát, ale že bych byl nespokojený? To říct nemůžu. Za ty peníze ani nečekám, že dostanu něco navíc. Prostorově je to skoro stejné jako u jiných aerolinek a jako levná přeprava z bodu A do bodu B ideál. Personál býl taky úplně v pohodě.

+24/−1
1.5.2016 22:20

J88i14ř25í 42M91o10r86s39e 7603669482625

Velmi inspirativní člověk.

+6/−1
1.5.2016 22:09

L74u64k14á17š 22M25a62l94v96i84n44s35k73y 2118124473348

No a v čem ale teda spočívá úspěch Ryanairu? Jen v provokacích ředitele a okopírování bussiness modelu od EasyJetu? To asi těžko. Doufal jsem že se toto v článku dočtu ... tak snad jindy:-(

+1/−6
1.5.2016 22:08

J45i98ř29í 46M58o71r51s67e 7413449922175

Těžko. Ryanair tu byl o deset let dříve, než easyJet (takže je to spíše naopak) a inspiraci si z easyJetu docela rozumně vzal až v okamžiku, kdy se trh začal měnit. Měl na to koukat a neudělat korekce?

A pokud jd eo guerillovou reklamu a využívání kdečeho, aby se o něm vědělo, jděte se podívat ke Googlu a čím svého času zmasakrovali v podstatě veškerou konkurenci.

Takže ne, asi to nebude v tom, co píšete.

+1/0
1.5.2016 22:13

L58u97k57á69š 29M19a85l11v32i76n87s81k95y 2428914293798

Nějak si nedokážu představit, že by se někdo při nakupování letenky nechal ovlivnit, tím že pan ředitel je úleťák. Zajímá ho cena, čas a místo odletu/příletu.

A google zmasakroval konkurenci kvalitou vyhledávání, ve srovnání s tehdejším leadrem Altavistou byli mnohem lepší, první přišli s page rankem.

+3/0
1.5.2016 22:35

R17a27d98e84k 90J36a31n48a42t38a 9165426644532

Tím, že je ředitel úleťák, se zařídí, že je "Ryanair" v novinách. Ostatně viz tento článek :) Nebo se ohlásí, že budou lety přes Atlantik za 10 EUR. Hned o tom vyjde článek. A za měsíc vyjde znovy článek, že to byla lež. Atd. A známá značka je základ prodeje.

Jinak není zdaleka pravda, že by byli nejlevnější. Jejich ceny mají vysoký dynamický rozsah, na jedné lince jsou třeba od 700 Kč do 6000 Kč. Není problém s nima letět i draho.

+2/0
1.5.2016 23:33

P82a27v11e89l 36M46o76r14a81v92e61c 1324225324417

V tom mám radši EasyJet ten je o něco dražší, ale to rozpětí cen není tak velké, navíc můžete mít větší příruční zavazadlo a letadla jsou hezčí.

0/−1
2.5.2016 8:10

J63a62r38o59m48í61r 37B75e17n72e16š 2303472796751

Jen technická pro autora článku: Zkuste si prosim vyhledat, jak se správně píše apostrof, a neprzněte tak příšerně psanou podobu jména O'Leary.

+1/−3
1.5.2016 21:19

J56i94ř88í 21M43a97c77e41k 3125925434401

Jen technická pro autora příspěvku: Autor článku píše apostrof nesprávně znakem, který ve Windows má hodnotu Alt-0180. Vy píšete apostrof rovněž nesprávně jako Alt-39. Správný apostrof má být Alt-0146.

+10/−1
1.5.2016 21:37

R23u27d91o38l14f 18D25o11v73i52č14í15n 1159316895352

Čo takto to napísať v UniCode?

Znak 146 z Windows-1250 je jednoduchá úvodzovka, nie apostrof.

Apostrof je skutočne U+0027.

UniCode.org

+1/0
2.5.2016 0:47

P81a62v40e55l 65F11o26l15t37á33n 4210972654

Jednoduchá (pravá, uzavírací) uvozovka je 145. (levá 130)

146 je apostrof

0/0
2.5.2016 5:31

R84u95d57o55l27f 96D61o89v80i76č26í39n 1639746815522

Zase to hlúpe kódovanie Windows-1250?

Naštudujte si UniCode (odkaz som dal) a úvodzovky v angličtine:

en.WikiPedia.org

0/0
2.5.2016 11:21
Foto

K83a16r37e76l 87H16r29u39š13k83a 2561251748337

Určitě. A proto se při kopírování jména O'Leary ze článku naprosto perfektně a bez chyb vloží (uloží a zobrazí) "O ́Leary", že? ;-D

0/0
2.5.2016 7:46

J75a84n 14S13l18a66d17k57y 8593137915728

Hlavne, ze v posledni dobe zacal kopirovat uspesny Easy Jet a jeste to priznal

0/0
1.5.2016 20:32

J90i81ř62í 38M36o46r51s33e 7843489142695

A o co jako jde? Začal daleko dříve a vytvořil trh. Pak do něj vstoupili další, našli způsoby, jak se v tom trhu zvětšovat, tak se přizpůsobil. Co je tím "kopírováním"? Firmy tole dělají naprosto běžně, fakt si představujete, že tady bude někdo sto let fungovat beze změn?

+1/0
1.5.2016 22:16

K87a95r89e37l 25M24o22k14r73y15k 3526508533

tak Ryanar cílí na určitou skupinu klientů a to úspěšně

já ta skupina nejsem pro mě je to nespolehlivá společnost a skladba cestujících co s nima létá to taky nemusím tedy!

+2/−10
1.5.2016 20:02

J59i70ř72í 84M76o58r77s72e 7943429382575

Fakt jo? Tak já asi tak vybíravý nejsem, protože pokud se budu chtít rychle a na otočku dostat třeba do Londýna, nevidím důvod, proč to odletět s nimi, vždyť je to proboha jen létající autobus, nic jiného. Rozodně je to lepší, než jsem zažil u mnoha krátkých regionálních přeletů v USA, například, to byste koukal, jak se létá na konci týdne z práce, s kufry naházenými v koši atd...

Ne, že bych s nimi nezažil nepříjemné chvíle, ale ty jsem zažil i s velkými aerolinkami, včetně Qantasu a dalších.

+4/−1
1.5.2016 22:21

P49e55t30r 78K33o10l89á45ř 2108437304701

Typická ukázka toho, že za pár ušetřených korun se sebou nechají lidé zacházet jako s dobytkem ...

+7/−10
1.5.2016 19:54

J27o29s43e87f 79Š68o26l75t19e87s 8814868790593

Ryan je normální nízkonákladovka, nic zvláštního. Jestli máte pocit, že se nějak extrémně liší od služeb třeba Lufthansy, tak se znovu zamyslete. Je to v podstatě to samé, akorát v líbivějším kabátku. Na sedadlech je ovšem místa zhruba stejně a pravda, dostanete napít a najíst zdarma. To je ale vše.

+8/−3
1.5.2016 19:58

P10e71t55r 90K24o11l57á97ř 2668747664831

Neslyšel jsem, že by se Lufthansa o svých klientech vyjadřovala jako o hlupácích a vymýšlela různé "šmejdské" poplatky a přirážky ...

+7/0
1.5.2016 20:02

J93o80s52e59f 18Š58o37l52t23e58s 8384448840253

No já nevím. Já jsem zatím žádné šmejdské poplatky a přírážky neplatil. Přečetl jsem si pravidla a jednoduše jsem se podle nich zařídil. A co říkají, to je mi ukradené. Mě zajímá cena a kvalita dané služby.

+17/−2
1.5.2016 20:05

K73a21r81e39l 67M47o91k53r49y89k 3726538523

kvalita a Ryanar ?!?!

+3/−1
1.5.2016 20:07

J15i69ř68í 31M76o23r23s83e 7323939662375

Samozřejmě, odpovídající ceně. Jasně, mohu si zaplatit dvojnásobek ze let s někým, kdo mi dá na tak krátkém letu třeba kafe, protože na podobných letech už dnes nedostáváte vůbec nic, poletím v podstatě podobným letadlem, stejnou dobu, možná někdy na lepší letiště, pravda. Co mi vadívalo a nevím, jestli to tak dnes ještě je, tak že nebyly rezervace na místa, takže člověk musel být rychlý, aby našel místo, které mu vyhovuje a bylo málo místa na kabinová zavazadla, protože tam pouštěli lidi s nadměrnou bagáží.

Nevím, na co jiného bych si měl stěžovat. Jo, jednou jsem musel hodinu a půl čekat navíc. Ani nebudu popisovat, co jsem zažil naposledy s Lufthansou.

+2/0
1.5.2016 22:32

J72a37n 52S17l85a22d27k55y 8393847825868

Typicky cechacek, pry kvalita, ale za par kacek co... klasika... ryan air zadnou kvalitu nenabizi...

+1/−2
1.5.2016 20:35

P84e45t98r 45N12ě37m13e68c 4440143840467

letěl jsem s RA 4x, pokaždé jsme doletěli a dokonce i včas. A dost obdivuju jejich vytěžování letadel. Žádné postávání na letišti, sotva se dotočí motory, už se napichuje fekál, cisterna s palivem, přilétnuvší ven a sotva za páskou zmizí poslední pasažér, nastupují noví. A žádné jedněma dveřma-letadlo jich má přece víc, takže půlka předem, půlka zadem a hybaj, holoto, byznys musí frčet. :-) Když jsme teď do buldy TuiFly nastupovali 1 dveřma 200 lidí, byl to opruz.

+10/0
1.5.2016 21:17

J53i88ř17í 66M71o12r88s88e 7863729392745

Teď jste to ale tím "čecháčkem" úplně zabil. Přece jen, 100 milionů cestujících ČECHÁČKŮ za rok... ;-D

Ryanair podle mých zkušeností, i když pravda, teď jsem to asi tři roky nezažil, nabízí přesně takovou kvalitu, jakou inzeruje. Nevidím v tom problém. Pokud pojedu se Student Agency autobusem, tak taky asi nebudu čekat nic moc.

+5/0
1.5.2016 22:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.