- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak já mu fandím, koupil nové vlaky oproti žlutému, kterého nemusím.Jel jsem s ním párkrát a vždy v pohodě.Do Ostravy buď LE, Pendolino nebo jakýkoli EC a IC.
Fandím mu, ale podle mě si vzal moc velké sousto.
I přes lepší vzdělání na prestižních školách to má proti praxí protřelému Jančurovi a všehoschopných ČD velmi těžké.
Bojím se, že to dlouhodobě neustojí a půjde si hrát s vláčkama jinam.
ja bych rekl, ze on se jako jediny ze zucastnenych snazi seriozne podnikat.
kdyz se pro to rozhodl, tak si neuvedomil, ze skace do akvaria se zraloky, ktere nikdo nehlida.
jesitnost jeho konkurentu a tristni vymahatelnost obchodniho prava v CR mu opravdu muze zlomit vaz. pritom verim, ze na 'normalnim trhu' s obdobnymi vstupnimi podminkami by dokazal uspet.
Vydržet,přežít a pak co?Až se bude blížit krach,tak bud prodat a nebo jít do insolvence to jsou ty velkohubé projevy podnikatelů nehledě,že podniká na lukativní trati a neprovozuje nějakou lokálku kde to není výdělečné.
Na lokálce by to měl naopak snadnější, protože ta by neměla být ztrátová, když ji objednává kraj nebo stát.
Vzhledem obratu jsou ty dluhy masivní. Počítá Leos do tech 90 Kč/vlakokilometr také odpisy?
Doufejme, ze to Leos přežije. Bylo by to pro konkurencnost prostředí jediné dobře.
Leošem jsem nikdy nejel, ale kvůli konkurenci souhlasím - vydržet, přežít