- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak existují i naprosto opačné příklady. Např. BÖGL & KRÝSL, stavební firma, s.r.o. Legendární opravář mostu přes trať ve Studénce...
to je dobře. Protože je správné, když se majitel trochu snaží vytvořit normální název, než když udělá patvar typu Clarion Congress Hotel České Budějovice nebo Plzeň Plaza
To je zase blábol! Jak mohou porovnávat ziskovost podle jména, když každá firma nabízí jinou kvalitu, jiný produkt, atd. V porovnání "Pekařství Novák" a "Pekařství s.r.o." bude určitě ziskovější Novák, když jeho chleba je nic moc ...
Pridal bych jeste treti duvod, a to je, ze i zakaznici vice veri firmam se jmenem...
jo jo, pánové Apple, Google, Amazon, Facebook, Alibaba, Microsoft,.. a další jsou toho důkazem :)
Vtipne, ale tady slo o analyzu pouze ceskych firem.
Na druhou stranu, když si firmu založí Novák a syn a pak se rozhádají, musí se přejmenovat. Zatímco u firmy Židle s.r.o nemusí zákazník řešit, kdo ji zrovna vede.
Tak třeba cestovní kancelář Fischer pan Fischer už dávno nevlastní....
Tak nevím, měl jsem za to, že nejúspěšnější firmu Bill Gates pojmenoval "malý měkký". Podle čeho ji tak pojmenoval, můžeme spekulovat.
Měkký od software a malý od miniaturizace čipů (ale jenom hádám, třeba je za tím zajímavější příběh )
No pořád lepší než pojmenovat firmu Jablko.
tohle maj v oblibe Nemci. Trebas takovej Siemens, Wertheim, Opel, Schlecker, Adidas (Adi Dassler)... a vsichni ti Goldsteinove :-)
Mě by zajímalo kdo ty analýzy platí.
Predpokladal bych, ze oni sami za svoje. A maj to jako PR, pripadne si to muze nekdo koupit, pokud ho zajimaji detaily.
No jo, ale co kdyz ma clovek pro nazev firmy nevhodne prijmeni? Ne kazdy se muze jmenovat Apple nebo Google...