Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

166 tisíc korun za každý den. Arbitráž o lokomotivy ještě nekončí

České dráhy doplatily minulý týden tři čtvrtě miliardy korun Škodě Transportation za prohranou arbitráž. Firma navíc žádá přes dvacet milionů korun jako úrok z prodlení. Je to denně zhruba 166 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F54r53a72n68t82i56š49e61k 39K74u86l16d41a79n 5386367384654

Pokud po firmě chci lokomotivy, které mají mít povolení i do Německa a firma je dodá bez povolení, bylo by pro mě jasné že nesplnila zadání objednatele. Pokud tato firma na mě ještě vysoudí miliardu, už bych si od ní nekoupil ani šroubek.... Ale asi je jiná doba

+1/0
2.5.2016 22:58

P60a52v62e96l 59Ř81a88p44e26k 7972296609595

Nejspíš je to dopředu domluvený tunel. Z cizího krev neteče. Miliardu z našich daní si rozdělí Škoda a lidé z ČD a MD.

+1/0
2.5.2016 23:09

P64a88v97e36l 71Š24m53í14d12e47k 6809740243468

Souhlas do Německa nemůžou a do Rakouska taky ne (tam jednu rakušáci zabavily, pak jím sice po tahanicích byla vrácena).

+1/0
3.5.2016 7:17

J17i62n84d39ř12i93c95h 16Š63k43o56p92e89k 4795471400505

a nebylo to tak, že v škodovka počítala s určitou normou, která se během výběrového řízení změnila a bylo proto třeba znovu řešit celý proces ?

0/0
3.5.2016 8:00

A42d78a25m 31B27e43r52n66a22u 6841617583150

A ona se snad norma zmenila ze dne na den ? Nikoliv... o chystane zmene norem se vedelo dlouho predem, ale Skodovka proste pocitala s tim, ze "to stihne". Takze ano, je to komplikace, ale to odberatele nemusi vubec zajimat. Rika se tomu riziko podnikani. ;-)

+1/0
3.5.2016 8:26

P80a32v44e45l 80Ř81a41p68e26k 7652626589355

Kdo tohle podepsal, by měl zbytek života strávit za mřížemi.

0/0
2.5.2016 22:55
Foto

P63a79v77e33l 72P66o71k95o47r94n97ý 2246894280412

Největším akcionářem je Českých drah je stát. A zase se neplatí dluhy. Ono je to snad nakažlivé.

0/−1
2.5.2016 21:36

L72u89k19á44š 57H57o62f33m58a54n 1973644982816

Pokud Ťok říká, že nesouhlasí s tím, aby ČD splnily povinnost uloženou vykonatelným rozhodčím nálezem. Rozhodčí nález je pravomocný a vykonatelný a lze ho zrušit v podstatě jen pro porušení procesních pravidel a za každý den jim naskakují úroky z prodlení jako prase. Navíc Škodovka není žádná schránka nebo insolventní firma, takže pokud by se ČD podařilo dosáhnout zrušení nálezu, peníze zpátky ČD dostanou.

+2/0
2.5.2016 17:55

P26e23t62r 72B90e78z72s88t87a21r93o85s18t43i 2379456303891

Myslím, že 30 Taurusu 1216 by vyšlo levněji jak 20 těchto s strojů... Kdenjsme dnes dříve se nabízel Taurus od Siemensu, dnes Vectron, ,Plzeň dodnes nemá nic... Nebudu řešit Německo, když si někdo něco objedná, je na dodavateli, aby dodal...

+1/−1
2.5.2016 16:25

M62a98t95ú35š 56B27e10n76a11k 9558294772743

To by musel Siemens tie Taurusi ponúknuť v tej dobe za lepšiu cenu ako Škoda. NAvyše, to že Taurus môže všade je mýtus, môže, ale nesmie ťahať vozne osobnej dopravy.

+1/0
2.5.2016 20:42

J72i24ř31í 81K45o51c98u49r68e82k 6115964495718

Tož ně, Matúšu, povyprávjaj o tem Tauru, co tahá Raijet a tem druhém, od PKP, kerého sem viďél na Ferdinance štrádlovať si to z Polska do Vídně.

+2/0
3.5.2016 0:48

P49e28t94r 22V34i17n11a98ř 6843893653447

Tragikomický příběh jedné tragické, bohužel státem dotované společnosti..

0/0
2.5.2016 16:11

J71a23n 77N26o68v20á45k 8920236927210

V porovnání s celkovou sumou přes 1,2 miliardy jde v podstatě o drobné ... To si soudruzi v ČSSD před 10 lety mysleli také ;-D

+5/0
2.5.2016 16:11

J55i10ř77í 90K23o39c22u33r58e76k 6385374815608

Jaj, však to taky podepsali za Špidlovy vlády.

0/0
3.5.2016 0:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.