Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

166 tisíc korun za každý den. Arbitráž o lokomotivy ještě nekončí

České dráhy doplatily minulý týden tři čtvrtě miliardy korun Škodě Transportation za prohranou arbitráž. Firma navíc žádá přes dvacet milionů korun jako úrok z prodlení. Je to denně zhruba 166 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F58r58a79n19t16i83š11e82k 70K10u96l73d84a79n 5806397404614

Pokud po firmě chci lokomotivy, které mají mít povolení i do Německa a firma je dodá bez povolení, bylo by pro mě jasné že nesplnila zadání objednatele. Pokud tato firma na mě ještě vysoudí miliardu, už bych si od ní nekoupil ani šroubek.... Ale asi je jiná doba

+1/0
2.5.2016 22:58

P74a77v20e63l 12Ř78a24p42e80k 7952876789305

Nejspíš je to dopředu domluvený tunel. Z cizího krev neteče. Miliardu z našich daní si rozdělí Škoda a lidé z ČD a MD.

+1/0
2.5.2016 23:09

P74a61v55e25l 68Š65m18í16d41e18k 6379690423228

Souhlas do Německa nemůžou a do Rakouska taky ne (tam jednu rakušáci zabavily, pak jím sice po tahanicích byla vrácena).

+1/0
3.5.2016 7:17

J23i19n81d39ř84i57c39h 75Š94k60o94p56e10k 4935721120155

a nebylo to tak, že v škodovka počítala s určitou normou, která se během výběrového řízení změnila a bylo proto třeba znovu řešit celý proces ?

0/0
3.5.2016 8:00

A94d91a78m 32B22e38r64n22a73u 6311557433690

A ona se snad norma zmenila ze dne na den ? Nikoliv... o chystane zmene norem se vedelo dlouho predem, ale Skodovka proste pocitala s tim, ze "to stihne". Takze ano, je to komplikace, ale to odberatele nemusi vubec zajimat. Rika se tomu riziko podnikani. ;-)

+1/0
3.5.2016 8:26

P82a92v68e65l 10Ř32a98p65e13k 7302906979665

Kdo tohle podepsal, by měl zbytek života strávit za mřížemi.

0/0
2.5.2016 22:55
Foto

P94a30v22e65l 24P42o38k12o42r77n62ý 2896114800262

Největším akcionářem je Českých drah je stát. A zase se neplatí dluhy. Ono je to snad nakažlivé.

0/−1
2.5.2016 21:36

L27u21k35á83š 42H34o76f11m86a43n 1923494132486

Pokud Ťok říká, že nesouhlasí s tím, aby ČD splnily povinnost uloženou vykonatelným rozhodčím nálezem. Rozhodčí nález je pravomocný a vykonatelný a lze ho zrušit v podstatě jen pro porušení procesních pravidel a za každý den jim naskakují úroky z prodlení jako prase. Navíc Škodovka není žádná schránka nebo insolventní firma, takže pokud by se ČD podařilo dosáhnout zrušení nálezu, peníze zpátky ČD dostanou.

+2/0
2.5.2016 17:55

P90e70t87r 33B55e43z44s98t18a17r22o14s66t50i 2249156753981

Myslím, že 30 Taurusu 1216 by vyšlo levněji jak 20 těchto s strojů... Kdenjsme dnes dříve se nabízel Taurus od Siemensu, dnes Vectron, ,Plzeň dodnes nemá nic... Nebudu řešit Německo, když si někdo něco objedná, je na dodavateli, aby dodal...

+1/−1
2.5.2016 16:25

M51a81t48ú91š 93B16e65n41a27k 9288344312303

To by musel Siemens tie Taurusi ponúknuť v tej dobe za lepšiu cenu ako Škoda. NAvyše, to že Taurus môže všade je mýtus, môže, ale nesmie ťahať vozne osobnej dopravy.

+1/0
2.5.2016 20:42

J91i35ř62í 50K16o74c65u54r46e81k 6275134285708

Tož ně, Matúšu, povyprávjaj o tem Tauru, co tahá Raijet a tem druhém, od PKP, kerého sem viďél na Ferdinance štrádlovať si to z Polska do Vídně.

+2/0
3.5.2016 0:48

P37e66t36r 85V81i67n92a97ř 6303103973767

Tragikomický příběh jedné tragické, bohužel státem dotované společnosti..

0/0
2.5.2016 16:11

J80a67n 23N25o25v74á85k 8860296777140

V porovnání s celkovou sumou přes 1,2 miliardy jde v podstatě o drobné ... To si soudruzi v ČSSD před 10 lety mysleli také ;-D

+5/0
2.5.2016 16:11

J98i18ř40í 19K53o15c10u31r88e75k 6455374735908

Jaj, však to taky podepsali za Špidlovy vlády.

0/0
3.5.2016 0:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.