Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

166 tisíc korun za každý den. Arbitráž o lokomotivy ještě nekončí

České dráhy doplatily minulý týden tři čtvrtě miliardy korun Škodě Transportation za prohranou arbitráž. Firma navíc žádá přes dvacet milionů korun jako úrok z prodlení. Je to denně zhruba 166 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F71r47a12n80t46i26š96e51k 92K81u62l73d32a97n 5686877194644

Pokud po firmě chci lokomotivy, které mají mít povolení i do Německa a firma je dodá bez povolení, bylo by pro mě jasné že nesplnila zadání objednatele. Pokud tato firma na mě ještě vysoudí miliardu, už bych si od ní nekoupil ani šroubek.... Ale asi je jiná doba

+1/0
2.5.2016 22:58

P75a30v44e46l 98Ř47a73p54e15k 7952326849215

Nejspíš je to dopředu domluvený tunel. Z cizího krev neteče. Miliardu z našich daní si rozdělí Škoda a lidé z ČD a MD.

+1/0
2.5.2016 23:09

P15a54v16e40l 97Š68m68í83d38e39k 6429650373978

Souhlas do Německa nemůžou a do Rakouska taky ne (tam jednu rakušáci zabavily, pak jím sice po tahanicích byla vrácena).

+1/0
3.5.2016 7:17

J92i96n32d95ř71i67c35h 45Š43k91o37p11e13k 4435711700915

a nebylo to tak, že v škodovka počítala s určitou normou, která se během výběrového řízení změnila a bylo proto třeba znovu řešit celý proces ?

0/0
3.5.2016 8:00

A55d69a96m 51B67e76r91n38a88u 6491947913910

A ona se snad norma zmenila ze dne na den ? Nikoliv... o chystane zmene norem se vedelo dlouho predem, ale Skodovka proste pocitala s tim, ze "to stihne". Takze ano, je to komplikace, ale to odberatele nemusi vubec zajimat. Rika se tomu riziko podnikani. ;-)

+1/0
3.5.2016 8:26

P14a13v42e20l 75Ř60a17p72e36k 7232526789185

Kdo tohle podepsal, by měl zbytek života strávit za mřížemi.

0/0
2.5.2016 22:55
Foto

P71a48v70e66l 65P50o65k67o50r20n66ý 2106514380552

Největším akcionářem je Českých drah je stát. A zase se neplatí dluhy. Ono je to snad nakažlivé.

0/−1
2.5.2016 21:36

L13u42k78á84š 49H51o98f32m97a69n 1323954192846

Pokud Ťok říká, že nesouhlasí s tím, aby ČD splnily povinnost uloženou vykonatelným rozhodčím nálezem. Rozhodčí nález je pravomocný a vykonatelný a lze ho zrušit v podstatě jen pro porušení procesních pravidel a za každý den jim naskakují úroky z prodlení jako prase. Navíc Škodovka není žádná schránka nebo insolventní firma, takže pokud by se ČD podařilo dosáhnout zrušení nálezu, peníze zpátky ČD dostanou.

+2/0
2.5.2016 17:55

P82e43t83r 98B87e68z29s89t28a82r39o50s35t46i 2629316523741

Myslím, že 30 Taurusu 1216 by vyšlo levněji jak 20 těchto s strojů... Kdenjsme dnes dříve se nabízel Taurus od Siemensu, dnes Vectron, ,Plzeň dodnes nemá nic... Nebudu řešit Německo, když si někdo něco objedná, je na dodavateli, aby dodal...

+1/−1
2.5.2016 16:25

M19a77t27ú32š 79B73e93n67a29k 9488474672943

To by musel Siemens tie Taurusi ponúknuť v tej dobe za lepšiu cenu ako Škoda. NAvyše, to že Taurus môže všade je mýtus, môže, ale nesmie ťahať vozne osobnej dopravy.

+1/0
2.5.2016 20:42

J27i69ř58í 64K37o33c26u51r49e86k 6825524595128

Tož ně, Matúšu, povyprávjaj o tem Tauru, co tahá Raijet a tem druhém, od PKP, kerého sem viďél na Ferdinance štrádlovať si to z Polska do Vídně.

+2/0
3.5.2016 0:48

P20e11t73r 85V45i48n79a30ř 6983163643207

Tragikomický příběh jedné tragické, bohužel státem dotované společnosti..

0/0
2.5.2016 16:11

J14a34n 93N10o10v50á79k 8240446327650

V porovnání s celkovou sumou přes 1,2 miliardy jde v podstatě o drobné ... To si soudruzi v ČSSD před 10 lety mysleli také ;-D

+5/0
2.5.2016 16:11

J87i96ř93í 29K58o66c37u40r48e36k 6235914575288

Jaj, však to taky podepsali za Špidlovy vlády.

0/0
3.5.2016 0:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.