Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Legenda v Praze. Hamleys otevírá druhé největší hračkářství v Evropě

V centru Prahy se ve čtvrtek otevře jedno z největších hračkářství na světě. Nejstarší hračkářská značka Hamleys zbudovala dětské království na více než šesti tisících metrech čtverečních v prostorách někdejší banky. V Evropě se může pochlubit větším obchodem s hračkami jen Moskva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L16a90d26i41s27l17a95v 27K51o33l97a56č82k76o88v58s25k15ý 5433171439481

Nejsem analytik trhu s hračkami, ale aby nedopadli jako Julius Meinl o kousek dál. Ti také otevřeli obří lahůdky větší než ve Vídni a za pár měsíců skončili v insolvenci. V té budově jsou obří nájmy, velká investice, nevím. Jedině, že by tam jezdila půlka Prahy za hračkami a ještě lidi z ČR k tomu. Samozřejmě to mají jistě spočítané, ale otevírat něco o velikosti hračkářství v Londýně, když Londýn je velikostí a příjmy obyvatel úplně jinde....

+2/0
6.5.2016 7:51

L87a98d36a 18N98o97v39a73k 4712643147

dávám tomu nápadu tak rok, maximálně dva... Hračky jsou v každém OC..., kterých je jak...

+1/−1
5.5.2016 13:40

R46a45d47e43k 43J32a30h67n 8296307925685

...záleží na nájmu a kolik na to musí mít prodavačů. Teoreticky by to mohlo fungovat, ale moc tomu nevěřím.

+1/0
5.5.2016 14:21

M83i90l68a86n 48K17l75o42u22č31e66k 9134267149196

Ale je tam právě kulový, v každým to samý a pár těch samejch krabic lega, když jsem byl v hračkářství v německu, tak to bylo něco úplně jinýho, obrovský a všechno možné, hračky co se zde vůbec neprodávají, koutky s vláčky rúzných velikostí, plastikovými modely atd. tady nic, jsem zvědavý na tohle

+3/0
5.5.2016 14:24

L17a96d87i76s61l43a52v 45K40o50l25a80č81k22o49v24s27k93ý 5403521279391

No vláčky a modelářství myslím, že vláčkaři a modeláři nepůjdou do obchodu s hračkami, ale chodí do "svých" prodejen na netu či kamenných.

0/0
6.5.2016 7:53

M21i90l66a95n 31K90l25o78u44č26e38k 9234237699416

Proč by nešli, je to něco jiného. Ve specializovaném obchodu stojí prodavač(který tomu samozřejmě dobře rozumí) za pultem a za pultem má zboží a vy mu říkáte co chcete, musíte s ním komunikovat, v samoobsluze si můžete hodinu prohlížet krabice, vybírat atd.,

0/0
6.5.2016 8:35

R53a40d34e40k 54J38a45h32n 8356927305725

Předimenzované a dlouhodobě neudržitelné. Navíc v Česku, kde všichni na internetu kupují i sirky.

+4/−2
5.5.2016 12:13

M17a49r18t85i61n 91P76a85t95e19j65d21l 4604308616165

Zlaté bubnující prasátko na provázku z mého dětství,ještě ho máme doma!

0/0
5.5.2016 12:04

M97i51r68o97s78l81a72v 63B15r21o71z11i74k 7671419124117

Jen aby to nebyl fail. Většina hraček co je na regálech (viz video) je úplně mimo zájem českých dětí..

+1/−3
4.5.2016 23:46

M27i17l38a35n 39K76l30o45u83č44e44k 9734227799346

Možná by vás měli najmout jako manažera nebo nákupčího, abyste jim poradil.

+4/0
5.5.2016 12:39

J75o39s34e83f 34K31r93a34l 3757533804507

No dobrá, zítra se tam mrknu a posoudím, zda to nebude následovat osud Meinl lahůdkářství. :-)

+4/0
4.5.2016 23:12

K30a75r21e38l 76J62a20n42k22ů 1324796677734

Nejlepsi hracka je LEGO :-)

+9/0
4.5.2016 23:05

Z47u62z93a47n38a 88K91u40b46á34t44o43v56á 1766783336824

R^R^R^

0/0
5.5.2016 11:22
Foto

R62a81d58e36k 10V69o71j15á66č20e12k 5463219533594

jo, ale až po stavebnici Merkur.

0/0
5.5.2016 16:09

J65a19n 86B67a98r86t47o64š 6885197823509

Zajímavý projekt, tleskám a držím palce, ať se Hamleys v Praze daří. R^;-D;-D;-D

+1/0
4.5.2016 21:47

L75a94d29a 84N40o19v39a69k 4972193477

co je zajímavého na tom, když si na místě s astronomickým nájmem pronajmou celý barák, nedá se tam moc dobře dostat a hračkářství jsou všude kam se podíváš...?

0/−1
5.5.2016 13:42

P46a92v32e41l 70P77r89o93k35o80p 6848762475890

"nedá se tam moc dobře dostat"

Mohl byste tuto myšlenku nějak rozvést?

+1/0
6.5.2016 12:31

V21l33a95s24t27i68m27i27l 28Š94t20e46c35h70e37r 4811826600554

Hračky nemají budoucnost.Děti si hrají prakticky jen do osmi-devíti let a pak už chtějí mobily,tablety,PC.Dobře to není,ale je to fakt.Těch pár let je strašně málo v porovnání s dobou před dvaceti a více lety.Výsledky velkých firem z oboru tomu napovídají.

+1/−5
4.5.2016 20:42

M70i50c74h76a54l 76S85l98a25v56í68č90e27k 1819948292859

Ale mají. Víte kolik peněz se utratí za nesmyslná kvanta hloupých a jednoúčelových hraček právě pro ty malé? Většina dnešních rodičů zavaluje děti hračkami, čímž si léčí svědomí, že se jim jinak příliš nevěnují. Souhlasím s vámi v tom, že vymizí sofistikované hračky typu Merkur. Ze stavebnic zůstanou ty, kde se dá spojit vše se vším, ač to odporuje logice i realitě. Prostě robátka se nemohou frustrovat tím, že se matička utahuje doprava a povoluje vlevo.

Dnešní děti jsou vyspělejší v užívání elektroniky. Bohužel bez pochopení principu její funkce. Na druhou stranu je paradoxní, že jednu z nejúspěšnějších her poslední doby vymyslel v podstatě amatér. Mám na mysli Minecraft. Což je vlastně jakési Lego v digitální formě. Ale stal se z něj takový fenomén, že jej sežral mrkvosoft, pardon, Microsoft.

+3/0
4.5.2016 21:36

D43a55v80i49d 30P28r73a36ž30á33k 6524282652526

Já bych nebyl tak příkrý. Ano, děti ovládají elektroniku lépe, protože dříve nebyla. Ale není to důvod, aby si nehrály i s "normálními" hračkami. A že mizí Merkur, Seva, atd., je úplný nesmysl. Naopak zažívají v posledních letech velkou obnovu. Kromě toho je nutno si uvědomit, že tyto "staré dobré hračky" byly za našeho komunistického mládí jedinou alternativou. Dnes je nabídka mnohem větší u všech typů hraček. Znám spoustu dětí, které staví (a dokonce i programují) roboty. Myslíte, že toto bylo za našeho dětství běžné?

0/0
5.5.2016 14:55

J96a33n 30Č76e49r45n55ý 8500470404691

No asi takhle - lepší hračkářství, než banka :)

+3/−6
4.5.2016 20:31

M12i69c58h14a91e64l 39K50o51u47t37e79c15k50ý 3315100506

Jasně. Lepší kýčovité hračkářství než prvorepubliková banka. Další zničený dům. RvRv

+4/−2
4.5.2016 22:25

M33i52c42h79a58l 13M71o66u96c15h54a 9838399913184

Vzpomínám, jak jsem v první polovině 80. let slintal nad katalogem Quelle a nechápal, že někde existuje tolik hraček... Tehdy to s námi měli rodiče jednoduché, v hračkářství měli pár věcí, takže když byla možnost, že mi rodiče něco koupí, výběr byl otázkou pár minut. Když jdu dnes s dětmi do hračkářství já, je to peklo. Běhají mezi regály a nevědí, kam se dívat dřív, natož co si vybrat. Do Hamleys je hádám raději vůbec brat nebudu ;-D

+11/0
4.5.2016 19:49

M49i78c28h58a25l 31S38l68a23v77í24č15e69k 1539248352289

Je vidět, že v době, kdy jste slintal nad katalogem Quelle jste již dávno ztratil duši dítěte a stal se řádným členem konzumní společnosti.

Zkuste s dětmi místo návštěvy hračkářství jít na výlet do přírody a vymyslet akci, která je bude bavit. A garantuji vám, že si tuto vzpomínku uchovají v paměti, na rozdíl od návštěvy hračkářského krámu.

+6/−10
4.5.2016 20:19

D45a14v26i93d 97F89r52e65i86m47a94n 8597836666213

Mel by jste radsi nekam vyrazit sam nez mudrovat v diskusi na internetu.

+7/−1
4.5.2016 20:24

M54i29c39h36a32l 71S84l29a94v83í29č12e43k 1979118222819

Tak to mám již za sebou, milý pane. A samozřejmě s dětmi. Pod stanem, beze stanu, v chatkách či u příbuzných. A dodnes na to rádi a s láskou vzpomínají. Na zážitky s rodiči. Jen kvůli vám se jich dotáži, zda mají konkrétní vzpomínku na nějakou hračku a měli jich též dost. Vlastně na jednu asi ano. Na velkou plastovou Tatru, na které mohli jezdit, vozit náklad a tak. Jenom jedno jsem od svých dětí neslyšel: Kup mi ..." Maximálně taktně naznačily, že by se něco využilo kdyby...

Uvidím, co čtyřnásobný dědek uslyším od vnoučat.

+4/−1
4.5.2016 20:47

J78a36k47u35b 75M23a51n88n 2742911379839

Pane Slavíčku, určitě máte v lecčems pravdu, ale z vaši reakce jste evidentně nepochopil nadsázku.

+1/0
5.5.2016 14:32

M43i19c38h20a13l 59M50o23u87c13h55a 9598849313204

Díky za radu, zkusím. Já byl doted s dětmi prakticky non-stop v hračkářství a jen jsem čekal, až mi někdo poradí, co s dětmi vlastně dělat. Zkusíme tu přírodu. Stačí Stromovka, nebo je podle Vás lepší Krčský les...?

+8/0
4.5.2016 20:32

M77i87c18h66a85l 34S22l79a57v28í85č78e15k 1879468562789

Ani jedno, ani druhé. Zkuste výlet do neznáma, tedy dětského neznáma. Zřejmě preferujete pražské okolí, tak bych si dovolil navrhnout třeba křivoklátské lesy nebo lesy v okolí Rudné u Rakovníka. A vlastně ani Prokopské údolí, sv. Ján pod Skalou či Šárka nejsou marným cílem.

Ale výlet s dětmi musí mít i pro ně motivaci. Zahrajte si s dětmi v té Šárce na lovce mamutů na Bílé skále. V Prokopském údolí můžete zase hledat zkameněliny. A třeba na Okoři můžete hledat poklad nebo Bílou paní.

A na tom place pod ním třeba uspořádat soutěž ve vrhu něčím, běhu pozpátku a pod.

Chápu, že asi nenajdeme společnou řeč, ale alespoň chvilku podumejte nad touto odpovědí.

+4/−3
4.5.2016 21:11

M57i45c61h73a90l 90M40o48u60c98h92a 9758799873494

Křivoklátské lesy....? Zbláznil jste se? Tam jednak není signal mobilních operátorů a za druhé tam mohou být nebezpečná zvířata...

Zkusíme o víkendu tu Šárku, ale pozpátku teda běhat nebudeme, ještě by si děti mihly ublížit. No a když už nic, je hned vedle Mc Donald's, tak si můžeme dát pořádný oběd ;-D

+6/0
4.5.2016 21:32

V53l12a72d10a65n 35Č51e58r30n38ý 8792916273796

Jojo, hlavně na tahleta nebezpečná a divoká zvírata pozor! Dnes vytáhnete paty z města a je to hotová džungle! Člověk by nevěřil, co všechno se za humny děje. Onehdá jsem spatřil u silnice stádo kura divokého, normálně si tam ty slepice pobíhaly bez náhubku! Ještě štěstí, že jsem jel autem! Ale dojít mi benzín nebo se přihodit nějaká porucha, nevím, co bych dělal! A brát do takového prostředí děti?! Autor příspěvku se asi zbláznil!

+4/0
5.5.2016 10:38

M44i34c50h56a75l 12M49o69u45c86h95a 9778279353354

Moje řeč, já jednou viděl z auta u silnice pobíhat dokonce kočku. Bylo to dost daleko od nejbližší obce, takže se nejspíš jednalo o kočku divokou, nebo možná dokonce o mnohem nebezpečnější kočkovitou šelmu, v té rychlosti (mám velmi rychlé auto) jsem to nedokázal identifikovat přesně. Nicméně jsem stihnul zaregistrovat, že ta šelma se pohybovala dosti podivně, takže je vice než jisté, že měla vzteklinu. A do takového prostředí si s dětmi troufne jen krajně nezodpovědný člověk. Ale Šárecké údolí zní celkem bezpečně, ještě se na google podívám, jestli se tam nemohou vyskytovat nějaké jedovaté rostliny a půjdeme s dětmi nakupovat outdoorové vybavení, víkend se kvapem blíží!

+4/0
5.5.2016 10:58

T28o14m76á40š 45R35e12k25t45o89r 1538154857419

Autodráha, vláčky, markur, cihličky (varianta lego) hromada autíček na ovládání atd. už byly taky. To že tak toho nebylo tolik vedle sebe bylo podle mne jen dobře...

0/0
5.5.2016 10:56

M44i20c98h23a68l 25M73o52u28c14h84a 9108829653844

Nehodnotím, jestli to bylo dobře nebo špatně. Jen konstatuji, že na stránky s hračkami v tehdejším Quelle katalogu (tedy celkem "aušus") jsme koukali jako na zjevení z jiného světa... Jasně, že jsme si tehdy hráli hlavně venku a často jen s tím, co les dal (a vedu k tomu I svoje děti), nicméně to setkání s tím katalogem byl takový zážitek, že ho mám v paměti dodnes. Jak teprve musí dnešní děti vnímat takový obchod naživo...? :-)

+1/0
5.5.2016 11:02

D13a87v17i26d 33H11e34r13i60a81n 6534426197151

Kdyby si autor aspon jednou precetl svuj vyplod, nez ho pusti do eteru,tak bych to i docetl do konce....Tolik chyb me fakt od novinare s.re.

0/0
4.5.2016 19:38

M65i31c95h62a38l 11S75l96a64v58í19č61e75k 1849728542449

No, nevím. Ať je třeba i největší na světě. Otázkou zůstává, kolik skutečné radosti přinese dětem. Že by to měl být důkaz Marxovy teorie o přeměny kvantity v kvalitu?

Pokud si na svá dětská léta vzpomínám, radost mi učinilo bakelitové setrvačníkové autíčko za 3,50 nebo hejbací panák Made in děda. To se zatáhlo za šňůrky a panák cvičil. Mercedesem mezi hračkami ovšem byly stavebnice. Ta první byla od TOFY. Různé dřevěné špalíčky s dírkami, do nichž se nacpal dřevěný čep, že aby celá konstrukce držela pohromadě. Bylo to celkem humpolácké, dřevěné a nebarvené, ale radost z možnosti stavět vydržela tak asi 2 léta. A pak přišel zázrak. Samozřejmě od Ježíška. Merkur č. 7. To byla láska. V podstatě až do puberty. Pak mne začala vábit elektrotechnika. Ne ta konzumní, ale stavět, bastlit. Ostatně (nevím nakolik je to známo), pan prof. Wichterle postavil svůj první "čočkostroj" právě z Merkuru. A viděl jsem jej na vlastní oči i v chodu. (V ÚMCH jsem totiž později přes 10 let pracoval.)

Ale proč to vlastně povídám - strašně rád bych své vnuky Merkurem podarovat. Zatím mám dva a nevím, zda to zvládnu co důchodce finančně. Merkur č.8 bratru za 4000,- a vlastně jednoúčelový parní stroj Merkur za stejný peníz. Tak to máme nákup za 16 000,- Kč. A dcera je těhotná....

Prosím pochopte mne dobře, já si nestěžuji na nedostatek financí. Mne děsí ničení dětského světa neskutečnými tlaky komerce a módními vlnami. Ať je to Hello Kitty, Ken s Barbií nebo nejnovější ultrachytrý mobil, což všichni musí mít. Jen dítě umí přijmout dárek bez postranních úvah a to jen do doby, než pozná cenu peněz.

+34/−3
4.5.2016 18:41
Foto

L51u45b39o41š 12H46a88n62u39s 4207177471402

R^

+2/−1
4.5.2016 18:54

J25i82ř63í 46E62n81g88l47i54š 1645199165331

Ano se soustruhem prof. Wichterleho z Merkuru je to pravda. Dnešním dětem chybí kreativita a manuální zručnost.Celou věc svým způsobem komplikuje všudypřítomná elektronika. Na jedné straně se bez ní v životě neobejde, ale na druhé je okrádá o jejich vlastní fantazii.Mnohdy i sebedražší hračky začnou za pár dní nudit a děti je odloží.Já sám jsem třeba vyrůstal s plastikovými modely Kovozávodů Prostějov a VEB Plasticard. Vášeň vydržela dodnes ikdyž se výrobci změnili stejně jako úroveň postavených modelů. Trpělivost a zručnost se v životě vždycky hodí. Navíc studium podkladů pro stavbu a četba odborné literatury a historie také není k zahození.

+3/0
4.5.2016 21:25

M58i16c70h34a48l 39S15l46a11v95í79č72e63k 1849168982979

Velmi s vámi souhlasím, krom jedné věci. Čočkostroj z Merkuru pana prof. Wichterleho nebyl soustruh, ale stroj na lití čoček. První čočky byly lité a dioptrická síla (ohnisková vzdálenost) byla definována rychlostí otáčení licí misky. Ale to jen na okraj.

Smutná je ta druhá věc, a tou je právě ztráta tvořivosti. Sám jsem se věnoval kitům, modelařině letecké i železniční, ale hlavně elektronice. Tedy dokud bylo možno něco stavět a hlavně vyvíjet. To pohřbil její obrovský pokrok a mikrotechnologie. Jistě, mohu postavit repliku prvorepublikového rádia, ale to mne neláká. Navíc již hůře vidím a tak jsem veškeré vybavení rozdal. Modelářské i elektronické. Ale láska spát nedala, a tak jsem si alespoň udělal radioamatérskou licenci poté, co padla povinnost ovládat telegrafii. Stanice přišla na nemalý peníz (postavit vlastní dnes nepřipadá v úvahu) a těšil jsem se na provoz. První deziluze (malá) přišla v okamžiku, kdy mi bytové družstvo z úřednického principu odmítlo povolit instalaci antény. Nu dobře. Od jara do pozdního podzimu jsem na zahradě, budu vysílat odsud. A teď se dostavila deziluze velká. Tzv. hamspirit je otázkou minulosti. Na pásmech vládnou "Big Guns". Tedy vybavení za stovky tisíc, kilowattové výkony a bezohlednost. Radost byla pryč. Teď zapínám rádio jen občas, pro potěchu z příjmu a sem tam ze spojení. A vrchol paradoxu je, když mi přijde mail, že mám potvrdit spojení se stanicí, kterou jsem v životě neslyšel. Ti slušnější pak navrhnou čas, pásmo, kmitočet a dobu, kdy se má spojení uskutečnit. Asi se vrátím k dopisům. I když tady je též potíž. Můj škrabopis nikdo nepřečte, sám s ním mám potíže. I takhle může vypadat technologický pokrok. A tak se těm mladým ani tolik nedivím, že žijí ve virtuálním světě. Průser je v tom, že již pomalu přestávají rozlišovat. V tom reálném světě neexistuje "Game over, wil you restart?".

+4/0
4.5.2016 22:33

K89a68t58e33ř42i36n96a 38V31ý90b65o96r96n80á 6300359789

Vysílání se mi také kdysi líbilo. Pak kolegové přešli z morseova klíče na počítače a dnes, kdy má každý na sebezapadlejším ostrově mobil, email a live kameru, mě to neláká. A to už se prostě nevrátí...

0/0
5.5.2016 10:55

P87e82t90r 15P70e76t41r 6933232858833

Tak zrovna Barbie šla do prodeje v roce 1959 takže se moc za módní hračku označit nedá, za komerci už ano...ale i ten Merkur není dvakrát levný a reklamy na něj běžely taky.

Ale jinak vás chápu, ona se ta fyzická fantazie přeměnila na mentální. Dnešní děcka se učí programovat (pokud o to mají zájem) a to taky není zrovna snadná věc, myšlení rozvíjí možná i víc jak ta stavebnice...

0/0
4.5.2016 22:37

M73i98c95h81a47l 55S74l49a56v98í25č78e72k 1949268482499

Vynechme Barbie i Kitty a já zase spolknu kousavou poznámku o tom, kdy do našich končin Barbie dorazila. :-) Ostatně o tom, že je Merkur pro dědka drahý, jsem psal. Nicméně se pořád domnívám, že je to odpovídající cena za kvalitu, na rozdíl od hejbacích dinosaurů a transformerů.

Váš druhý odstavec je k velké diskusi. Už jako dospělý jsem začal na ZX 81 triviálně programovat v jeho dřevním Basicu. I se strojákem jsem si pohrál. pak s Dosem. Posléze jsem zvládl obtížnější Visual Basic. I dBase (kterou spolkla Fox Base), ale už ne s radostí, nějak to na mne v práci spadlo. A podotýkám, že nejsem IT, ale biolog. S blbou zálibou v elektronice a informatice.

Víte, nějak u dětí nevidím přílišnou snahu po programování, zato obrovský čas strávený u počítače hraním her, popř. chaty či u atlasu hub (Facebook).Jen konzumují, ale netvoří. Mám nepěkný dojem, že virtuální svět je jim bližší, než ten reálný. Ono je to vidět i na způsobu komunikace. Ted ti musym napsat, co zme delali včera.Ta Janicka, jen si cuchla byla odvazana. Samozřejmě jde o fiktivní text.

Ještě pochopím, že někdo píše bez diakritiky z mobilního telefonu. Ale nedávno v diskusi osoba ženského pohlaví, vydávající se za programátorku a IT specialistku psala tez bez carek a hacku. Když jsem se dotázal, zda zná přepnutí klávesnice jediným dvojhmatem, mela reci jako opice curani. proc pise takhle. Což by pořád ještě mohla být sranda. Jenže ta končí u reálné mezilidské komunikace. Své by vám k tomu řekla manželka, dlouholetá pracovnice ve vědecké knihovně.

"Dobrý den, přejete si?" "Já dělám seminární práci a potřebuju literaturu." "A jakou, z jakého oboru?" "No co nám napsal na tabuli!" "A co vám napsal?" "Dyk to povídám, seznam, ne?"

Bohužel tento rozhovor nebyl ani ojedinělý, ani fiktivní. Denní praxe VŠ vzdělané ženy se středo i vysokoškolskými studenty. A pak se nedivte, že je šťastná v důchodu, i přes jeho almužnu.

+3/0
5.5.2016 0:45

I49v14o 25Z58d46e84b96o32r17s92k28ý 3913261380281

Stavebnice Merkur ano, ale parní stroj si kupte jenom jeden pro sebe. Děti se pak budou k dědovi těšit.

+2/0
4.5.2016 23:59

M50i23c64h32a93l 83S58l50a15v80í77č78e71k 1149288192539

Doprčic, tohle mne nenapadlo. To je geniální myšlenka. Oni se sice ke mně těší, protože vědí, že je budu zlobit. A dědek s parostrojem, to bude teprve něco. Kór když se k tomu přidá divadýlko, že parní stroj může vybuchnou a tak. Jenom jedné věci se obávám. Když ho budu mít doma, tak si ho určitě občas pustím a ta moje bába mne hned nařkne z infantilismu. ;-DR^

+4/0
5.5.2016 0:57

Z37u91z53a19n70a 34K37u24b98á58t40o62v55á 1566393696954

A můžou si tam hrát i "dospělí"? Ptám se čistě teoreticky, samozřejmě... :)

+29/0
4.5.2016 18:04

J38a59n 40F93i53a65l90a 7624197775679

V doprovodu dětí.

+6/0
4.5.2016 18:53

Z15u34z28a88n82a 73K63u34b84á19t78o88v37á 1176943346284

No a když jsem úředně dospělá, ale vnitřně tak nějak pořád dítě? :D

+1/0
4.5.2016 19:48

M87i58c33h48a18l 74S75l67a78v59í82č36e62k 1559618552689

Třeba to chce jiné hračky? :-)

0/0
4.5.2016 20:21

Z18d73e40n50ě78k 81D92u15f84e86k 2584704128

;-D;-D;-D Už jsem dnes doma nahlásil, že se zdržím, že musím služebně do centra Prahy;-);-D;-D

+2/0
5.5.2016 13:03

J85i58ř40í 71S74v60a54š29e96k 9594518313139

Ten Čmělík je nezničitelnej. Už asi 3. článek, co o něm na idnesu za posledních pár let čtu a pokaždé dělal něco jiného. ;-)R^

+2/0
4.5.2016 17:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.