Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Penta ukázala budoucí „Dospivovu ulici“. Navrhla ji Zaha Hadid

Investiční skupina Penta představila plány na velkolepý developerský projekt Central Bussines District. Díky akvizici brownfieldu u Masarykova nádraží se Pentě otevírá možnost změnit centrum Prahy jako málokomu v posledních dekádách. Studie ale ukazuje budovy i na pozemcích, které skupině nepatří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61e94t85r 82Č53e38r53v50e26n75ý 3546979567819

Tu ulici Na Florenci ještě beru, ale ty další stavby na druhé straně magistrály naproti Muzeu už jsou trochu přes čáru. Vypadá to dost megalomansky. Ty organické tvary se tam v takovém počtu a velikosti nehodí.[>-]

0/0
13.5.2016 23:48

D66a61v56i92d 59L27a37b92a32n79c 1358479261467

Něco podobného loni dokončili ve Vídni na místě bývalého nádraží Südbahnhof. Teď se to jmenuje Erste Campus.

0/0
11.5.2016 12:19
Foto

J87a93r42e34k 79J54a33k66u43b33č58e20k 7959320638758

Na jednu stranu je revitalizace toho uzemi nutna, na druhou nejaka prohlaseni typu "dame obcanum zelen" zni trapne, protoze te zelene je tam minimum.

0/0
10.5.2016 8:37

A17d60a14m 26W17e36i12s22s 2823207679431

...zase ti zemědělci z východu...já je tady nechci,dívejme se na Západ...

0/0
9.5.2016 13:39

J66o92s59e72f 12K16o34m79á87r60e65k 5324122224379

Je to možná světová architektura, ale nelíbí se mi to...

+1/0
9.5.2016 8:38

K88a58r35e68l 26D95r10d25a 6594402647

Tady je takové zvláštní řešení ve stylu prapodivných návrhů. Novými budovami se navrhuje přetunelovat magistrálu. Oproti tomu mi přijde návrh Penty o poznání elegantnější a umírněnější.

http://www.atelier-fna.cz/mnf.htm

Tady je vcelku ostré pojednání z Blesku. Architekti nemají podklady. Památkáři to vidí takto nepřijatelné. Toto je jen mediální bublina. První výstřel Penty. Bude se to upřesňovat. Není třeba toto řešení brát příliš vážně. ;-)

https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-live-zpravy/392043/centrum-u-masarykova-nadrazi-vznikne-podle-navrhu-zahy-hadidove.html

Jinak šlo o nějakou veřejnou prezentaci s Krnáčovou, která stavbu podpořila. Jak je u něčeho Krnáčová, tak jde věrohodnost do kopru a rýsuje se pěkně nebezpečný a špatný projekt. V Metru hned mají titulek, že odejdou bezdomovci s krabicáky. ;-D

Tady je pár dalších fotek z ČT a pochvaly od realitních makléřů, kteří se těší jak nemovitosti v okolí stoupnou na ceně a bude se dát vydělat. A dost dobrý názor. Jak sem Penta přiláká nájemce, tak to potopí podobná bussines centra jinde v Praze.

Konkurence je velká a nabídka kanceláří jde dnes vyšší než poptávka. Tedy, zcela zbytečná stavba pro Prahu, kdy se revitalizuje Masaryčka za cenu toho, že podobná zákoutí, jaká jsou zde dnes, vzniknou logicky jinde v Praze. A to se vyplatí. ;-D

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/1776440-nova-tvar-masarykova-nadrazi-se-zrodi-z-predstav-atelieru-zahy-hadid

0/0
6.5.2016 13:33

M42a71r86t15i31n 66Š70i22m98e10k 4650654608325

Mé oči zvrací. Místo je sice jedno z těch "zanedbaných", ale kultivace další železobetonovou stavbou nevidím jako optimální.

+4/0
6.5.2016 13:03

J29a57r51o37s72l53a59v 84S33t89a83n92ě61k 3414741506953

Penta je jedna z nejhnusnějších firem, příklad Dr.Max. Vytřískat ze všeho cokoliv.

+1/0
6.5.2016 12:24

J58a56r52o74s68l46a26v 73S59t10a45n50ě25k 3894581696123

Dr.Max nemá za úkol léčit, ale prodávat.

+1/0
6.5.2016 18:07

J64a72r79o67s17l13a91v 87R21i11e81s41s81n76e60r 3668340246680

Tady v diskusi nejspíš přispívá zaměstnanecká úderka Penty, jinak si to pomatení myslí nedovedu vysvětlit... 8-o

Lidi, to jste vážně tak ideologicky omezení, že nevidíte ten developerácký záměr vytřískat z každého cm čtverečního/krychlového co nejvíce peněz?? Nevidíte, že zástavba této hustoty, tvarů a charakteru se na toto místo (východní okraj historického jádra Prahy, na místě magistrály probíhaly hradby) vůbec nehodí? Chcete řešit nečistotu v ulicích a bezdomáče na nádraží stylem "všechno to raděj zastavíme ócéčky"?! A co dopravní obslužnost – chápe tu někdo vůbec ten problém, víte, jak už dnes je celé okolí beznadějně zacpané auty? Po postavení tolika kanclů a obchodů to bude řádově horší, jejich obyvatelé přece nebudou jezdit "sockou"...

Nenechte se oblbnout slavným arch. jménem ("jé to dělala Zaha Hadid, tu musíme v Práglu mít, jinak jsme zatuchlí a zaostalí") a developerovými vzletnými kecy ("přistupujeme k místu s pokorou a respektem"), nehrajte si na strašně free & open minded, zhodnoťte to zdravým rozumem a s trochou opravdové pokory. Peňtácký návrh je prostě šílenost, z níž trčí chamtivost a bezohlednost k veřejnému prostoru i k architektuře staré Prahy jak sláma z bot. ;-€

+7/−1
6.5.2016 11:23
Foto

P11a75v76e81l 82K89u56l79a 7988835878488

Nemusí být v úderce Penty každý, kdo nechce žít v jeskyni :-/:-)

+1/−3
6.5.2016 12:18

J68a13r13o71s71l85a32v 77R88i44e71s76s58n14e71r 3778680626720

Jděte s tou svojí frustrovanou demagogií do háje. Vy žijete v jeskyni, jo? To jako fakt?! Nebo Prahu (kterou ročně navštíví tolik milionů turistů, kolik má obyvatel naše republika) přirovnáváte k soustavě jeskyní?

"Kefalín, všetko popíliť," ať jsme pořádně moderní a světoví, ať jdeme s dobou, že? Kolik zhůvěřilostí se v Praze aj mnoha jiných metropolích s tímto přístupem napachálo, o tom škoda mluvit, to by vyšlo na tlustou knihu. Nemusí být všechna města skleněno-betonovými pekly s vylidněným životem v centrech a všudypřítomnou IAD. Jestli je na našem hlavním městě něco pěkné, tak je to fakt, že (zatím!) ještě úplně nepodlehlo tomu návalu developerácké bezohlednosti, který už zlikvidoval tolik měst v tzv. vyspělém světě. Ale že snahy o to jsou a fest! Dnešní kapitalisté se k městu chovají hůře a dělají do něj horší zásahy, než svého času komunisté (kterým byla vytýkána nekulturnost a neúcta k lidem i historii).

+2/0
6.5.2016 12:41

P73e56t94r 62H38a46j32i86č 1420199168418

Návrh je zřejmě skvěle promyšlený a vzhledem vyhovuje i našemu českému konzervetivnímu naturelu. Vyřešit urbanistický záměr v těsném sousedství té přiblblé magistrály a dopravního uzlu U Bulhara je opravdu úkol hodný mistra. Moc bych si přál, aby to neustranulo někde na začátku nebo uprostřed. Tohle bude drahé. Mnohem víc než Kaplického knihovna.

+1/−1
6.5.2016 9:29

K52a18r31e25l 35D75r14d79a 6784262387

Paříž 1916 - záběr z Young Indiana Jones. ;-D

http://tinyurl.com/gm7p3pr

0/0
6.5.2016 9:16

J32o35s74e12f 20K59a41r49f91í53k 7832765496980

Sice jsem proti novým zástavbám, ale zrovna v tomto místě ať klidně postaví prakticky cokoli. A jistě to bude posun k lepšímu.

btw - v centru města bych nařídil, že při stavbě MUSÍ být počet prkovacích míst MINIMÁLNĚ pro 110% všech osob co se do budovy vejdou. Pak jim jezdí návštěvy, dodavatelé a v okolí všech nových budov je neskutečný problém zaparkovat.... Kdo jste potřeboval autem v pracovní době třeba do Karlína jistě víte o čem mluvím.

0/0
6.5.2016 8:22

M16i37c70h26a96l 40R20e70j75z28e80k 5906107885111

Docela nesmysly. Dnes jsou normy na pocty parkovacich mist. Dame 110%, ale pak muzeme zavrit metro, bo bude zbytecne. Problem neni v privatnich parkovacich mistech, ale verejnych a to je vec magistratu nebo mestskych casti. To co treba vymysli s Taborskou je naprosta zhovadilost.

0/0
6.5.2016 15:48

P67a25v18e92l 76M78a33t16o21u57š83e32k 5590737908594

Kancelářských prostor a obchodních center máme dost. Mne by spíše zajímalo, kolik zbyde na Masarykově nádraží prostoru pro vlaky a pro cestující.

+2/0
6.5.2016 8:05

J63o47s48e85f 76K96a52r18f10í41k 7912245146360

Jako, že by zmenšili péró a mohly by ve stanici stát maximálně 2 vlaky? A vstup na nádraží je teď tuším jenom jedněmi hnusnými úzkými dveřmi. To už horší být nemůže;-)

Myslím si, že v případě Masaryčky bude jakákoliv změna posun k lepšímu. Když už nic, alespoň se s tama vypakují bezďáci a fetky... (aspoň na chvilku)

0/−2
6.5.2016 8:25

P90a77v49e48l 12M51a25t60o40u15š39e58k 5460197848814

Masaryčka je jediným pražským nádražím, kde se cestující od všech nástupišť dostane za pár vteřit na ulici a na tramvaj, což je pro příměstskou a městskou dopravu ideální. Jakákoli změna by v tomto ohledu byla změnou k horšímu. Ještě by bylo potřeba Masaryčku kapacitním (ideálně alespoň částečně jezdicím, zastřešeným nadzemním) chodníkem propojit s hlavním nádražím, čímž by z pohledu cestujícího v podstatě vzniklo jedno pražské centrální nádraží. Ostatní aspekty Masaryčky nehodnotím, ale ty jsou věcí vedení stanice, nikoli jejího technického řešení. Jde mně o to, aby uváděný projekt nebyl na úkor kapacity tohoto nádraží.

0/0
6.5.2016 11:20

P36a47v25e53l 88M41a46t51o62u81š48e20k 5500687778914

Jakožto pravidelného cestujícího by mne spíš zajímalo, kolik místa zbyde na Masarykově nádraží pro vlaky a pro cestující (tím nemyslím herny apod.). Kancelářských prostor a obchodních center máme dost.

0/0
6.5.2016 8:03

K24a95r52e56l 40D81r33d52a 6564212317

Pokud jde o schody v případě nádraží, nadchod není žádná výhra. Musí být kvůli vlakům vysoký, tedy schodů je o poznání více a řešení je to pro chodce nepraktické, často je spojeno s adrenalinovým zážitkem z nepříjemných výšek.

Podchod je pro chodce příjemnější a praktičtější. Divím se, že nekonečné nepraktické schody v centru Prahy podepíše Zaha Hadid. Přijde mi, že nápady "jak vydělat" od manažerů Penty ze svého projektu už vyházet nemůže.

Přitom Masaryčka je roky kouzelná svým téměř bezbariérovým přístupem k vlakům. A novým řešením z ní utvoříme nepříjemnou bariéru. Takto pojaté řešení je hloupé a pro Pražany bezohledné. Nezdá se mi, že je pod takovými nápady podepsán dobrý architekt. ;-)

+2/−1
6.5.2016 6:23

P87a54v70e67l 92M71a89t55o19u87š65e21k 5470877188124

Samotné nádraží je zřejmě to poslední, co architekta zajímá.

0/0
6.5.2016 8:07

K60a88r42e21l 30D63r69d79a 6534942887

Má tady být stanice metra D. Je tady vestibul metra B. Začít tady místo nadchodů kutat podzemní pasáž, tak by se skutečně jednou na ni mohly napojit stanice metra Hlavní nádraží, Náměstí Republika a Florenc a vzniknout podzemní trasa, která by elegantně oddělila cestující z metra, cestující přebíhající z nádraží do nádraží a cestující z vlaků.

Spíš neumím posoudit oblíbenost prostoru, zda není pohyb po povrchu příjemnější. Ale nekonečné schody bez eskalátorů je podle mě krok o 100 let zpět.

0/0
6.5.2016 9:34

P39e78t17r 43H30a46j83i35č 1290749378778

Znáte podrobnosti? Spoléhal bych na její schopnosti víc a počkal bych na detailní projekt než začnu kritizovat. Pravda, už nežije a nevíme, v jakém stavu projekt opustila, ale i tak, určitě to má vyřešené. Můžou tam být jezdící pásy, výtahy anebo bezbariérová spirála.

0/0
6.5.2016 9:36

K52a56r95e87l 46D15r17d85a 6454922927

Včera jsem šel v odpolední špičce z Opletalky do Karlína. Tento tah Praze chybí. V hale nádraží klasický mumraj a překážení lidí navzájem. Každý tady potřebuje jít jiným směrem. Nutné a nepříjemné. Za Masaryčkou stojí stánky, živelná tržnice, taxikáři. Patrně to lidem vyhovuje... Tak to zmizí.

Na Florenci kolona aut podél celého nádraží. Chodníky plné lidí, všichni si překáží. Ta auta se tlačí Havlíčkovou do Hybernské. Tedy, objíždí nádraží kolem dokola a obtěžují všechny chodce kolem nádraží.

Lidi užívají starou pasáž U Rozvařilů. Pasáž Florentina je šikovně schovaná jednolitou skleněnou fasádou. Ke vstupu neláká. Z Florentina se hrnuli zaměstnanci, to vysvětlilo ty přecpané chodníky.

Pak mě málem srazilo auto a řidič se neochotně omlouval. Na konci Florentina je výjezd z jeho garáží. Hrnulo se zde jedno auto za druhým, většina mířila do Hybernské. U výjezdu houká siréna jak u hasičské zbrojnice. Nepochopil jsem, že má při houkání dát chodec na chodníku přednost vyjíždějícím autům. Až na to, že to právě houkalo pořád a vyjíždělo jedno auto za druhým.

Před Florentinem stojí asi deset stromků v květináčích na vozovce na úkor parkovacích míst. Tak jestli toto je ten vzor zeleně, keřů a stromů co Prahu obohatí?

Za Florentinem parkovala Na Florenci tlupa autobusů, co naváží do centra ruské turisty. Patrně ty turisty Praha nepotřebuje. Tak i to zmizí. Protože do zmenšené a přecpané ulice Na Florenci se již nevejdou.

Představa procházky v zelení a klidu je prostě blud a lež. Tady to bude s dalšími kancelářemi jen ještě větší masakr. Zvláštní, kolik lidí tady na diskusi opakuje jen propagaci Penty a její hesla. To to opravdu berete za svůj názor nebo si tady Penta platí internetovou kampaň? Jeden podvod vedle druhého...

+1/0
6.5.2016 6:13

J24a50r95o32s87l75a34v 17R96i23e27s94s65n78e18r 3588760266510

S tou internetovou kampaní Penty bych to viděl stejně. Skupina této velikosti a finančně-politického vlivu jistě nevynechá příležitost k ovlivnění veřejného mínění. Samozřejmě hlavně přes velká média, ale i malý deštíček "správných" názorů na webech se též hodí... :-/

Jinak, máte ve svém popisu reálií samozřejmě pravdu, už teď je dopravní situace této části metropole velmi špatná.

0/0
6.5.2016 11:28

E34v76a 40K23a15l43l77i16s73t90o17v89á 6807528436240

Blahořečím toho, koho to napadlo a snad ještě víc toho, kdo vybral Zahu Hadid !

Jedno z nejhnusnějších míst v centru Prahy konečně bude vypadat nejen k světu, ale naprosto nádherně (alespoň podle vizualizace)...

Hlavně ať už do toho nikdo nekecá, především ne ty magistrátní paka, a hlavně ať už začnou stavět !

Konečně bude mít i Praha něco, na co bude moct být hrdá ! Vypadá to na nejlepší projekt, který by se tu v posledních letech realizoval ! R^

+2/−2
6.5.2016 0:26

D49i15t95a 86H12a41n97o13u69s54k43o78v92á 6791358978379

8-o

0/0
15.5.2016 20:54

E67v75a 51K89a72l65l18i82s42t56o11v33á 6327198146840

??? ;-D

0/0
15.5.2016 21:12

M35i74l43o37s20l54a46v 73D98v24o12r72a32k 4726938977362

Obvykle mam s modernimi budovami v historicke Praze problem. Na druhou stranu rada dnes jiz prave historickych staveb byla ve sve dobe povazovana za hruzu. Praha potrebuje moderni district, ktery propoji stare s novym a v podani pani Hadid, tim spis kdyz jde o jeji posledni projekt, je myslim o co stat. Jednou by se takove dilo mohlo stat ikonou zrovna jako se neodmyslitelnou ikonou stala kdysi opovrhovana Eiffelova vez v Parizi.

O Masarykovo nadrazi mam vsak obavy, jelikoz, i kdyz je stavba ve spatnem stavu, jde stale o nadherne nadrazi.

0/0
5.5.2016 22:52

K25a74r47e97l 25V32o31h93n58o65u55t 4688309210687

Vždyť baráky okolo vypadají úplně jinak. Tohle je skleněné peklo.

+3/−3
5.5.2016 20:19

V87l94a98d33i92m40í64r 96H52o98l66ý 8924791686337

Mně se návrh celkem líbí, akorát to vypadá, že přemostění kolejiště s parkem nebude končit přímo v křižovatce Hybernská - Opletalova, ale bude se ještě muset obcházet jedna z těch nových staveb.

Škoda, že je to jen plán, kdoví kdy a jestli vůbec bude realizován.

Letiště Vodochody už také mělo dávno fungovat.

+6/−1
5.5.2016 17:51

K37a39r33e81l 50D12r20d10a 6954392937

Tady je řešení od Ciglera. Zajímavé, magistrálu dostal pod zem na hranici Šervůdu. Tedy Florenc se řeší bez magistrály.

http://www.jakubcigler.archi/en/rozvoj-masarykova-nadrazi

A tohle je úplná Penta bomba. Tady si Penta honí triko. Etapa 1: zmenšit Masarykovo nádraží a obestavět ho budovami - jde jen o provizorní řešení. Etapa 2: zrušit Masarykovo nádraží, z kolejiště udělat park, naznačené ulice napříč nádražím dostavět, Masarykovo nádraží přesunout pod Hlavní nádraží.

Řekl bych, že i Zana Hadid plánuje propojení ulic Na Florenci s Opletalovou. Tedy zrušení Masarykova nádraží je v Pentě stále ve hře. ;-)

http://www.stavebni-forum.cz/diskuse2009/prezentace/1124_kaderabek.pdf

A jinak s tou soutěží je to nějaký podvod. Penta kupuje developera 11/2011. Pozemky získali v lednu 2016. Celou dobu se prezentuje zcela jiné umírněnější řešení. Naposled letos v lednu. A najednou v květnu 2016 vybalí projekt na kterém pracují 3 roky? Penta tedy roky lhala ČD, Praze a Pražanům, aby získala pozemky a teprve pak přišla s projektem? Tak jak asi byla ta soutěž veřejná, když se plánovaná "světově významná" výstavba roky utajuje? Rv;-)

+4/−3
5.5.2016 16:34

O31t25o 79M49a58n 2554144111610

Pokud Dospiva opravdu řekl to co je v článku, tak palec nahoru. Málokdo z těch, co mají peníze a možnosti, si u nás uvědomuje, jak citlivý je takový projekt ve vztahu ke zbytku města. Taková šance se vyskytne jenom jednou za století a je třeba k ní přistoupit opravdu citlivě, ne jen optikou okamžitých peněz. R^

+1/−2
5.5.2016 16:26

J34a19n 41K63o58h32l 4433817111724

Jsou tam plusy (např. propojení Opletalovy a Na Florenci) a mínusy, dohromady mě to zase tak citlivé nepřipadá. Například objekt naproti MHMP, který kouká zadní stranou do ulice a naprosto nerespektuje svoje okolí. Když si ho odmyslím, tak je to hned o poznání lepší. A možná i ten solitérní objekt naproti v Hybernské, respektive ta jeho zkosená část, která dost neesteticky uzavře průhled celou hybernskou. Nic pro klaustrofobiky, a přitom jinak unikátní lokalita pro umístění landmarku typu kostela, galerie, nebo jiného veřejného objektu. Využít to tímhle způsobem je škoda, která už se těžko bude odstraňovat.

+2/−2
5.5.2016 16:39

J33u64r10a 77D95z32u40r90i86k 7851471920

Zaha Hadid,při navrhování budoucí Dospivové ulice,nejspíš kouřila trávu.

+3/−9
5.5.2016 15:21

J88a32n 95K11o70h74l 4363297261434

Nikde v článku se nepíše o tom, že to navrhovala Hadid, čtěte pozorně..

0/0
5.5.2016 16:13

M33i64c31h75a14e23l 50K85o52u87t66e23c38k31ý 3975600786

Ve videu to ale je

0/0
5.5.2016 21:32

K71a62r33e72l 20D73r47d71a 6484742367

1) Tramvajový fanatici měli v plánu pustit trať ulicí Na Florenci. Jenže vozovka se bude výrazně zužovat. S tramvají je tady konec.

2) Pokud kanceláře a plno lidí, chybí zde vyřešená dopravní obslužnost. Autem na magistrálu můžete vyjet Hybernskou nebo ulicí Ke Štvanici a Těšnovským tunelem. Na tom se nic nemění. Takže kolem tramvajových zastávek před Masaryčkou a přes přechody pro chodce půjde mnohem větší provoz. V Hybernské bude ještě větší masakr než dnes. Případně to půjde objet kolem Muzea Prahy. Tedy "nové super náměstí" bude plné čadících auťáků.

3) Je dobré to spojení pro chodce přes koleje, jak předpokládám, s přístupy na nástupiště. Respektuje tahy Opletalka - V Celnici a Opletalka - Na Florenci. Samé schody, žádné eskalátory. Takže bariéra jako hrom. Když tady vidím pendlovat davy z Hlaváče s kufry na kolečkách, tak přesně pro takové chodce budou nekonečná schodiště "požitkem".

Je to jednoznačný úplatek Praze. Protože Praha má to samé naplánované pod zemí. Propojení podchodů stanic metra Hlavní nádraží - Náměstí Republiky - Florenc. Kde je šance na eskalátor vysoká. Takto by to postavil soukromník a za své. Praha ušetří. Lepší řešení se navěky zazdí. Chodci se z toho pouze zvencnou. ;-)

+3/−1
5.5.2016 14:57

K35a41r21e35l 46D13r47d65a 6544402107

Hele, Šlehofer, když už si po soudružsku-dopravácku tykáme. Tedy "ty mi tykáš". Tak byste mohl ocenit moji ojedinělou podporu tramvají. Stejně ničemu jinému než cinkání tramvají nerozumíte. :-P

0/0
5.5.2016 15:28

M63i85c72h45a60l 49Š11a65f82r72á48n75e74k 3500541805987

Jen té Praze dejte pořádně na frak, alespoň se tu přestanou plížit turisté :D

+2/−7
5.5.2016 14:42

V90i21k11t65o51r 11Š21e26d62i34v12ý 8126831940226

Jen si mínusujte, je to tak.

Budovy od Zahy Hadid můžou vidět po celém světě, kvůli těm se sem nikdo nepotáhne. A panorama města podobné stavby likvidují spolehlivě.

+8/−6
5.5.2016 14:55

M22a26r31t32i19n 33N11e12b21e98s73k70ý 7516680717592

Panorama Prahy za Masarykovým nádražím, místo prapodivného a odpudivého drážního bince, to utrpí zcela spolehlivě......

+9/−1
5.5.2016 15:05

M70a62r92t84i54n 49P88e62c30i31n43a 4491323

Jen by mne zajímalo, kdo jim tam povolí tak vysokou budovu.

0/0
5.5.2016 14:38

V48i40k79t70o63r 79Š62e37d37i58v75ý 8816861100636

Ptáte se kdo, nebo za kolik?

+8/0
5.5.2016 14:40

J40a12n 46S55c20h65w39e51i23t41z29e37r 8715814434553

Nelíbí se mi ta urputná snaha namačkat do toho prostoru co nejvíc budov. Od světoznámé architektky bych očekával víc velkorysosti ohledně podílu zelených ploch a méně hamižnosti ve snaze získat co nejvíc metrů čtverečních kanceláří. Praha si zaslouží lepší projekt než je tohle dílo.

+9/−6
5.5.2016 14:32

J13i79ř67í 70O75u34k39r71o96p17e78c 5180358653359

Co nejvíce budov? Mně přijde, že tam je spousty volného prostranství. Co nejvíce budov by vypadalo zaručeně jinak. To byste koukal, kolik budov se tam teoreticky vejde :)

+4/−2
5.5.2016 14:51

M77a66r11t61i65n 90R40u12z76i38c74k50a 1282508476437

;-D

0/0
5.5.2016 15:23

M10a64r76i42á35n 83H29r94i68v36ň22á25k 7478670310710

Nádhera!

+4/−4
5.5.2016 14:27

T15o16m62á11š 93B24a41l92v46í88n 1360675972952

Já jsem jen zvědav který vyděrač aktivista jim do toho hodí vidle jako první. Ono už bylo spousta nádherných projektů v Praze a skončili tam kde začali..na papíře.

+9/−2
5.5.2016 14:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.