Diskuze
Uber mění taktiku. Kvůli zákazům sestavil lobbistický supertým
Děkujeme za pochopení.
O55n16d40r64e70j 36S36t52a88n66e28k
Taxi má miliony spokojených pasažérú,je zde jasné co je Ubr zač a jaká je to trafika.
J49i32ř10í 89K28o22c64u52r13e93k
Co kdyby pošťáci stávkovali proti e-mailu? Co třeba takový vodovod? Kolik lidí by našlo práci, kdyby se voda z Želivky musela do Prahy vozit v cisternách?
M18a92r19t62i76n 73K23a36r38á50s73e98k
No ono to by spise bylo, jako kdyby postaci protestovali proti firme, ktera by rikala "neposta", realne delala presne to same, ale tvrdila ze to nedela a ze vlastne zakony ktere plati pro postu nemusi dodrzovat...
K57a78r64e86l 26N33o86v55o19t76n71y
At uvolni pravidla i pro taxikare - v dobe GPS skutecne nema cenu trvat treba na detailni znalosti mesta z hlavy. Tim seberou taxikarum veskere argumenty, a bude se jednat o normalni konkurecni prostredi, kde budou platit stejna pravidla pro vsechny zucastnene, a hotovo.
O48n20d89r50e20j 50S98t86a71n17e44k
Tady je vidět jak sebou necháte vláčet a rádi se vozíte po ocásku.
D47a23v30i12d 92P62r23a25ž60á26k
Všude ve světě, kromě "civilizované západní společnosti", existuje Uber již dávno a to i bez moderních technologií :)
T54o50m74á30š 35V40e95s40e64l56ý
Všechno nepoužitelní lidé. EK je svazek největších něco v Evropě, co škodí, Obama je nejhorší a nejslabší prezident v novodobé historii, SA je diktatura. No skvělý tým, co "budí" respekt.
P23e40t34r 42N92i25v55n93i69c25k29ý
Jsem optimista. Stát nemá šanci dlouhodobě bránit lidem používat lepší a výhodnější službu. Jistě, straré struktury budou zuby nehty bránit staré pořádky vzniklé v úplně jiné době za jiných podmínek.
J83a20n 13V55e17s59e59l16ý
Ještě se budou takhle pár let tahat a pak Uber plošně nasadí auta bez řidičů a bude. Jestli budou od Tesly, Googlu/Fiatu, Fordu, GM nebo někoho jiného, kdo na nich aktuálně tvrdě maká jim bude srdečně jedno.
M91i59r60o16s39l20a39v 32V62e52r58n61a88r
To tedy máme zastupitelskou demokracii. Bohatá firma si najme bývalé vysoké politiky, aby jim ti díky svým konexím prolobbovalali u svých stranických kamarádů cokoliv, co je pro ně výhodné.
I když Uberu obecně držím palce, tak tento způsob "demokracie" se mi vůbec nelíbí.
O84n73d81ř10e40j 23Č90a25p73k75a
Ono to jinak nejde, když taxikáři už lobby mají...
Š80t71ě13p28á74n 35B17i93n41k62o
Jediným standardem, který mě jako zákazníka zajímá, je, jestli mě "přepravní služba" převeze za očekávatelnou cenu (co nejnižší), pohodně, bezpečně a rychle. Se všemi regulacemi, které tu máme, se to o 100% taxikářů říct nedá. Naproti tomu UBER mi tohle plní bez ztráty květinky. Odveze vás vůz, který si vyberete, systém sám čistí ty řidiče, se kterými zákazníci nejsou spokojeni (i kvůli prkotinám), víte předem, kolik vás jízda bude stát, svezete se bez hotovosti v kapse a ještě si můžete objednat úroveň odvozu dle vlastního gusta a samozřejmě vás řidič nemůže tahat okružní jízdou, aby vás pořádně zkasíroval. A k čemu jsou všechny regulace, když nejsme roky schopní zatočit s turby, černými taxikáři, fígly s desetinnou čárkou na taxametru, vyššími sazbami pro ty, kteří vypadají, že se dají okrást? Nemluvě o pražské taxikářsko vekslácké smétánce, která vozí turisty za přemrštěné fixy, které s nimi domlouvá na ulici jak někde na trhu a ze kterých úřady na pokutách nevymůžou ani korunu a nedokážou jejich konání ani zamezit. Za mě je to jasný. Navíc z pohledu státu se na mě nezlobte, ale placení daní je u služeb typu UBER zkontrolovatelné řádově snáze, než u taxikářů, kteří kasírují hotovost, vozí bez dokladu, resetují taxametry nebo berou do kapsy fix. A zlepší nějak situaci pro mě, jako zákazníka, když se řidiči UBERu podřídí regulacím ze zákona? Už teď může jezdit neoznačená smluvní přeprava bez taxametru a je to v souladu se zákonem. Rozdíl je, že vůz musí být registrován a řidič musí mít zkoušky (což když se podíváte, kdo řídí TAXI, není pro normálního člověka žádný problém). Prostě komedie. Holt existují dvě služby. Jedna TAXI, která nechť je koncesovaná a opravňující jezdit po mezinárodně známým standardem a umožňující brát z ulice a vozit za hotovost a druhá, kdy si strana A a strana B domluví, co chce. Kde je problém?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog
Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...