- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, takže do Dubaje, kde je velká konkurence, velká nabídka a kam dolétne B737 nasadí A330. Do Karibiku, kde by měli mezi českými cestovkami prakticky monopol zůstanou B737. No četl jsem, že nemají dost lidí do Karibiku. Jenže kdo se by chtěl trmácet s jedním nebo dvěma mezipřistáními a místo cca. 10 hodin přímého letu se kodrcat 16 hodin. Loni jsem letěl z Mnichova přímým letem (A330 v konfiguraci 2+4+2) a v letadle bylo cca. 20 čechů. Za jediný den přitom letí z Německa cca. 10 linek, takže zhruba 200 čechů denně, 1400 za týden. Takže zájem by byl. Jenže to by cestovky nesměly mít nesmyslné ceny (stejný zájezd od Eximu byl za 55 000,-, přes německou cestovku za 32 000,-). O kvalitě služeb pomlčím, protože již před mnoha let, po několika špatných zkušenostech jsem se zařekl, že s TravelServisem nikdy. A celkem nevěřím tomu, že by se nějak převratně zlepšili.
Ale že letí 20 Čechů z oblíbeného MUC neznamená, že jich letí 200 z celého Německa :-)
Německé cestovky mají nižší ceny ze dvou důvodů:
1) úspory z rozsahu. Němců je prostě více.
2) paradoxně proto, že Němci mají vyšší mzdy a důchody, hodně si jich tedy může dovolit dovolenou v Karibiku. Prostě je to pro ně "normál", ne luxus. U nás se Karibik považuje za luxusní komoditu a proto existuje určitý počet lidí, co za to těch 55 dají.
Jinak úroveň TS je daná jednak tím, že jsme maly trh (uživila by se tu konkurence? nebo se jedná o přirozený monopol? ČSA se jako charter neuživily ...). A také tím, že pro naše zákazníky (CK) je cena jediné kriterium. Pojedou naši koupáci znova? Pojedou. A ještě se budou chlubit, že letěli letadlem k moři.
Hlavne ze davate penize Arabum aby mohli financovat stavby mesit v Evrope a financovat ruzne migrant a IS atd..
Jinak. za chvili jich bude v CR tolik ze nebudete muset litat k mim.
na takove nesmysly se hodi jako odpoved jeden citat z Bible
Nové největší letadlo? Před rokem (30/05/15) se zde psalo, že TS má A330 pro přímé lety do Karibiku bez přískoků. Za 2 měsíce (30/07/15) jsme se dozvěděli, že A330 do Karibiku létat nebude a TS ho nasadí na lety "z větších trhů". No a protože si ho pronajali od Air Transat na 4 roky, tak holt hledají uplatnění... Teď myslí, že to bude Dubaj. Za 2 měsíce se možná dočteme, že do Dubaje bude dál létat B737 a A330 v Ruzyni zase nebude...
A co takhle otevřít konečně linku Praha - Hanoi?
Jednak u nás máme desítky tisíc vietnamců, kteří peníze mají a hodně z nich létá domů (ti by to dokázali naplnit sami). A pro ostatní by se perfektně otevřela jv. Asie a přístup do Australie.
A330 tam doletí - nabídněte 30kg bagáže - a létáte plní!
Hanoi není žádný velký hub, do Austrálie lépe doletíte i odjinud. Taky je potřeba si uvědomit, kdo by to létal, jaká aliance_
A počet Vietnamců? Opravdu je jich tolik aby zaplnili dálkové letadlo? Co se týká turistiky, do Vietnamu Češi stále potřebují vízum.
Do letadla Travel Service bych nesedl ani kdyby za to platili. Zkušenost taková že nakupuji jinde vyřazené vraky a piloti jsou kolikrát nezkušení a lítají za minimální plat jen aby získali praxi a mohli jinam. Stačilo mi když pilot nezvládl přistání a témeř to narval do hory za letištěm...
Asi bych se nejvíc zasmál, kdyby Air Transat pujčil TS ty dva kousky, které si koupil od Emirates :-)))))
ještě si budou muset půjčit i piloty, protože ti jejich umí jen boeingšroty!
Než začnete reagovat možná by bylo dobrý vedet něco o tom jak tenhle byznys funguje. Letadlo se půjčuje i s pilotama...
To je jen o poměřování ptáků, když nasadili velkeho ptaka Emirates, tak my musíme taky, at to stojí co to stoji... :-(
A budou nabízet bagetu s eidamem a dvěma kolečky vysočiny s pitím v 0,2 kelímku limonády z Kauflandu za 3,50 kč...
minulé léto jsem letěl s TSV po mnoha letech a překvapilo mě, co tam podávají za humus