Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mladým jde o kvalitu a udržitelnost potravin, říká šéf Makra Olaf Koch

Příjmení Olafa Kocha v českém překladu znamená „kuchař“. On sám je sice obchodník, ale o trendech v gastronomii toho možná ví víc než mnoho kuchařů. Stojí totiž v čele skupiny, pod kterou spadá velkoobchodní řetězec Makro, ve kterém hodně nakupují zásoby restauratéři nejen z Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K75a17r95e68l 65D35r28d46a 6494642297

Tak mě napadá proč se tady bere ta sprostota stoupenců Makra. Nákup jede na fakturu, kterou pak můžete lupnout do nákladů. Česká republika brečí, že živnostníci negenerují žádný zisk, mají vysoké náklady a odvádí nulové daně.

Co si pamatuji, tak tady plno lidí dělalo rodinné nákupy. Kupovalo se vybavení domácnosti, elektronika, foťáky, mobily, nábytek, sportovní potřeby, hračky, vybavení do zahrady, oblečení, drogerie, kosmetika, potraviny ve velkém... Zhruba Stejný sortiment jako Tesco. Zboží, které si lze jako potřeby pro podnikání těžko představit.

A všechno to šlo vzít za cenu okradení České republiky a snížení daňových odvodů.

Nevím jak to FÚ kontroluje. Nevím jak je to rozšířené. Jen registruji u živnostníků v mém okolí, že je to běžná praxe. Podle mě, faktura z Makra se v účetnictví hezky schová. Zatímco paragon z Alberta by kontrolou FÚ neprošel tak snadno. Podle všeho záleží jen na morálce podnikatele, jinak to patrně v klidu prochází.

Tak mi přijde, že to je hlavním posláním Makra, umožnit živnostníkům daňové úniky a hezky na tom vydělat. Proto je plno spokojených zákazníků.

Dost pádný důvod pro to, aby v Česku podobné "velkoobchody" neexistovaly. ;-)

0/−2
16.5.2016 10:57

L79i60n38d86a 88M44r53á13č51k38o89v32á 1618378479

Zjevně vůbec nevíte, o čem mluvíte. Žádná faktura se nikde neschová a faktura z Makra je pro FÚ úplně stejná jako ta z Alberta...V Makru samozřejmě nakupuje spoustu lidí i věci pro sebe a do svých domácností. Pokud jsem například instalatér, těžko si dám do nákladů hrnce 8-o.

+2/0
16.5.2016 13:57

K17a63r61e61l 21D85r52d48a 6764462167

https://webtrh.cz/178759-nakupovani-makru-svoji-potrebu

http://finance.idnes.cz/tucet-tipu-jak-si-muzete-snizit-dane-d77-/energie.aspx?c=A071029_142009_firmy_rady_amr

http://www.penize.cz/podnikani/17911-makro-velkoobchod-pro-podnikatele-nebo-pro-osobni-spotrebu

Podle všeho nemá nikdo co ve "velkoobchodě" MAKRO nakupovat pro svoji osobní potřebu. V tom posledním článku je, že se to MAKRU toleruje a že snad existuje nějaká výjimka, která mu umožňuje prodávat zboží na osobní spotřebu za "velkoobchodní ceny". Jako že MAKRO žádné výhodné "velkoobchodní" ceny vlastně ani neposkytuje. Počítám, že levněji se nakoupí přímo u výrobců.

V diskusích se živnostníci bojí dávat zdejší rodinné nákupy do nákladů. Ale nic tomu nebrání. Stačí vymyslet zdůvodnění pro případnou kontrolu FÚ. Strava a oblečení pro zaměstnance, reprezentaci či firemní raut. Je to jen na dobrovolnosti platit státu nebo nafukovat výdaje. Rv;-)

Tedy, MAKRO je skutečně vhodné zrušit. ;-D R^

0/−1
16.5.2016 17:44

J43a30n 34P51o87k72o82r13n44ý 1173219260863

Tak hloupých lidí se vyskytuje opravdu poskrovnu. ;-D

+1/−1
16.5.2016 20:59

K62a37r83e41l 66D46r26d73a 6164382867

Čechuro zalez. Pokorný zalez.

0/0
17.5.2016 5:18
Foto

J20a82n 86Č12e17r93m18á88k 4209518385207

tak vám nevím... Máte pane Drdo vůbec nějakou zkušenost s finančákem, podnikáním a Makrem, nebo tu jen povídáte o něčem z doslechu?... Používáte totiž podobná slova jako lidé, kteří o věci moc nevědí, ale rádi o ní ve svatém rozhořčení (pro které v podstatě nemají sebemenší důvod) mluví...

0/0
17.5.2016 7:53
Foto

J81a26n 86Č12e58r78m34á13k 4109528455747

jen pro doplnění. Osobně v Makru nekupuji, mám to z ruky, nepotřebuji veliká balení a obecně raději kupuji v menších prodejnách a třeba brambory či čerstvou zeleninu případně kuřata přímo u rolníka... Ale nakupují tam někteří mí známí a také jsem tam jednu dobu pracoval...

0/0
17.5.2016 8:03

K58a57r68e17l 19D98r88d68a 6244942637

Mám s živnostňákem a účetnictvím lehké osobní zkušenosti. Kontrolu od FÚ v podstatě neznám. Nikdy jsem neměl nějakou přísnou kontrolu. Jednou jsem předváděl kompletní roční uzávěrku a bylo to v pořádku. Tedy, do nákladů bych si mohl lupnout i vlastní babičku a patrně by to prošlo.

MAKRO nemusím, zvlášť po ostudném zrušení mého vstupu. A když o mě zcela diskriminačně a xenofobně nestojí a porušují tím má práva, slušnost i zákony, budu jim škodit třeba upřímnými komentáři. To je moje právo, jediné co ve vztahu s MAKREM mám. Uvádím odkazy, kde MAKRO v podstatě označují za podvod. Tedy, nejde jen o mé názory na něco, čemu údajně nerozumím. Je zvláštní, že moji neznalost řešíte pod odkazy na další podobné komentáře.

Máme zde velkoobchod, co má "přemrštěné velkoobchodní ceny" a poškozuje podnikatelské subjekty, co u něho nakupují pro svůj byznys. Velkoobchod, který nesmí prodávat koncovým zákazníkům, ale jen podnikatelským subjektům, ale z nějakého důvodu je mu maloobchodní prodej tolerován a MAKRO tak dělá nekalou konkurenci ostatním maloobchodní řetězcům. Co tady tisíce zákazníků "ušetří", to zákazníci ostatních řetězců zaplatí ve vyšších cenách. Normální zlodějna. MAKRO destrukce českého trhu, co škodí českým zákazníkům plošně. A pak to korunují zdejší zákazníci, co si svobodně volí, zda dají zdejší faktury za osobní nákupy do nákladů na podnikání... Takže MAKRO k tomu všemu generuje další okrádání státu.

Honíme drobné šmejdy, co dělají nátlak na důchodce a "tolerujeme" pak okatý podvod MAKRO s miliardovými obraty, který má statisíce fandů s chápáním světa, že náš stát je správné okrádat. Rv:-P

(Doufám, že jste jako zaměstnanec MAKRA ještě nebyl křesťanem.) ;-D

0/0
17.5.2016 9:07

J76a89n 94P10o37k22o13r36n76ý 1203989720583

Ty opravdu každým svým dalším příspěvkem jen potvrzuješ jaký jsi mimoň. ;-D;-D;-D

0/0
17.5.2016 10:29

K49a59r24e25l 37D14r83d19a 6404512377

Aspoň nejsem arogantní hulvát jako Vy. Rv:-P

O tom vcelku píšu, typická sorta zákazníků MAKRA. Vyžírkové okrádající Českou republiku s chováním gaunerů a hulvátů. Aneb skvělá obchodní strategie MAKRA, poskytovat služby přesně někomu takovému. Je dobře, že jste zašel jako negativní vzorek. ;-)

0/0
18.5.2016 9:47

J57a45n 48P81o10k52o48r51n67ý 1313329340673

Musím se znovu zeptat. Byl už jsi u toho lékaře? ;-)

0/0
18.5.2016 13:18

J82a33k74u86b 48F18e96i48f58a94r 7579699486749

Poslední 2 roky už nenakupuji nikde jinde než Makru, vyjímkou jsou jen velmi speciální věci. A důvod? Rozhodně to není cena, tak je +/- stejná jako v jiných obchodech. Důvodem je sortiment. Jen zřídka se stane, že bych nesehnal něco, co jsem měl v plánu koupit.

+2/0
15.5.2016 19:25

K52a85r90e79l 67D59r53d71a 6794762637

Tatranky po 50 kusech? Nevím jak dnes. Ale za mě tady šlo koupit kafe, voda, prací prášek (vždy dražší než jinde), kosmetika balená po 3-5-10 kusech. A pak potřeby do hotelové kuchyně...

Udělat tady týdenní nákup pro běžnou domácnost bylo nemožné. To je vás doma hodně? Či nakupujete na měsíc? Já šel do Makra okouknout vlastně jen akce a pak jsem musel jít nakoupit do sousední Hypernovy či Globusu. Ceny často výhodnější než v Makru.

Vzpomínám na ten zdejší humáč. Měly zde jen balené pečivo. Tedy, zvlhlé, zastaralé, nechutné. Vzpomínám, jak se do sladkého pečiva dostávaly pravidelně mušky. Každý pytlík s koláči měl přibalen v obalu 100 poletujících octomilek. (Už vidím jak na hotelu mušky vypustí a koláče servírují hostům...) Pečivo se tady kupovat nedalo.

A pak tady "živnostníci" neskutečně kradli. Ta velkoobchodní balení vadila asi hodně zákazníkům. Nevím jak to bylo možné, ale daly se vzít 2-3 ks z krabice a projít pokladnou. Další trubka buď koupil někým vykradené balení, ale za plnou cenu. Nebo Makro tyto "havárie" hodilo do slevy. Tak tady za mě byly bedny poničených sušenek a tyčinek o 1 Kč levnější. Jediná šance jak zde koupit 1-2 ks něčeho. Ale přehrabovat se to muselo v klecích jak socky, když prohrabují kontejnery.

Docela drsné zážitky. Kultura prodeje na bodu mrazu. Vlastně by slušné restaurace měly vyvěsit u vstupu cedulku: "Naše suroviny nepochází z Makra. Vstupte bez obav." ;-D

0/−3
16.5.2016 0:52

K54a76r66e59l 31D90r28d36a 6884562537

Byl bych pro, aby MAKRO z Česka vypadlo. Jiných podvodníků tady máme dost, a MAKRO je extra třída mezi podvodníky. Česko by to pročistilo.

Měl jsem za to, že ceny tady mají být pro živnostníky o 10-20% nižší, aby pak v prodeji byly drobní obchodníci konkurenceschopní proti cenám v řetězcích. Zlaté oči. Tak Makro začínalo první rok. Pak už dávalo svým zákazníkům "vydělat" jen pod 1%. Naprosto nezajímavé. Normální řetězec, který si pouze dovolil selektoval zákazníky na "chudé" a "bohaté" a bohatí získali vstup na základě živnostenského listu a patřičného obratu nákupů. Bože! Jak může takový obchod v Evropě existovat v 21. století a nikdo mu nezakáže existenci pro diskriminaci zákazníků? To by snad chtěl každý obchod u nás, aby do něj směl vstoupit jen zákazník s plnou peněženkou a ne každý bezdomovec a feťák. Ale reálně a legálně to praktikuje jen Makro. Normální fašismus. Tahle značka si zaslouží bojkot pro amorálnost. Rv:-P

0/−3
15.5.2016 16:50

K79a18r31e90l 42D40r18d85a 6534332397

Jinak jsem zažil "konsolidaci" Makra na vlastní kůži. Restauraci nemám. Pro mě byla zdejší nabídka vždy vcelku nezajímavá. Udělal jsem si tady občas běžný nákup, ale plno položek šlo koupit jen ve velkém balení. Takže možnosti drobného nákupu omezené. Šikanu s velkoobchodním balením umí ostatně LIDL také. To je asi nějaká německá nemoc.

Pak mi přišlo vždy vcelku směšné, když se tady bohatí živnostníci hrabali v pracovních oděvech a diskontním oblečení a hodlali ho i nosit. Či jak si "boháči" plnili ledničky nechutným nejlevnějším vlašákem baleným po 10 kusech, že 5 Kč v tom množství ušetří. Makro si sem zve "milonáře" a pak jim nabízí laciný podřadný šunt a oni ho i kupují. Naprostá úchylnost. Taková SAPA.

Pak mi začaly domu chodit výhružné dopisy, že když sem nebudu chodit, zakáže mi MAKRO vstup. Prý se proti tomu nějak demonstrovalo. Ještě jsem to 2 roky ustál. Přitom v kastlíku jsem měl pořád ty jejich reklamy a nedalo se to zastavit. Pokud na ně chudáci neměli, tak proč mě tím otravovali? To by fakt bylo těžké, aby si zákazník mohl na své jméno vyžádat zákaz zasílání katalogu? To by MAKRO nepřežilo, takový drobný zásah ve své nejapné logistice.

No a pak od nich přišel nečekaně ZÁKAZ VSTUPU. Vykopli mě jak zloděje. Prostě mi karta přestala fungovat bez nějaké výpovědi a upozornění předem. Koukali tehdy na mě u vstupu jak na socku. Milostivě mi dovolili ještě poslední nákup na provizorní vstup a pak NAZDAR. Jsi pro nás zmetku asociální zákazník!

Neskutečné, tohle je reálný obchod fungující v Česku. Obchod co plive na své dlouhodobé zákazníky. I kdyby mě prosili, tak mezi takovou nechutnou sebranku už nevstoupím. Nemohu. Rv

Řešení je pro mě jediné. Ať kouká MAKRO z Česka vysmahnout, aby sem mohl místo něho přijít pokud možno nějaký slušný obchodní řetězec. ;-)

0/−2
15.5.2016 17:16

M13a72r97t80i39n 52S66v18o39b61o94d20a 4845635296802

Ja jsem mel taky kartu, udelal jsem 2x nakup a vykaslal se na ne.Stejne delam vetsi nakup tak max 2 do roka.

+1/0
15.5.2016 18:32

J66a50n 22P85o94k41o20r70n45ý 1673209400703

Napsal jsi sem snůšku lží. Makro každému zákazníkovi dalo jasně a zřetelně najevo, jaké budou a jsou podmínky pro nákup. Ty jsi je jednoduše nedodržel, tak se s tebou rozloučili. Přestože sám píšeš, že jsi tam z určitých důvodů přestal nakupovat, tak jedním dechem tady pliveš jedovatiny za to, že s tebou po neplnění podmínek rozvázali spolupráci. A podmínka pro nákup je jednoduchá. Za 1 celý rok tam utratit nejméně za 2500 bez DPH.

A z vlastní zkušenosti vím, že zas tak přísní nejsou. Měl jsem asi 2 roky za sebou, kdy jsem tam neutratil ani korunu. A jezdím tam dál a nemám problém.

A řešení je pro tebe jednoduché. Zapomeň že je nějaké Makro a jezdi si jinam. A zkus se vyjadřovat trochu jinak, protože takhle to vypadá, že tě bytostně štve, že tam nemůžeš a ostatním závidíš.;-DRv

+4/−1
15.5.2016 21:49

K89a20r30e46l 63D86r32d19a 6874822327

Hulvátský manažer Makra mě urazit nemůže. Od kdy si tykáme? Tykání je v Česku sprostota. Rv

Lež jsem nenapsal ani jednu. Lžete Vy. Podmínky zavedli až dodatečně, když jim teklo do bot. Vstup jsem zřizoval roky před tím s jedinou podmínkou, vlastnit živnostňák. Ani to není v pořádku. Samotný princip vstupní registrace je sprostota na druhou. (Jediný důvod přitom uváděli, že v těch regálech hrozí úraz a proto sem nesmí děti jako do běžného obchodu. A to řeší fízlováním živnostňáku a osobních údajů! A ještě jim to roky prochází!)

To že tam můžete i přes 2-letý výpadek Vám přeji. Měl jste štěstí. Co to mění na tom, že mě pro malý obrat vykopli? Princip zůstává, zákazníky si prověřují jak StB a vyhazují.

Existence obchodu, kterého se musí zákazník doprošovat o vstup a plnit jeho podmínky minimálního utrácení, mě samozřejmě vadí. Makro se chová jak bolševický Tuzex čí spíš jak organizátor seniorských akcí, pověstní "šmejdi", kam se nesmí bez pozvánky a s mladším věkem než 60 let.

Podle mě je takové chování "kamenného obchodu" zcela nepřijatelné. Sázel bych jim za to pokuty jednu za druhou až do úplné likvidace. Třeba ÚOOÚ by je mohl obrat o pár miliard na pokutách...

Rozhodovat by měla nejspíš solidarita českých zákazníků. Beru to tak, že kdo sem chodí nakupovat, souhlasí a nemá problém stejně tak drbat zákazníky ve svém byznysu. Bylo by naopak fajn, kdyby se odrbávaní vzájemně podporovali a ne, že spustíte urážky o malé české závisti, Vy jeden ekonomický "kulaku" se zlatou kartou do protekčního Mazexu. ;-D

0/−3
16.5.2016 0:21

V48á24c27l22a21v 16K78a21r36a86s 1797651886901

Chlapče, že ty si měl bejt, původně, nejmíň z paterčat ?

0/−1
16.5.2016 0:35

K86a12r48e29l 81D31r49d29a 6314342297

Dědo, vůbec netuším co to znamená. Když si představím, jaký mediální cirkus se dělá kolem významné události "paterčata", tak mě zaráží, kdo slaboduchý vymyslí nějakou urážku na potraty a paterčata. Asi nějaký lokální humor. Opravdu nevím, co tím říkáte. Ale jde asi o "Makro urážku".

0/0
16.5.2016 0:58

V73á42c81l27a21v 50K57a61r38a62s 1567271916571

... jeden totiž nemůže bejt tak blbej jako ty.

0/0
16.5.2016 8:06

K33a61r40e29l 43D13r40d64a 6574712987

Hulváte sprostý. Díky za Váš čas a rozhovor s jedním blbým zákazníkem, pane řediteli Makra.

0/0
16.5.2016 9:44

V30á70c68l11a11v 97K94a95r87a90s 1417451386191

Díky náčelníku ;-D;-D

0/0
16.5.2016 10:19

K74a39r18e36l 62D33r55d31a 6364332967

Čechuro zalez.

0/0
16.5.2016 1:01

J87a87n 12P89o26k43o77r33n54ý 1223299860913

V čem prosím tě jedeš? A kolik toho bereš?

Já tam jezdím od počátku, co tady Makro působí. Nejdříve do Průhonic, později do Stodůlek, popřípadě i jinam podle příležitosti. Makro je velkoobchod pro podnikatele. Proto je požadavek na ŽL. Když si budeš chtít udělat v bance podnikatelský účet, také musíš doložit ŽL. Když budeš chtít nakupovat v jakémkoli velkoobchodu, vždy musíš doložit ŽL.

Že tam nemohou děti je pouze pro jejich bezpečnost. Regály se zbožím jsou dost vysoké a je tedy zvýšené riziko úrazu.

Že si nastavili minimální obrat je jejich obchodní politika. Ty s tím buď budeš souhlasit, nebo nebudeš nakupovat.

Že je nutno nakupovat po celých balení? Samozřejmě to neplatí paušálně u všeho, ale tohle je velkoobchod. To je třeba si uvědomit zároveň s tím, že ti asi těžko prodají jednu tatranku, nebo půl kila masa. Zkrátka je to jejich styl prodeje a ty buď kup, nebo ne.

Znovu. Jsi frustrován, trpíš ublížeností, méněcenností protože nemůžeš do Makra. Jsi v situaci, kterou jsi si vyvolal sám, ale kopeš kolem sebe a svaluješ vinu na okolí. Měl by ses léčit.;-)

+1/0
16.5.2016 3:19

K36a61r57e32l 95D69r42d29a 6944892347

Hulváte sprostý, netykejte mi. Záměrně a sprostě mě urážíte. A to mám pouze kritický přistup k nějakému pochybnému MAKRU. Buď s mým názorem souhlasíte nebo ne. Máte na to plné právo. Tím Vaše právo končí. Máte stejné chování, které mi připisujte. Kopete sprostě kolem sebe, jen Vám pohaním Vaši samoobsluhu. Bože! To Vám ty urážky druhého stojí za nějaké hloupé MAKRO? Je to snad Váš osobní zájem? Jste zaměstnancem Makra? To by Vaši nevychovanost vysvětlovalo.

Tak trochu nerozumím, co rozvádíte těmi regály, dětmi, balením... Ano, tak fungují. Souhlas. A co já s tím? Nemám s tím problém, tak co mi to vysvětlujete?

Projděte si jejich obchodní podmínky a náplň práce jejich pracovníků. Osvojují si právo shromažďovat a vyhodnocovat data o nákupech jednotlivých zákazníků. Tak to mi vadí, a silně.

I tu jednu tatranku tady lze koupit. Bude to mít ale formu "vyhrabání z popelnice". Obchod na úrovni...

Koneckonců, vstup do Makra si mohu znovu zřídit. Jen bych tady nemusel dát 2000 Kč ročně. Po jednom vykopnutí nemám zájem být vyhozen znovu. SM nemusím.

0/−1
16.5.2016 10:31

J37a10n 56P31o19k74o73r49n42ý 1773149200173

Už jsi byl u toho lékaře?

+1/−1
16.5.2016 21:01

K93a97r74e97l 67D14r63d62a 6194312437

Viz první odstavec, lékaře potřebujete Vy, a rychle. Rv

0/0
17.5.2016 5:20
Foto

J35a71n 96Č97e39r63m63á67k 4919218655877

;-D;-D;-D, jako satira dobrý... Asi jsem to hned nepochopil...

0/0
17.5.2016 8:17
Foto

J42a30n 12Č45e46r54m47á59k 4579578465257

tak berte v potaz, že se v podstatě jedná o velkoobchod a že Makro může dávat i velkoobchodní slevy svým zákazníkům dle obratu... Ostatně, dělají to i jiné obchody (např. věrnostní karty)... :-)

+1/0
17.5.2016 8:09

J11a70n 66F31r36o84l69í74k 6906350865824

Dobrý den, máte udržitelnou mrkev?

+1/0
15.5.2016 11:13

V13l76a50s12t24i49m51i24l 81S41v86o64b46o11d28a 7253638825834

Dobrý den, nemáme. Můžeme Vám nabídnout pouze udržitelnou ředkvičku ;-D.

0/0
15.5.2016 18:00

L77u23k60á82š 37M91a96r46e65d35a 6951224517948

Par lidi tu pise, jak v makru neni nic levnejsi a nebo kvalitnejsi. Udelal jsem si takovej rychlopokus a projel jsem nekolik online prodejen potravin(jedno z nich je tesco ostatni retezce nemaji online cenik) vcetne makra. Nasel jsem deset produktu, coz bylo celkem tezke (stejny produkt znamena stejna znacka stejny objem, stejny vyrobek, stejne baleni stejny potisk) a makro bylo vzdycky levnejsi nez tesco a v jedinem pripade byl nejaky online eshop levnejsi nez makro. Makro vyhralo na plne care.

Chapu, ze je tato metodika dosti pochybna, protoze kdyz v makru stoji nejlevnejsi kecup za 20kc/ctvrt litru tak je to samozrejme drazsi, nez kecup za 9kc/pul litr, ktery obsahuje stopove mnozstvi rajcat, 80% vody a 20% chemie, ktera promenila vodu v neco co vzdalene pripomina kecup a ani se to nesmi jmenovat kecup, protoze to nema minimum rajcat, tak se to jmenuje ketch-up tomatova omacka... , tak je makro opravdu drazsi.

+4/0
14.5.2016 22:31

V25l61a42s77t95i56m42i18l 93S10v29o39b79o66d88a 7833508585364

No, nedávno jsem viděl pořad A dost! na Streamu a tam "inzerovali" nějaký "libový" černý čaj právě z Makra :-). Ale nyní doufám, že byl právě v kategorii "šit" a nikoliv "best", mohu si to špatně pamatovat, je třeba se pro jistotu podívat. Ale řekl bych, že byl právě v kategorii "šit".

Co se kečupů týče, snad ani nemá smysl kupovat nic jiného, než kečup značky Kand - ten 100%. Bohužel i ten kečup, kde to je jen trochu nastavené nějakým zahušťovadlem, chutná tak nějak dost uměle a vůbec mi to nesedí.

Jak chutnají tyhle tomatové omáčky raději ani vědět nechci :-).

0/0
14.5.2016 22:55

L51u13k15á88š 25M66a73r32e51d15a 6581564457738

Diky za tip, koukl jsem se a propadak aro hned za nim tesco a spatnej clever. Tedy produkty retezcu, coz osobne na pultech vzdycky ignoruju. Zajimave je ze ten aro propadl i pred ctyrma rokama a nic se nezmenilo - nesplnuje limity, tak by ani nemel bejt k prodeji.

Zaverem, konkretni produkt se koupi levneji v makru. Maso bylo v makru vzdy lepsi a se samotnym produktem retezcu radsi neztracet cas, at si prodavaji a nemontuji se do toho co neumi...

0/0
15.5.2016 9:05

V22l51a85s65t82i84m86i36l 44S15v65o82b18o61d27a 7793758515544

Tak jsem se nespletl :-).

0/0
15.5.2016 18:13

V63l25a52s22t56i52m61i39l 82S20v65o88b51o72d92a 7153538475964

"Před pěti lety jsme však poznali, že nerozhodujeme my, ale zákazník."

Nedá se nic dělat, kluci manažérští, stát opačný trend pro velké firmy stále nezavedl, takže ještě občas musíte zvednout nohy ze stolu.

Ale nevěšte hlavu, je to na dobré cestě - fašistický socialismus je na dohled.

0/−5
14.5.2016 20:57

M83i75c50h64a75l 69H83r59u83b64o69š 4340357812145

Moze mi niekto napisat, co sa v MAKRO oplati kupit, pokial sa bavime o cene s DPH? Zatial vsetko co som mal zaujem kupit, bolo v klasickom HYPER SUPER MARKETE lacnejsie... :-/

+1/−2
14.5.2016 19:44

O89t20m96a97r 73B19r39a33n56c53u33z48s75k40ý 5457673222354

Kvalitni whisky,rum, vyzrala svickova. Jsem spokojen

+2/−1
14.5.2016 20:01

M38i53c69h86a73l 87H45r85u68b12o54š 4270507412625

Aha, tak tym sa to vysvetluje, alkohol som kupil naposledy takmer pred 20 rokmi a kvoli svieckovej tam jazdit nebudem, ale dakujem za tip ;-)

+2/0
14.5.2016 20:03

O68t67m13a93r 56B48r33a74n46c27u17z32s45k45ý 5827533292114

Ja tam jezdim jenom kvuli svickove a whisky :D

+5/0
14.5.2016 20:06

B22e10n 53P59a30v33k32a 1207373327701

Kupuji tam chobotnice:-P

+1/0
14.5.2016 20:13

P31a12v36e82l 17S23t70a76v64j27a77n89í30k 6948505557801

Cena mě až tak nezajímá, ale pokud mám k dispozici regál sýrů, který vydá za dvě běžné samoobsluhy s kompletním zbožím, tak vím, že si vždycky vyberu. Toho v například v Globusu nejsem schopen.

+3/0
14.5.2016 21:46

F22r50a33n28t11i97s48e29k 62M25r18z81e70n33a 3385945528759

Tak predevsim velky vyber cerstvych morskych produktu, bezne nedostupne maso (nevim kde jinde bych koupil teleci na osso buco), vyber kvalitnich dovozovych potravin.

Ano pokud tam jdete pro prasek na prani, pastu na zuby a toaletak, tak to fakt nema vyznam :-)

+2/0
14.5.2016 21:54

L95i15n95d62a 38M69r81á51č45k93o31v63á 1398358819

pravé šampaňské, sýrové tyčinky, chipsy, losos, maso....

0/0
16.5.2016 14:01

J75a38n25a 81S46t12e10h38l44í86k59o55v68á 2829560540606

Tak s tím něco dělejte..

0/0
14.5.2016 19:11
Foto

J34i51ř74í 59I75n26c87z93é57d29y 2554125341419

Kartu z Makra jsem utopil na wc, ne omylem, ale umyslne. V Makru neni nic kvalitniho a uz vubec ne nic levnejsiho. ;-D

+5/−5
14.5.2016 19:04

J60a78n 56P87o56k98o79r70n38ý 1923149670273

Ani netušíš, jak hluboce se mýlíš. Ale třeba máš raději levné Tescosojopárky než kvalitní párky. Při nákupu v makru musíš znát ceny. Ne vše se tam pořídí levněji než jinde. Ale co se týče masa a masných výrobků, tak kvalita tam opravdu je.

+5/0
14.5.2016 19:16

V50l20a36d81i62m46í75r 12F14i82b17i26g62e97r 5924521531804

Musí se vybírat, ale dá se tam koupit kvalita. Poslední dobou bych řekl že se zlepšili. Posílili personál u pokladen a zavedli samoobslužné.

0/0
14.5.2016 19:22

O81t41m61a27r 93B89r35a68n96c61u53z80s46k65ý 5707573692534

Opravdu? Muzete mi rict, kde koupim hned vyzralou svickou z Argentiny? V makru vzdy ;)

+3/0
14.5.2016 19:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.