- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Půl roku (180 dní) to vyrábí, a pak to vezou letadlem, aby ušetřili kolik? 30 dnů? To mi hlava nebere...
budes se asi divit, ale lodni doprava mezi Evropou a Australii nezabere 30 dni. Nkladni lodi jedou podle sveho rozvrhu a s predem iurcenymi zastavkami. Napr. balik poslany lodni postou z Ceska do jednoho z australskych hlavnich mest statu vezme minimalne 10 tydnu a nekdy az 15.
Navic podat balik na poste a zase ho distributovat na druhe strane neni to same jako nalozit velky komplexni naklad a zase ho vylozit.
Mě by zajímalo, kde vzali to "tažný" pro 2 nohy příďového podvozku. To nechali do PRG dopravit předem? Nebo to mají na Ruzyni "co kdyby"?
jestli jsem to z online přenosu dobře pochytil, tak si to tažný nese Mrija s sebou v nákladovém prostoru.
Vi se, v kolik hodin ve ctvrtek bude odlet?
Jen tak pro zajímavost, tady je seznam mezipřistání na cestě:
https://www.flightradar24.com/blog/take-a-tour-of-the-an-225-and-follow-it-to-perth-australia-in-may/
Tak si říkám , že ten generátor musí být o hodně lepší, nebo mít spoustu výhod oproti konkurenci, když se odběrateli vyplatí platit takový drahý převoz.
Rekl bych ze hlavni vyhoda byla rychlost dodani a dobra cena
Ale jak krásně přistál, těch pneumatik tam je.Do Austrálie poletí přímo, tomu nevěřím, pro pana Sůru to musel být zážitek.Viděl jsem 6 motorů , nebo je jich víc?
Vidím díru na trhu...co to přepravovat třeba...Atlasem V, či Protonem?
Tak vidite, ze to jde. Pan Sura napsal clanek politicky neutralne, bez obvykle propagandisticke "omacky".
Za to si zaslouzi pochvalu.
117 tun na tak malé ploše? Musím se přiznat, že čumím.
Taky se mi to zdá divné.
Dokonce se dřív říkalo že to má 180 tun.