Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spor o veřejnoprávní televizi zuří i v Británii. Vláda chce regulovat BBC

Jak omezit veřejnoprávní televizi, nepřemýšlí jen český prezident. Program reforem televizní a rozhlasové společnosti BBC ve čtvrtek představila britská vláda. Některé z největších hvězd BBC už dříve obviňovaly členy vlády z ohrožování nezávislosti instituce, která je financována především z koncesionářských poplatků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J79a88r68o78m74í86r 41P53r66a53u44s 9857907700816

Zprávy na BBC: Vážení diváci, teď vás budeme informovat o tom, co chceme, abyste si mysleli. Stějně tak, jako na ČT ......

+2/−2
13.5.2016 18:41

S78t91a13n85i84s31l84a84v 46S79r13b16a 4435294198504

ps jedna věcná poznámka: náš pan prezident nepřemýšlí, on jen mluví.

0/0
13.5.2016 8:07

S53t77a14n97i61s58l85a79v 50S48r67b79a 4375484368594

já jsem pro aby se s televizí nakládalo jako s veřejnými penězi-zveřejnot do spoledního haléře, ne že si v čt koupí hračku s názvem olympijské hry a nikdo nebude vědět za kolik.

+2/0
13.5.2016 8:06

Z64d58e71n70e86k 24P31i41r94ů13ž31e97k 9704799967337

Zavádějící titulek. Nic na BBC podobného nevidím. To jen na iDnes zuří boj o čtenáře za každou cenu, i kdybych si měl problém vymyslet...:-P Rv

+1/0
13.5.2016 0:13

K57a12r90e18l 85J71a30n30k16ů 1324446467634

Evropa se ureguluje až k šaríji

0/0
12.5.2016 19:27

J15i56ř97í 52K53r51e84j57č48a 8634381566

I u nás by bohatě stačil jen jeden veřejnoprávní kanál - ČT24. Televizní výpalné by se snížilo na 25 kč a zbytek zprivatizovat.

+10/−4
12.5.2016 18:38

K72a13r57e36l 86J18a70n50k44ů 1324356577284

A co by dělal Komers a ostatní, podobný, televizní mobiliář?;-D

0/−1
12.5.2016 19:28

P72e91t37r 50K63u63n78č83í77k 5894561331551

Komers podal výpověď.

0/−2
12.5.2016 20:03

J27i37ř22í 75F18o47g61e61l 2230681726922

Kéž by se zveřejnily i příjmy zaměstnanců ČT a "hvězd" mezi nimi.

Asi by se názor na Kalouskovu a Fialovu hlásnou troubu změnil.:-P

+4/−3
12.5.2016 18:24

P28e24t73r 94J29a82r31o49c34h 7790593565168

Umělci, kteří to podepsali, žádnej z nás nebere takový platy, prostě jako berou oni. (...) Tak řekněme paní Zagorová, je to milá holka, všechno, no ale ona už tři roky po sobě bere 600 tisíc každý rok. A další, ne 600, milion, dva miliony berou, Jandové a jiní.

Někoho mi připománáte. ;-D

+4/−4
12.5.2016 19:58

J83i98ř58í 71F93o23g11e13l 2410901426372

Takže v UK jsou závistníci, když zveřejňují?

Ti redaktoři jsou placeni z veřejných peněz, i z mých poplatků. Tak proč nezveřejnit? Vy jste úplně mimo.:-P

+2/0
12.5.2016 21:00

P67e23t86r 94J65a58r32o64c57h 7450493155878

P.S.:Podělím se ještě o jeden citát: „Závistník působí sobě žal a je tak sám sobě nepřítelem.“

Démokritos

+2/−2
12.5.2016 20:00

J58i16ř34í 82D31o47n77ě65k 2685333486129

ty platy si můžeš najít zcela normálně je to veřejnoprávní medium...horší je to z televizní radou ta nepodléhá nikomu

+1/0
12.5.2016 22:21

D89a29n 55V71l88k 8861328416674

V případě veřejnoprávních médií bych byl klidně pro, aby tyto instituce pravidelně zveřejňovaly příjmy své i svých pracovníků na vedoucích pozicích. A nechal bych na laskavém koncesionáři, aby si o případné nezávislosti této instituce udělal obrázek raději sám.

;-)R^!!

+1/0
12.5.2016 17:56

P60e68t43r 53K67u30n36č91í58k 5484581531821

Ach ta závist.

0/−6
12.5.2016 20:05

D44a16n 75V30l20k 8531638716984

Ach ta hloupost.

+1/0
13.5.2016 18:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.