- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z vyjmenovaných kupuji pouze Madetu, zbytek obcházím
nechápu smysl takového průzkumu...
Jinak mě zaujalo, že když se na těchto stránkách píše o Agrofertu, respektive o firmách, které pod něj spadají, tak že často autor zmíní i to, že pod Agrofert patří i idnes a MF Dnes. A teď by mě zajímalo jestli je to myšleno vychloubačně nebo je to naopak kverulanství
Proc vychloubacne nebo kverulatnstvi? ja bych rekl, ze to je obecny uzus, ze pokud pisete v novinach o nejake osobe nebo firme, ktera vase noviny vlastni, tak to v clanku zminite
není divu když byly zavedené zahraniční značky několikrát přistiženy při prodeji výrobků, které jsou méně kvalitní než jejich západní ekvivalenty...důvěra se snadno ztrácí a těžko získává.
Janků = autor hovězích příspěvků
To je dokazuje nesmyslnost takových průzkumů. Jako když se ptají báby na zastávce, co ona říká na výstavbu obchvatu prahy.
já si myslím, že to je celkem užitečný průzkum, ukazuje totiž jak je celý projekt Klasa nesmyslný a že v něm nemá smysl pokračovat.
To není zmatenost, ale snížená rozlišovací schopnost, způsobená vrozeným inteligenčním kvocientem, podstatné části národa.
(stačí se podívat na předvolební preference)
Kde není kvalita neni povědomí o značce, nehledě na to, kolik velkých podniků vyrábějících potraviny u nás mají české vlastníky, popřípadě aspoň vyrábějí ze surovin vypěstovaných, popřípadě chovaných u nás, že...
Mám dotaz. K čemu je takovej průzkum dobrej?
Aby si KPMG udělalo reklamu. Stejně jim to dělala nějaká agentura a stejně, jak vyplývá z článku, ty otázky nebyly položené úplně správně...
Nema nekdo nahodou taky pocit, ze s kvalitou od OLMA to slo dolu? Ja prestal OLMU kupovat... radeji kupuji Madetu v podnikove prodejne na Krajinske tride v Budejcich
souhlas, osobně mléčné výrobky pouze od Madety nebo Choceňské mlékárny a ještě sem tam Kunín.