Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Švindly se spotřebou stály prezidenta Mitsubishi post. Skandál se rozšiřuje

Prezident japonské automobilky Mitsubishi Motors Tecuró Aikawa kvůli skandálu kolem manipulací s údaji o spotřebě pohonných hmot odstoupí z funkce. Rozhodnutí nabude platnosti 24. června. Kromě Aikawy skončí ve funkci i jeho náměstek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M82a94r58c47e44l 33B33i13l74č27í18k 1631170583181

Já jedině japonce.

0/0
18.5.2016 15:05

P90e67t36r 87J46a13r85o27c65h 7520673155408

Tady by mlžil, lhal a nakonec by se "ztratily" dokumenty.

0/0
18.5.2016 14:43

D71a26n78i15e55l 32M26o98l66n74á46r 7475575566350

Tenhle hon na čarodějnice už mě unavuje, kdyby se ty úřady zaměřili na něco smysluplného ...;-D;-D;-D ...já vím, vtipná představa! ;-D;-D;-D

+1/−1
18.5.2016 13:04

M38a48r39t76i31n 73K52a92r18á98s48e79k 9278523908428

Takze navrhujete nechat automobilky systematicky lhat o spotrebe a vyrabet auta, ktere budou travit lidi?

+1/−5
18.5.2016 13:29

D13a60n17i34e68l 70M84o46l18n91á42r 7535295776400

Neschvaluji žádné lhaní to ať si dají do pořádku. Stejně všichni počítají s tím, že to auto nebude jezdit za papírových např. 5l, ale za 7l a navíc to určuje X dalších faktorů. Spíš tím myslím, aby přestali šlapat jen po výrobcích auta a zaměřili se i na další odvětví, které nám mnohdy mnohem více škodí ...ale to ne, to se tu a tam koupí nějaká emisní povolenka apod. a je klid :-). Hlavně když mají úředníci co dělat, ale že by tím reálně někomu pomohli to ne. Co se jako stane? Mistsubishi, VW a další zaplatí nějakou pokutu, třeba i likvidační pro ty firmy, ale co ...ta auta tu už X let jezdí a dalších X let jezdit budou, nikdo je z oběhu nestáhne a zdraví škodit budou dál. Pravda je, že těmahle pitomostma dotlačili výrobce aut vyrábět "méně" škodlivé motory, ale to že auto vypustí o pár desítek procent CO2 nebo NOx méně neznamená, že nějaká továrna, co vyrábí komponenty na tyhle motory neznečistí výrobou součástí, těžbou materiálů to ovzduší a přírodu obecně mnohem více ...je to jen komické, jako všechno v dnešní době, je to jen na oko :-(

0/0
18.5.2016 13:37

M20a73r47t87i87n 31K93a61r47á63s26e39k 9358383798358

Cele je to o tom, ze auta jesou nejvice tam, kde je nejvice lidi, proto se tolik resi ty emise. To ze kvuli modernim motorum se otevre nekde navic dul na platinu, zas tolik neboli (drtive vetisny lidi se netyka).

Mimochodem motory s EURO 6 vypousti oproti motorum e EURO 1 sestinu CO, jendotky procent jedovatych oxidu dusiku (NOx), jednotky procent pevnych castic....

Tzn u tech zasadnich jedovatych latek (NOx a pevne castice) produje treba 1 stare auto tolik skodlivin jako 50 novych.... to je docela zasadni rozdil ne?

0/0
18.5.2016 13:43

M66i62r24e39k 23G88a84j50e91r 5401476449760

Nesouhlasim s vasim "Stejně všichni počítají s tím, že to auto nebude jezdit za papírových např. 5l, ale za 7l". Pri vyberu auta se lidi ridi udavanou spotrebou. Mej jsem stesti, ze jsem si vybral Mazdu a jezdim s mensi spotrebou nez uvadi vyrobce.

0/0
18.5.2016 14:28

M53i73r61e96k 34Z11á91v38o31d96n79ý 7652967890938

"Chcete žíznivého Němce nebo Japonce s nízkou spotřebou?" :o)

+2/0
18.5.2016 13:01

B43o42h15u20m50i38l 27S24t16e88j55s69k81a17l 5503534531493

Deklarovaná spotřeba s realitou nesedí už spoustu let u všech značek. Euro bambilion, kdy spalovací motory budou vyrábět benzín a kyslík je utopie, kterou si bohužel úředníci a ekoteroristé neuvědomují. A čím bude větší tlak na NESMYSLNĚ nízkou spotřebu a emise, tím bude podobných podvodů ze stran automobilek přibývat, protože jinak toho už dosáhnout nepůjde.

+5/−1
18.5.2016 12:39

I87v85o 65Ž91á37č43e98k 9570382869967

Přesně tak. Dnešní požadavky jsou takové, že už se poctivě splnit nedají. Ale vysvětlujte to úředníkovi. Ten určitě studoval nějaký humanitní obor, protože tam nejsou ty blbé přírodní vědy.

+2/−1
18.5.2016 13:13

M26a49r28t55i52n 45K80a88r18á26s61e47k 9848163378528

Ale limity na emise splnitelne samozrejme jsou (Diesely s SCR splnuji EURO 6 naprosto bez problemu) a mimochodem zavazne normy na emise (EURO) byly odsouhlasene se zastupci automobiloveho prumyslu jako realne splnitelne (nevymyslel si je nejaky urednik od stolu, co o tom nic nevi, nevim kde jste na to prisel?)

+1/0
18.5.2016 13:31

I93v50o 84Ž76á56č91e78k 9410972669987

Ne, vymyslelo to víc úředníků a konzultovali to s řediteli automobilek.

0/0
24.5.2016 15:41

B42o56h81d63a40n 11M74a86r43e13k 5345106277414

Hlavně, že mají prolhané automobilky mezi plebsem své zastánce. Euro 6 schvaloval jeden úředník s humanitním oborem ;-D;-D;-D

0/0
23.5.2016 16:38

I36v91o 12Ž13á79č37e48k 9430912249807

Nepohybuji se v automobilovém průmyslu, ale v IT. Vím něco o tom, jak tam vznikají různé předpisy, dokonce i zákony. Jaká je odborná erudice lidí, kteří o tom rozhodují.

0/0
24.5.2016 15:39

M80a93r28t84i50n 61K55a19r88á97s34e76k 9258863598508

Mimochodem norma EURO nijak neomezuje spotrebu nebo emise CO2 - omezuje jen emise pro lidi toxickych latek, coz docela dava smysl ne? (a moderni motory i tuto velmi prisnou normu splnuji).

Jinak deklarovana spotreba s realitou sedi, vse je jen o tom, jak s autem jezdite. Spotreba se napriklad nepocita pro stani v kolonach, nebo jizdu po dalnici - pokud s autem casto stojite, nebo jezdite po dalnici, tak je logicke, ze spotreba je pak vyssi nez spotreba udavana pro jiny jizdni rezim.

Jinak ja kdyz se snazim, tak za tabulkovou jezdim v pohode (auty do 5 let stari).....

+1/−2
18.5.2016 13:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.