Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J57i10ř63í 47D62e79š63t 5495724698100

Hlavně že stát majitele starých aut sekýruje ,to by mě zajímalo kolik bude stát ekopoplatek u vlaku.

+7/−1
doporučit
22.5.2016 15:32

V59i13k89t52o39r 84N64á91r19o58ž83n82ý 3739242478

Upřímně řečeno jsem si myslel , že pokud ministerstvo dá někomu kontrakt na 10 let , že bude trvat na nových (zánovních) vozidlech. Pokud netrvá , tak se musím ptát , proč kontrakt na tak dlouhou dobu ?

+6/−1
doporučit
22.5.2016 16:53

P19e64p37a 82B80r87a31t18r62š80o61v39s65k26ý 9305146829561

Domnívám se, že současné soupravy 842+Abfbrdtn jsou lepší. A navíc jsem zvědav na tarif a ziskovost této celkem málo vytížené linky za tuto cenu..8-o

+8/−3
doporučit
22.5.2016 15:36

L98u69c33i72a79n 77P22a56p68a12z25i72a27n 5884337251695

Pro cestující špatná zpráva. Jsme smetištěm Evropy.

+3/0
doporučit
2.8.2016 21:59

F98r22a89n88t22i37š94e37k 70S76r55b98e74k 5870541109354

Nic nového pod sluncem. Až na výjimky jsme "skvělým" odbytištěm na západě neprodejných a "již použitých" výrobků. Nejde jen o vlaky, stačí se podívat na některé potraviny. Dobře nám tak, když si to necháme líbit. Jsme sice členským státem EU, ale druhé kategorie!

+3/0
doporučit
24.5.2016 8:58

Z74d53e23n45ě83k 58J69o34n28á29š 9921889626710

Tyhle soupravy nejsou špatný... i v německu pořád ještě jezdí... i když se pomalu už vyřazují...

+3/0
doporučit
23.5.2016 17:35

P15a50v55e30l 90H92l67a85v41s38a 4449184119668

Počítám, jak je u nás špatným zvykem, že žádné jízdenkové propojení nebude. Takže pokud někdo pojede z Kaznějova do Prahy, tak si bude muset koupit 2 jízdenky?

+3/0
doporučit
23.5.2016 7:30

R57e93n23é 70F71l91á24š79a11r 5334250624

Tohle je hrozná souprava, vůbec bych to na koleje nepustil.

+2/0
doporučit
24.5.2016 10:58

V29o64j92t18ě12c48h 18O15k49t58á28b66e62c 8176665870228

Tichá privatizace. Fakticky státní ČD vezmem všechny alespoň trochu slušné zakázky, až se položí.

Co takhle jednotný tarif na kolejích ??? Asi taky skončí - jízdné tak bude ve výsledku dražší, protože kilometrová cena je vždy na delších úsecích nižší. Jízdní řád a navazující spoje ? Nevím, nevím. Je to krátkozraká cesta těch, co na kolejích nejezdí, nebo jezdí Praha x Ostrava a podobně.

+4/−5
doporučit
22.5.2016 17:54

J83a11n 74J57e13m75e34l15k32a 1265700

Státní firma ČD má nakoupený svůj český vlak 843, z r. cca 95, je mladší a půjde do šrotu?. Úžasný nápad, úžasný systém. Občas je pohodlnější, pohodlnější sedačky, než některé moderní stroje. Kdyby tohle nasadil někdo na osobní, místo 81x, tak to beru.

Nevěřím, že se dá jen tak jezdit s polovinou dotací. Buď bude muset být méně personálu, nebo méně placený, nebo dvojnásobek cestujících (což nebude), nebo vyšší jízdné.

Zákazník si koupí nejdřív nějaký lístek Praha Plzeň. Pak jiný lístek Plzeň něco.. Nebude IN 50, IN 100. Win pro zákazníka..

+4/−6
doporučit
22.5.2016 22:02

M56i35r48o31s15l38a73v 13Z92i33k36m95u10n95d 6278982747568

Motorové vozy řady 628 DB označené u Česku jako 845 jsou fajnová vozidla, nicméně proti českým vozidlům mají jeden zásadní nedostatek - pokud nebudou dodatečně upravena > neumožňují přepravu vozíčkářů. Nemají rampu, lze nahradit nějakou skládací ...

+2/−1
doporučit
23.5.2016 14:53

J17i64ř34í 36J67o26z32a 3508143260871

Vetsina diskutujicich je zde nastavana tim, ze GW train kupuje ojete vlaky z Nemecka. Me to neprekvapuje, staci se v Budejcich na autobusaku podivat na vozovy park autobusu dcerine spolecnosti GW BUS (drive CSAD Jihotrans)... katastrofa.

+1/0
doporučit
23.5.2016 5:30

R67o12m78a31n 46P57o23l19á95č60e34k 5426639945

A už se ví tarif? ;-D Aby nakonec těch ušetřených 30 kč/km z daní nešlo z kapes lidí napřímo...

+1/0
doporučit
22.5.2016 19:34

J87i57ř15í 73P61r84ů75š59a 7585242615459

Že by DB podporovalo konkurenci když stejnou zakázku měla zájem i vlastní dceřinka Arriva?

+1/0
doporučit
22.5.2016 15:21

A30u67g31u98s64t 33F56o24r34m30á56n73e63k 6475139890776

Takže bylo špatné, když si lidé vozili autovraky z Německa, ale vlakové vraky jsou O.K. ?

+1/−1
doporučit
23.5.2016 12:32

F94e82l31i70x 40M78e68d27e75k 3523402212184

Interiér vypadá přepychově! :-)R^

+1/−1
doporučit
22.5.2016 15:24

L53u64d69v10í36k 54M86a96t95o10u84š48e70k 1671107408204

To je ostuda, tak dlouho se jedná kdo to dostane a přijedou na obstarožních vlacích.

+1/−4
doporučit
22.5.2016 21:03
Foto

A23l81a85n 81Ř62e40p39k74a 4885886

To se jim to nabízí nízkou cenu, když se přitáhnou ojetiny z ciziny ;-D

+1/−5
doporučit
23.5.2016 8:54

M62i80r87e80k 26Z13á25v76o91d13n62ý 7212577120798

No z venku kovošrot, ale interiér vypadá dobře. Naprosto závidím oproti šrotu, který posílají ČD k nám.

+1/−8
doporučit
22.5.2016 16:34

L97u81k46á32š 69S21e68d85l65á38č58e34k 1353897337400

Do Německa z ČR staré křápy nesmí a obráceně mohou. Je otázka, kdo v tom bude jezdit, když i český člověk si dopravu může vybrat. Přece jenom to nejsou rakouské vozy, které koupil Jančura a které ještě na dnešní dobu jsou moderní a komfortní.

Jel jsem nedávno expresem ČD ve zcela modernizovaných vagonech a ty žluté Jančurovy z Rakouska se mi zdály stále o něco pohodlnější. A to podle mě ty žluté jezdí ještě rychleji. ;-)

0/−5
doporučit
22.5.2016 21:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.