Diskuze

Další německé ojetiny na české koleje. Budou jezdit z Plzně do Mostu

Po českých kolejích začnou od prosince jezdit další dieselové soupravy po německých státních drahách Deutsche Bahn. Do Česka je v pátek přivezla společnost GW Train Regio, u které si chce ministerstvo dopravy od prosince objednat desetiletý provoz rychlíků mezi Plzní a Mostem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pro cestující špatná zpráva. Jsme smetištěm Evropy.

3 0
možnosti

Tohle je hrozná souprava, vůbec bych to na koleje nepustil.

2 0
možnosti

P62e55t11r 40J16u48r38č67e42k

28. 8. 2016 10:22

Ano, nevypadá nejlépe, ale pořád je to lepší než náš vlastní šrot. Nezapomeňte, že průměrné stáří českého ženelničního vozového parku je 30 let!!!

0 0
možnosti

Nic nového pod sluncem. Až na výjimky jsme "skvělým" odbytištěm na západě neprodejných a "již použitých" výrobků. Nejde jen o vlaky, stačí se podívat na některé potraviny. Dobře nám tak, když si to necháme líbit. Jsme sice členským státem EU, ale druhé kategorie!

3 0
možnosti
Foto

J26i78ř78í 42E93r69b38e44n

29. 5. 2016 11:59

Ale můžeme si za to sami!

Nepamatujte roky 1990-95, kdy se k nám ze Západu houfně (stovky až tisíce kusů denně) dovážely ojeté a polofunkční nejen osobní automobily, ale i tahače, sklápěčky, traktory? Kdy jsme si tímto šrotem sami zlikvidovali nejen LIAZ, ale mále i Tatru, Zetor a především boleslavskou Škodu, která v roce 1991 na tuzemském trhu prodala jen 27 tisíc aut, zatímco mnohonásobek se tu přeprodal ve šrotu z Německa? Stejná situace ve spotřební elektronice - nač kupovat Teslu, když můžeme mít mnohem starší Grundig/Philips/dosaďcochceš, nebo nějaký levný blikající křáp od Vietnamců!

Tohle všechno si samozřejmě Západ dobře zapamatoval a od té doby se nám skrz média a najaté rychlokvašené manažery vtlačuje myšlenka, že nic nedokážeme...

3 0
možnosti

Tyhle soupravy nejsou špatný... i v německu pořád ještě jezdí... i když se pomalu už vyřazují...

3 0
možnosti

Motorové vozy řady 628 DB označené u Česku jako 845 jsou fajnová vozidla, nicméně proti českým vozidlům mají jeden zásadní nedostatek - pokud nebudou dodatečně upravena > neumožňují přepravu vozíčkářů. Nemají rampu, lze nahradit nějakou skládací ...

2 1
možnosti

T89o39m31a60s 73F53r68i39c

23. 5. 2016 17:24

Budou určitě upravena dle požadavků zadání výběrového řízení, tak že i záchod pro vozíčkáře bude.

1 0
možnosti

Takže bylo špatné, když si lidé vozili autovraky z Německa, ale vlakové vraky jsou O.K. ?

1 1
možnosti

Když u nás bude německé jízdné a německé dotace, tak mohou být klidně všechny vlaky nové. Ony totiž nové vlaky stojí všude stejně.

0 0
možnosti

A75l23a85n 55Ř96e58p16k93a

23. 5. 2016 8:54

To se jim to nabízí nízkou cenu, když se přitáhnou ojetiny z ciziny ;-D

1 5
možnosti

pokud tak byly nastaveny nabídky soutěže, proč by nabízeli nová vozidla?

ČD mají ojetin rozličného stáří a kvality habaděj, ty by ani nic kupovat a dovážet nemusely, taky by tam určitě neposlaly nové vlaky. v tomto určitě znevýhodněny nebyly.

2 1
možnosti

Počítám, jak je u nás špatným zvykem, že žádné jízdenkové propojení nebude. Takže pokud někdo pojede z Kaznějova do Prahy, tak si bude muset koupit 2 jízdenky?

3 0
možnosti

J16i67ř75í 36J40o53z43a

23. 5. 2016 5:30

Vetsina diskutujicich je zde nastavana tim, ze GW train kupuje ojete vlaky z Nemecka. Me to neprekvapuje, staci se v Budejcich na autobusaku podivat na vozovy park autobusu dcerine spolecnosti GW BUS (drive CSAD Jihotrans)... katastrofa.

1 0
možnosti

Pokud se nepletu tak se hovořilo o tom že na rychlík Most - Plzeň bude podmínkou aspoň částečně nízkopodlažní vozy či jednotky, nu což změna, oprava vše při starém.

0 0
možnosti