Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vítěz obří zakázky na propagaci vín budí pochyby, byl až příliš úspěšný

Vítěz lukrativní zakázky na propagaci tuzemských vín získal téměř ve všech kritériích tendru plný počet bodů. Konkurence se tomuto výsledku ani nepřiblížila. Jedinou výjimkou byla cena. O vítězi zakázky za několik desítek milionů korun rozhodovala hodnotící komise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87i22r53i 44Z20u19z75a54ň24á24k 4148550543956

Dobrý byznys jako je propagace se těžko dá změnit a z daní poplatniků vůbec a tak to je všude,kde se jedná o finance.;-D

0/0
7.6.2016 11:40

V33i65k46t59o37r 13Z26á84b86r66a83n88s36k25ý 3640678294833

V čele fondu stojí Hasek Mihály. Tak čemu se divíte? :-)

0/0
24.5.2016 18:30

J65a28n 18B17a68l81o87u29n 5522961813224

Nevidím jediný jediný důvod proč bych měl ze svých daní platit propagaci moravských sběračů bobulí.Moraváci můj obchod nedotují ani halířem.:-(

+2/0
24.5.2016 14:07

J78i44r50i 44D88o38m44i29n97i89k 1811598191370

Ano, úspěch je v této zemi "zločin" a je potřeba jej potrestat.....:-)

0/−1
24.5.2016 13:18

V59l33a52d90i65s87l97a48v 86G35r21y66c 9464384518672

A co jiní podnikatelé. Těm se nedá na propagaci nic? Je to čuňárna 1. třídy.

0/0
24.5.2016 13:03

J31i37ř64í 43P69r12ů75š56a 7795242335409

Jednou nerozhodne jen nejnižší cena a je to zase špatně.

0/0
24.5.2016 11:31

M54a31r98t19i27n 86K31r78u91t92ý 1738391309235

špatně je to, že podobný tendr za peníze eráru vůbec může existovat....

0/0
24.5.2016 13:52

M56a51r94t11i13n 32K61r60u60t39ý 1908871109945

já to nechápu. Zdravotní i společenské následky konzumace alkoholu jsou daleko horší než následky kouření. Přesto jsou kuřáci vyháněni z hospod, cigarety daněny hanebným způsobem a beztak drahé krabičky jsou ještě polepovány ohavnými obrázky. Oproti tomu na propagaci pití vína vydáváme peníze daňových poplatníků. To je fakt na hlavu.

+1/−4
24.5.2016 11:00

J88i82r88i 88D40o28m34i63n94i66k 1451478291340

Vínem ani jinými pochutinami neohrožujete své okolí, jen sebe. :-)

+2/0
24.5.2016 13:19
Foto

I80v98a57n 71K50u94b71e54c 8436330710379

Na propagaci vín by měli přispívat vinaři, kteří následně inkasují tržby za svá vína. Proč mám přispívat ze svých daní na reklamní kampaně soukromých podnikatelských subjektů? Založím si jako "Fond Ivana Kubce" a budete mi přispívat na výdaje propagující mou živnost? Dejme vinařům dotaze Ministerstva zemědělství za to, že vinicemi kultivují krajinu, OK. Ale proč mít systém dvojích, trojích nebo desetinásobných dotací na vše možné? RvRvRv

+4/0
24.5.2016 10:54

K38a50t97e46ř57i65n56a 40S90l91a96v83í56k41o33v25á 6333705460183

Mělo by se více zdanit víno, aby bylo na takové propagační kampaně.

0/−1
24.5.2016 10:53

M64i26l23o40š 15D19v87o51ř33á48k 8865267436951

ono neni rozhodne spatny pristup, vybrat technicky a parametrove co nejlepsi nabidku i kdyz neni nejlevnejsi.

ovsem to by v tom nesmel figurovat Hasek :- )

+4/0
24.5.2016 10:23

M93a61r36c65e26l 46B11í71l67ý 2333682662799

Nač je Vinařský fond ?! Jaká propagace ?! Dobré moravské/české víno má své zákazníky (patřím mezi ně), takže se propaguje "kupujte to hnusné" ?!

+1/0
24.5.2016 9:58

T52o21m25á23š 20T18a48t66í90č42e42k 5290442350518

Hm, méně znalí lidé koupí víno, které propaguje Albert nebo Tesco - tedy z Chile nebo odkud.

0/0
24.5.2016 11:31

V30l12a50d73o 44Č69e25r88m28á39k 8182201515488

Celé to je hnus. Komise neznámá, kritéria podivná, vítěz stoprocentním vítězstvím budí už teď pochybnosti a jestli kampaň přinese nějaké výsledky, to je ve hvězdách.

Ale co bychom mohli chtít od hejtmana Haška?

+2/0
24.5.2016 9:49

D78a21n 68H47e85l29e83k52a94l 6746117302859

O tomhle konkrétním řízení nic nevím a 5 100 ze 6 kritérii je trochu zvláštní, ale "cena jako objektivně měřitelný parametr" je u podobných zakázek naprostý nesmysl.

A nejen u nich – umožňuje totiž manipulace a zadavatel musí kolikrát koupit řešení s horším poměrem cena-výkon.

0/0
24.5.2016 9:32

R84a23d69e74k 83J14a80n37a42t81a 9485646384782

Já nemám problém s tím že existuje Vinařský fond a že do něj vinaři odvádějí poplatek. Takových profesních organizací je mnoho a pokud se má propagovat celé odvětví, kdo jiný by to měl dělat.

Ale ten fond nemusí být státní, účast v něm může být dobrovolná a ti, co platí ten poplatek, by volili jeho vedení. Pak bychom tu vůbec nemuseli číst takové články.

+4/0
24.5.2016 9:24

J75a55n 97B30i88r19e57š 8793896937492

Hodnotící komise - Kdo v ní zasedal, nechce ředitel fondu Jaroslav Machovec sdělit. Tvrdí pouze, že se jednalo o odborníky z oblasti marketingu a vinařství. Fond odmítl poskytnout i posouzení a hodnocení nabídek kreativního řešení, jež obsahuje odůvodnění přidělených bodů. Jednou se to platí i z našich daní, tak jaképak tajnosti !!! ;-€;-ORv

+11/0
24.5.2016 9:16

J32i65ř14í 43S81t65r30á48n93s24k67ý 4411537939504

Ještě že ty moraváci mají všeznalého Mihályho Haszka. Bez něj by ty chudáci asi ani neuměli zasadit révu do země.

+3/0
24.5.2016 9:13

M76a64r74e40k 41S14a14j80d29a 2245260976548

Nechapu, proc se zrovna tohle musi propagovat za nasich dani. Kdyby do toho verejne penize nesly, nebyl by ani tento problem! A propos: koureni zakazujem a alkoholismus podporujem? :-P

+6/0
24.5.2016 9:09
Foto

P32a65v95e14l 21M93a92k20o40v14e75c 8768145811

Plus je za první část...Propagace domácího (kvalitního?) vína není propagace alkoholismu.

+3/0
24.5.2016 9:19

M72a57r36t60i82n 61K57r64u63t39ý 1238381749915

zrovna tak jako občasně vykouřená cigareta není vstupenka do onkologického klubu.

+2/−1
24.5.2016 11:02

P34a98v39e11l 46D16r32o95t68á45r 7753574899394

"Naše nabídka vytvořila integrovaný koncept komunikace, která vytváří dlouhodobý potenciál, aby se budovala celá kategorie vína"

Tak určitě...

+4/0
24.5.2016 9:06

V81l71a64d98o 36Č38e36r75m46á50k 8682701935488

Ano, tak takové vysvětlení oborníka každý chápe a s radostí mu přispěje ze svého.Rv

+4/0
24.5.2016 9:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.