Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vítěz obří zakázky na propagaci vín budí pochyby, byl až příliš úspěšný

Vítěz lukrativní zakázky na propagaci tuzemských vín získal téměř ve všech kritériích tendru plný počet bodů. Konkurence se tomuto výsledku ani nepřiblížila. Jedinou výjimkou byla cena. O vítězi zakázky za několik desítek milionů korun rozhodovala hodnotící komise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28i49r78i 51Z85u40z23a72ň68á45k 4128130833416

Dobrý byznys jako je propagace se těžko dá změnit a z daní poplatniků vůbec a tak to je všude,kde se jedná o finance.;-D

0/0
7.6.2016 11:40

V11i15k74t49o37r 95Z94á73b23r31a25n49s21k93ý 3180488434893

V čele fondu stojí Hasek Mihály. Tak čemu se divíte? :-)

0/0
24.5.2016 18:30

J87a50n 56B38a21l10o11u57n 5842831783184

Nevidím jediný jediný důvod proč bych měl ze svých daní platit propagaci moravských sběračů bobulí.Moraváci můj obchod nedotují ani halířem.:-(

+2/0
24.5.2016 14:07

J93i58r40i 44D71o46m38i90n14i60k 1361548351570

Ano, úspěch je v této zemi "zločin" a je potřeba jej potrestat.....:-)

0/−1
24.5.2016 13:18

V35l46a28d29i63s30l12a22v 24G43r83y71c 9934744488782

A co jiní podnikatelé. Těm se nedá na propagaci nic? Je to čuňárna 1. třídy.

0/0
24.5.2016 13:03

J20i21ř94í 15P37r65ů19š75a 7325712195529

Jednou nerozhodne jen nejnižší cena a je to zase špatně.

0/0
24.5.2016 11:31

M84a37r23t12i13n 63K73r63u39t65ý 1298571159805

špatně je to, že podobný tendr za peníze eráru vůbec může existovat....

0/0
24.5.2016 13:52

M44a96r59t98i51n 63K52r34u49t25ý 1588301299695

já to nechápu. Zdravotní i společenské následky konzumace alkoholu jsou daleko horší než následky kouření. Přesto jsou kuřáci vyháněni z hospod, cigarety daněny hanebným způsobem a beztak drahé krabičky jsou ještě polepovány ohavnými obrázky. Oproti tomu na propagaci pití vína vydáváme peníze daňových poplatníků. To je fakt na hlavu.

+1/−4
24.5.2016 11:00

J36i51r95i 91D21o59m36i85n29i81k 1681408101830

Vínem ani jinými pochutinami neohrožujete své okolí, jen sebe. :-)

+2/0
24.5.2016 13:19
Foto

I49v54a91n 47K98u55b31e22c 8266330290559

Na propagaci vín by měli přispívat vinaři, kteří následně inkasují tržby za svá vína. Proč mám přispívat ze svých daní na reklamní kampaně soukromých podnikatelských subjektů? Založím si jako "Fond Ivana Kubce" a budete mi přispívat na výdaje propagující mou živnost? Dejme vinařům dotaze Ministerstva zemědělství za to, že vinicemi kultivují krajinu, OK. Ale proč mít systém dvojích, trojích nebo desetinásobných dotací na vše možné? RvRvRv

+4/0
24.5.2016 10:54

K10a59t87e97ř52i81n43a 14S37l86a68v37í46k55o54v57á 6763775390213

Mělo by se více zdanit víno, aby bylo na takové propagační kampaně.

0/−1
24.5.2016 10:53

M62i67l84o93š 32D21v30o73ř47á24k 8355727716641

ono neni rozhodne spatny pristup, vybrat technicky a parametrove co nejlepsi nabidku i kdyz neni nejlevnejsi.

ovsem to by v tom nesmel figurovat Hasek :- )

+4/0
24.5.2016 10:23

M58a75r97c31e39l 85B95í95l56ý 2623852642109

Nač je Vinařský fond ?! Jaká propagace ?! Dobré moravské/české víno má své zákazníky (patřím mezi ně), takže se propaguje "kupujte to hnusné" ?!

+1/0
24.5.2016 9:58

T52o11m73á45š 48T93a17t91í41č74e92k 5740412610688

Hm, méně znalí lidé koupí víno, které propaguje Albert nebo Tesco - tedy z Chile nebo odkud.

0/0
24.5.2016 11:31

V65l22a60d95o 64Č80e95r77m59á54k 8472521255668

Celé to je hnus. Komise neznámá, kritéria podivná, vítěz stoprocentním vítězstvím budí už teď pochybnosti a jestli kampaň přinese nějaké výsledky, to je ve hvězdách.

Ale co bychom mohli chtít od hejtmana Haška?

+2/0
24.5.2016 9:49

D21a31n 18H67e20l76e72k73a78l 6866777632719

O tomhle konkrétním řízení nic nevím a 5 100 ze 6 kritérii je trochu zvláštní, ale "cena jako objektivně měřitelný parametr" je u podobných zakázek naprostý nesmysl.

A nejen u nich – umožňuje totiž manipulace a zadavatel musí kolikrát koupit řešení s horším poměrem cena-výkon.

0/0
24.5.2016 9:32

R27a10d14e56k 97J34a36n39a43t11a 9885986284552

Já nemám problém s tím že existuje Vinařský fond a že do něj vinaři odvádějí poplatek. Takových profesních organizací je mnoho a pokud se má propagovat celé odvětví, kdo jiný by to měl dělat.

Ale ten fond nemusí být státní, účast v něm může být dobrovolná a ti, co platí ten poplatek, by volili jeho vedení. Pak bychom tu vůbec nemuseli číst takové články.

+4/0
24.5.2016 9:24

J32a24n 90B10i50r91e35š 8293526847162

Hodnotící komise - Kdo v ní zasedal, nechce ředitel fondu Jaroslav Machovec sdělit. Tvrdí pouze, že se jednalo o odborníky z oblasti marketingu a vinařství. Fond odmítl poskytnout i posouzení a hodnocení nabídek kreativního řešení, jež obsahuje odůvodnění přidělených bodů. Jednou se to platí i z našich daní, tak jaképak tajnosti !!! ;-€;-ORv

+11/0
24.5.2016 9:16

J30i83ř95í 91S42t73r27á10n18s78k76ý 4541967499274

Ještě že ty moraváci mají všeznalého Mihályho Haszka. Bez něj by ty chudáci asi ani neuměli zasadit révu do země.

+3/0
24.5.2016 9:13

M87a36r76e30k 28S67a90j31d49a 2595870866378

Nechapu, proc se zrovna tohle musi propagovat za nasich dani. Kdyby do toho verejne penize nesly, nebyl by ani tento problem! A propos: koureni zakazujem a alkoholismus podporujem? :-P

+6/0
24.5.2016 9:09
Foto

P71a45v96e56l 28M50a76k50o40v46e10c 8378705981

Plus je za první část...Propagace domácího (kvalitního?) vína není propagace alkoholismu.

+3/0
24.5.2016 9:19

M20a76r54t68i92n 59K32r14u98t51ý 1328651479385

zrovna tak jako občasně vykouřená cigareta není vstupenka do onkologického klubu.

+2/−1
24.5.2016 11:02

P62a55v42e54l 85D89r38o71t80á30r 7353564719764

"Naše nabídka vytvořila integrovaný koncept komunikace, která vytváří dlouhodobý potenciál, aby se budovala celá kategorie vína"

Tak určitě...

+4/0
24.5.2016 9:06

V57l88a76d91o 57Č68e80r53m94á89k 8932361145668

Ano, tak takové vysvětlení oborníka každý chápe a s radostí mu přispěje ze svého.Rv

+4/0
24.5.2016 9:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.