Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vítěz obří zakázky na propagaci vín budí pochyby, byl až příliš úspěšný

Vítěz lukrativní zakázky na propagaci tuzemských vín získal téměř ve všech kritériích tendru plný počet bodů. Konkurence se tomuto výsledku ani nepřiblížila. Jedinou výjimkou byla cena. O vítězi zakázky za několik desítek milionů korun rozhodovala hodnotící komise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21i49r88i 53Z91u54z44a36ň11á93k 4848840453466

Dobrý byznys jako je propagace se těžko dá změnit a z daní poplatniků vůbec a tak to je všude,kde se jedná o finance.;-D

0/0
7.6.2016 11:40

V71i58k53t24o23r 77Z28á47b48r47a36n94s84k80ý 3190158874853

V čele fondu stojí Hasek Mihály. Tak čemu se divíte? :-)

0/0
24.5.2016 18:30

J74a76n 56B18a91l23o85u66n 5472281663634

Nevidím jediný jediný důvod proč bych měl ze svých daní platit propagaci moravských sběračů bobulí.Moraváci můj obchod nedotují ani halířem.:-(

+2/0
24.5.2016 14:07

J75i51r52i 77D12o12m80i88n34i56k 1401738111500

Ano, úspěch je v této zemi "zločin" a je potřeba jej potrestat.....:-)

0/−1
24.5.2016 13:18

V27l95a69d63i27s94l15a97v 19G68r89y62c 9654404378562

A co jiní podnikatelé. Těm se nedá na propagaci nic? Je to čuňárna 1. třídy.

0/0
24.5.2016 13:03

J40i10ř79í 83P71r83ů51š16a 7785172335979

Jednou nerozhodne jen nejnižší cena a je to zase špatně.

0/0
24.5.2016 11:31

M60a28r46t81i17n 51K94r88u96t83ý 1118701579765

špatně je to, že podobný tendr za peníze eráru vůbec může existovat....

0/0
24.5.2016 13:52

M41a83r87t48i46n 50K61r77u26t40ý 1928261789435

já to nechápu. Zdravotní i společenské následky konzumace alkoholu jsou daleko horší než následky kouření. Přesto jsou kuřáci vyháněni z hospod, cigarety daněny hanebným způsobem a beztak drahé krabičky jsou ještě polepovány ohavnými obrázky. Oproti tomu na propagaci pití vína vydáváme peníze daňových poplatníků. To je fakt na hlavu.

+1/−4
24.5.2016 11:00

J53i62r83i 19D70o17m47i90n31i17k 1551248441480

Vínem ani jinými pochutinami neohrožujete své okolí, jen sebe. :-)

+2/0
24.5.2016 13:19
Foto

I59v55a97n 18K35u94b51e67c 8286400700829

Na propagaci vín by měli přispívat vinaři, kteří následně inkasují tržby za svá vína. Proč mám přispívat ze svých daní na reklamní kampaně soukromých podnikatelských subjektů? Založím si jako "Fond Ivana Kubce" a budete mi přispívat na výdaje propagující mou živnost? Dejme vinařům dotaze Ministerstva zemědělství za to, že vinicemi kultivují krajinu, OK. Ale proč mít systém dvojích, trojích nebo desetinásobných dotací na vše možné? RvRvRv

+4/0
24.5.2016 10:54

K46a82t12e15ř87i89n71a 60S44l43a98v90í98k50o39v50á 6613805920313

Mělo by se více zdanit víno, aby bylo na takové propagační kampaně.

0/−1
24.5.2016 10:53

M15i23l28o69š 41D84v89o83ř90á85k 8435537486871

ono neni rozhodne spatny pristup, vybrat technicky a parametrove co nejlepsi nabidku i kdyz neni nejlevnejsi.

ovsem to by v tom nesmel figurovat Hasek :- )

+4/0
24.5.2016 10:23

M69a64r87c26e28l 64B52í83l13ý 2253552172189

Nač je Vinařský fond ?! Jaká propagace ?! Dobré moravské/české víno má své zákazníky (patřím mezi ně), takže se propaguje "kupujte to hnusné" ?!

+1/0
24.5.2016 9:58

T84o65m10á15š 47T46a48t76í33č63e42k 5730132100878

Hm, méně znalí lidé koupí víno, které propaguje Albert nebo Tesco - tedy z Chile nebo odkud.

0/0
24.5.2016 11:31

V68l58a98d55o 51Č21e79r73m62á45k 8612381775318

Celé to je hnus. Komise neznámá, kritéria podivná, vítěz stoprocentním vítězstvím budí už teď pochybnosti a jestli kampaň přinese nějaké výsledky, to je ve hvězdách.

Ale co bychom mohli chtít od hejtmana Haška?

+2/0
24.5.2016 9:49

D19a13n 23H33e76l15e28k90a80l 6956167982219

O tomhle konkrétním řízení nic nevím a 5 100 ze 6 kritérii je trochu zvláštní, ale "cena jako objektivně měřitelný parametr" je u podobných zakázek naprostý nesmysl.

A nejen u nich – umožňuje totiž manipulace a zadavatel musí kolikrát koupit řešení s horším poměrem cena-výkon.

0/0
24.5.2016 9:32

R46a10d55e51k 25J63a64n24a54t25a 9105656964142

Já nemám problém s tím že existuje Vinařský fond a že do něj vinaři odvádějí poplatek. Takových profesních organizací je mnoho a pokud se má propagovat celé odvětví, kdo jiný by to měl dělat.

Ale ten fond nemusí být státní, účast v něm může být dobrovolná a ti, co platí ten poplatek, by volili jeho vedení. Pak bychom tu vůbec nemuseli číst takové články.

+4/0
24.5.2016 9:24

J90a47n 68B84i18r70e54š 8233606287492

Hodnotící komise - Kdo v ní zasedal, nechce ředitel fondu Jaroslav Machovec sdělit. Tvrdí pouze, že se jednalo o odborníky z oblasti marketingu a vinařství. Fond odmítl poskytnout i posouzení a hodnocení nabídek kreativního řešení, jež obsahuje odůvodnění přidělených bodů. Jednou se to platí i z našich daní, tak jaképak tajnosti !!! ;-€;-ORv

+11/0
24.5.2016 9:16

J36i93ř68í 77S76t12r48á51n98s43k73ý 4171927469734

Ještě že ty moraváci mají všeznalého Mihályho Haszka. Bez něj by ty chudáci asi ani neuměli zasadit révu do země.

+3/0
24.5.2016 9:13

M23a17r64e86k 23S67a78j11d37a 2525210216978

Nechapu, proc se zrovna tohle musi propagovat za nasich dani. Kdyby do toho verejne penize nesly, nebyl by ani tento problem! A propos: koureni zakazujem a alkoholismus podporujem? :-P

+6/0
24.5.2016 9:09
Foto

P38a65v33e48l 36M12a87k69o94v45e76c 8228605231

Plus je za první část...Propagace domácího (kvalitního?) vína není propagace alkoholismu.

+3/0
24.5.2016 9:19

M96a70r26t40i75n 47K44r56u47t57ý 1728141809565

zrovna tak jako občasně vykouřená cigareta není vstupenka do onkologického klubu.

+2/−1
24.5.2016 11:02

P92a41v34e65l 90D50r23o42t20á34r 7793904579144

"Naše nabídka vytvořila integrovaný koncept komunikace, která vytváří dlouhodobý potenciál, aby se budovala celá kategorie vína"

Tak určitě...

+4/0
24.5.2016 9:06

V27l71a87d73o 62Č54e81r40m20á22k 8452721635818

Ano, tak takové vysvětlení oborníka každý chápe a s radostí mu přispěje ze svého.Rv

+4/0
24.5.2016 9:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.