Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čechům je u bank dobře. Jsou druzí nejspokojenější na světě, tvrdí průzkum

Čeští zákazníci retailových bank jsou druzí nejspokojenější na světě. Přes růst jejich spokojenosti klesla v tomto ohledu ČR proti předchozímu roku na druhou pozici. Celosvětově spokojenost stoupla, na prvním místě je nyní Nizozemsko. Vyplývá to z výsledků výroční Zprávy o retailovém bankovnictví, kterou zveřejnila společnost Capgemini.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P87a67v73e35l 57N67e94d83o58m91y30l 4191502479973

Já kupříkladu spokojený jsem, tím, že na trh vstoupily nízkonákladovky, daly nové banky slušnou "ťafku" TOP 3 a člověk si opravdu může vybrat z různých produktů. Velké banky se teď plácají v bahně a nedokáží vůbec reflektovat vzniklý odliv klientů....

0/0
30.5.2016 9:47

M39i80c62h98a67l 39Š54e12v95č35í57k 8583956344

Já bankám nemám co vytknout. Nenapadá mě jediná věc. Vše zdarma, vše funguje. Jak někdo může být v dnešní době nespokojený mi není moc jasné.

0/0
26.5.2016 16:59

D36a56n 95M74a10c 1432825854515

Už ten nadpis lže. Polopravda je lež

0/−1
26.5.2016 8:37

J44o84s16e58f 53T17r86n69k63a 9129162737869

Když se zeptám s kolegy, který má již 20let ČSOB a platí (není podnikatel) cca 200kč/měsíčně na poplatcích, jestli je spokojený, tak mi odpoví, že asi ano, že to nechce měnit....já jsem před 6lety zaujal stanovisko nespokojený (ČS) a změnil za těch 6let jsem ušetřil cca 10 000kč a k tomu dostal skvělou hypotéku (žádné poplatky - pouze úrok ca 1,6%)...asi záleží, jak byly otázky v průzkumu položeny...málo kdo z Čechů přizná, že je nespokojený svou vlastní vinou.

+1/0
26.5.2016 8:08

J21o11s17e95f 43M64u76ž10á98t19k97o 5585313457333

Tak to je bomba. Jediný co je plus, že už se v bankách nečekají fronty jak na poště, to mě štvalo ještě víc jak poplatky a nabízení pohřebního pojištění.

0/0
26.5.2016 7:56

J43o49s14e25f 53T38r27n24k61a 9799102947189

Já do banky nechodím, byla to ztráta času.

0/0
26.5.2016 8:09

J64o93s55e88f 59M49u44ž94á67t13k10o 5275193517443

Jednou, dvakrát to roka zajdu, baví mě to. třeba když jdu do český šiditelny pro dividendy, to je velká legrace. Není pokusu, aby se nezeptali na moji banku a nelanařili mě k nim, plus se snažit prodat nějaký produkt. výše uvedené pojištění pohřbu byla největší bomba, pán říkal, že to má celý rodina a už by bez toho nemohl žít :)

0/0
26.5.2016 8:24

V75á17c98l31a71v 63J36e23b97a90v30ý 8570939863546

Je otázka, z čeho získali pocit, že jsme s bankami spokojení. Včera jsem dostal krátký monitorovaný hovor z banky, jak jsem s nimi spokojen. Co mu asi tak odpovíte na dotaz, jestli jste spokojen, když volá v pracovní době a jen ze slušnosti ho s takovejma blbostma nepošlete k šípku, ale prostě odpovíte ano, ano, dobrý, ano, nemám...děkuji na shledanou ;-D

0/0
26.5.2016 0:41

P26e42t69r 67J44a15r62o19c98h 7800103385758

"Byl jsem spokojený s vašimi službami, dokud jste mi nezačali volat, jestli jsem spokojený s vašimi službami". :-)

0/0
26.5.2016 1:41

J46o14s96e43f 85T82r47n54k80a 9789332547379

Když mi takto (kdysi dávno) zavolali s ČS, jestli pro mne nemůžou něco udělat, požádal jsem je o zrušení účtu (to ale po telefonu nešlo:-)....

0/0
26.5.2016 8:10

M79i57l96a39n 91B50r17o22ž 9863677575504

Jak on může vědět operátor, že jste v práci...? Má asi kouli, ne...? Můžete přece říct, že nechdete tyto hovory, zavolat jindy apod.

0/0
26.5.2016 8:31

P17a38v23e96l 10S49o70b34o60t76k92a 5930854

jj, zatímco takoví Američané zásadně služeb bank nevyužívají.

0/0
25.5.2016 23:03

J70i20ř49í 98J44e63z46d22i16n35s14k21ý 8698882583319

Spousta lidí se tomu diví, ale opravdu si na bankovnictví v čr nemůžeme stěžovat. Máme účty zdarma, platby zdarma a i výběry atp... to jinde říct nemůžou (samozřejmě to neplatí pro ty velké banky, kde se řídí motem, že poplatky dělají banku).

+2/0
25.5.2016 20:06

P62a59v46e49l 92S78o53b34o57t79k38a 5610304

jj, některé rozvojové země jsou na tom opravdu hůř než klienti některých českých velkých bank.

Ovšem v USA, a to je zajímavé, na tom jsou zase klienti bank naopak daleko líp ;-D

(a například taková kreditní karta nebo hypotéka v USA je úplně o něčem jiném)

0/0
25.5.2016 23:05

M76i12l63a13n 52B31r39o66ž 9223517145214

To máte pravdu, tady aspoň nepůjčí každému trotlovi v rámci kreditní karty, o studentských půjčkách nemluvě...

https://www.youtube.com/watch?v=uSqP00tBXFU

A takových případů je....

0/0
25.5.2016 23:09

V37á10c13l18a84v 40J60e21b13a97v27ý 8560549923906

Tak vzhledem k tomu, že mají vaše peníze k dispozici, aby na nich vydělávali, tak se necítím, že bych tu jejich pohostinnost nějak zneužíval. A úročení kolem 0,5% je směšné, ale za to nemůžou až tak komerční banky (teda můžou svými špatnými půjčkami), ale hlavně centrální banky, že se vrtaj ve volném trhu a tisknou nekryté peníze o sto šest, za které kupují státní dluhopisy, takže komerčním bankám berou možnost kupovat rozumné státní dluhopis a nutí je do zvrhlých nákupů akcií a tak nafukují další bublinu.

0/0
26.5.2016 0:45

M66i24l51a64n 34B83r91o39ž 9333507185274

Zapomněl jste ale taky dodat, že u hypoték máme také třeba úroky nízké...

0/0
26.5.2016 8:32

J67i29r63i 49Z17u41z37a65ň77á50k 4268710493766

To je výmysl hlupáka,který neví jak se vydělávají peníze v bankách.;-D

+4/−1
25.5.2016 17:50

P49a27v78e83l 16J58i59r39u72š51k70a 9863788369448

Tady někdo asi hodně kouřil trávu......

Češi nejspokojenější s bankami, které jsou skoro nejhorší na světě co se týká služeb a rychlosti převodů.

+9/−1
25.5.2016 17:44

R70o79s66t76i23s92l91a48v 58C20a24h26a 8375231260972

U kolika zahranicnich bank jste mel ucet?

+3/0
25.5.2016 17:50

J79a24n 57V44r74a60b48e43c 4582670376554

Platil jsem stokoruny, neplatím nic.

Neznám jiný segment, který by šel takto dolů a skokově zlevňoval - lépe řečeno většinu věcí vynuloval.

Ještě telefonní operátoři za poslední roky dost zlevnili, ale vše ostatní -jídlo, průmyslové výrobky, veškeré energie (kromě vázaných na ropu), pojištění, zábavní průmysl, obecně veškeré služby - jsou na cca stále stejné úrovni a platím za ně stále stejně.

Škoda že také nezlevní ceny o desítky procent...

+9/0
25.5.2016 17:40

R21a77d30o62s10l30a17v 69K58l93a36u82d56a 5774308734902

Jestli ono to bude tím, že banka je v podstatě virtuální a pracuje sama. Třeba u jídla je to těžší. Někdo musí něco vypěstovat, nebo vykrmit, další zpracovat, odvést, uskladnit, dát do obchodu.....

+1/−1
25.5.2016 17:44

R41o31s26t56i53s90l71a30v 91C69a20h41a 8325281540642

;-D;-D;-D;-D;-D no jo, tady zase nekdo videl banku jen z venku...... Zamestnanci bank asi nemaji zadne vyplaty, co? IT technika taky funguje "sama"?

+4/−1
25.5.2016 17:49

R46a36d79o88s61l25a16v 15K55l48a84u86d73a 5874958404732

V bance jsem pracoval. Takže klídek. Pochopitelně v kamenné. Příkazy k úhradě, zřízení trvalého příkazu, zrušení trvalého příkazu, do toho vkladní knížky, vklady v hotovosti, výběry v hotovosti, výměna bankovek, třídění pošty, zakládání výpisů na pobočce, předávání debetních a kreditních karet, směnárna..... Tohle všechno u dnešních nízkonákladových bank neexistuje.

+1/−1
25.5.2016 17:59

R52a26d45o21s98l66a86v 57K42l18a60u96d38a 5364758804272

K tomu ještě neskutečná nabídka produktů dceřiných společností, které nikdo nechtěl.

0/−1
25.5.2016 18:06

R20o50s49t84i39s26l25a20v 10C15a15h83a 8555141720792

skutecne si myslite, ze ty banky nedostavaji postu, nemusi nakladat s kartami? A treba reportovani na regulatora, ucetni, atd. maji stejne jako kamenna banka.

+2/−1
25.5.2016 18:09

R66a79d11o19s53l46a68v 91K41l29a16u55d18a 5264228194162

Interní poštou z kartového centra přišla karta. Tu jsem museli zařadit do šanonu klienta. Nerozbalenou v obálce.... V druhé obálce přišlo PIN. Třeba druhý den. To jsme museli dát opět do šanonu klienta. Když si klient přišel pro kartu, dostal dvě obálky, kartu před námi rozbalil, PIN si nechal.... U moderních bank mu karta přijde přímo od výrobce karty poštou a PIN si zadá na netu. To je jen jeden příklad.

+1/0
25.5.2016 18:14

R56o76s54t89i88s22l10a29v 10C97a61h81a 8725851140862

Zajimave, asi i IPB blahe pameti byla moderni, taky mi to chodilo postou :)

Se sporkou jsem samozrejme nikdy nechtel mit nic spolecneho.

0/0
25.5.2016 18:26

R27a71d55o73s70l73a72v 80K57l53a20u19d68a 5124838924942

IPB... To byl taky slušnej oddíl;-D

0/0
25.5.2016 19:15

R77o98s36t27i88s77l67a11v 89C52a48h17a 8195671420122

No pujcovali kde komu, to jo. Ale technologicky na tom byli mnohem lepe, nez jine velke banky.

0/0
25.5.2016 20:06

R67a89d54o65s45l44a81v 13K73l41a45u12d89a 5594978234682

Mi

0/0
25.5.2016 18:05

J86o94s85e77f 69T37r92n87k71a 9809312347739

Třeba u ČS bude asi tak jeden zaměstnanec na jednoho klienta:-) V např. mBank bude tento poměr jiný, proto si mohou dovolit služby téměř bez poplatků....otázka pak je, zda klient chce platit bankéře nebo nechce. Pokud někdo preferuje chození do banky, je ČS volbou pro něj (za službu si pak zaplatí), pokud nemá rád chození do banky a nepotřebuje, může zvolit levnou např. Airbank.

0/0
26.5.2016 8:15

R47o84s76t17i11s21l39a36v 58C42a27h32a 8535571420642

Jenze prepazkovy pracovnik stoji uplne jine penize (o dost mensi) nez jini lide, treba ti, co se staraji o IT. Takze rict, ze kdyz je nejaka banka virtualni, tak to pracuje samo, je totalni nesmysl. Jedina uspora tech novych bank je na tech prepazkovych pracovnicich a na pobockach. Zbytek je vicemene stejny.

0/0
26.5.2016 8:40

R20a39d53e34k 48N32o71v56o97t62n62ý 5608772986925

Elektronika jde pořád dolů, auta v podstatě taky...

0/0
25.5.2016 17:44

D23a29n82i12e57l 77S58c84a78r65d54o53n63i 6828408375794

To je placený článek aby si lidé u přepážek moc nestěžovali ? ;-D

0/0
25.5.2016 17:39
Foto

M67a49r16t93i20n 87P78i81š82t11o54r22a 8218838776739

Kdyby u nás všechno fungovalo jako banky, tak jsme v pohodě.

Uvítal bych ještě, kdyby převody probíhaly v reálném čase. Daly by se tím nahradit obskurní karetní transakce.

+2/0
25.5.2016 17:37

M76i45r14e10k 55G38a16j81e52r 5811126109710

Nahradit by se tak nedaly. Za to by se daly delat nove rychle podvody. Obskurní karetní transakce znam jen pri pokru.

+1/0
25.5.2016 17:40
Foto

M25a76r91t33i70n 19P59i28š31t13o41r13a 8308748766149

Pokr je dobrá poznámka.

Ale jaká je v tom cesta k "novým rychlým podvodům" nevidím. Naopak by to umožnilo použít volitelné zabezpečení podle možností té, které banky a jejich aplikací. Na rozdíl od málo zabezpečených karet.

0/0
25.5.2016 19:21

J72a67n 81U75l79r85i46c35h 9379336389434

Fintech sektor je plk, zcela okrajová záležitost. Jistěže se někteří snaží udělat na internetu kuličku z pšouku a v té souvislosti marketingově líčit svoji činnost v zářivých barvách. Ale je to fake. Prakticky všechny podstatné stránky finančního světa běží v bankách a velkých úvěrových/leasingových korporacích.

+1/0
25.5.2016 17:24

J33i50n37d84ř78i19c67h 34P61o87d49r73á27z54s55k42ý 6725958355625

Která banka že si zadala tenhle průzkum? ;-D;-D;-D

+6/0
25.5.2016 17:24

M39i77r79e24k 29G33a90j38e39r 5651956479790

Asi Ceska sporitelna. ;-D

+1/0
25.5.2016 17:41

J26a94r79o74s55l34a20v 16L51e51b83e28d17a 3586359407130

Čechům je u bank dobře. Jsou _druzí_ nejspokojenější na světě, tvrdí průzkum.

klesla v tomto ohledu ČR proti předchozímu roku na _druhou_ pozici

vs

Na prvním místě je Kanada a na druhém Nizozemsko. Česko si kvůli poklesu o 2,9 procentního bodu pohoršilo o jedno místo proti předchozímu roku a skončilo na _třetí_ pozici.

---

My už ani nevíme, jak přesně dobře se máme...

+12/0
25.5.2016 17:22

K62a40t97e74ř14i55n70a 23V65r55á27n39o93v94á 6904127931113

to by mě zajímalo, kde ten průzkum dělali. U klientů spořky, která pokutuje za všechno a na oplátku nabízí mizerné služby, asi těžko.Rv

0/0
25.5.2016 17:21

J59a74n 67U26l70r24i56c86h 9359946959214

Ou? A za co jste dostala od Spořitelny pokutu?

+3/0
25.5.2016 17:25

R73o65s96t35i13s64l49a14v 21C48a19h61a 8895781910752

No kdyz tam ty lidi i presto zustavaji, tak jsou asi spokojeni, ne? ;-D;-D

+1/0
25.5.2016 17:38

F57i56l91i26p 23M57u75c65a45l45a 8690823289

sem si smíchy poprskal monitor ;-D jasně takže naše banky jsou všeobecně považovány za jedny z nejhorších z hlediska kvality služeb a poplatků, ale jsme spokojení ... no jasně a teď ještě tu o karkulce ... ne počkat vlastně o mobilních operátorech R^

+12/0
25.5.2016 17:21

P27a30v74e27l 53T80r61u42k68s91a 3363617892883

Nevim jak vy, ale ja jsem se svoji bankou opravdu spokojen. Nabizi mi vse co potrebuji a poplatky jsou temer nulove.

+6/0
25.5.2016 17:25

M20i64r15e35k 91G32a79j39e78r 5121786979260

V tom pripade doporucuji prejit k bance, kde budete mit poplatky opravdu nulove. Jenom pozor na moznost vyberu vetsi hotovosti, protoze nektere banky nevedou pokladnu a ani vam o tom nereknou dokud se nezeptate. V informacich na internetu vas zasobuji informacemi o tom, jak si u nich muzete penize ukladat a pritom zadnou informaci o vyberu, krome bankomatu.

0/0
25.5.2016 17:45

P89a41v88e67l 94T65r85u93k27s43a 3443467962403

Vzhledem k tomu, ze jsem u Airbank, tak bezne veci zadarmo mam. Pojem "temer nulove", jsem pouzil z duvodu, ze udelam par vyberu u Sazky rocne pripadne v zahranici.

0/0
25.5.2016 17:56

V43í87ť63a 65K63r33u68t64i10š 1400194765607

Přechod z banky s téměř nulovými poplatky (chápu jako v řádu pár desetikorun, a to možná jen občas) k té nulové je dnes už pro spoustu lidí neefektivní, protože úspora je zanedbatelná vůči vynaloženému času a námaze. Ano, pokud v minulosti šlo o to, přejít od banky s běžným tarifem 150 - 200 Kč/měs. na 0 - 30 Kč, tak to bylo něco jiného, než teď ze 30 na nulu.

0/0
25.5.2016 20:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.