Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čechům je u bank dobře. Jsou druzí nejspokojenější na světě, tvrdí průzkum

Čeští zákazníci retailových bank jsou druzí nejspokojenější na světě. Přes růst jejich spokojenosti klesla v tomto ohledu ČR proti předchozímu roku na druhou pozici. Celosvětově spokojenost stoupla, na prvním místě je nyní Nizozemsko. Vyplývá to z výsledků výroční Zprávy o retailovém bankovnictví, kterou zveřejnila společnost Capgemini.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P14a77v64e21l 16N45e68d59o37m50y79l 4131672619113

Já kupříkladu spokojený jsem, tím, že na trh vstoupily nízkonákladovky, daly nové banky slušnou "ťafku" TOP 3 a člověk si opravdu může vybrat z různých produktů. Velké banky se teď plácají v bahně a nedokáží vůbec reflektovat vzniklý odliv klientů....

0/0
30.5.2016 9:47

M41i77c40h59a95l 66Š19e25v79č33í13k 8943526224

Já bankám nemám co vytknout. Nenapadá mě jediná věc. Vše zdarma, vše funguje. Jak někdo může být v dnešní době nespokojený mi není moc jasné.

0/0
26.5.2016 16:59

D70a21n 33M24a50c 1102645634725

Už ten nadpis lže. Polopravda je lež

0/−1
26.5.2016 8:37

J66o31s10e58f 96T10r66n88k20a 9959972447759

Když se zeptám s kolegy, který má již 20let ČSOB a platí (není podnikatel) cca 200kč/měsíčně na poplatcích, jestli je spokojený, tak mi odpoví, že asi ano, že to nechce měnit....já jsem před 6lety zaujal stanovisko nespokojený (ČS) a změnil za těch 6let jsem ušetřil cca 10 000kč a k tomu dostal skvělou hypotéku (žádné poplatky - pouze úrok ca 1,6%)...asi záleží, jak byly otázky v průzkumu položeny...málo kdo z Čechů přizná, že je nespokojený svou vlastní vinou.

+1/0
26.5.2016 8:08

J18o42s64e78f 47M67u48ž41á82t41k72o 5175253797683

Tak to je bomba. Jediný co je plus, že už se v bankách nečekají fronty jak na poště, to mě štvalo ještě víc jak poplatky a nabízení pohřebního pojištění.

0/0
26.5.2016 7:56

J78o53s20e10f 76T23r66n92k74a 9659592277789

Já do banky nechodím, byla to ztráta času.

0/0
26.5.2016 8:09

J65o23s83e55f 23M36u44ž25á81t85k31o 5275943337343

Jednou, dvakrát to roka zajdu, baví mě to. třeba když jdu do český šiditelny pro dividendy, to je velká legrace. Není pokusu, aby se nezeptali na moji banku a nelanařili mě k nim, plus se snažit prodat nějaký produkt. výše uvedené pojištění pohřbu byla největší bomba, pán říkal, že to má celý rodina a už by bez toho nemohl žít :)

0/0
26.5.2016 8:24

V48á68c85l89a84v 86J29e40b52a86v43ý 8980939743706

Je otázka, z čeho získali pocit, že jsme s bankami spokojení. Včera jsem dostal krátký monitorovaný hovor z banky, jak jsem s nimi spokojen. Co mu asi tak odpovíte na dotaz, jestli jste spokojen, když volá v pracovní době a jen ze slušnosti ho s takovejma blbostma nepošlete k šípku, ale prostě odpovíte ano, ano, dobrý, ano, nemám...děkuji na shledanou ;-D

0/0
26.5.2016 0:41

P14e80t18r 31J62a26r27o87c60h 7110523345638

"Byl jsem spokojený s vašimi službami, dokud jste mi nezačali volat, jestli jsem spokojený s vašimi službami". :-)

0/0
26.5.2016 1:41

J71o34s78e58f 27T42r67n35k96a 9739372927789

Když mi takto (kdysi dávno) zavolali s ČS, jestli pro mne nemůžou něco udělat, požádal jsem je o zrušení účtu (to ale po telefonu nešlo:-)....

0/0
26.5.2016 8:10

M93i53l13a35n 91B44r30o16ž 9243277455864

Jak on může vědět operátor, že jste v práci...? Má asi kouli, ne...? Můžete přece říct, že nechdete tyto hovory, zavolat jindy apod.

0/0
26.5.2016 8:31

P12a71v31e50l 96S39o82b43o94t76k80a 5620644

jj, zatímco takoví Američané zásadně služeb bank nevyužívají.

0/0
25.5.2016 23:03

J49i76ř42í 12J77e83z43d93i68n47s33k44ý 8578752603889

Spousta lidí se tomu diví, ale opravdu si na bankovnictví v čr nemůžeme stěžovat. Máme účty zdarma, platby zdarma a i výběry atp... to jinde říct nemůžou (samozřejmě to neplatí pro ty velké banky, kde se řídí motem, že poplatky dělají banku).

+2/0
25.5.2016 20:06

P42a64v19e61l 23S40o39b95o13t55k75a 5960194

jj, některé rozvojové země jsou na tom opravdu hůř než klienti některých českých velkých bank.

Ovšem v USA, a to je zajímavé, na tom jsou zase klienti bank naopak daleko líp ;-D

(a například taková kreditní karta nebo hypotéka v USA je úplně o něčem jiném)

0/0
25.5.2016 23:05

M44i98l75a31n 71B37r94o53ž 9733227485604

To máte pravdu, tady aspoň nepůjčí každému trotlovi v rámci kreditní karty, o studentských půjčkách nemluvě...

https://www.youtube.com/watch?v=uSqP00tBXFU

A takových případů je....

0/0
25.5.2016 23:09

V52á18c12l83a26v 62J81e17b82a15v43ý 8260539133356

Tak vzhledem k tomu, že mají vaše peníze k dispozici, aby na nich vydělávali, tak se necítím, že bych tu jejich pohostinnost nějak zneužíval. A úročení kolem 0,5% je směšné, ale za to nemůžou až tak komerční banky (teda můžou svými špatnými půjčkami), ale hlavně centrální banky, že se vrtaj ve volném trhu a tisknou nekryté peníze o sto šest, za které kupují státní dluhopisy, takže komerčním bankám berou možnost kupovat rozumné státní dluhopis a nutí je do zvrhlých nákupů akcií a tak nafukují další bublinu.

0/0
26.5.2016 0:45

M46i12l16a73n 38B67r95o59ž 9123347675354

Zapomněl jste ale taky dodat, že u hypoték máme také třeba úroky nízké...

0/0
26.5.2016 8:32

J13i33r92i 88Z90u96z22a62ň86á30k 4928290393236

To je výmysl hlupáka,který neví jak se vydělávají peníze v bankách.;-D

+4/−1
25.5.2016 17:50

P25a12v61e92l 41J15i28r33u68š17k70a 9153738329848

Tady někdo asi hodně kouřil trávu......

Češi nejspokojenější s bankami, které jsou skoro nejhorší na světě co se týká služeb a rychlosti převodů.

+9/−1
25.5.2016 17:44

R22o52s80t90i93s55l13a59v 21C54a35h55a 8895721580812

U kolika zahranicnich bank jste mel ucet?

+3/0
25.5.2016 17:50

J22a54n 97V53r79a57b50e41c 4352290846984

Platil jsem stokoruny, neplatím nic.

Neznám jiný segment, který by šel takto dolů a skokově zlevňoval - lépe řečeno většinu věcí vynuloval.

Ještě telefonní operátoři za poslední roky dost zlevnili, ale vše ostatní -jídlo, průmyslové výrobky, veškeré energie (kromě vázaných na ropu), pojištění, zábavní průmysl, obecně veškeré služby - jsou na cca stále stejné úrovni a platím za ně stále stejně.

Škoda že také nezlevní ceny o desítky procent...

+9/0
25.5.2016 17:40

R34a81d29o90s47l39a11v 18K50l47a47u29d69a 5974128804862

Jestli ono to bude tím, že banka je v podstatě virtuální a pracuje sama. Třeba u jídla je to těžší. Někdo musí něco vypěstovat, nebo vykrmit, další zpracovat, odvést, uskladnit, dát do obchodu.....

+1/−1
25.5.2016 17:44

R79o71s43t94i57s87l92a29v 33C41a41h94a 8405591670352

;-D;-D;-D;-D;-D no jo, tady zase nekdo videl banku jen z venku...... Zamestnanci bank asi nemaji zadne vyplaty, co? IT technika taky funguje "sama"?

+4/−1
25.5.2016 17:49

R27a59d86o72s15l64a52v 43K57l73a70u16d59a 5344208584482

V bance jsem pracoval. Takže klídek. Pochopitelně v kamenné. Příkazy k úhradě, zřízení trvalého příkazu, zrušení trvalého příkazu, do toho vkladní knížky, vklady v hotovosti, výběry v hotovosti, výměna bankovek, třídění pošty, zakládání výpisů na pobočce, předávání debetních a kreditních karet, směnárna..... Tohle všechno u dnešních nízkonákladových bank neexistuje.

+1/−1
25.5.2016 17:59

R59a48d48o22s65l38a33v 40K97l27a15u69d75a 5554178874602

K tomu ještě neskutečná nabídka produktů dceřiných společností, které nikdo nechtěl.

0/−1
25.5.2016 18:06

R43o79s51t93i24s74l17a89v 61C10a24h31a 8235721160312

skutecne si myslite, ze ty banky nedostavaji postu, nemusi nakladat s kartami? A treba reportovani na regulatora, ucetni, atd. maji stejne jako kamenna banka.

+2/−1
25.5.2016 18:09

R45a90d98o29s86l15a93v 57K48l73a66u34d37a 5864978254972

Interní poštou z kartového centra přišla karta. Tu jsem museli zařadit do šanonu klienta. Nerozbalenou v obálce.... V druhé obálce přišlo PIN. Třeba druhý den. To jsme museli dát opět do šanonu klienta. Když si klient přišel pro kartu, dostal dvě obálky, kartu před námi rozbalil, PIN si nechal.... U moderních bank mu karta přijde přímo od výrobce karty poštou a PIN si zadá na netu. To je jen jeden příklad.

+1/0
25.5.2016 18:14

R71o72s76t77i96s65l33a73v 15C74a75h33a 8265751140422

Zajimave, asi i IPB blahe pameti byla moderni, taky mi to chodilo postou :)

Se sporkou jsem samozrejme nikdy nechtel mit nic spolecneho.

0/0
25.5.2016 18:26

R62a53d19o26s87l41a55v 74K56l45a75u10d49a 5654348224262

IPB... To byl taky slušnej oddíl;-D

0/0
25.5.2016 19:15

R15o25s11t43i54s67l93a42v 94C22a98h29a 8805241570892

No pujcovali kde komu, to jo. Ale technologicky na tom byli mnohem lepe, nez jine velke banky.

0/0
25.5.2016 20:06

R30a94d34o53s15l80a82v 40K30l12a49u29d57a 5724648194512

Mi

0/0
25.5.2016 18:05

J21o98s69e87f 40T29r98n51k31a 9549462437759

Třeba u ČS bude asi tak jeden zaměstnanec na jednoho klienta:-) V např. mBank bude tento poměr jiný, proto si mohou dovolit služby téměř bez poplatků....otázka pak je, zda klient chce platit bankéře nebo nechce. Pokud někdo preferuje chození do banky, je ČS volbou pro něj (za službu si pak zaplatí), pokud nemá rád chození do banky a nepotřebuje, může zvolit levnou např. Airbank.

0/0
26.5.2016 8:15

R37o63s60t52i59s44l39a87v 71C10a43h27a 8125331640532

Jenze prepazkovy pracovnik stoji uplne jine penize (o dost mensi) nez jini lide, treba ti, co se staraji o IT. Takze rict, ze kdyz je nejaka banka virtualni, tak to pracuje samo, je totalni nesmysl. Jedina uspora tech novych bank je na tech prepazkovych pracovnicich a na pobockach. Zbytek je vicemene stejny.

0/0
26.5.2016 8:40

R22a46d49e43k 20N39o13v57o29t41n63ý 5148542636595

Elektronika jde pořád dolů, auta v podstatě taky...

0/0
25.5.2016 17:44

D37a93n86i36e22l 65S96c30a15r73d21o33n37i 6698548225274

To je placený článek aby si lidé u přepážek moc nestěžovali ? ;-D

0/0
25.5.2016 17:39

M74a85r77t41i98n 92P41i26š33t57o93r39a 8138758826279

Kdyby u nás všechno fungovalo jako banky, tak jsme v pohodě.

Uvítal bych ještě, kdyby převody probíhaly v reálném čase. Daly by se tím nahradit obskurní karetní transakce.

+2/0
25.5.2016 17:37

M45i83r89e18k 46G37a41j56e49r 5291386459280

Nahradit by se tak nedaly. Za to by se daly delat nove rychle podvody. Obskurní karetní transakce znam jen pri pokru.

+1/0
25.5.2016 17:40

M78a30r58t86i50n 86P79i76š80t94o93r92a 8948948416489

Pokr je dobrá poznámka.

Ale jaká je v tom cesta k "novým rychlým podvodům" nevidím. Naopak by to umožnilo použít volitelné zabezpečení podle možností té, které banky a jejich aplikací. Na rozdíl od málo zabezpečených karet.

0/0
25.5.2016 19:21

J35a74n 70U45l49r20i34c70h 9329196379574

Fintech sektor je plk, zcela okrajová záležitost. Jistěže se někteří snaží udělat na internetu kuličku z pšouku a v té souvislosti marketingově líčit svoji činnost v zářivých barvách. Ale je to fake. Prakticky všechny podstatné stránky finančního světa běží v bankách a velkých úvěrových/leasingových korporacích.

+1/0
25.5.2016 17:24

J46i84n59d73ř13i80c15h 77P73o80d25r34á95z46s67k12ý 6935238535425

Která banka že si zadala tenhle průzkum? ;-D;-D;-D

+6/0
25.5.2016 17:24

M45i25r10e93k 62G74a81j39e19r 5341266279760

Asi Ceska sporitelna. ;-D

+1/0
25.5.2016 17:41

J51a29r44o20s44l29a90v 24L35e70b60e93d54a 3206529727650

Čechům je u bank dobře. Jsou _druzí_ nejspokojenější na světě, tvrdí průzkum.

klesla v tomto ohledu ČR proti předchozímu roku na _druhou_ pozici

vs

Na prvním místě je Kanada a na druhém Nizozemsko. Česko si kvůli poklesu o 2,9 procentního bodu pohoršilo o jedno místo proti předchozímu roku a skončilo na _třetí_ pozici.

---

My už ani nevíme, jak přesně dobře se máme...

+12/0
25.5.2016 17:22

K67a38t94e83ř24i10n68a 58V78r50á15n32o47v63á 6554987161283

to by mě zajímalo, kde ten průzkum dělali. U klientů spořky, která pokutuje za všechno a na oplátku nabízí mizerné služby, asi těžko.Rv

0/0
25.5.2016 17:21

J93a48n 66U82l77r33i50c30h 9889386429674

Ou? A za co jste dostala od Spořitelny pokutu?

+3/0
25.5.2016 17:25

R30o71s85t46i67s57l88a81v 67C14a43h50a 8845491500192

No kdyz tam ty lidi i presto zustavaji, tak jsou asi spokojeni, ne? ;-D;-D

+1/0
25.5.2016 17:38

F12i32l95i48p 54M13u33c77a27l10a 8540263599

sem si smíchy poprskal monitor ;-D jasně takže naše banky jsou všeobecně považovány za jedny z nejhorších z hlediska kvality služeb a poplatků, ale jsme spokojení ... no jasně a teď ještě tu o karkulce ... ne počkat vlastně o mobilních operátorech R^

+12/0
25.5.2016 17:21

P73a79v79e29l 46T81r83u60k61s27a 3873507272463

Nevim jak vy, ale ja jsem se svoji bankou opravdu spokojen. Nabizi mi vse co potrebuji a poplatky jsou temer nulove.

+6/0
25.5.2016 17:25

M36i44r32e42k 92G83a10j21e85r 5151456299750

V tom pripade doporucuji prejit k bance, kde budete mit poplatky opravdu nulove. Jenom pozor na moznost vyberu vetsi hotovosti, protoze nektere banky nevedou pokladnu a ani vam o tom nereknou dokud se nezeptate. V informacich na internetu vas zasobuji informacemi o tom, jak si u nich muzete penize ukladat a pritom zadnou informaci o vyberu, krome bankomatu.

0/0
25.5.2016 17:45

P67a61v67e50l 56T43r64u17k40s63a 3703657132683

Vzhledem k tomu, ze jsem u Airbank, tak bezne veci zadarmo mam. Pojem "temer nulove", jsem pouzil z duvodu, ze udelam par vyberu u Sazky rocne pripadne v zahranici.

0/0
25.5.2016 17:56

V34í51ť70a 78K59r13u84t86i51š 1820774225337

Přechod z banky s téměř nulovými poplatky (chápu jako v řádu pár desetikorun, a to možná jen občas) k té nulové je dnes už pro spoustu lidí neefektivní, protože úspora je zanedbatelná vůči vynaloženému času a námaze. Ano, pokud v minulosti šlo o to, přejít od banky s běžným tarifem 150 - 200 Kč/měs. na 0 - 30 Kč, tak to bylo něco jiného, než teď ze 30 na nulu.

0/0
25.5.2016 20:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.