Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čechům je u bank dobře. Jsou druzí nejspokojenější na světě, tvrdí průzkum

Čeští zákazníci retailových bank jsou druzí nejspokojenější na světě. Přes růst jejich spokojenosti klesla v tomto ohledu ČR proti předchozímu roku na druhou pozici. Celosvětově spokojenost stoupla, na prvním místě je nyní Nizozemsko. Vyplývá to z výsledků výroční Zprávy o retailovém bankovnictví, kterou zveřejnila společnost Capgemini.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P86a97v31e87l 21N26e10d38o98m27y57l 4671532849703

Já kupříkladu spokojený jsem, tím, že na trh vstoupily nízkonákladovky, daly nové banky slušnou "ťafku" TOP 3 a člověk si opravdu může vybrat z různých produktů. Velké banky se teď plácají v bahně a nedokáží vůbec reflektovat vzniklý odliv klientů....

0/0
30.5.2016 9:47

M40i31c81h46a54l 92Š12e11v87č57í93k 8153366454

Já bankám nemám co vytknout. Nenapadá mě jediná věc. Vše zdarma, vše funguje. Jak někdo může být v dnešní době nespokojený mi není moc jasné.

0/0
26.5.2016 16:59

D41a26n 56M94a19c 1132135344835

Už ten nadpis lže. Polopravda je lež

0/−1
26.5.2016 8:37

J62o65s36e87f 24T90r62n58k80a 9269622317399

Když se zeptám s kolegy, který má již 20let ČSOB a platí (není podnikatel) cca 200kč/měsíčně na poplatcích, jestli je spokojený, tak mi odpoví, že asi ano, že to nechce měnit....já jsem před 6lety zaujal stanovisko nespokojený (ČS) a změnil za těch 6let jsem ušetřil cca 10 000kč a k tomu dostal skvělou hypotéku (žádné poplatky - pouze úrok ca 1,6%)...asi záleží, jak byly otázky v průzkumu položeny...málo kdo z Čechů přizná, že je nespokojený svou vlastní vinou.

+1/0
26.5.2016 8:08

J88o62s31e51f 66M15u40ž26á17t96k35o 5735433827153

Tak to je bomba. Jediný co je plus, že už se v bankách nečekají fronty jak na poště, to mě štvalo ještě víc jak poplatky a nabízení pohřebního pojištění.

0/0
26.5.2016 7:56

J87o58s81e26f 39T28r86n72k76a 9489782577679

Já do banky nechodím, byla to ztráta času.

0/0
26.5.2016 8:09

J40o82s84e77f 35M84u40ž87á21t77k38o 5905103687733

Jednou, dvakrát to roka zajdu, baví mě to. třeba když jdu do český šiditelny pro dividendy, to je velká legrace. Není pokusu, aby se nezeptali na moji banku a nelanařili mě k nim, plus se snažit prodat nějaký produkt. výše uvedené pojištění pohřbu byla největší bomba, pán říkal, že to má celý rodina a už by bez toho nemohl žít :)

0/0
26.5.2016 8:24

V16á53c71l83a71v 74J84e13b76a83v72ý 8700579783466

Je otázka, z čeho získali pocit, že jsme s bankami spokojení. Včera jsem dostal krátký monitorovaný hovor z banky, jak jsem s nimi spokojen. Co mu asi tak odpovíte na dotaz, jestli jste spokojen, když volá v pracovní době a jen ze slušnosti ho s takovejma blbostma nepošlete k šípku, ale prostě odpovíte ano, ano, dobrý, ano, nemám...děkuji na shledanou ;-D

0/0
26.5.2016 0:41

P72e40t29r 98J38a94r29o96c82h 7430243405808

"Byl jsem spokojený s vašimi službami, dokud jste mi nezačali volat, jestli jsem spokojený s vašimi službami". :-)

0/0
26.5.2016 1:41

J15o20s42e67f 53T12r68n10k64a 9169862207619

Když mi takto (kdysi dávno) zavolali s ČS, jestli pro mne nemůžou něco udělat, požádal jsem je o zrušení účtu (to ale po telefonu nešlo:-)....

0/0
26.5.2016 8:10

M21i47l16a84n 12B91r91o79ž 9543577845374

Jak on může vědět operátor, že jste v práci...? Má asi kouli, ne...? Můžete přece říct, že nechdete tyto hovory, zavolat jindy apod.

0/0
26.5.2016 8:31

P91a11v42e38l 25S28o72b25o13t21k76a 5850604

jj, zatímco takoví Američané zásadně služeb bank nevyužívají.

0/0
25.5.2016 23:03

J95i42ř35í 35J33e43z96d45i12n48s51k35ý 8578862473799

Spousta lidí se tomu diví, ale opravdu si na bankovnictví v čr nemůžeme stěžovat. Máme účty zdarma, platby zdarma a i výběry atp... to jinde říct nemůžou (samozřejmě to neplatí pro ty velké banky, kde se řídí motem, že poplatky dělají banku).

+2/0
25.5.2016 20:06

P71a80v26e49l 79S86o65b87o86t29k35a 5230284

jj, některé rozvojové země jsou na tom opravdu hůř než klienti některých českých velkých bank.

Ovšem v USA, a to je zajímavé, na tom jsou zase klienti bank naopak daleko líp ;-D

(a například taková kreditní karta nebo hypotéka v USA je úplně o něčem jiném)

0/0
25.5.2016 23:05

M23i71l87a65n 88B53r38o29ž 9983967895224

To máte pravdu, tady aspoň nepůjčí každému trotlovi v rámci kreditní karty, o studentských půjčkách nemluvě...

https://www.youtube.com/watch?v=uSqP00tBXFU

A takových případů je....

0/0
25.5.2016 23:09

V38á60c22l75a47v 85J59e25b34a57v59ý 8460769323496

Tak vzhledem k tomu, že mají vaše peníze k dispozici, aby na nich vydělávali, tak se necítím, že bych tu jejich pohostinnost nějak zneužíval. A úročení kolem 0,5% je směšné, ale za to nemůžou až tak komerční banky (teda můžou svými špatnými půjčkami), ale hlavně centrální banky, že se vrtaj ve volném trhu a tisknou nekryté peníze o sto šest, za které kupují státní dluhopisy, takže komerčním bankám berou možnost kupovat rozumné státní dluhopis a nutí je do zvrhlých nákupů akcií a tak nafukují další bublinu.

0/0
26.5.2016 0:45

M21i61l55a40n 55B58r19o32ž 9363597965354

Zapomněl jste ale taky dodat, že u hypoték máme také třeba úroky nízké...

0/0
26.5.2016 8:32

J40i43r16i 92Z48u10z63a69ň27á91k 4718740533586

To je výmysl hlupáka,který neví jak se vydělávají peníze v bankách.;-D

+4/−1
25.5.2016 17:50

P61a93v86e69l 10J81i62r74u58š44k97a 9303258249138

Tady někdo asi hodně kouřil trávu......

Češi nejspokojenější s bankami, které jsou skoro nejhorší na světě co se týká služeb a rychlosti převodů.

+9/−1
25.5.2016 17:44

R38o86s59t42i64s33l28a96v 74C57a45h27a 8875671520982

U kolika zahranicnich bank jste mel ucet?

+3/0
25.5.2016 17:50

J87a64n 42V93r24a26b27e36c 4932250406764

Platil jsem stokoruny, neplatím nic.

Neznám jiný segment, který by šel takto dolů a skokově zlevňoval - lépe řečeno většinu věcí vynuloval.

Ještě telefonní operátoři za poslední roky dost zlevnili, ale vše ostatní -jídlo, průmyslové výrobky, veškeré energie (kromě vázaných na ropu), pojištění, zábavní průmysl, obecně veškeré služby - jsou na cca stále stejné úrovni a platím za ně stále stejně.

Škoda že také nezlevní ceny o desítky procent...

+9/0
25.5.2016 17:40

R15a88d67o98s45l97a93v 95K27l17a40u30d92a 5514868804452

Jestli ono to bude tím, že banka je v podstatě virtuální a pracuje sama. Třeba u jídla je to těžší. Někdo musí něco vypěstovat, nebo vykrmit, další zpracovat, odvést, uskladnit, dát do obchodu.....

+1/−1
25.5.2016 17:44

R48o67s59t42i27s71l36a98v 83C35a33h97a 8905431290352

;-D;-D;-D;-D;-D no jo, tady zase nekdo videl banku jen z venku...... Zamestnanci bank asi nemaji zadne vyplaty, co? IT technika taky funguje "sama"?

+4/−1
25.5.2016 17:49

R33a10d57o49s15l96a94v 26K64l27a52u25d73a 5444818984552

V bance jsem pracoval. Takže klídek. Pochopitelně v kamenné. Příkazy k úhradě, zřízení trvalého příkazu, zrušení trvalého příkazu, do toho vkladní knížky, vklady v hotovosti, výběry v hotovosti, výměna bankovek, třídění pošty, zakládání výpisů na pobočce, předávání debetních a kreditních karet, směnárna..... Tohle všechno u dnešních nízkonákladových bank neexistuje.

+1/−1
25.5.2016 17:59

R98a93d41o14s52l16a96v 34K79l20a74u93d48a 5764128424352

K tomu ještě neskutečná nabídka produktů dceřiných společností, které nikdo nechtěl.

0/−1
25.5.2016 18:06

R76o86s68t38i29s73l33a77v 42C70a71h41a 8675781810262

skutecne si myslite, ze ty banky nedostavaji postu, nemusi nakladat s kartami? A treba reportovani na regulatora, ucetni, atd. maji stejne jako kamenna banka.

+2/−1
25.5.2016 18:09

R10a66d63o18s59l39a60v 79K47l71a70u27d38a 5954888324502

Interní poštou z kartového centra přišla karta. Tu jsem museli zařadit do šanonu klienta. Nerozbalenou v obálce.... V druhé obálce přišlo PIN. Třeba druhý den. To jsme museli dát opět do šanonu klienta. Když si klient přišel pro kartu, dostal dvě obálky, kartu před námi rozbalil, PIN si nechal.... U moderních bank mu karta přijde přímo od výrobce karty poštou a PIN si zadá na netu. To je jen jeden příklad.

+1/0
25.5.2016 18:14

R50o65s48t38i83s67l35a62v 32C36a16h40a 8705701590442

Zajimave, asi i IPB blahe pameti byla moderni, taky mi to chodilo postou :)

Se sporkou jsem samozrejme nikdy nechtel mit nic spolecneho.

0/0
25.5.2016 18:26

R42a68d39o39s71l17a47v 90K79l15a78u33d66a 5384148864142

IPB... To byl taky slušnej oddíl;-D

0/0
25.5.2016 19:15

R15o15s55t55i20s68l94a91v 57C25a95h91a 8495171100622

No pujcovali kde komu, to jo. Ale technologicky na tom byli mnohem lepe, nez jine velke banky.

0/0
25.5.2016 20:06

R79a47d26o82s53l27a82v 37K44l51a79u61d30a 5164758264462

Mi

0/0
25.5.2016 18:05

J45o77s22e44f 47T50r28n32k39a 9189372987749

Třeba u ČS bude asi tak jeden zaměstnanec na jednoho klienta:-) V např. mBank bude tento poměr jiný, proto si mohou dovolit služby téměř bez poplatků....otázka pak je, zda klient chce platit bankéře nebo nechce. Pokud někdo preferuje chození do banky, je ČS volbou pro něj (za službu si pak zaplatí), pokud nemá rád chození do banky a nepotřebuje, může zvolit levnou např. Airbank.

0/0
26.5.2016 8:15

R95o61s60t49i39s92l62a16v 52C84a97h78a 8395721330262

Jenze prepazkovy pracovnik stoji uplne jine penize (o dost mensi) nez jini lide, treba ti, co se staraji o IT. Takze rict, ze kdyz je nejaka banka virtualni, tak to pracuje samo, je totalni nesmysl. Jedina uspora tech novych bank je na tech prepazkovych pracovnicich a na pobockach. Zbytek je vicemene stejny.

0/0
26.5.2016 8:40

R78a23d76e55k 72N27o77v91o35t79n72ý 5298312926775

Elektronika jde pořád dolů, auta v podstatě taky...

0/0
25.5.2016 17:44

D53a43n80i44e37l 75S31c36a46r52d22o28n98i 6988678915774

To je placený článek aby si lidé u přepážek moc nestěžovali ? ;-D

0/0
25.5.2016 17:39
Foto

M11a54r46t81i57n 35P54i74š68t81o94r94a 8228288786759

Kdyby u nás všechno fungovalo jako banky, tak jsme v pohodě.

Uvítal bych ještě, kdyby převody probíhaly v reálném čase. Daly by se tím nahradit obskurní karetní transakce.

+2/0
25.5.2016 17:37

M62i71r42e85k 60G15a27j78e55r 5841776709720

Nahradit by se tak nedaly. Za to by se daly delat nove rychle podvody. Obskurní karetní transakce znam jen pri pokru.

+1/0
25.5.2016 17:40
Foto

M40a19r76t53i28n 54P61i20š82t58o31r62a 8648618236599

Pokr je dobrá poznámka.

Ale jaká je v tom cesta k "novým rychlým podvodům" nevidím. Naopak by to umožnilo použít volitelné zabezpečení podle možností té, které banky a jejich aplikací. Na rozdíl od málo zabezpečených karet.

0/0
25.5.2016 19:21

J93a59n 91U17l10r29i53c81h 9239166379234

Fintech sektor je plk, zcela okrajová záležitost. Jistěže se někteří snaží udělat na internetu kuličku z pšouku a v té souvislosti marketingově líčit svoji činnost v zářivých barvách. Ale je to fake. Prakticky všechny podstatné stránky finančního světa běží v bankách a velkých úvěrových/leasingových korporacích.

+1/0
25.5.2016 17:24

J37i14n13d17ř10i22c57h 97P45o72d58r62á27z61s13k77ý 6815938525155

Která banka že si zadala tenhle průzkum? ;-D;-D;-D

+6/0
25.5.2016 17:24

M97i35r72e70k 71G42a58j12e14r 5731456289410

Asi Ceska sporitelna. ;-D

+1/0
25.5.2016 17:41

J14a21r47o84s72l98a46v 98L20e80b21e65d48a 3126119927800

Čechům je u bank dobře. Jsou _druzí_ nejspokojenější na světě, tvrdí průzkum.

klesla v tomto ohledu ČR proti předchozímu roku na _druhou_ pozici

vs

Na prvním místě je Kanada a na druhém Nizozemsko. Česko si kvůli poklesu o 2,9 procentního bodu pohoršilo o jedno místo proti předchozímu roku a skončilo na _třetí_ pozici.

---

My už ani nevíme, jak přesně dobře se máme...

+12/0
25.5.2016 17:22

K20a51t72e78ř21i32n40a 67V88r67á18n45o60v59á 6104587261283

to by mě zajímalo, kde ten průzkum dělali. U klientů spořky, která pokutuje za všechno a na oplátku nabízí mizerné služby, asi těžko.Rv

0/0
25.5.2016 17:21

J51a31n 65U26l55r50i13c14h 9549616299974

Ou? A za co jste dostala od Spořitelny pokutu?

+3/0
25.5.2016 17:25

R63o47s79t73i16s56l59a33v 68C60a86h84a 8235821280572

No kdyz tam ty lidi i presto zustavaji, tak jsou asi spokojeni, ne? ;-D;-D

+1/0
25.5.2016 17:38

F87i25l94i20p 97M98u96c48a28l89a 8520183419

sem si smíchy poprskal monitor ;-D jasně takže naše banky jsou všeobecně považovány za jedny z nejhorších z hlediska kvality služeb a poplatků, ale jsme spokojení ... no jasně a teď ještě tu o karkulce ... ne počkat vlastně o mobilních operátorech R^

+12/0
25.5.2016 17:21

P40a58v34e21l 39T43r48u84k73s74a 3853747962703

Nevim jak vy, ale ja jsem se svoji bankou opravdu spokojen. Nabizi mi vse co potrebuji a poplatky jsou temer nulove.

+6/0
25.5.2016 17:25

M62i16r69e16k 56G51a16j64e35r 5701766889320

V tom pripade doporucuji prejit k bance, kde budete mit poplatky opravdu nulove. Jenom pozor na moznost vyberu vetsi hotovosti, protoze nektere banky nevedou pokladnu a ani vam o tom nereknou dokud se nezeptate. V informacich na internetu vas zasobuji informacemi o tom, jak si u nich muzete penize ukladat a pritom zadnou informaci o vyberu, krome bankomatu.

0/0
25.5.2016 17:45

P16a31v48e94l 26T25r83u82k85s21a 3973487842573

Vzhledem k tomu, ze jsem u Airbank, tak bezne veci zadarmo mam. Pojem "temer nulove", jsem pouzil z duvodu, ze udelam par vyberu u Sazky rocne pripadne v zahranici.

0/0
25.5.2016 17:56

V93í81ť54a 88K62r55u91t41i23š 1560234625857

Přechod z banky s téměř nulovými poplatky (chápu jako v řádu pár desetikorun, a to možná jen občas) k té nulové je dnes už pro spoustu lidí neefektivní, protože úspora je zanedbatelná vůči vynaloženému času a námaze. Ano, pokud v minulosti šlo o to, přejít od banky s běžným tarifem 150 - 200 Kč/měs. na 0 - 30 Kč, tak to bylo něco jiného, než teď ze 30 na nulu.

0/0
25.5.2016 20:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.