Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

RegioJet rozšiřuje spolupráci s Deutsche Bahn, začne jezdit do Lipska

Soukromý dopravce RegioJet nasazuje další autobusy pro německé Deutsche Bahn (DB). Od 2. června spouští linku z Prahy do Lipska, před několika týdny začala jezdit linka pro DB do Paříže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P37a41v50e52l 38Š97m57í72d76e84k 6249690623258

Flixbus má Lipsko za 429KČ, akorát nechápu dle jízdního řádu regiojet za 3.:05 to nemůže stihnout a ještě , když tam bude přijíždí ráno budou zácpy na dálnici (zažil jsem to několikrát)..Konkurence má 3:50

+1/0
28.5.2016 9:03

P19a61v27e41l 53Š78m43í49d49e10k 6179450573898

Teď jsem koukal na jejich veb, autobus jede 3:05 min a jízdenka 430KČ

0/0
28.5.2016 8:35

P77a20v89e68l 23Š38m17í20d91e62k 6919740973318

DB nemá autobusy, tak si je holt musí někde pronajmout.V Lipsku mám přítelkyni, možná to vyzkouším, jestli to bude rychlejší než vlak nevím.

0/0
28.5.2016 8:26

J11o87s95e91f 82T64r10ö65g97l 8879502906656

Jestli by nebylo vhodnější uvažovat o prodloužení ICE Frankfurt-Dresden až do Prahy. Trat už je rychlá na obou stranách. Dnes je v Dresden na přestup přes hodinu (do Lipska lze přestoupit na RE už asi za půl hodiny).

0/0
26.5.2016 15:10

M87i40r42o16s79l18a78v 62Z85i25k10m40u55n14d 6268972347658

Teoreticky je to možné, prakticky nikoli, na ICE Wiesbaden - FFM - Leipzig jezdí jednosystémovky 411+415, do tuzemska by musely jezdit vícesystémová ICE 406 nebo 407, která nemají "české" papíry ...

0/0
26.5.2016 16:00

J55o56s41e60f 52T18r34ö80g57l 8339782316496

Kdyby se chtělo, tak jdou i papíry - už se povedlo schválit pro provoz u nás lecos.

Alternativně ICE tažené z Dresden schválenou lokomotivou, ale to by bylo jako drbat se za pravým uchem levou rukou.

0/0
26.5.2016 16:06

M76i57r50o75s77l85a82v 83Z94i45k45m85u86n64d 6468772487118

DB potřebují tyhle soupravy pro spojení do Belgie, Francie, Nizozemí. Mimo jiné jsou to vysokorychlostní jednotky. Ani lokomotiva by patrně nepomohla pokud ICE nejsou konstruována na cizí napájení. Pro provoz klimatizace by musel být souprava ICE napojena na napájecí kabel z lokomotivy ...

Zcela teoreticky, kdyby byl zájem o přepravu, mohla by do Dresden zajíždět Pendolina ... z Děčína pak pokračovat jako "zastávkové" rychlíky.

+1/0
27.5.2016 9:40

F41r41a42n92t59i14š44e32k 18M35a31t83ě98j40č45e48k 7523892783361

DB přes Arrivu brzy bude majoritním dopravcem v ČR.

+1/−1
26.5.2016 12:10
Foto

M40i25c50h69a19l 21S55m73í87t71k55a 8414554913476

To je hezké že to jezdí Regiojet, ale nějak jsem nikde nezahlédl u DB ICbus někoho v uniformě RJ, pouze uniformy DB. To je stejné jako když pracovnící JLV jezdí v uniformách DB na nočních vlacích DB. To ale JS nenapíše, nebyla by to reklama na RJ.:-P

+4/−1
26.5.2016 12:03
Foto

M87i55c27h53a16l 53S68m60í60t98k94a 8154984473446

Úplně stejnou službu pro DB dělají JLV: http://www.luzkovevozy.cz/luzkove-vozy-pro-db-daE7H.html

+2/0
26.5.2016 12:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.