Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RegioJet rozšiřuje spolupráci s Deutsche Bahn, začne jezdit do Lipska

Soukromý dopravce RegioJet nasazuje další autobusy pro německé Deutsche Bahn (DB). Od 2. června spouští linku z Prahy do Lipska, před několika týdny začala jezdit linka pro DB do Paříže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P82a60v33e96l 27Š83m10í61d79e51k 6959220223918

Flixbus má Lipsko za 429KČ, akorát nechápu dle jízdního řádu regiojet za 3.:05 to nemůže stihnout a ještě , když tam bude přijíždí ráno budou zácpy na dálnici (zažil jsem to několikrát)..Konkurence má 3:50

+1/0
28.5.2016 9:03

P37a20v23e28l 91Š35m44í76d85e53k 6439420443538

Teď jsem koukal na jejich veb, autobus jede 3:05 min a jízdenka 430KČ

0/0
28.5.2016 8:35

P15a73v33e13l 64Š53m34í91d61e53k 6379360253248

DB nemá autobusy, tak si je holt musí někde pronajmout.V Lipsku mám přítelkyni, možná to vyzkouším, jestli to bude rychlejší než vlak nevím.

0/0
28.5.2016 8:26

J17o95s70e16f 60T22r13ö37g89l 8629512356196

Jestli by nebylo vhodnější uvažovat o prodloužení ICE Frankfurt-Dresden až do Prahy. Trat už je rychlá na obou stranách. Dnes je v Dresden na přestup přes hodinu (do Lipska lze přestoupit na RE už asi za půl hodiny).

0/0
26.5.2016 15:10

M15i74r78o63s84l48a55v 56Z16i27k92m57u67n66d 6458572687898

Teoreticky je to možné, prakticky nikoli, na ICE Wiesbaden - FFM - Leipzig jezdí jednosystémovky 411+415, do tuzemska by musely jezdit vícesystémová ICE 406 nebo 407, která nemají "české" papíry ...

0/0
26.5.2016 16:00

J65o19s29e69f 89T82r36ö80g31l 8499772826706

Kdyby se chtělo, tak jdou i papíry - už se povedlo schválit pro provoz u nás lecos.

Alternativně ICE tažené z Dresden schválenou lokomotivou, ale to by bylo jako drbat se za pravým uchem levou rukou.

0/0
26.5.2016 16:06

M60i38r44o28s27l82a89v 52Z86i68k67m11u77n77d 6588922557678

DB potřebují tyhle soupravy pro spojení do Belgie, Francie, Nizozemí. Mimo jiné jsou to vysokorychlostní jednotky. Ani lokomotiva by patrně nepomohla pokud ICE nejsou konstruována na cizí napájení. Pro provoz klimatizace by musel být souprava ICE napojena na napájecí kabel z lokomotivy ...

Zcela teoreticky, kdyby byl zájem o přepravu, mohla by do Dresden zajíždět Pendolina ... z Děčína pak pokračovat jako "zastávkové" rychlíky.

+1/0
27.5.2016 9:40

F78r31a71n85t25i88š45e83k 95M36a13t27ě16j77č32e55k 7413282323471

DB přes Arrivu brzy bude majoritním dopravcem v ČR.

+1/−1
26.5.2016 12:10
Foto

M27i74c77h46a78l 49S61m68í21t14k76a 8874754803976

To je hezké že to jezdí Regiojet, ale nějak jsem nikde nezahlédl u DB ICbus někoho v uniformě RJ, pouze uniformy DB. To je stejné jako když pracovnící JLV jezdí v uniformách DB na nočních vlacích DB. To ale JS nenapíše, nebyla by to reklama na RJ.:-P

+4/−1
26.5.2016 12:03
Foto

M61i97c73h22a55l 82S42m85í62t49k69a 8624884773316

Úplně stejnou službu pro DB dělají JLV: http://www.luzkovevozy.cz/luzkove-vozy-pro-db-daE7H.html

+2/0
26.5.2016 12:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.