Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

RegioJet rozšiřuje spolupráci s Deutsche Bahn, začne jezdit do Lipska

Soukromý dopravce RegioJet nasazuje další autobusy pro německé Deutsche Bahn (DB). Od 2. června spouští linku z Prahy do Lipska, před několika týdny začala jezdit linka pro DB do Paříže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P33a42v94e41l 18Š92m86í69d68e22k 6689940813828

Flixbus má Lipsko za 429KČ, akorát nechápu dle jízdního řádu regiojet za 3.:05 to nemůže stihnout a ještě , když tam bude přijíždí ráno budou zácpy na dálnici (zažil jsem to několikrát)..Konkurence má 3:50

+1/0
28.5.2016 9:03

P31a15v41e50l 55Š45m33í90d28e38k 6379100933238

Teď jsem koukal na jejich veb, autobus jede 3:05 min a jízdenka 430KČ

0/0
28.5.2016 8:35

P27a11v84e75l 39Š54m72í38d92e38k 6509940783378

DB nemá autobusy, tak si je holt musí někde pronajmout.V Lipsku mám přítelkyni, možná to vyzkouším, jestli to bude rychlejší než vlak nevím.

0/0
28.5.2016 8:26

J50o65s86e16f 27T70r35ö58g85l 8639152406256

Jestli by nebylo vhodnější uvažovat o prodloužení ICE Frankfurt-Dresden až do Prahy. Trat už je rychlá na obou stranách. Dnes je v Dresden na přestup přes hodinu (do Lipska lze přestoupit na RE už asi za půl hodiny).

0/0
26.5.2016 15:10

M41i24r66o13s18l98a73v 52Z66i37k92m64u37n20d 6918222137108

Teoreticky je to možné, prakticky nikoli, na ICE Wiesbaden - FFM - Leipzig jezdí jednosystémovky 411+415, do tuzemska by musely jezdit vícesystémová ICE 406 nebo 407, která nemají "české" papíry ...

0/0
26.5.2016 16:00

J60o65s94e50f 61T51r31ö81g32l 8879672256316

Kdyby se chtělo, tak jdou i papíry - už se povedlo schválit pro provoz u nás lecos.

Alternativně ICE tažené z Dresden schválenou lokomotivou, ale to by bylo jako drbat se za pravým uchem levou rukou.

0/0
26.5.2016 16:06

M70i98r38o40s24l36a34v 42Z94i15k83m82u38n93d 6508892607438

DB potřebují tyhle soupravy pro spojení do Belgie, Francie, Nizozemí. Mimo jiné jsou to vysokorychlostní jednotky. Ani lokomotiva by patrně nepomohla pokud ICE nejsou konstruována na cizí napájení. Pro provoz klimatizace by musel být souprava ICE napojena na napájecí kabel z lokomotivy ...

Zcela teoreticky, kdyby byl zájem o přepravu, mohla by do Dresden zajíždět Pendolina ... z Děčína pak pokračovat jako "zastávkové" rychlíky.

+1/0
27.5.2016 9:40

F46r82a63n54t73i29š90e61k 24M81a35t75ě85j84č51e16k 7313652973781

DB přes Arrivu brzy bude majoritním dopravcem v ČR.

+1/−1
26.5.2016 12:10
Foto

M76i84c78h66a64l 59S20m66í32t56k79a 8914714533316

To je hezké že to jezdí Regiojet, ale nějak jsem nikde nezahlédl u DB ICbus někoho v uniformě RJ, pouze uniformy DB. To je stejné jako když pracovnící JLV jezdí v uniformách DB na nočních vlacích DB. To ale JS nenapíše, nebyla by to reklama na RJ.:-P

+4/−1
26.5.2016 12:03
Foto

M42i66c26h34a18l 49S62m21í51t16k28a 8294984413326

Úplně stejnou službu pro DB dělají JLV: http://www.luzkovevozy.cz/luzkove-vozy-pro-db-daE7H.html

+2/0
26.5.2016 12:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.