- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stačí se podívat na mapu, jestli jsme země rozvinutá nebo nerozvinutá. VRT zde chybí. Jde také hodně o zaměstnanost. Ve Franci někteří jezdí do práce i 150km vlakem, protože ten to ujede za 40 minut a jsou v "centru" Paříže. Minulý rok jsem jel vlakem 320 km/h a byla to paráda. cca 400km pod 1,5 hodiny a to část tratě nebyla VRT.
Kdo nechápe VRT jako přínos pro celou ekonomiku ČR,nechápe souvislosti.VRT není o spojení Dolní s Horní,ale o spojení severu s jihem.Nejkratší cesta vede přes naši republiku,ale nejrychlejší už ne.Paradox?Ne 21 století v podání našich vlád 27 let po sametové pěrestojce.
Může mi autor článku upřesnit, kdo je to ten jeho oblíbený "správce kolejí"? Pokud tím míní SŽDC, tak si dovoluji pana autora již poněkolikáté upozornit, že SŽDC má podstatně širší záběr než jen správu kolejí.
Pokud by ani toto vysvětlení nezabralo, zkusím příště nasadit obrázky.
A co Mnichov a Norimberk? Do kterého z těchto měst by měla rychlá trať spíše vést, se vedou mezi odborníky pořád spory a těžko to rozseknete jedním příspěvkem v diskuzi ...
Ale vyplatí. A pro ministerstvo dopravy doporučuji knihu "Rychlá železnice i v ČR" jako povinnou četbu. VRT pomůžou v všem regionům v ČR. A časy Praha - Plzeň nebo Ústí nad Labem pod 30 minut a Praha - Brno pod 60 minut budou velmi lukrativní a výhodnější než auto. A rychlejší to bude kamkoliv do města, nejen od hlavního nádraží k hlavnímu nádraží.
Tak a teď tu soutěž udělá Policie. To by na SŽDC koukali, jak jsou zbyteční.
Tak třeba policajti mají experty na vysokorychlostní tratě
SŽDC čekají takticky na Hyperloop
Občas si říkám, kde bychom mohli být, kdyby tu existovala fungující státní správa a dlouhodobý plán podpory ekonomiky státu právě rozvojem infrastruktury. Jenže na to je to 4 leté období příliš krátké. Pánové se nechají zvolit a než prosadí vše, co slíbili kamarádům, kteří jim dali peníze na to, aby se zvolit nechali, už musí slibovat dalším kamarádům další protislužby, protože se blíží nové volby...
Když se tady staví nízko rychlostní tratě za cenu vysokorychlostních, tak není divu, že rychlovlaky jen tak nebudou. Pro zajímavost uvedu některé země, které nás v tomhle už předběhly a neměly v tom tradici, ani zkušenosti. Turecko, Polsko, Řecko, Rusko atd. Možná se tady začne dělat, až budeme poslední v Evropě.
Na co potřebuje země, která se dá přejet za tři hodiny rychlovlaky? 160 je dost.
Bůh nic platit nebude, to zase jen my.