Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Neomezené cestování vlakem. České dráhy vylepšily cenovou akci na léto

České dráhy se rozhodly využít většího zájmu lidí o letní dovolenou v Česku a nabídnou své neomezené jízdenky na prázdninové cestování i v kratší variantě než dosud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z62d29e49n26ě80k 43J95o94n76á21š 9541929416870

To je super cena...

0/0
1.7.2016 13:11

J94a30n 79H30o92r25a52k 3344213844

Krasna akce pro toulky nasi vlasti :) mimo ni, pokud to clovek neplanuje X dni/tydnu dopredu a nema ruzne slevove karticky vychazi bohuzel letadlo stejne ci levneji a auto jednoznacne levneji ... A to mam vlaky moc rad :( skoda, ze se mi plany tvori stylem "zitra jedu" :(

0/−2
30.5.2016 21:42

R73a69d11e22k 64J90a28n66a35t86a 9925246604672

Akční vlakové jízdenky do Německa, Rakouska či na Slovensko koupíte levně i pár dní předem.

+1/0
31.5.2016 0:09

J13a53n 35H72o88r44a94k 3254893214

Citystar 3 dny pred - bohuzel jsem v nedeli resil pondeli listek a Pardubice - Berlin vychazelo na 4tis (6tis v jednicce) - tak jsem jel autem

0/0
31.5.2016 0:14

O16l77d79ř77i31c72h 57J38a17n63e52č21e41k 8829396853911

já bych tedy řekl, že u letadla je to plánování dlouho dopředu mnohem důležitější než u vlaku.

a co se auta týče - no pokud Vám zaměstnavatel raději zaplatí ten jeden den strávený za volantem cestou 'tam' a další na cestě zpět...

+1/0
31.5.2016 10:10

J86a67n 53H94o79r69a22k 3264483894

Ve vyse uvedenem prikladu Pardubice -> Berlin:

vlak - 6h

auto - 4,5h

k vlaku musim jeste pripocitat MHD na misto urceni a omezene casy kdy vlaky jedou. U auta toto odpada.

Vzhledem k tomu ze zamestnavam sam sebe, je pro me auto ekonomicky i casove mnohem vyhodnejsi v teto situaci.

0/0
31.5.2016 10:27

O79l44d75ř89i57c79h 89J16a86n21e50č45e61k 8399636163951

o.k. Pardubice - Berlín chápu a když zaměstnáváte sám sebe, tak obzvlášť.

i když těch 6 hodin ve vlaku můžete strávit prací či přípravou - možná, samozřejmě v závislosti na tom, co děláte. ztrátový čas by pak byla jen ta MHD, kdežto v autě je ztrátový čas vše (a ještě případně musíte připočíst čas na odpočinek, jídlo atp.).

osobně jedu (mimopracovně) raději 4 hodiny vlakem než 3 hodiny autem, protože zkrátka za volantem je každá minuta zabitá.

a myslel jsem, že oproti autu stavíte něco á la let Praha - Zürich - tam už by samozřejmě byla firma šílená, kdyby svého zaměstnance raději nechala jet autem než letět.

+1/0
31.5.2016 13:24

O24l91d22ř51i42c13h 51J17a56n45e26č35e17k 8669616813811

pane Sůra, dík za info, ale ten odstavec o cenách šlo napsat o dost lépe:

"Cestující s IN Kartou nebo průkazem ISIC za ni platí o dvě stě, resp. sto korun méně."

to jsem pochopil tak, že na IN je sleva 200, na ISIC 100. ne, na oba průkazy je na týdenní sleva 100, na dvoutýdenní 200 (takže to s IN většinou nevyjde levněji než dvě jednosměrné jízdenky)

0/0
30.5.2016 17:45

R76a93d40e73k 93J41a51n76a52t73a 9515516154232

"takže to s IN většinou nevyjde levněji než dvě jednosměrné jízdenky"

Ona ta nabídka není určena pro lidi, co jedou jen tam a zpátky, ale spíš pro ty, co chtějí během těch dvou týdnů jezdit více ...

+1/0
31.5.2016 0:08

O40l73d72ř97i34c36h 47J46a40n33e81č11e43k 8729796783531

to samozřejmě, ale pokud jedete na víkend přes celou republiku, mohla by být zajímavá i pro jednu zpáteční cestu (taky si kupuju týdenní doplatek do 1. třídy, i když by mi stačil jen na pátek a neděli). ale není, protože s IN se se Včasnou jízdenkou pod 340 Kč na většině relací dostanete.

0/0
31.5.2016 10:13

P87a63v79e62l 68Š74m32í30d59e69k 6739890383108

Já využuji týdenní, a do inkarty si nahraji časový doplatek do 1. třídy na týden (200KČ) a jezdím jedničkou, vyzkouším pantera, a rakouský railjett , hlavně ne Hungarii a Jan Jesenius.

+2/0
30.5.2016 7:13

O65l50d31ř84i61c44h 68J37a54n43e39č63e17k 8909926963771

jen na upřesněnou, ten časový doplatek stojí 250

0/0
30.5.2016 17:46

K96r72y30š62t87o35f 60L71a97n49í76k 1739660735565

blby, tyhle akce. teda pro uzivatele IN100. vice cestujících, méně mista...

0/−5
29.5.2016 22:51

R11a33d26e59k 21J87a27n44a83t60a 9185456324152

O prázdninách je obecně cestujících méně (studenti nejezdí do školy, zaměstnanci si berou dovolené). Proto se dělá tato akce.

+8/−1
29.5.2016 23:10

K67r40y37š62t90o76f 26L18a46n76í24k 1709230625935

to je fakt, myslel jsem to trochu jako nadsázku.

mnohem vice mi vadi ruzna cena místenky na Pendolino, kdy jeji cena je ve frekventovanych casech dvojnasobna, chápu to jako snahu vyždímat z majitelu IN100 ještě něco navíc, protože pro normalni cestujici by prece byla dostatecna regulace prostřednictvím ceny jízdenky.

0/−3
29.5.2016 23:20

M90i62l86a69n 82M61a82j74e42r85č89í78k 1380450124786

Jenže to je právě důvod proč ta regulace je cenou místenek a nikoliv jízdného - REGULACE naplňování spojů v méně atraktivních časech a ulehčení spojů ve špičkách PLATÍ I PRO MAJITELE IN100!!

+4/0
30.5.2016 0:42

K89r38y65š40t19o49f 21L75a95n39í92k 1869480445505

mate nespravne informace, jízdenka je ve spicce drazsi o 70,- CZK, místenka o 35,-, takze se reguluje především cenou jízdenky.

chápu snahu CD odradit uzivatele IN100 od cestovani Pendolinem ve spicce, protože tam na normálních cestujících vice vydělají, ale prijde mi to trochu nefer. asi jako by mi CEZ v lete zdrazil proud oproti memu smluvnimu tarifu, protože kvůli odstavkam méně vyrabi a lidi naopak kvůli klimatizacim vic spotrebuji.

0/0
30.5.2016 1:10

M74i63l49a91n 96M31a74j48e52r83č65í93k 1760110964876

1.) Že za místenky platí (a to podle uveřejněného ceníku) i majitelé IN100 je známo před jejím pořízením !!

2.) Na trase Praha - Ostrava je (z Vámi uvedeného) jistě PROCENTUÁLNĚ VĚTŠÍ ZDRAŽENÍ MÍSTENKY o 35Kč než jízdenky o 70,-Kč !!

0/0
30.5.2016 1:35

K71r44y97š34t42o56f 32L84a51n51í21k 1739530685955

1) ano, to je pravda, kazdopadne zamer je jasny, sice uz jsme na uzivatelich IN100 jednou poradne vydelali, ale prece je ve spicce nepustime do pendolina jen tak za obyčejnou místenku, takze se místenka zdrazi vsem.

2) myslim si, ze procentualni zdrazeni je v tomto pripade irelevantni, resp. 70 bude porad vice nez 35 a je jedno, ze tech 70 připlácíte k 225-ti a tech 35 k 35-ti. a cestujícího zajima konecna cena vice nez co k cemu priplaci.

0/0
30.5.2016 1:55

R35a97d44e25k 24A87n52d14r57i25s88e23k 7558521542437

Nekolikrat jsem psal na na fb i na emaili dotazu nametu cd .Kde jsem zadal o umozneni nabidky jizdneho but 14 dnu nebo 1 mesic az 3 mesice neomezenou jizdenku podle data zakoupeni podobne inkarte na celi rok 100% ktera stoji 19000kc Rvjedna semi oto aby drahy umoznili cestovani i pres zimni obdoby nebo na jare!!:-(X? ,jako stavbar delam na stavbach pres letni sezonu a na podzim mame dovolenou nebo jsme nuceni jit na urad prace kde kdyz nesezenete nic sam tak sedite doma a nikam nejedete tj kdyz zrovna nemrzne ale je teplo byla byto dobra nabidka ale drahy odepsali ze v zime maji nabidky do lizarskych center takze kdyz nemate na hoteli tak je vam to knicemu ale ve vlaku Ostrava Praha Cheb kde vlak stoji dlouho nebo prestup z vlaku do vlaku spet pres peron se da vpohode prespat z partou nebo netradicne z rodinou a navstivit vanocni atmosferu mest a pamatek,, restauraci jako ikea kde se da za rozumnou cenu najist je taky dostatek a batohy si nechat v uschovach a muzete se take na nekterych nadrazich osprchovat,, mate netradicni zazitky z vanoc nebo muzete prijit na navstevu k rodinam ktere dloho nevidite..ps jeto nejlepsi jizdenka co muze byt!!!R^ Tim nemyslim konkurencni objednavaci system ze musim jet podle jizdenky a odjezdu!!Rv

+4/−1
29.5.2016 20:54

2733984507

Úzkokolejka v J.Hradci má nějaké problémy takže si asi naplánuji dovolenou do těhto míst a projedu si obě větve této tratě ještě než se zavře JHMD už sice mám projetou,ale je to už 20 let to jí taky hrozilo zrušení ( myslím,že skrz povodní 1997) tak to tu vidím na 2 dny a pak se přesunu na Liberecko projet se vlakem Čd do Zittau,kde bych mohl navštívit taky úzkokolejku do Oybinu tu si musím připočíst cca 10 euro.Další den by byl v Liberci lanovka Ještěd no a zbytek dne asi aqapark Babylon jestli ještě existuje.Jinak někdo tu psal, že by se netrmácel do Ostravy přes celé Čechy.Ostravu taky neberu jako atraktívní destinaci,beru jí spíš jako přestupní bod dál do Beskyd směr Č.Těšín ( Polská část města stojí za návštěvu ) Třinec-dál např.lanovkou na Vrch Javorový.Dá se taky jet z Ostravy směr F.Místek na Lysou Horu.S pozdravem Rosťa.

+5/0
29.5.2016 19:38

K30a51r50e20l 18V27e41č64e50ř54a 8193116947826

Žádný vlak ČD do Zittau už nejezdí.

+3/0
29.5.2016 21:54

J87o40s95e41f 85K81u98b29e39š 9505185539434

Povodně 1997 se úzké de facto nedotkly...

+1/0
30.5.2016 7:57

O75l41d95ř17i46c74h 12J48a53n84e86č36e96k 8829336123581

na cestu Liberec - Zittau - Oybin a zpět si kupte EURO-NISA-TICKET (160Kč pro jednoho, 320 pro 2 až 5 cestujících).

- jak píše pan Večeřa, z Liberce do Zittau už ČD nejezdí, takže ho využijete už tam.

- a pokud vím, tak na parní úzkokolejku na Oybin k němu potřebujete jen nějaký malý příplatek - rozhodně to vyjde levněji než jejich jednorázová jízdenka.

0/0
30.5.2016 17:53
Foto

M47a24r92e39k 67Z22i58m12m87e26l 4509110214984

Letos snad tuto nabídku využiju. Je to skvělá možnost, jak se dostat na výlet na druhý konec republiky za hubičku. Pro cesty v rámci kraje se to ovšem nevyplatí - na to je skvělá víkendová jízdenka. Mimochodem ve vlaku se dá skutečně odpočívat (denně 2 hodiny do školy) ;-)

+3/0
29.5.2016 19:15
Foto

T11o63m83á64š 32S53m46o71l36í92k 3431432556193

Stále se vyplatí jezdit stopem.

0/−10
29.5.2016 18:06

J14a87n 98V75a26l80a12l93í59k 6136189290476

Škoda že neplatí ještě na začátku Září.

+2/0
29.5.2016 17:43

P15e58t57r 60K47l41a84u84d71a 5228280104570

Když člověk trochu hledá na netu, dá se najít celkem přijatelná cenová nabídka a to jak u nás, tak i v cizině. 16 let jsem dojížděl z Kladna do Prahy do práce, jízdenka PID zhruba o třetinu levnější než bych platil busem. Víkendové jízdenky, před ukončením varianty pro osobní vlaky jsem provedl cestu z Kladna do Drážďan za 17 Kč na osobu, po Německu používám Bayern Ticket, Schönes, Wochenende Ticket, přijatelné ceny včetně použití v MHD a autobusech, v Rakousku Einfach-Raus-Ticket (32€ až pro 5 osob), loni ve Velké Británii Megabusem za 15 GPB z Londýna do Dublinu (včetně trajektu a jízdenku jsem kupoval asi 14 dní před použitím), vlak z Londýna do Brightonu 8 GPB (místo běžných 32), za 374 € pak máte 10 dní po Evropě neomezeně a takhle jsem jednou udělal Gibraltar (resp. Algeciras ve Španělsku během 5ti dnů) a během dalších pěti dnů Fort Wiliams (ve Skotsku). Takže takovéto jízdenky po České republice jen vítám.

+10/0
29.5.2016 16:57

V21l74a87d98a 94M33u65s49i96l 9980276748833

Pane Klauda....

DFodejte kde se to vse da koupit...

Treba ve Vidni je Fahrscherin na jeden den draqHY ASI JAKO 2 JIZDENKY, ALE MAJI HO JEN NA jIZNIM NADRAZI...bERZNA trafika to nevede

0/−6
29.5.2016 17:55

M40a96r17e14k 80T55o12p15i41č 4235779427953

Zaujalo mě, že byla zmíněna jízdenka ERT, tak si dovolím upřesnit větu "v Rakousku Einfach-Raus-Ticket (32€ až pro 5 osob)"

Cena této jízdenky od prosince 2015 podražila, letos už varianta pro 5 osob stojí 45 EUR:-(.

0/0
30.5.2016 17:49

I11v70a33n 41M75a79r75e68k 6684368162

"Slevy" jak u mobilních operátorů . Vzorem by nám mohlo býtýt Slovensko ! R^

+2/−4
29.5.2016 15:36

J59i17ř83í 63H97u17d58e40c 4852631119862

Jakou slevu lidem date vy?

+1/0
29.5.2016 21:58

M77a67r41e71k 96V51y79m61a19z66a98l 5318946252650

S těmi vzory bych to nepřeháněl.....

0/0
30.5.2016 15:27

P33e46t97r 25F70i69l11i53p73o70v48i17č 1345637471550

Je 69 let,v mládí jsem trempoval.T.zv.rekreační jízdenka(od pátku 12,oo-neděle 24,oo)-Brno-Studenec za 7 Kčs.Tak to bylo fajn.;-D

+4/0
29.5.2016 15:31

M42a10r82e55k 73S44u18c77h26á88n74e95k 2911186628679

A plat jste měl 1500 nebo 1700 Kč?

+10/0
29.5.2016 16:18

D82a51v35i92d 86P47e39t27r 7760236660105

Je mu 69 let to znamená, že trampoval hlavně v 60-tých a 70-tých letech, průměrný plat v těchto letecch 1960-1436; 1966-1613; 1970-1937. (Dnes cca 25000 zatímco v dříve se platy příliš nelišily, dnes jsou větší rozdíly, Většina lidí brala a vždy bude pobírat menší plat než průměr. Poměr 17x vyšší (počítám 2016/1960).

Cena zpáteční jízdenky na (platné 3 dny) tehdy 7 Kč, dnes na stejnou trať je jednotlivá jízdenka jedním směrem za 75 Kč. =Tam a zpět 150 Kč, tedy 22x vyšší.

+2/0
29.5.2016 21:08

A57d44a55m 96B71e20c65h31n22ý 4690904881372

Týden se vláčet vlaky Českých drah? Děkuji nechci... ani zadarmo

0/−61
29.5.2016 14:25

M30a97r80e94k 14T60o65p18i80č 4345819387533

Schvaluji tento názor. Problém totiž je, že jakmile je nějaký produkt ČD velmi úspěšný, obvykle to znamená jeho brzké zrušení nebo výrazné zdražení. Takže volám "Více takových Bechných", jinak už se v roce 2017 žádné Jízdenky na léto za takto výhodných podmínek nedočkáme.

+14/−1
29.5.2016 15:08

J68a93n 69V64a78l59a76l18í29k 6816439760336

To nemusíte jezdit v kuse :-D

+2/0
29.5.2016 17:44

V81o51j40t55ě22c59h 46R65o65u49b57a32l 9710623112903

Jako posun k lepšímu zde u autora článku shledávám skutečnost, že tentokrát nepoužil svůj oblíbený obrat "správce kolejí".

+2/0
29.5.2016 14:12

J76i19ř72í 68J28o51z71a 3608563900401

Nebylo by spatne mit i tydenni ve verzi pro skupiny (od 2 do 5 dospelych osob) a rodinnou (2 dospeli + 2 deti)...

+2/0
29.5.2016 13:45

M21a29r10e25k 47T27o80p78i23č 4775349217313

Buďte rádi za to, co je. Stačí kouknout na nabídku u sousedů, kde není za podobně výhodných podmínek nic.

+5/0
29.5.2016 14:56

T91o87m12á53š 22M42o16r96a74v26č52í71k 3707186143405

To je škoda, cca 9 let zpátky jsem procestoval Rakousko za měsíční jízdné cca lehce nad 1000 Kč.

+2/−1
29.5.2016 15:10

T79o79m98á31š 28M34o45r65a34v20č15í89k 3827866233525

Občas by mě zajímalo za co některý fakt dostal mínus. Jestli je to za to, že jsem si dovolil vyjet mimo ČR? Nebo že už to není škoda, že to není tak levné? Vůbec nic mě nenapadá8-o

+4/0
29.5.2016 16:46

J97o50s75e40f 48K27u48b24e83š 9435455129574

Spousta lidí zde nevystrčila hlavu z Moravy, takže se nedivte :)

+1/0
29.5.2016 17:16

O52l76d18ř75i48c43h 97J34a89n12e66č51e46k 8299116363261

no a nebyl to právě ten zmíněný Sommerticket pro mladé do 26 let?

0/0
30.5.2016 17:55
Foto

M23a86r13i98e 73M29e41t73l90i61c40k84á 9461844871432

Je prima že vymýšlejí nové jízdné pro cestující, ale možná by to chtělo se zamyslet nad běžnou cenou jízdenky - autobus je dnes už mnohem levnější - a nad spojeními, jako že třeba přijede vlak ze vsi do města v 18.07, ale vlak z města do dalšího jede v 18.06........ takže pokud cestující nehodlá dvě hoďky bivakovat na nádraží, tak jede busem.......

+11/−7
29.5.2016 13:45

J17i80ř43í 95J23o44z53a 3258273170471

Osobni a spesne vlaky objednava po projednani s dopravcem a se spravou zeleznicni a dopravni cesty krajske urady prip. koordinatori dopravy v danem kraji... rychliky pak ministerstvo dopravy po projednani s dopravcem a SZDC...

Za to, ze vlak ujizdi minutu pred prijezdem jineho vlaku nemuze dopravce, tedy Ceske Drahy, ale objednatel... vyjimku tvori tzv. komercni spoje (tj. RegioJet a LeoExpress)...

+10/−1
29.5.2016 13:50
Foto

M19a88r11i96e 46M86e67t29l57i97c58k78á 9561754121562

Co se cestování týče tak za Rakouska-Uherska, 1. republiky a za komančů se cestovalo mnohem lépe. Zajímavé je, že v těch dobách byly dráhy vždy levnější alternativou a dalo se dojet do kdejaké Lhoty. A jinak - České dráhy jsou dopravce a tak by měly být schopny to s objednatelem domluvit. Mně jako cestujícího naprosto nezajímá jestli to objednává ten nebo onen..... Já jdu na nádraží a chci jet vlakem. Nemá vlak rozumnou a inteligentní návaznost? No tak to má dráha smůlu - ale ať si pak nestěžuje, že jezdí málo lidí.....

+6/−20
29.5.2016 13:56

R80a66d49e52k 27J77a17n38a48t67a 9405126784432

"Zajímavé je, že v těch dobách byly dráhy vždy levnější alternativou"

Levnější než co? Za R-U vypadaly silnice i silniční vozidla úplně zcela než dnes. Za komunistů byla pak uměle drahý benzín a auta nedostatková. Za komunistů byly navíc železnice velmi silně dotované (mnohonásobně více než dnes).

+15/−1
29.5.2016 14:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.