Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neomezené cestování vlakem. České dráhy vylepšily cenovou akci na léto

České dráhy se rozhodly využít většího zájmu lidí o letní dovolenou v Česku a nabídnou své neomezené jízdenky na prázdninové cestování i v kratší variantě než dosud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z84d98e80n80ě47k 67J51o53n35á23š 9621629286880

To je super cena...

0/0
1.7.2016 13:11

J60a47n 88H97o26r41a26k 3244243264

Krasna akce pro toulky nasi vlasti :) mimo ni, pokud to clovek neplanuje X dni/tydnu dopredu a nema ruzne slevove karticky vychazi bohuzel letadlo stejne ci levneji a auto jednoznacne levneji ... A to mam vlaky moc rad :( skoda, ze se mi plany tvori stylem "zitra jedu" :(

0/−2
30.5.2016 21:42

R81a95d91e45k 97J14a33n65a95t71a 9205656944852

Akční vlakové jízdenky do Německa, Rakouska či na Slovensko koupíte levně i pár dní předem.

+1/0
31.5.2016 0:09

J16a64n 58H35o58r55a55k 3464283244

Citystar 3 dny pred - bohuzel jsem v nedeli resil pondeli listek a Pardubice - Berlin vychazelo na 4tis (6tis v jednicce) - tak jsem jel autem

0/0
31.5.2016 0:14

O71l58d20ř25i24c75h 37J70a82n98e84č55e31k 8529496113571

já bych tedy řekl, že u letadla je to plánování dlouho dopředu mnohem důležitější než u vlaku.

a co se auta týče - no pokud Vám zaměstnavatel raději zaplatí ten jeden den strávený za volantem cestou 'tam' a další na cestě zpět...

+1/0
31.5.2016 10:10

J66a89n 18H33o65r60a82k 3424673164

Ve vyse uvedenem prikladu Pardubice -> Berlin:

vlak - 6h

auto - 4,5h

k vlaku musim jeste pripocitat MHD na misto urceni a omezene casy kdy vlaky jedou. U auta toto odpada.

Vzhledem k tomu ze zamestnavam sam sebe, je pro me auto ekonomicky i casove mnohem vyhodnejsi v teto situaci.

0/0
31.5.2016 10:27

O67l68d67ř79i62c80h 30J86a87n88e18č88e68k 8119376663201

o.k. Pardubice - Berlín chápu a když zaměstnáváte sám sebe, tak obzvlášť.

i když těch 6 hodin ve vlaku můžete strávit prací či přípravou - možná, samozřejmě v závislosti na tom, co děláte. ztrátový čas by pak byla jen ta MHD, kdežto v autě je ztrátový čas vše (a ještě případně musíte připočíst čas na odpočinek, jídlo atp.).

osobně jedu (mimopracovně) raději 4 hodiny vlakem než 3 hodiny autem, protože zkrátka za volantem je každá minuta zabitá.

a myslel jsem, že oproti autu stavíte něco á la let Praha - Zürich - tam už by samozřejmě byla firma šílená, kdyby svého zaměstnance raději nechala jet autem než letět.

+1/0
31.5.2016 13:24

O40l83d22ř18i33c10h 87J64a37n94e58č20e74k 8769576183181

pane Sůra, dík za info, ale ten odstavec o cenách šlo napsat o dost lépe:

"Cestující s IN Kartou nebo průkazem ISIC za ni platí o dvě stě, resp. sto korun méně."

to jsem pochopil tak, že na IN je sleva 200, na ISIC 100. ne, na oba průkazy je na týdenní sleva 100, na dvoutýdenní 200 (takže to s IN většinou nevyjde levněji než dvě jednosměrné jízdenky)

0/0
30.5.2016 17:45

R67a12d13e46k 13J34a43n64a60t92a 9675976884802

"takže to s IN většinou nevyjde levněji než dvě jednosměrné jízdenky"

Ona ta nabídka není určena pro lidi, co jedou jen tam a zpátky, ale spíš pro ty, co chtějí během těch dvou týdnů jezdit více ...

+1/0
31.5.2016 0:08

O66l54d29ř98i30c58h 82J66a79n12e51č66e31k 8199216203411

to samozřejmě, ale pokud jedete na víkend přes celou republiku, mohla by být zajímavá i pro jednu zpáteční cestu (taky si kupuju týdenní doplatek do 1. třídy, i když by mi stačil jen na pátek a neděli). ale není, protože s IN se se Včasnou jízdenkou pod 340 Kč na většině relací dostanete.

0/0
31.5.2016 10:13

P10a80v10e97l 34Š30m16í15d50e57k 6579400423898

Já využuji týdenní, a do inkarty si nahraji časový doplatek do 1. třídy na týden (200KČ) a jezdím jedničkou, vyzkouším pantera, a rakouský railjett , hlavně ne Hungarii a Jan Jesenius.

+2/0
30.5.2016 7:13

O74l56d38ř13i90c75h 56J97a35n51e87č10e60k 8789806253311

jen na upřesněnou, ten časový doplatek stojí 250

0/0
30.5.2016 17:46

K53r29y91š86t97o90f 56L45a48n23í57k 1719100515335

blby, tyhle akce. teda pro uzivatele IN100. vice cestujících, méně mista...

0/−5
29.5.2016 22:51

R88a36d94e38k 28J27a45n63a42t74a 9395216964722

O prázdninách je obecně cestujících méně (studenti nejezdí do školy, zaměstnanci si berou dovolené). Proto se dělá tato akce.

+8/−1
29.5.2016 23:10

K50r35y89š28t14o37f 47L55a91n83í98k 1919640765275

to je fakt, myslel jsem to trochu jako nadsázku.

mnohem vice mi vadi ruzna cena místenky na Pendolino, kdy jeji cena je ve frekventovanych casech dvojnasobna, chápu to jako snahu vyždímat z majitelu IN100 ještě něco navíc, protože pro normalni cestujici by prece byla dostatecna regulace prostřednictvím ceny jízdenky.

0/−3
29.5.2016 23:20

M83i97l82a27n 97M72a64j49e62r96č85í88k 1860260564856

Jenže to je právě důvod proč ta regulace je cenou místenek a nikoliv jízdného - REGULACE naplňování spojů v méně atraktivních časech a ulehčení spojů ve špičkách PLATÍ I PRO MAJITELE IN100!!

+4/0
30.5.2016 0:42

K82r94y22š33t39o67f 71L14a77n96í52k 1949460625505

mate nespravne informace, jízdenka je ve spicce drazsi o 70,- CZK, místenka o 35,-, takze se reguluje především cenou jízdenky.

chápu snahu CD odradit uzivatele IN100 od cestovani Pendolinem ve spicce, protože tam na normálních cestujících vice vydělají, ale prijde mi to trochu nefer. asi jako by mi CEZ v lete zdrazil proud oproti memu smluvnimu tarifu, protože kvůli odstavkam méně vyrabi a lidi naopak kvůli klimatizacim vic spotrebuji.

0/0
30.5.2016 1:10

M27i78l44a91n 22M22a34j17e11r71č91í41k 1240500314976

1.) Že za místenky platí (a to podle uveřejněného ceníku) i majitelé IN100 je známo před jejím pořízením !!

2.) Na trase Praha - Ostrava je (z Vámi uvedeného) jistě PROCENTUÁLNĚ VĚTŠÍ ZDRAŽENÍ MÍSTENKY o 35Kč než jízdenky o 70,-Kč !!

0/0
30.5.2016 1:35

K16r89y26š96t51o53f 86L26a35n77í48k 1119300695135

1) ano, to je pravda, kazdopadne zamer je jasny, sice uz jsme na uzivatelich IN100 jednou poradne vydelali, ale prece je ve spicce nepustime do pendolina jen tak za obyčejnou místenku, takze se místenka zdrazi vsem.

2) myslim si, ze procentualni zdrazeni je v tomto pripade irelevantni, resp. 70 bude porad vice nez 35 a je jedno, ze tech 70 připlácíte k 225-ti a tech 35 k 35-ti. a cestujícího zajima konecna cena vice nez co k cemu priplaci.

0/0
30.5.2016 1:55

R10a56d67e20k 52A34n44d72r68i74s93e50k 7408971522317

Nekolikrat jsem psal na na fb i na emaili dotazu nametu cd .Kde jsem zadal o umozneni nabidky jizdneho but 14 dnu nebo 1 mesic az 3 mesice neomezenou jizdenku podle data zakoupeni podobne inkarte na celi rok 100% ktera stoji 19000kc Rvjedna semi oto aby drahy umoznili cestovani i pres zimni obdoby nebo na jare!!:-(X? ,jako stavbar delam na stavbach pres letni sezonu a na podzim mame dovolenou nebo jsme nuceni jit na urad prace kde kdyz nesezenete nic sam tak sedite doma a nikam nejedete tj kdyz zrovna nemrzne ale je teplo byla byto dobra nabidka ale drahy odepsali ze v zime maji nabidky do lizarskych center takze kdyz nemate na hoteli tak je vam to knicemu ale ve vlaku Ostrava Praha Cheb kde vlak stoji dlouho nebo prestup z vlaku do vlaku spet pres peron se da vpohode prespat z partou nebo netradicne z rodinou a navstivit vanocni atmosferu mest a pamatek,, restauraci jako ikea kde se da za rozumnou cenu najist je taky dostatek a batohy si nechat v uschovach a muzete se take na nekterych nadrazich osprchovat,, mate netradicni zazitky z vanoc nebo muzete prijit na navstevu k rodinam ktere dloho nevidite..ps jeto nejlepsi jizdenka co muze byt!!!R^ Tim nemyslim konkurencni objednavaci system ze musim jet podle jizdenky a odjezdu!!Rv

+4/−1
29.5.2016 20:54

2823794907

Úzkokolejka v J.Hradci má nějaké problémy takže si asi naplánuji dovolenou do těhto míst a projedu si obě větve této tratě ještě než se zavře JHMD už sice mám projetou,ale je to už 20 let to jí taky hrozilo zrušení ( myslím,že skrz povodní 1997) tak to tu vidím na 2 dny a pak se přesunu na Liberecko projet se vlakem Čd do Zittau,kde bych mohl navštívit taky úzkokolejku do Oybinu tu si musím připočíst cca 10 euro.Další den by byl v Liberci lanovka Ještěd no a zbytek dne asi aqapark Babylon jestli ještě existuje.Jinak někdo tu psal, že by se netrmácel do Ostravy přes celé Čechy.Ostravu taky neberu jako atraktívní destinaci,beru jí spíš jako přestupní bod dál do Beskyd směr Č.Těšín ( Polská část města stojí za návštěvu ) Třinec-dál např.lanovkou na Vrch Javorový.Dá se taky jet z Ostravy směr F.Místek na Lysou Horu.S pozdravem Rosťa.

+5/0
29.5.2016 19:38

K62a78r48e20l 96V39e61č18e23ř72a 8203146477966

Žádný vlak ČD do Zittau už nejezdí.

+3/0
29.5.2016 21:54

J71o45s72e14f 97K95u62b42e30š 9505135119224

Povodně 1997 se úzké de facto nedotkly...

+1/0
30.5.2016 7:57

O73l13d94ř68i20c66h 89J63a88n58e38č57e43k 8209706623641

na cestu Liberec - Zittau - Oybin a zpět si kupte EURO-NISA-TICKET (160Kč pro jednoho, 320 pro 2 až 5 cestujících).

- jak píše pan Večeřa, z Liberce do Zittau už ČD nejezdí, takže ho využijete už tam.

- a pokud vím, tak na parní úzkokolejku na Oybin k němu potřebujete jen nějaký malý příplatek - rozhodně to vyjde levněji než jejich jednorázová jízdenka.

0/0
30.5.2016 17:53
Foto

M37a95r78e94k 34Z48i32m85m26e57l 4419370454194

Letos snad tuto nabídku využiju. Je to skvělá možnost, jak se dostat na výlet na druhý konec republiky za hubičku. Pro cesty v rámci kraje se to ovšem nevyplatí - na to je skvělá víkendová jízdenka. Mimochodem ve vlaku se dá skutečně odpočívat (denně 2 hodiny do školy) ;-)

+3/0
29.5.2016 19:15
Foto

T83o50m87á15š 28S14m10o46l56í42k 3811852446553

Stále se vyplatí jezdit stopem.

0/−10
29.5.2016 18:06
Foto

J64a85n 90V79a64l23a16l31í27k 6636349790196

Škoda že neplatí ještě na začátku Září.

+2/0
29.5.2016 17:43

P51e61t34r 62K28l79a74u86d69a 5378910664610

Když člověk trochu hledá na netu, dá se najít celkem přijatelná cenová nabídka a to jak u nás, tak i v cizině. 16 let jsem dojížděl z Kladna do Prahy do práce, jízdenka PID zhruba o třetinu levnější než bych platil busem. Víkendové jízdenky, před ukončením varianty pro osobní vlaky jsem provedl cestu z Kladna do Drážďan za 17 Kč na osobu, po Německu používám Bayern Ticket, Schönes, Wochenende Ticket, přijatelné ceny včetně použití v MHD a autobusech, v Rakousku Einfach-Raus-Ticket (32€ až pro 5 osob), loni ve Velké Británii Megabusem za 15 GPB z Londýna do Dublinu (včetně trajektu a jízdenku jsem kupoval asi 14 dní před použitím), vlak z Londýna do Brightonu 8 GPB (místo běžných 32), za 374 € pak máte 10 dní po Evropě neomezeně a takhle jsem jednou udělal Gibraltar (resp. Algeciras ve Španělsku během 5ti dnů) a během dalších pěti dnů Fort Wiliams (ve Skotsku). Takže takovéto jízdenky po České republice jen vítám.

+10/0
29.5.2016 16:57

V28l79a63d96a 18M89u91s67i98l 9340776768243

Pane Klauda....

DFodejte kde se to vse da koupit...

Treba ve Vidni je Fahrscherin na jeden den draqHY ASI JAKO 2 JIZDENKY, ALE MAJI HO JEN NA jIZNIM NADRAZI...bERZNA trafika to nevede

0/−6
29.5.2016 17:55

M39a86r66e85k 62T34o18p61i47č 4215939237113

Zaujalo mě, že byla zmíněna jízdenka ERT, tak si dovolím upřesnit větu "v Rakousku Einfach-Raus-Ticket (32€ až pro 5 osob)"

Cena této jízdenky od prosince 2015 podražila, letos už varianta pro 5 osob stojí 45 EUR:-(.

0/0
30.5.2016 17:49

I21v57a85n 36M93a34r27e46k 6434518342

"Slevy" jak u mobilních operátorů . Vzorem by nám mohlo býtýt Slovensko ! R^

+2/−4
29.5.2016 15:36

J18i73ř41í 22H19u27d83e57c 4482881929172

Jakou slevu lidem date vy?

+1/0
29.5.2016 21:58

M13a82r14e24k 17V85y49m94a96z42a16l 5418156982600

S těmi vzory bych to nepřeháněl.....

0/0
30.5.2016 15:27

P12e39t57r 12F38i21l41i35p80o13v27i32č 1275677111400

Je 69 let,v mládí jsem trempoval.T.zv.rekreační jízdenka(od pátku 12,oo-neděle 24,oo)-Brno-Studenec za 7 Kčs.Tak to bylo fajn.;-D

+4/0
29.5.2016 15:31

M57a87r85e90k 83S68u60c53h39á24n86e91k 2841376188949

A plat jste měl 1500 nebo 1700 Kč?

+10/0
29.5.2016 16:18

D78a58v11i32d 84P32e47t79r 7940406940275

Je mu 69 let to znamená, že trampoval hlavně v 60-tých a 70-tých letech, průměrný plat v těchto letecch 1960-1436; 1966-1613; 1970-1937. (Dnes cca 25000 zatímco v dříve se platy příliš nelišily, dnes jsou větší rozdíly, Většina lidí brala a vždy bude pobírat menší plat než průměr. Poměr 17x vyšší (počítám 2016/1960).

Cena zpáteční jízdenky na (platné 3 dny) tehdy 7 Kč, dnes na stejnou trať je jednotlivá jízdenka jedním směrem za 75 Kč. =Tam a zpět 150 Kč, tedy 22x vyšší.

+2/0
29.5.2016 21:08

A40d45a86m 33B75e55c67h92n40ý 4350604501842

Týden se vláčet vlaky Českých drah? Děkuji nechci... ani zadarmo

0/−61
29.5.2016 14:25

M27a86r51e28k 55T96o71p18i47č 4735269447263

Schvaluji tento názor. Problém totiž je, že jakmile je nějaký produkt ČD velmi úspěšný, obvykle to znamená jeho brzké zrušení nebo výrazné zdražení. Takže volám "Více takových Bechných", jinak už se v roce 2017 žádné Jízdenky na léto za takto výhodných podmínek nedočkáme.

+14/−1
29.5.2016 15:08
Foto

J18a20n 17V89a60l88a51l29í17k 6526909200466

To nemusíte jezdit v kuse :-D

+2/0
29.5.2016 17:44

V26o44j76t68ě28c17h 25R15o97u80b28a34l 9960673852793

Jako posun k lepšímu zde u autora článku shledávám skutečnost, že tentokrát nepoužil svůj oblíbený obrat "správce kolejí".

+2/0
29.5.2016 14:12

J66i28ř51í 17J67o44z60a 3128793450181

Nebylo by spatne mit i tydenni ve verzi pro skupiny (od 2 do 5 dospelych osob) a rodinnou (2 dospeli + 2 deti)...

+2/0
29.5.2016 13:45

M31a76r73e94k 40T81o38p62i94č 4485289657113

Buďte rádi za to, co je. Stačí kouknout na nabídku u sousedů, kde není za podobně výhodných podmínek nic.

+5/0
29.5.2016 14:56

T39o28m37á91š 82M92o92r13a71v61č88í10k 3837526113655

To je škoda, cca 9 let zpátky jsem procestoval Rakousko za měsíční jízdné cca lehce nad 1000 Kč.

+2/−1
29.5.2016 15:10

T42o96m33á20š 84M47o40r12a49v46č94í44k 3727466603105

Občas by mě zajímalo za co některý fakt dostal mínus. Jestli je to za to, že jsem si dovolil vyjet mimo ČR? Nebo že už to není škoda, že to není tak levné? Vůbec nic mě nenapadá8-o

+4/0
29.5.2016 16:46

J27o22s88e40f 52K76u19b85e42š 9465685879734

Spousta lidí zde nevystrčila hlavu z Moravy, takže se nedivte :)

+1/0
29.5.2016 17:16

O21l87d80ř71i30c96h 25J18a79n62e97č25e86k 8559876573301

no a nebyl to právě ten zmíněný Sommerticket pro mladé do 26 let?

0/0
30.5.2016 17:55
Foto

M65a21r61i70e 86M94e21t57l88i32c20k89á 9731264581652

Je prima že vymýšlejí nové jízdné pro cestující, ale možná by to chtělo se zamyslet nad běžnou cenou jízdenky - autobus je dnes už mnohem levnější - a nad spojeními, jako že třeba přijede vlak ze vsi do města v 18.07, ale vlak z města do dalšího jede v 18.06........ takže pokud cestující nehodlá dvě hoďky bivakovat na nádraží, tak jede busem.......

+11/−7
29.5.2016 13:45

J90i61ř64í 32J24o74z31a 3528303630231

Osobni a spesne vlaky objednava po projednani s dopravcem a se spravou zeleznicni a dopravni cesty krajske urady prip. koordinatori dopravy v danem kraji... rychliky pak ministerstvo dopravy po projednani s dopravcem a SZDC...

Za to, ze vlak ujizdi minutu pred prijezdem jineho vlaku nemuze dopravce, tedy Ceske Drahy, ale objednatel... vyjimku tvori tzv. komercni spoje (tj. RegioJet a LeoExpress)...

+10/−1
29.5.2016 13:50
Foto

M72a53r96i88e 60M65e76t34l17i27c85k25á 9751324821962

Co se cestování týče tak za Rakouska-Uherska, 1. republiky a za komančů se cestovalo mnohem lépe. Zajímavé je, že v těch dobách byly dráhy vždy levnější alternativou a dalo se dojet do kdejaké Lhoty. A jinak - České dráhy jsou dopravce a tak by měly být schopny to s objednatelem domluvit. Mně jako cestujícího naprosto nezajímá jestli to objednává ten nebo onen..... Já jdu na nádraží a chci jet vlakem. Nemá vlak rozumnou a inteligentní návaznost? No tak to má dráha smůlu - ale ať si pak nestěžuje, že jezdí málo lidí.....

+6/−20
29.5.2016 13:56

R85a34d44e63k 14J41a34n34a89t64a 9435546444682

"Zajímavé je, že v těch dobách byly dráhy vždy levnější alternativou"

Levnější než co? Za R-U vypadaly silnice i silniční vozidla úplně zcela než dnes. Za komunistů byla pak uměle drahý benzín a auta nedostatková. Za komunistů byly navíc železnice velmi silně dotované (mnohonásobně více než dnes).

+15/−1
29.5.2016 14:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.