Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neomezené cestování vlakem. České dráhy vylepšily cenovou akci na léto

České dráhy se rozhodly využít většího zájmu lidí o letní dovolenou v Česku a nabídnou své neomezené jízdenky na prázdninové cestování i v kratší variantě než dosud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z81d77e57n87ě29k 85J76o40n12á69š 9711619466670

To je super cena...

0/0
1.7.2016 13:11

J33a63n 59H62o86r34a75k 3474593324

Krasna akce pro toulky nasi vlasti :) mimo ni, pokud to clovek neplanuje X dni/tydnu dopredu a nema ruzne slevove karticky vychazi bohuzel letadlo stejne ci levneji a auto jednoznacne levneji ... A to mam vlaky moc rad :( skoda, ze se mi plany tvori stylem "zitra jedu" :(

0/−2
30.5.2016 21:42

R80a77d22e53k 66J29a22n31a69t54a 9895316174482

Akční vlakové jízdenky do Německa, Rakouska či na Slovensko koupíte levně i pár dní předem.

+1/0
31.5.2016 0:09

J92a16n 51H69o52r44a53k 3884123454

Citystar 3 dny pred - bohuzel jsem v nedeli resil pondeli listek a Pardubice - Berlin vychazelo na 4tis (6tis v jednicce) - tak jsem jel autem

0/0
31.5.2016 0:14

O54l73d53ř20i28c86h 44J43a27n34e17č51e72k 8339726823561

já bych tedy řekl, že u letadla je to plánování dlouho dopředu mnohem důležitější než u vlaku.

a co se auta týče - no pokud Vám zaměstnavatel raději zaplatí ten jeden den strávený za volantem cestou 'tam' a další na cestě zpět...

+1/0
31.5.2016 10:10

J50a91n 91H76o11r56a21k 3684803824

Ve vyse uvedenem prikladu Pardubice -> Berlin:

vlak - 6h

auto - 4,5h

k vlaku musim jeste pripocitat MHD na misto urceni a omezene casy kdy vlaky jedou. U auta toto odpada.

Vzhledem k tomu ze zamestnavam sam sebe, je pro me auto ekonomicky i casove mnohem vyhodnejsi v teto situaci.

0/0
31.5.2016 10:27

O16l94d25ř78i91c75h 76J97a92n74e11č12e81k 8209556143811

o.k. Pardubice - Berlín chápu a když zaměstnáváte sám sebe, tak obzvlášť.

i když těch 6 hodin ve vlaku můžete strávit prací či přípravou - možná, samozřejmě v závislosti na tom, co děláte. ztrátový čas by pak byla jen ta MHD, kdežto v autě je ztrátový čas vše (a ještě případně musíte připočíst čas na odpočinek, jídlo atp.).

osobně jedu (mimopracovně) raději 4 hodiny vlakem než 3 hodiny autem, protože zkrátka za volantem je každá minuta zabitá.

a myslel jsem, že oproti autu stavíte něco á la let Praha - Zürich - tam už by samozřejmě byla firma šílená, kdyby svého zaměstnance raději nechala jet autem než letět.

+1/0
31.5.2016 13:24

O41l51d42ř28i95c69h 86J12a95n20e67č53e27k 8429516473141

pane Sůra, dík za info, ale ten odstavec o cenách šlo napsat o dost lépe:

"Cestující s IN Kartou nebo průkazem ISIC za ni platí o dvě stě, resp. sto korun méně."

to jsem pochopil tak, že na IN je sleva 200, na ISIC 100. ne, na oba průkazy je na týdenní sleva 100, na dvoutýdenní 200 (takže to s IN většinou nevyjde levněji než dvě jednosměrné jízdenky)

0/0
30.5.2016 17:45

R38a48d11e55k 24J74a95n34a79t17a 9545476204812

"takže to s IN většinou nevyjde levněji než dvě jednosměrné jízdenky"

Ona ta nabídka není určena pro lidi, co jedou jen tam a zpátky, ale spíš pro ty, co chtějí během těch dvou týdnů jezdit více ...

+1/0
31.5.2016 0:08

O31l95d74ř79i26c47h 64J19a35n38e75č94e64k 8189536743411

to samozřejmě, ale pokud jedete na víkend přes celou republiku, mohla by být zajímavá i pro jednu zpáteční cestu (taky si kupuju týdenní doplatek do 1. třídy, i když by mi stačil jen na pátek a neděli). ale není, protože s IN se se Včasnou jízdenkou pod 340 Kč na většině relací dostanete.

0/0
31.5.2016 10:13

P59a64v76e80l 17Š12m36í26d76e46k 6929260613418

Já využuji týdenní, a do inkarty si nahraji časový doplatek do 1. třídy na týden (200KČ) a jezdím jedničkou, vyzkouším pantera, a rakouský railjett , hlavně ne Hungarii a Jan Jesenius.

+2/0
30.5.2016 7:13

O64l85d38ř46i57c51h 62J34a10n49e28č23e72k 8789296193871

jen na upřesněnou, ten časový doplatek stojí 250

0/0
30.5.2016 17:46

K80r14y75š94t82o42f 10L24a92n48í63k 1499100705925

blby, tyhle akce. teda pro uzivatele IN100. vice cestujících, méně mista...

0/−5
29.5.2016 22:51

R72a95d21e18k 36J71a95n33a77t35a 9645376624922

O prázdninách je obecně cestujících méně (studenti nejezdí do školy, zaměstnanci si berou dovolené). Proto se dělá tato akce.

+8/−1
29.5.2016 23:10

K39r56y95š66t58o22f 21L84a46n80í52k 1389310635135

to je fakt, myslel jsem to trochu jako nadsázku.

mnohem vice mi vadi ruzna cena místenky na Pendolino, kdy jeji cena je ve frekventovanych casech dvojnasobna, chápu to jako snahu vyždímat z majitelu IN100 ještě něco navíc, protože pro normalni cestujici by prece byla dostatecna regulace prostřednictvím ceny jízdenky.

0/−3
29.5.2016 23:20

M98i83l98a77n 34M49a76j66e20r82č25í83k 1800960684286

Jenže to je právě důvod proč ta regulace je cenou místenek a nikoliv jízdného - REGULACE naplňování spojů v méně atraktivních časech a ulehčení spojů ve špičkách PLATÍ I PRO MAJITELE IN100!!

+4/0
30.5.2016 0:42

K15r46y30š63t90o66f 82L51a58n81í86k 1589400655975

mate nespravne informace, jízdenka je ve spicce drazsi o 70,- CZK, místenka o 35,-, takze se reguluje především cenou jízdenky.

chápu snahu CD odradit uzivatele IN100 od cestovani Pendolinem ve spicce, protože tam na normálních cestujících vice vydělají, ale prijde mi to trochu nefer. asi jako by mi CEZ v lete zdrazil proud oproti memu smluvnimu tarifu, protože kvůli odstavkam méně vyrabi a lidi naopak kvůli klimatizacim vic spotrebuji.

0/0
30.5.2016 1:10

M29i52l62a27n 36M54a83j75e51r61č28í27k 1620560184766

1.) Že za místenky platí (a to podle uveřejněného ceníku) i majitelé IN100 je známo před jejím pořízením !!

2.) Na trase Praha - Ostrava je (z Vámi uvedeného) jistě PROCENTUÁLNĚ VĚTŠÍ ZDRAŽENÍ MÍSTENKY o 35Kč než jízdenky o 70,-Kč !!

0/0
30.5.2016 1:35

K61r39y10š66t84o77f 68L59a98n90í82k 1339960205595

1) ano, to je pravda, kazdopadne zamer je jasny, sice uz jsme na uzivatelich IN100 jednou poradne vydelali, ale prece je ve spicce nepustime do pendolina jen tak za obyčejnou místenku, takze se místenka zdrazi vsem.

2) myslim si, ze procentualni zdrazeni je v tomto pripade irelevantni, resp. 70 bude porad vice nez 35 a je jedno, ze tech 70 připlácíte k 225-ti a tech 35 k 35-ti. a cestujícího zajima konecna cena vice nez co k cemu priplaci.

0/0
30.5.2016 1:55

R12a12d32e40k 75A33n86d80r55i73s59e45k 7408701182147

Nekolikrat jsem psal na na fb i na emaili dotazu nametu cd .Kde jsem zadal o umozneni nabidky jizdneho but 14 dnu nebo 1 mesic az 3 mesice neomezenou jizdenku podle data zakoupeni podobne inkarte na celi rok 100% ktera stoji 19000kc Rvjedna semi oto aby drahy umoznili cestovani i pres zimni obdoby nebo na jare!!:-(X? ,jako stavbar delam na stavbach pres letni sezonu a na podzim mame dovolenou nebo jsme nuceni jit na urad prace kde kdyz nesezenete nic sam tak sedite doma a nikam nejedete tj kdyz zrovna nemrzne ale je teplo byla byto dobra nabidka ale drahy odepsali ze v zime maji nabidky do lizarskych center takze kdyz nemate na hoteli tak je vam to knicemu ale ve vlaku Ostrava Praha Cheb kde vlak stoji dlouho nebo prestup z vlaku do vlaku spet pres peron se da vpohode prespat z partou nebo netradicne z rodinou a navstivit vanocni atmosferu mest a pamatek,, restauraci jako ikea kde se da za rozumnou cenu najist je taky dostatek a batohy si nechat v uschovach a muzete se take na nekterych nadrazich osprchovat,, mate netradicni zazitky z vanoc nebo muzete prijit na navstevu k rodinam ktere dloho nevidite..ps jeto nejlepsi jizdenka co muze byt!!!R^ Tim nemyslim konkurencni objednavaci system ze musim jet podle jizdenky a odjezdu!!Rv

+4/−1
29.5.2016 20:54

2143904897

Úzkokolejka v J.Hradci má nějaké problémy takže si asi naplánuji dovolenou do těhto míst a projedu si obě větve této tratě ještě než se zavře JHMD už sice mám projetou,ale je to už 20 let to jí taky hrozilo zrušení ( myslím,že skrz povodní 1997) tak to tu vidím na 2 dny a pak se přesunu na Liberecko projet se vlakem Čd do Zittau,kde bych mohl navštívit taky úzkokolejku do Oybinu tu si musím připočíst cca 10 euro.Další den by byl v Liberci lanovka Ještěd no a zbytek dne asi aqapark Babylon jestli ještě existuje.Jinak někdo tu psal, že by se netrmácel do Ostravy přes celé Čechy.Ostravu taky neberu jako atraktívní destinaci,beru jí spíš jako přestupní bod dál do Beskyd směr Č.Těšín ( Polská část města stojí za návštěvu ) Třinec-dál např.lanovkou na Vrch Javorový.Dá se taky jet z Ostravy směr F.Místek na Lysou Horu.S pozdravem Rosťa.

+5/0
29.5.2016 19:38

K63a33r21e69l 64V10e87č44e52ř74a 8513636837256

Žádný vlak ČD do Zittau už nejezdí.

+3/0
29.5.2016 21:54

J39o88s19e32f 41K91u32b27e29š 9725115729254

Povodně 1997 se úzké de facto nedotkly...

+1/0
30.5.2016 7:57

O46l35d32ř18i93c26h 24J39a32n70e54č80e95k 8139326293851

na cestu Liberec - Zittau - Oybin a zpět si kupte EURO-NISA-TICKET (160Kč pro jednoho, 320 pro 2 až 5 cestujících).

- jak píše pan Večeřa, z Liberce do Zittau už ČD nejezdí, takže ho využijete už tam.

- a pokud vím, tak na parní úzkokolejku na Oybin k němu potřebujete jen nějaký malý příplatek - rozhodně to vyjde levněji než jejich jednorázová jízdenka.

0/0
30.5.2016 17:53
Foto

M57a93r89e47k 63Z52i89m84m71e98l 4669460134484

Letos snad tuto nabídku využiju. Je to skvělá možnost, jak se dostat na výlet na druhý konec republiky za hubičku. Pro cesty v rámci kraje se to ovšem nevyplatí - na to je skvělá víkendová jízdenka. Mimochodem ve vlaku se dá skutečně odpočívat (denně 2 hodiny do školy) ;-)

+3/0
29.5.2016 19:15
Foto

T68o91m83á51š 18S30m65o57l47í69k 3841162286633

Stále se vyplatí jezdit stopem.

0/−10
29.5.2016 18:06

J51a45n 88V10a96l43a25l16í82k 6766829810416

Škoda že neplatí ještě na začátku Září.

+2/0
29.5.2016 17:43

P33e31t26r 57K92l28a31u85d88a 5218600234980

Když člověk trochu hledá na netu, dá se najít celkem přijatelná cenová nabídka a to jak u nás, tak i v cizině. 16 let jsem dojížděl z Kladna do Prahy do práce, jízdenka PID zhruba o třetinu levnější než bych platil busem. Víkendové jízdenky, před ukončením varianty pro osobní vlaky jsem provedl cestu z Kladna do Drážďan za 17 Kč na osobu, po Německu používám Bayern Ticket, Schönes, Wochenende Ticket, přijatelné ceny včetně použití v MHD a autobusech, v Rakousku Einfach-Raus-Ticket (32€ až pro 5 osob), loni ve Velké Británii Megabusem za 15 GPB z Londýna do Dublinu (včetně trajektu a jízdenku jsem kupoval asi 14 dní před použitím), vlak z Londýna do Brightonu 8 GPB (místo běžných 32), za 374 € pak máte 10 dní po Evropě neomezeně a takhle jsem jednou udělal Gibraltar (resp. Algeciras ve Španělsku během 5ti dnů) a během dalších pěti dnů Fort Wiliams (ve Skotsku). Takže takovéto jízdenky po České republice jen vítám.

+10/0
29.5.2016 16:57

V29l98a56d30a 62M56u33s35i42l 9360206658483

Pane Klauda....

DFodejte kde se to vse da koupit...

Treba ve Vidni je Fahrscherin na jeden den draqHY ASI JAKO 2 JIZDENKY, ALE MAJI HO JEN NA jIZNIM NADRAZI...bERZNA trafika to nevede

0/−6
29.5.2016 17:55

M69a32r62e18k 16T67o36p87i41č 4355309217913

Zaujalo mě, že byla zmíněna jízdenka ERT, tak si dovolím upřesnit větu "v Rakousku Einfach-Raus-Ticket (32€ až pro 5 osob)"

Cena této jízdenky od prosince 2015 podražila, letos už varianta pro 5 osob stojí 45 EUR:-(.

0/0
30.5.2016 17:49

I86v95a77n 62M33a37r85e97k 6234258592

"Slevy" jak u mobilních operátorů . Vzorem by nám mohlo býtýt Slovensko ! R^

+2/−4
29.5.2016 15:36

J62i24ř35í 57H16u89d94e16c 4902531589982

Jakou slevu lidem date vy?

+1/0
29.5.2016 21:58

M32a79r15e92k 86V21y87m73a35z18a69l 5688376562790

S těmi vzory bych to nepřeháněl.....

0/0
30.5.2016 15:27

P12e82t79r 49F56i17l13i55p90o41v77i80č 1515407241300

Je 69 let,v mládí jsem trempoval.T.zv.rekreační jízdenka(od pátku 12,oo-neděle 24,oo)-Brno-Studenec za 7 Kčs.Tak to bylo fajn.;-D

+4/0
29.5.2016 15:31

M47a38r96e55k 81S28u43c97h86á34n51e33k 2541536658309

A plat jste měl 1500 nebo 1700 Kč?

+10/0
29.5.2016 16:18

D58a19v91i32d 20P13e11t91r 7290336230605

Je mu 69 let to znamená, že trampoval hlavně v 60-tých a 70-tých letech, průměrný plat v těchto letecch 1960-1436; 1966-1613; 1970-1937. (Dnes cca 25000 zatímco v dříve se platy příliš nelišily, dnes jsou větší rozdíly, Většina lidí brala a vždy bude pobírat menší plat než průměr. Poměr 17x vyšší (počítám 2016/1960).

Cena zpáteční jízdenky na (platné 3 dny) tehdy 7 Kč, dnes na stejnou trať je jednotlivá jízdenka jedním směrem za 75 Kč. =Tam a zpět 150 Kč, tedy 22x vyšší.

+2/0
29.5.2016 21:08

A19d39a45m 42B20e86c32h40n39ý 4110974831482

Týden se vláčet vlaky Českých drah? Děkuji nechci... ani zadarmo

0/−61
29.5.2016 14:25

M80a62r31e64k 78T11o46p74i56č 4325419477903

Schvaluji tento názor. Problém totiž je, že jakmile je nějaký produkt ČD velmi úspěšný, obvykle to znamená jeho brzké zrušení nebo výrazné zdražení. Takže volám "Více takových Bechných", jinak už se v roce 2017 žádné Jízdenky na léto za takto výhodných podmínek nedočkáme.

+14/−1
29.5.2016 15:08

J20a43n 37V15a35l58a15l81í88k 6576889180226

To nemusíte jezdit v kuse :-D

+2/0
29.5.2016 17:44

V66o31j35t90ě57c21h 17R83o39u50b78a36l 9490313752843

Jako posun k lepšímu zde u autora článku shledávám skutečnost, že tentokrát nepoužil svůj oblíbený obrat "správce kolejí".

+2/0
29.5.2016 14:12

J61i17ř14í 94J29o76z88a 3128333740481

Nebylo by spatne mit i tydenni ve verzi pro skupiny (od 2 do 5 dospelych osob) a rodinnou (2 dospeli + 2 deti)...

+2/0
29.5.2016 13:45

M78a65r91e15k 42T55o65p44i25č 4495649737293

Buďte rádi za to, co je. Stačí kouknout na nabídku u sousedů, kde není za podobně výhodných podmínek nic.

+5/0
29.5.2016 14:56

T39o17m79á91š 57M78o84r36a38v95č36í50k 3837236923895

To je škoda, cca 9 let zpátky jsem procestoval Rakousko za měsíční jízdné cca lehce nad 1000 Kč.

+2/−1
29.5.2016 15:10

T42o32m66á81š 71M38o27r46a45v45č79í83k 3867596453955

Občas by mě zajímalo za co některý fakt dostal mínus. Jestli je to za to, že jsem si dovolil vyjet mimo ČR? Nebo že už to není škoda, že to není tak levné? Vůbec nic mě nenapadá8-o

+4/0
29.5.2016 16:46

J42o83s64e21f 95K95u54b54e88š 9225495699644

Spousta lidí zde nevystrčila hlavu z Moravy, takže se nedivte :)

+1/0
29.5.2016 17:16

O63l57d42ř72i53c82h 26J97a91n56e11č89e42k 8569216973111

no a nebyl to právě ten zmíněný Sommerticket pro mladé do 26 let?

0/0
30.5.2016 17:55
Foto

M48a78r59i39e 17M10e58t80l93i45c77k22á 9911594871572

Je prima že vymýšlejí nové jízdné pro cestující, ale možná by to chtělo se zamyslet nad běžnou cenou jízdenky - autobus je dnes už mnohem levnější - a nad spojeními, jako že třeba přijede vlak ze vsi do města v 18.07, ale vlak z města do dalšího jede v 18.06........ takže pokud cestující nehodlá dvě hoďky bivakovat na nádraží, tak jede busem.......

+11/−7
29.5.2016 13:45

J81i80ř87í 47J20o43z75a 3298973490361

Osobni a spesne vlaky objednava po projednani s dopravcem a se spravou zeleznicni a dopravni cesty krajske urady prip. koordinatori dopravy v danem kraji... rychliky pak ministerstvo dopravy po projednani s dopravcem a SZDC...

Za to, ze vlak ujizdi minutu pred prijezdem jineho vlaku nemuze dopravce, tedy Ceske Drahy, ale objednatel... vyjimku tvori tzv. komercni spoje (tj. RegioJet a LeoExpress)...

+10/−1
29.5.2016 13:50
Foto

M63a31r62i48e 42M55e87t72l70i19c34k56á 9571834901592

Co se cestování týče tak za Rakouska-Uherska, 1. republiky a za komančů se cestovalo mnohem lépe. Zajímavé je, že v těch dobách byly dráhy vždy levnější alternativou a dalo se dojet do kdejaké Lhoty. A jinak - České dráhy jsou dopravce a tak by měly být schopny to s objednatelem domluvit. Mně jako cestujícího naprosto nezajímá jestli to objednává ten nebo onen..... Já jdu na nádraží a chci jet vlakem. Nemá vlak rozumnou a inteligentní návaznost? No tak to má dráha smůlu - ale ať si pak nestěžuje, že jezdí málo lidí.....

+6/−20
29.5.2016 13:56

R46a47d84e98k 96J22a42n60a75t33a 9605896154122

"Zajímavé je, že v těch dobách byly dráhy vždy levnější alternativou"

Levnější než co? Za R-U vypadaly silnice i silniční vozidla úplně zcela než dnes. Za komunistů byla pak uměle drahý benzín a auta nedostatková. Za komunistů byly navíc železnice velmi silně dotované (mnohonásobně více než dnes).

+15/−1
29.5.2016 14:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.