Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Třetí linka za Atlantik. Air Canada Rouge spojí Prahu s Torontem

Kanadský dopravce Air Canada Rouge je dalším novým dopravcem na Letišti Václava Havla, který začal létat z Česka přes Atlantik. Linka bude létat třikrát týdně a rozšíří tak nabídku přímých spojení mezi Českem a Kanadou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O68t82a21k60a37r 54V67a72l30e11k 6596412505362

Samozrejmne cim vice spojeni tim lepe. Ale doufam, ze se CSA jednou opet vzmuzou na lety pres Atlantik.

0/0
12.6.2016 6:22

R52o36s81t71i44s93l68a84v 98K46a90l11i89n24a 6788870619326

Proč bych kdykoliv jezdil do Prahy po D1 když můžu být zBrna za hodinu plus ve Vídni. Pevně věřím, že tento rozdíl udělá z Brna důležitějštíměsto než je Praha.

0/0
1.6.2016 20:49

M56i79c77h33a74l 44M54i73l98l72e42r 9466442389592

;-D;-)

0/0
2.6.2016 7:52

M96i20c79h92a36l 83M12i29l69l46e29r 9596472409882

jsem 25% Brnak puvodem, ale co jsi vypotij je sranda "wishful thinking", prani, ktere se neuskutecni.

0/0
2.6.2016 7:53

M83i67c78h13a61l 72S12t76e91b36l96o 5459301354477

Super!!!!!!

+1/0
31.5.2016 10:27

J63a18n 41C13e79p44e84k 1614776290

Tak tady se někteří snaží srovnávat Vídeň a Prahu. Vídeň je o 500.000 obyvatel větší. Historicky to vždy byl letecký uzel na rozdíl od komunistické Prahy, tak že těžko všichni přestanou létat do Vídně a začnou do Prahy. A ona je také Vídeň daleko lépe dálničně spojena třeba s Bratislavou, Budapeští nebo Zábřehem, kdežto do nás do Vídně nevede dodnes ani dálnice. Tak jak jí pak Praha má konkurovat. Další věcí je to, že dost našich firem nebo firem působících v ČR dá radši zaměstnanci auto, aby do bližších míst dojel autem než tam letěl. I přes toto všechno hraje Praha důstojné místo na letecké mapě a jsem rád za to málo, co sem létá.

+2/0
31.5.2016 9:39

O36l20d40ř13i25c96h 24J83a25n15e63č42e82k 8649566303281

že má Vídeň o 0,5 milionu obyvatel víc než Praha je asi to poslední důležité. ale jak sám píšete - to potenciální spádové území je mnohem větší (pokud vím, tak i řada Moravanů dává Vídni před Prahou přednost - celkem logicky). a o dost bohatší. a co je možná vůbec nejdůležitější, sídlí tam řada nadnárodních firem a institucí, které potřebují své lidi hodně posílat po cestách. last but not least, Vídeň je i významný uzel mezi 'západem' a 'východem' - na západ má tradičně silné spojení a na východ (Balkán...) v poslední době právě i díky rakouským firmám, které tímto směrem hodně expandovaly.

+1/0
31.5.2016 10:04

M52i94c90h62a76l 81B15e38n87e55š 6669948132326

Někdo tu už níže poznamenal, jaké linky kdysi vedla ČSA. Řekněme, že kdysi ten rozdíl mezi nimi a Austrian nebyl tak obrovský. Jinými slovy, pokud by se po revoluci ČSA rozvíjely správným směrem, spolu s nimi by vyrostlo i letiště, k čemuž nedošlo. Dávejme si pak pozor na to, co je příčina a co je důsledek. Vídeň jako město se v posledních letech neuvěřitelně rozvíjí, ale i díky tomu, že je skvěle dopravně obslužná, díky čemuž si tam dělají kanceláře firmy, která by třeba jinak mohly i do Prahy, a proto to letiště bude dále růst. Navíc rozdíl mezi letišti je ještě větší, než napovídají samotná čísla o oněch dvou letištích, protože Praha je zároveň i low-cost letiště, zatímco low-cost letiště Vídně č.1 se jmenuje Bratislava, a to druhé pak po pádu Malévu Budepešť. Představte si, jak velké by to letiště bylo, pokud by tato letiště okolo nebyla, zatímco Praha je jediné letiště v dané spádové oblasti, byť je tato oblast menší, v čemž s vámi souhlasím.

+1/0
31.5.2016 11:09

R89o59s76t50i42s98l60a93v 22K23a29l25i71n15a 6808520849816

Nepsal jsem o evropském spojení, ale o spojení do Kanady. Pro nás Brňáky je nejlepší létat z Vídně. Ačkoliv, musím dodat, že lítat z Vídně je pro nás nejlepší kamkoliv.

0/0
1.6.2016 4:14

A60l90e89x69a24n52d54e14r 12P25r69o39c28h80a92z24k13a 2651416326573

Jakarta, Singapore, Hanoi, arabsky poloostrov, Montreal, NewYork, Havana ... psssst! to se nesmi rikat, to totiz vladli krveziznivi komunisti a litali s ruskou technikou ;-)

0/−4
31.5.2016 7:52

R68o33m40a81n 71K46r14a75t33o84c12h72v15í14l 6226617746174

...Kdyby to komunisti nebrzdili, tak ČSA mohli létat mnohem více linek a se západními letadly.

+2/0
31.5.2016 8:17
Foto

P32a46v39e82l 90M64a92k41o36v10e67c 8488495301

Dálkové A310 objednala komunistická vláda v roce 1988...(ale některým již bylo jasné, že režim končí...).

+1/0
31.5.2016 9:49

R36o23m37a59n 18K97r77a47t77o80c27h22v95í33l 6236677406494

Už i komunistům bylo jasné, že s letadly od velkého bratra konkurovat nemůže, proto byla nutnost koupit západní letadlo.

+4/0
31.5.2016 10:28

M95i43c94h91a73l 76M68i47l49l44e45r 9466372829642

typicke soudruzske mlzeni - vytrzene z kontextu a zasazene jen to minimum, co se hodi do kramu.!!

Treba ignorovanim zasadnich faktu, ze svetove civilni dopravni letectvi se od dob komunistu, kdy CSA litaly do toho Damasku, Havany a Singapore - PODSTATNE zmenilo.

Ruzne tehdejsi letecke spolecnosti uz neexistuji, jine mezitim vznikly a mnohe z tech, ktere letaly do ruznych svetadilu se omezily na regionalni oblasti z ekonomickych duvodu.

Jako priklad - v dobach kdy CSA letaly do Havany , Montrealu, Singapore a jeste dal, i po padu komunismu, do Australie letaly prakticky vsechny zapadoevropske aerolinky: Air France, Lufthansa, KLM, Alitalia, Sabena, Swissair, Scandinavian, Finnair, Olympic, Lauda.... atd atd

Podobne tak treba australsky Qantas letal do ruznych evropskych metropoli. Dnes do Australie leta jedina evropska aerolinka - British a Qantas naopak leta z Australie jen do Londyna, jinam do Evropy ne. Ostatni aerolinky bud zanikly, spojily se s jinymi a letaji do Asie, kde se prestupuje na linku Qantasu nebo na jinou asijskou aerolinku.

Nebo se leta do arabskych dopravnich uzlu Dubai, Abu Dhabi, Doha, Bahrain a odtud arabskou aerolinkou nebo Qantasem.

Podobne jako zapadoevropske aerolinky omezily svuj modus operandii na blizsi destinace, totez udelala CSA, ktera mela jeste mensi podil trhu nez tyto velke zname aerolinky.

+1/0
31.5.2016 8:19

M75i59c77h53a14l 63M95i69l53l64e22r 9696942409782

je take nutne dodat, ze mezitim vznikla cela rada nizkonakladovych aerolinek, ktera puvodni "luxus leteckeho cestovani" snizila na nejnizsiho spolecneho jmenovatele a osekala co mohla. Podstatne to zlevnilo letecke cestovani pro ty, kdo se chteji jen dostat z A do B a na nejakych extra sluzbach jim nezalezi.

Samozrejme to zvysilo konkurenci pro hlavni aerolinky, ktere nadale prepravuji tezsi zavazadla bez priplatku a serviruji pasazerum na palube jidlo a napoje, za nez se nemusi platit zvlast.

Celkove je letecke cestovani mnohem pristupnejsi vetsimu poctu cestujicich na svete a celkova frekvence leteckych spojeni je podstatne zvysena.

Vznik nizkonakladovek a snizeni cen zapricinily demisi ruznych drive znamych aerolinek, nebo slucovani jinych a vytvareni vzajemne se doplnujicich partnerskych dvojic/skupin.

V takovem svetovem ekonomickem klimatu vzdychat po "vymozenostech letani do zamorskych destinaci komunistickymi CSA" a ohrnovat nos nad jejich dnesnim rozsahem znamena byt zaslepeny, nerozumet veci a porovnavat ne hrusky s jablky, ale holinky se zebrou.

+2/0
31.5.2016 8:42

J73a95r59a 70R15a54n37k 1611466689221

To mate comrad Prochazka asi popletene, letam se Singapore Airlines uZ delsi dobu a spolu s Quantas patri mezi nejlepsi, ale o ruske technice tam asi nic nevi a Montreal? Tak to uz je konspirace;-)

+1/0
31.5.2016 23:49

M67a62r41t10i50n 96Š62n46o46b54r 8690622756539

Paráda. Na Ruzyni (Václava Havla) to poslední dobou nějak jede!R^ Pravidelně: A380 Emirates, B777 Korean, A330 Czech A., A330 Hainan, B767 Delta, B767 Canada, B747 China cargo, A330 Qatar cargo, B777 Swiss (dočasně), A330 Air Transat a pak další jako B757/767 nákladní UPS !!:-)R^R^

+8/0
30.5.2016 22:23

M36i88c39h79a14l 80B37e67n74e48š 6849748312386

No to je tedy nářez, na milionové hlavní město desetimilionové země, tolik velkých letadel. Jak jen je ale možné, že konkurenční letiště mají takových hned celé násobky...

+3/0
31.5.2016 2:03

J36o23s22e19f 41K46o11p64e68c13k66y 9594332585

Na pouze milionove mesto v pouze desetimilionove zemi je to slusny vycet. nektera podobna konkurencni letiste maji pravidelnych mezinarodnich letu vice a nektera mene... Zadne nedochudce v tomto pripade PRG neni ;-)

+2/0
31.5.2016 8:40
Foto

P85a19v20e29l 16M43a26k25o57v57e65c 8408535911

Pamatuji dobu, kdy do Kanady a USA létaly pravidelně ČSA...:-(

+10/0
30.5.2016 21:29

J23o55h34a29n 68Z35i32n33g44e37l 7262734873671

ČSA jsou typická ukázka státního hospodaření. Měly by vejít do učebnic ekonomie.

+6/0
30.5.2016 21:47
Foto

P84a71v29e80l 31M51a58k63o29v77e40c 8148235781

Spíše je to typická ukázka fungování mafiánského kapitalismu...:-(. ČSA nezničil stát, ale konkrétní osoby spojené s organizovaným zločinem...

+2/0
31.5.2016 9:28

O65l56d77ř86i53c86h 18J43a83n97e33č10e35k 8509806933541

a politikou

+2/0
31.5.2016 9:57

M28i75c40h52a37l 76H43o88r94á37k 7939764929244

To byla skvělá doba.... ČSA obsluhovaly Montreal i Toronto, v USA Newark i JFK. A k tomu Delta létala celoročně Atlantu i JFK. Dnes je to poněkud jiné :(

+3/0
30.5.2016 22:19

J55a56k66u76b 66K50o72r86e78c 6334110731953

Jo, ale Delta do atlanty a NY celoročně létala jen chvíli, a myslím, že to už bylo v době, kdy čsa do ameriky už nelítaly

0/0
30.5.2016 23:19

P79a95v10e76l 69V73e59t64e73š69n50í87k 7225888905257

Našel jsem mapu destinací ČSA z roku 1972. Byla tam Kanada, Spojené státy a dokonce i Singapur (kdy měli i zastoupení).

Nedávno jsem viděl, že museli na let do Paříže nasadit vrtulové ATR...

+3/−1
30.5.2016 22:35

M92i41c49h69a51l 75M42i58l83l40e31r 9676482519382

letel jsem s CSA do Singapore v 1969, jeden z prvnich letu tehdy noveho Il-62, se zastavkami Atheny - Kahira - Bombaj. Odletala z Prahy odpoledne a priletela do Singapore navecer pristiho dne mistniho casu. Linka byla v provozu jen 1x tydne a posadka zustavala v Singapore cely tyden nez byla vystridana posadkou z dalsiho letadla a vracela se zpet.

Byli ubytovani v jednom starsim "kolonialnim" motelu/hotelu a spolu s nimi v prvnich mesicich take sovetska posadka. Il-62 byl v te dobe porad jeste "zaletavan". Soveti letali s cs. posadkou jako instruktori a letadlo porad jeste melo sovetske insignie.

Letecka spojeni tehdy nebyla zdaleka tak casta jako dnes. Bylo bezne, ze pasazer nemel dalsi spojeni ten samy den. Byl tedy poslan taxikem do hotelu na ucet placeny prichozi a odletajici aerolinkou, dostal jidlo, nealko piti a ubytovani. Normalne na jednu noc. Hotel urcovala prichozi aerolinka. O posadku /pripadne pasazery se v Singapore staral zastupce CSA, tehdy pan Zlomek.

Muj pripad byl ponekud komplikovany, protoze jsem tehdy cestoval za pribuznymi na Novou Guineu a ze Singapore neletala prima linka do jejiho hlavniho mesta Port Moresby. Musel jsem letet dal bud do Hong Kongu nebo do filipinske Manily. Obe mesta spojovala s Port Moresby a pak australskymi mesty australska linka Qantas, kazde mesto 2x tydne.

Jak se veci tenkrat mely, ani ze Singapore do Hong Kongu nebylo prime spojeni kazdy den (!!!). Puvodne zajisteny let nasledujiciho dne pres Bangkok byl prilis dlouhy a CSA rozhodly, ze poletim primo. Zmenily mi letenku a ja musel musel zustat v Singapore celkem 2 noci a jeden den, namisto 1 noc v Singapore a 1 v HongKongu. Byl to ale nakonec velmi prijemny odpocinek po dlouhem letu z Evropy, straveny prevazne v rozsahle tropicke zahrade hotelu, u bazenu spolu s cleny posadky. Druhe rano jsem nastoupil na letadlo Malaysia- Singapore Airlines (DC-8) na cestu do HongKongu, stravil tam nejakych 8 hodin a pozde vecer letadlem Qantasu (B 707) odletal do Port Moresby.

+3/−1
31.5.2016 5:31

L77u41k95a47s 87C28o67d30r 6278382490841

To jsou naprosto super zazitky, celkem me mrzi, ze jsem tuhle dobu nezazil. I kdyz mozna me to zas tak nemrzi - v Il-62 jsem mel problem vydrzet i hodinovej let, ta masina neni zas tak pohodlna :-)

+3/0
31.5.2016 5:52

A16l77e63x76a58n56d92e47r 83P41r31o29c47h47a26z45k48a 2151216226443

vidite pane Miller, zrovna jsem si rikal, takove hezke vzpominky mate a nejak si neuvedomujete, ze jste neletel s Air Canada ale CSA. Ja tady neobhajuji tehdejsi dobu a ani nechci aby s vratila. Dari se me v podnikani a je me fajn. Jen me stve, kdyz lidi na tu dobu plivou a jednim smahem ji zavrhuji a vidi na ni jen to spatne. Vy jste bohuzel jednim z tech lidi, vidite jen to co chcete. Historie plynula bez naseho pricineni stejne jako plyne stale. Nejsme zadna velmoc, meli bychom vyjit s tim malem, co nam nechali ti ostatni. A meli bychom videt, ze ti co zustali doma a snazili se neco tvorit jsou ti pravi hrdinove, zvlaste, kdyz vybudovali vetsi leteckou spolecnost, nez jako mam ednes, po 25ti letech trzniho hospodarstvi v demokracii a bez komancu ...

+1/−3
31.5.2016 8:13

J90o19s91e74f 10K72o57p72e23c21k29y 9654692635

Mate nejakou konkretni predstavu, co v te dobe bylo dobre? ;-)

+2/0
31.5.2016 8:41

M93i16c81h73a73l 10M67i96l56l22e58r 9106712819282

ideologicke rozdily.

Ziji prilis dlouho na zapade a jsem prilis dlouho zvykly na osobni svobody, nez abych se mohl shodnout s nahledy rude smyslejici slozky naroda.

+1/0
31.5.2016 8:45

J24a15r25a 14R93a96n85k 1881766849981

Ano, mate pravdu, ti co "zustali" vybudovali republiku podle Potemkinova receptu:-/, nemyslim vsichni, mam tam pratele, kteri se snazili zit tak, jako jejich prarodice za prvni republiky, rodice po 45. a urcite o nejake latifundie prisli...., nebo si odsedeli neposlusnost socialistickemu statu a nevedeli, ze jsou nasilim drzeni jako nevolnici v zemi, z ktere se pres ostnaty drat nedalo odejit. Mam i pratele, kteri v dnesni dobe muzou cestovat, mam je zde obcas a rikaji neco v tom smnyslu, ze by i tehdy odesli, ale meli stare rodice a chteli se o ne starat. Moji rodicove sebrali babicku, foxteriera a mne a v 68. si rekli, horsi uz to byt nemuze, tata byl dost aktivni a asi by to odsedel, tak jako maminka ve 48. .......povidejte dal;-)

+1/0
1.6.2016 0:06

J30a33r71a 21R65a58n82k 1521206639741

Michale, mela jsem tewn samy let, ale z Curichu, strejda tehdy jeste zil na NG, kratce potom se prestehoval do Alice Spring a tam to bylo taky o par hodin navic. Jsem rada, ze jsem to vse zazila i s cekanim. Nakonec ani dnes se nedostanu Z Vancouveru primo do Bangkoku, je to jednodussi z Evropy, mam vzdy prestup bud v Tokiu, Soulu, nebo HK.

+1/0
31.5.2016 23:58

J41a20r54a 47R44a95n43k 1731386909381

Ale.....jsou tam nejake informace, kdo s nimi letal?;-)

0/0
1.6.2016 0:07

M57i18c94h24a71l 72M77i14l39l96e73r 9536752959842

co jsem videl behem meho letu do Singapore, nekteri byli Cechoslovaci na sluzebnich cestach. Napr. v Kahire vystupovala rada cs. cestujicich protoze do Egypta se tenkrat jezdilo dost casto na montaze a stavebni projekty. Tehdy tam vladl Nassir a ten se paktoval s komunisty.

Linku ale pouzivaly i jine narodnosti. Napr. v Athenach pristopupila parta Jugoslavcu, kteri meli povoleni do Australie za praci (povoleni jak od jejich vlady, tak australska pracovni viza). Neumeli zadnou cizi rec a protoze jsem dobre ovladal srbochorvatsitinu, prekladal jsem jim behem cesty. V Singapore prestupovali na letadlo Qantasu do Australie, meli spojeni ten samy vecer. Rekli mi, ze planuji zustat v Australii 6-8 let, pracovat, nasetrit si a pak se vratit domu s dostatkem penez na to, aby si postavili rodinne domky. Komunista Tito neovladany Moskvou chapal ekonomicke vyhody, ktere Jugoslavii plynuly z pracovniho turismu na Zapad.

Dalsi Cesi vystupovali v Bombaji, protoze Indie take mela obchodni a hospodarske svazky s Moskvou a staty RVHP. Naopak nastoupili Indove cestujici do Singapore.

0/0
1.6.2016 5:47

A89l62e74x56a61n28d53e82r 94P70r66o58c10h52a24z48k93a 2701716256763

ono se pane Makovec vubec nejak zapomina. Lidi maji slavu z toho, co uz fungovalo pred 30-ti a vice lety a neuvedomuji si, ze zatimco ostatni posledni ctvrstoleti stoupali stale vzhuru, my nejdrive absolvovali vynuceny pad, abychom nestoupali spolu s nimi. To se to pak hoduje na smesnych uspesich :-)

+1/0
31.5.2016 8:04

J96o93s84e15f 47K80o66p10e86c43k57y 9624532435

Srovnavat situaci v letectvi pred 30 lety a nyni je absurdni. Takze budme radi, ze se dari rozsirovat mezikontinentalni lety z Prahy i v teto dobe. A zadny vynuceny pad jsme rozhodne neabsolvali... ;-)

+1/0
31.5.2016 8:38

M68i26c75h72a83l 74M22i33l57l22e72r 9356892899132

pred 30 lety neletal Travel service, Fischer atd. On zapomina, ze CSA mela monopol na ceskoslovenskou leteckou dopravu.

+1/0
31.5.2016 9:01
Foto

P13a80v60e28l 87M95a77k68o19v80e61c 8538945601

Diskuse je o aeroliniích, které (ne)létají a ne o letišti Praha, kam se létá...:-)

+1/0
31.5.2016 9:26

J22o14s14e66f 82K96o71p30e85c96k13y 9524482805

Ja bych rekl, ze diskuze je o tom, co tady nefungovalo pred 30 lety a co nyni... ;-)

0/0
31.5.2016 9:30
Foto

P22a79v57e89l 63M96a16k82o39v73e57c 8658985171

Spíše je to o tom, že ČSA , jedny z nejstarších aerolinií na světě "přežily" první republiku, druhou republiku, okupaci, totalitní režim, změnu režimu, nepodařenou privatizaci s Air France a nakonec ji rozkradla mafie za (aktivního?) přihlížení politiků a státních úředníků...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885:-(

+1/0
31.5.2016 9:45

J94o21s40e79f 60K21o53p17e16c51k91y 9284812265

CSA jsou na ustupu jako ostatne spoustu jinych regionalnich evropskych aerolinek... ;-)

0/0
31.5.2016 9:58
Foto

P83a56v75e48l 25M64a88k60o89v96e55c 8878775821

ČSA ustoupily tak, že již fakticky neexistují a jediný vlastní létající prostředek je horkovzdušný balón...:-)

+1/0
31.5.2016 10:46

J39o56s10e83f 89K75o19p54e26c51k40y 9934722155

CSA ustoupily a prezily, coz se o nekolika podobne velkych aerolinkach rici neda...;-)

+1/0
31.5.2016 11:16
Foto

P38a65v71e80l 79M32a35k62o34v41e10c 8208565151

Každý máme asi jinou představu co je to "přežití". Asi tím máte na mysli i pouhou existenci značky "ČSA" (bez letadel a posádek)...Z tohoto pohledu jsou ČSA věčné...:-)

0/0
31.5.2016 11:22

J23o83s90e82f 37K24o60p15e67c11k51y 9714712665

Preziti je ve firemnim zivote pouze jedno a CSA prezily. To ze si aerolinky pronajimaji letadla pripadne letadla i posadky je naprosto bezne ;-)

0/0
31.5.2016 11:37
Foto

P15a44v54e51l 59M59a93k28o26v75e65c 8518305141

Naprostý souhlas, dokud budou zapsány v obchodním rejstříku, tak přežily...Stejně jako Poldi, ČKD, ČZ, Jawa, ZPS, OKD, a stovky dalších tradičních českých firem...:-(

+2/0
31.5.2016 13:54

J24a10r72a 42R70a95n69k 1351686139791

Ano, pane Kopecky, ale snad bude v CR jina hlava statu, vice diplomaticka a nebude urazet lidi na kazdem kroku a vnucovat se nekam na Vychod.

+1/0
1.6.2016 0:09

O21t10a70k63a29r 19Š17p65a30č27e79k 5891492592619

P. Makovec: "Pamatuji dobu, kdy do Kanady a USA létaly pravidelně ČSA.."

Já pamatuji i pozdější dobu, kdy o ovládnutí a pohlcení ČSA se začal zajímat AEROFLOT, který z toho později oficiálně vycouval. Ale místo toho byl do ČSA nasazen bývalý lampasák, člen KSČ, později ministr obrany, talentovaný agent-likvidátor Jaroslav TVRDÍK, který zrušil přímé linky ČSA do Montrealu, Toronta a New Yorku a zašantročil české "landing rights" na těchto letištích. Místo toho přeorientoval linky ČSA na východ, do bývalých sovětských asijských republik, čímž uspíšil finanční bankrot ČSA a jejich pohlcení Korejskými aeroliniemi. Dnes je tento hrobař ČSA presidentem Smíšené česko čínské komory vzájemné spolupráce, podle zásady: Když vykopnout, tak vejš!;-O

+2/0
2.6.2016 10:18
Foto

P85a96v18e35l 40M17a20k46o14v93e68c 8798755111

Máte to hodně nepřesné...Já preferuji fakta před emocemi...:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885

0/0
2.6.2016 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.