Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Třetí linka za Atlantik. Air Canada Rouge spojí Prahu s Torontem

Kanadský dopravce Air Canada Rouge je dalším novým dopravcem na Letišti Václava Havla, který začal létat z Česka přes Atlantik. Linka bude létat třikrát týdně a rozšíří tak nabídku přímých spojení mezi Českem a Kanadou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O89t33a14k59a79r 57V55a97l96e76k 6666942385172

Samozrejmne cim vice spojeni tim lepe. Ale doufam, ze se CSA jednou opet vzmuzou na lety pres Atlantik.

0/0
12.6.2016 6:22

R30o12s56t30i61s10l53a55v 63K60a85l32i46n74a 6978930289646

Proč bych kdykoliv jezdil do Prahy po D1 když můžu být zBrna za hodinu plus ve Vídni. Pevně věřím, že tento rozdíl udělá z Brna důležitějštíměsto než je Praha.

0/0
1.6.2016 20:49

M37i72c37h54a48l 53M50i44l24l39e91r 9316832969612

;-D;-)

0/0
2.6.2016 7:52

M32i79c94h51a70l 42M31i16l44l69e52r 9726572219792

jsem 25% Brnak puvodem, ale co jsi vypotij je sranda "wishful thinking", prani, ktere se neuskutecni.

0/0
2.6.2016 7:53

M98i13c57h11a67l 65S78t74e63b12l79o 5279841244627

Super!!!!!!

+1/0
31.5.2016 10:27

J41a76n 87C69e23p94e13k 1514576320

Tak tady se někteří snaží srovnávat Vídeň a Prahu. Vídeň je o 500.000 obyvatel větší. Historicky to vždy byl letecký uzel na rozdíl od komunistické Prahy, tak že těžko všichni přestanou létat do Vídně a začnou do Prahy. A ona je také Vídeň daleko lépe dálničně spojena třeba s Bratislavou, Budapeští nebo Zábřehem, kdežto do nás do Vídně nevede dodnes ani dálnice. Tak jak jí pak Praha má konkurovat. Další věcí je to, že dost našich firem nebo firem působících v ČR dá radši zaměstnanci auto, aby do bližších míst dojel autem než tam letěl. I přes toto všechno hraje Praha důstojné místo na letecké mapě a jsem rád za to málo, co sem létá.

+2/0
31.5.2016 9:39

O15l65d92ř84i94c79h 92J32a44n39e87č73e81k 8399956523141

že má Vídeň o 0,5 milionu obyvatel víc než Praha je asi to poslední důležité. ale jak sám píšete - to potenciální spádové území je mnohem větší (pokud vím, tak i řada Moravanů dává Vídni před Prahou přednost - celkem logicky). a o dost bohatší. a co je možná vůbec nejdůležitější, sídlí tam řada nadnárodních firem a institucí, které potřebují své lidi hodně posílat po cestách. last but not least, Vídeň je i významný uzel mezi 'západem' a 'východem' - na západ má tradičně silné spojení a na východ (Balkán...) v poslední době právě i díky rakouským firmám, které tímto směrem hodně expandovaly.

+1/0
31.5.2016 10:04

M41i49c90h25a45l 90B80e37n75e83š 6869968842956

Někdo tu už níže poznamenal, jaké linky kdysi vedla ČSA. Řekněme, že kdysi ten rozdíl mezi nimi a Austrian nebyl tak obrovský. Jinými slovy, pokud by se po revoluci ČSA rozvíjely správným směrem, spolu s nimi by vyrostlo i letiště, k čemuž nedošlo. Dávejme si pak pozor na to, co je příčina a co je důsledek. Vídeň jako město se v posledních letech neuvěřitelně rozvíjí, ale i díky tomu, že je skvěle dopravně obslužná, díky čemuž si tam dělají kanceláře firmy, která by třeba jinak mohly i do Prahy, a proto to letiště bude dále růst. Navíc rozdíl mezi letišti je ještě větší, než napovídají samotná čísla o oněch dvou letištích, protože Praha je zároveň i low-cost letiště, zatímco low-cost letiště Vídně č.1 se jmenuje Bratislava, a to druhé pak po pádu Malévu Budepešť. Představte si, jak velké by to letiště bylo, pokud by tato letiště okolo nebyla, zatímco Praha je jediné letiště v dané spádové oblasti, byť je tato oblast menší, v čemž s vámi souhlasím.

+1/0
31.5.2016 11:09

R61o98s78t61i98s85l89a68v 32K85a93l50i83n73a 6668940589736

Nepsal jsem o evropském spojení, ale o spojení do Kanady. Pro nás Brňáky je nejlepší létat z Vídně. Ačkoliv, musím dodat, že lítat z Vídně je pro nás nejlepší kamkoliv.

0/0
1.6.2016 4:14

A69l89e71x12a66n16d68e74r 21P56r28o94c15h35a59z43k36a 2731126766953

Jakarta, Singapore, Hanoi, arabsky poloostrov, Montreal, NewYork, Havana ... psssst! to se nesmi rikat, to totiz vladli krveziznivi komunisti a litali s ruskou technikou ;-)

0/−4
31.5.2016 7:52

R65o24m71a26n 14K31r93a16t16o70c79h35v23í36l 6936337586424

...Kdyby to komunisti nebrzdili, tak ČSA mohli létat mnohem více linek a se západními letadly.

+2/0
31.5.2016 8:17
Foto

P72a91v34e73l 43M49a36k80o68v90e50c 8478925911

Dálkové A310 objednala komunistická vláda v roce 1988...(ale některým již bylo jasné, že režim končí...).

+1/0
31.5.2016 9:49

R80o76m14a75n 98K84r62a84t73o67c15h85v48í68l 6916977646194

Už i komunistům bylo jasné, že s letadly od velkého bratra konkurovat nemůže, proto byla nutnost koupit západní letadlo.

+4/0
31.5.2016 10:28

M76i41c39h83a71l 90M80i32l88l32e62r 9136652679762

typicke soudruzske mlzeni - vytrzene z kontextu a zasazene jen to minimum, co se hodi do kramu.!!

Treba ignorovanim zasadnich faktu, ze svetove civilni dopravni letectvi se od dob komunistu, kdy CSA litaly do toho Damasku, Havany a Singapore - PODSTATNE zmenilo.

Ruzne tehdejsi letecke spolecnosti uz neexistuji, jine mezitim vznikly a mnohe z tech, ktere letaly do ruznych svetadilu se omezily na regionalni oblasti z ekonomickych duvodu.

Jako priklad - v dobach kdy CSA letaly do Havany , Montrealu, Singapore a jeste dal, i po padu komunismu, do Australie letaly prakticky vsechny zapadoevropske aerolinky: Air France, Lufthansa, KLM, Alitalia, Sabena, Swissair, Scandinavian, Finnair, Olympic, Lauda.... atd atd

Podobne tak treba australsky Qantas letal do ruznych evropskych metropoli. Dnes do Australie leta jedina evropska aerolinka - British a Qantas naopak leta z Australie jen do Londyna, jinam do Evropy ne. Ostatni aerolinky bud zanikly, spojily se s jinymi a letaji do Asie, kde se prestupuje na linku Qantasu nebo na jinou asijskou aerolinku.

Nebo se leta do arabskych dopravnich uzlu Dubai, Abu Dhabi, Doha, Bahrain a odtud arabskou aerolinkou nebo Qantasem.

Podobne jako zapadoevropske aerolinky omezily svuj modus operandii na blizsi destinace, totez udelala CSA, ktera mela jeste mensi podil trhu nez tyto velke zname aerolinky.

+1/0
31.5.2016 8:19

M46i32c28h34a73l 78M86i28l66l68e56r 9116672889692

je take nutne dodat, ze mezitim vznikla cela rada nizkonakladovych aerolinek, ktera puvodni "luxus leteckeho cestovani" snizila na nejnizsiho spolecneho jmenovatele a osekala co mohla. Podstatne to zlevnilo letecke cestovani pro ty, kdo se chteji jen dostat z A do B a na nejakych extra sluzbach jim nezalezi.

Samozrejme to zvysilo konkurenci pro hlavni aerolinky, ktere nadale prepravuji tezsi zavazadla bez priplatku a serviruji pasazerum na palube jidlo a napoje, za nez se nemusi platit zvlast.

Celkove je letecke cestovani mnohem pristupnejsi vetsimu poctu cestujicich na svete a celkova frekvence leteckych spojeni je podstatne zvysena.

Vznik nizkonakladovek a snizeni cen zapricinily demisi ruznych drive znamych aerolinek, nebo slucovani jinych a vytvareni vzajemne se doplnujicich partnerskych dvojic/skupin.

V takovem svetovem ekonomickem klimatu vzdychat po "vymozenostech letani do zamorskych destinaci komunistickymi CSA" a ohrnovat nos nad jejich dnesnim rozsahem znamena byt zaslepeny, nerozumet veci a porovnavat ne hrusky s jablky, ale holinky se zebrou.

+2/0
31.5.2016 8:42

J36a40r69a 60R62a95n15k 1221946759951

To mate comrad Prochazka asi popletene, letam se Singapore Airlines uZ delsi dobu a spolu s Quantas patri mezi nejlepsi, ale o ruske technice tam asi nic nevi a Montreal? Tak to uz je konspirace;-)

+1/0
31.5.2016 23:49

M39a32r70t11i46n 18Š60n25o54b74r 8460842136619

Paráda. Na Ruzyni (Václava Havla) to poslední dobou nějak jede!R^ Pravidelně: A380 Emirates, B777 Korean, A330 Czech A., A330 Hainan, B767 Delta, B767 Canada, B747 China cargo, A330 Qatar cargo, B777 Swiss (dočasně), A330 Air Transat a pak další jako B757/767 nákladní UPS !!:-)R^R^

+8/0
30.5.2016 22:23

M51i65c14h32a33l 31B31e43n91e76š 6359968262346

No to je tedy nářez, na milionové hlavní město desetimilionové země, tolik velkých letadel. Jak jen je ale možné, že konkurenční letiště mají takových hned celé násobky...

+3/0
31.5.2016 2:03

J56o40s20e33f 57K77o49p64e56c64k31y 9484502515

Na pouze milionove mesto v pouze desetimilionove zemi je to slusny vycet. nektera podobna konkurencni letiste maji pravidelnych mezinarodnich letu vice a nektera mene... Zadne nedochudce v tomto pripade PRG neni ;-)

+2/0
31.5.2016 8:40
Foto

P93a88v54e66l 98M20a40k10o88v71e54c 8738955401

Pamatuji dobu, kdy do Kanady a USA létaly pravidelně ČSA...:-(

+10/0
30.5.2016 21:29

J93o75h48a91n 35Z67i24n64g22e36l 7352224863191

ČSA jsou typická ukázka státního hospodaření. Měly by vejít do učebnic ekonomie.

+6/0
30.5.2016 21:47
Foto

P49a11v83e80l 78M10a96k86o79v40e26c 8238265401

Spíše je to typická ukázka fungování mafiánského kapitalismu...:-(. ČSA nezničil stát, ale konkrétní osoby spojené s organizovaným zločinem...

+2/0
31.5.2016 9:28

O30l61d13ř13i53c33h 62J87a81n56e24č83e29k 8399766283411

a politikou

+2/0
31.5.2016 9:57

M31i60c87h86a72l 94H94o42r16á95k 7189744219504

To byla skvělá doba.... ČSA obsluhovaly Montreal i Toronto, v USA Newark i JFK. A k tomu Delta létala celoročně Atlantu i JFK. Dnes je to poněkud jiné :(

+3/0
30.5.2016 22:19

J43a60k32u32b 67K62o55r60e28c 6364650931793

Jo, ale Delta do atlanty a NY celoročně létala jen chvíli, a myslím, že to už bylo v době, kdy čsa do ameriky už nelítaly

0/0
30.5.2016 23:19

P66a20v60e98l 39V89e94t79e42š73n39í18k 7575898555917

Našel jsem mapu destinací ČSA z roku 1972. Byla tam Kanada, Spojené státy a dokonce i Singapur (kdy měli i zastoupení).

Nedávno jsem viděl, že museli na let do Paříže nasadit vrtulové ATR...

+3/−1
30.5.2016 22:35

M73i80c12h43a45l 94M25i94l18l28e69r 9746982689592

letel jsem s CSA do Singapore v 1969, jeden z prvnich letu tehdy noveho Il-62, se zastavkami Atheny - Kahira - Bombaj. Odletala z Prahy odpoledne a priletela do Singapore navecer pristiho dne mistniho casu. Linka byla v provozu jen 1x tydne a posadka zustavala v Singapore cely tyden nez byla vystridana posadkou z dalsiho letadla a vracela se zpet.

Byli ubytovani v jednom starsim "kolonialnim" motelu/hotelu a spolu s nimi v prvnich mesicich take sovetska posadka. Il-62 byl v te dobe porad jeste "zaletavan". Soveti letali s cs. posadkou jako instruktori a letadlo porad jeste melo sovetske insignie.

Letecka spojeni tehdy nebyla zdaleka tak casta jako dnes. Bylo bezne, ze pasazer nemel dalsi spojeni ten samy den. Byl tedy poslan taxikem do hotelu na ucet placeny prichozi a odletajici aerolinkou, dostal jidlo, nealko piti a ubytovani. Normalne na jednu noc. Hotel urcovala prichozi aerolinka. O posadku /pripadne pasazery se v Singapore staral zastupce CSA, tehdy pan Zlomek.

Muj pripad byl ponekud komplikovany, protoze jsem tehdy cestoval za pribuznymi na Novou Guineu a ze Singapore neletala prima linka do jejiho hlavniho mesta Port Moresby. Musel jsem letet dal bud do Hong Kongu nebo do filipinske Manily. Obe mesta spojovala s Port Moresby a pak australskymi mesty australska linka Qantas, kazde mesto 2x tydne.

Jak se veci tenkrat mely, ani ze Singapore do Hong Kongu nebylo prime spojeni kazdy den (!!!). Puvodne zajisteny let nasledujiciho dne pres Bangkok byl prilis dlouhy a CSA rozhodly, ze poletim primo. Zmenily mi letenku a ja musel musel zustat v Singapore celkem 2 noci a jeden den, namisto 1 noc v Singapore a 1 v HongKongu. Byl to ale nakonec velmi prijemny odpocinek po dlouhem letu z Evropy, straveny prevazne v rozsahle tropicke zahrade hotelu, u bazenu spolu s cleny posadky. Druhe rano jsem nastoupil na letadlo Malaysia- Singapore Airlines (DC-8) na cestu do HongKongu, stravil tam nejakych 8 hodin a pozde vecer letadlem Qantasu (B 707) odletal do Port Moresby.

+3/−1
31.5.2016 5:31

L17u10k25a75s 95C44o18d45r 6308552130101

To jsou naprosto super zazitky, celkem me mrzi, ze jsem tuhle dobu nezazil. I kdyz mozna me to zas tak nemrzi - v Il-62 jsem mel problem vydrzet i hodinovej let, ta masina neni zas tak pohodlna :-)

+3/0
31.5.2016 5:52

A86l91e23x20a71n10d68e54r 55P62r60o44c70h93a65z89k20a 2301296806733

vidite pane Miller, zrovna jsem si rikal, takove hezke vzpominky mate a nejak si neuvedomujete, ze jste neletel s Air Canada ale CSA. Ja tady neobhajuji tehdejsi dobu a ani nechci aby s vratila. Dari se me v podnikani a je me fajn. Jen me stve, kdyz lidi na tu dobu plivou a jednim smahem ji zavrhuji a vidi na ni jen to spatne. Vy jste bohuzel jednim z tech lidi, vidite jen to co chcete. Historie plynula bez naseho pricineni stejne jako plyne stale. Nejsme zadna velmoc, meli bychom vyjit s tim malem, co nam nechali ti ostatni. A meli bychom videt, ze ti co zustali doma a snazili se neco tvorit jsou ti pravi hrdinove, zvlaste, kdyz vybudovali vetsi leteckou spolecnost, nez jako mam ednes, po 25ti letech trzniho hospodarstvi v demokracii a bez komancu ...

+1/−3
31.5.2016 8:13

J23o32s17e42f 24K58o57p64e45c81k87y 9414942385

Mate nejakou konkretni predstavu, co v te dobe bylo dobre? ;-)

+2/0
31.5.2016 8:41

M12i94c17h96a74l 39M23i14l53l48e79r 9146112789282

ideologicke rozdily.

Ziji prilis dlouho na zapade a jsem prilis dlouho zvykly na osobni svobody, nez abych se mohl shodnout s nahledy rude smyslejici slozky naroda.

+1/0
31.5.2016 8:45

J34a98r35a 32R36a72n68k 1151776579501

Ano, mate pravdu, ti co "zustali" vybudovali republiku podle Potemkinova receptu:-/, nemyslim vsichni, mam tam pratele, kteri se snazili zit tak, jako jejich prarodice za prvni republiky, rodice po 45. a urcite o nejake latifundie prisli...., nebo si odsedeli neposlusnost socialistickemu statu a nevedeli, ze jsou nasilim drzeni jako nevolnici v zemi, z ktere se pres ostnaty drat nedalo odejit. Mam i pratele, kteri v dnesni dobe muzou cestovat, mam je zde obcas a rikaji neco v tom smnyslu, ze by i tehdy odesli, ale meli stare rodice a chteli se o ne starat. Moji rodicove sebrali babicku, foxteriera a mne a v 68. si rekli, horsi uz to byt nemuze, tata byl dost aktivni a asi by to odsedel, tak jako maminka ve 48. .......povidejte dal;-)

+1/0
1.6.2016 0:06

J21a89r19a 80R72a12n75k 1651626949131

Michale, mela jsem tewn samy let, ale z Curichu, strejda tehdy jeste zil na NG, kratce potom se prestehoval do Alice Spring a tam to bylo taky o par hodin navic. Jsem rada, ze jsem to vse zazila i s cekanim. Nakonec ani dnes se nedostanu Z Vancouveru primo do Bangkoku, je to jednodussi z Evropy, mam vzdy prestup bud v Tokiu, Soulu, nebo HK.

+1/0
31.5.2016 23:58

J33a54r50a 60R18a78n68k 1611206579781

Ale.....jsou tam nejake informace, kdo s nimi letal?;-)

0/0
1.6.2016 0:07

M46i20c81h61a19l 68M64i42l88l39e49r 9346282339942

co jsem videl behem meho letu do Singapore, nekteri byli Cechoslovaci na sluzebnich cestach. Napr. v Kahire vystupovala rada cs. cestujicich protoze do Egypta se tenkrat jezdilo dost casto na montaze a stavebni projekty. Tehdy tam vladl Nassir a ten se paktoval s komunisty.

Linku ale pouzivaly i jine narodnosti. Napr. v Athenach pristopupila parta Jugoslavcu, kteri meli povoleni do Australie za praci (povoleni jak od jejich vlady, tak australska pracovni viza). Neumeli zadnou cizi rec a protoze jsem dobre ovladal srbochorvatsitinu, prekladal jsem jim behem cesty. V Singapore prestupovali na letadlo Qantasu do Australie, meli spojeni ten samy vecer. Rekli mi, ze planuji zustat v Australii 6-8 let, pracovat, nasetrit si a pak se vratit domu s dostatkem penez na to, aby si postavili rodinne domky. Komunista Tito neovladany Moskvou chapal ekonomicke vyhody, ktere Jugoslavii plynuly z pracovniho turismu na Zapad.

Dalsi Cesi vystupovali v Bombaji, protoze Indie take mela obchodni a hospodarske svazky s Moskvou a staty RVHP. Naopak nastoupili Indove cestujici do Singapore.

0/0
1.6.2016 5:47

A71l75e76x37a45n25d32e31r 75P79r81o75c64h89a46z25k46a 2911426526983

ono se pane Makovec vubec nejak zapomina. Lidi maji slavu z toho, co uz fungovalo pred 30-ti a vice lety a neuvedomuji si, ze zatimco ostatni posledni ctvrstoleti stoupali stale vzhuru, my nejdrive absolvovali vynuceny pad, abychom nestoupali spolu s nimi. To se to pak hoduje na smesnych uspesich :-)

+1/0
31.5.2016 8:04

J98o20s92e17f 11K29o15p72e83c29k31y 9364232165

Srovnavat situaci v letectvi pred 30 lety a nyni je absurdni. Takze budme radi, ze se dari rozsirovat mezikontinentalni lety z Prahy i v teto dobe. A zadny vynuceny pad jsme rozhodne neabsolvali... ;-)

+1/0
31.5.2016 8:38

M91i83c82h21a62l 23M87i16l81l37e92r 9986522519232

pred 30 lety neletal Travel service, Fischer atd. On zapomina, ze CSA mela monopol na ceskoslovenskou leteckou dopravu.

+1/0
31.5.2016 9:01
Foto

P12a41v85e79l 94M72a65k83o29v43e95c 8268575901

Diskuse je o aeroliniích, které (ne)létají a ne o letišti Praha, kam se létá...:-)

+1/0
31.5.2016 9:26

J60o60s48e51f 82K54o41p63e80c78k38y 9204922385

Ja bych rekl, ze diskuze je o tom, co tady nefungovalo pred 30 lety a co nyni... ;-)

0/0
31.5.2016 9:30
Foto

P65a24v12e75l 63M59a80k87o44v55e27c 8438365981

Spíše je to o tom, že ČSA , jedny z nejstarších aerolinií na světě "přežily" první republiku, druhou republiku, okupaci, totalitní režim, změnu režimu, nepodařenou privatizaci s Air France a nakonec ji rozkradla mafie za (aktivního?) přihlížení politiků a státních úředníků...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885:-(

+1/0
31.5.2016 9:45

J62o77s65e95f 39K24o31p75e53c57k68y 9964812485

CSA jsou na ustupu jako ostatne spoustu jinych regionalnich evropskych aerolinek... ;-)

0/0
31.5.2016 9:58
Foto

P60a16v50e84l 78M37a28k14o41v29e62c 8978205711

ČSA ustoupily tak, že již fakticky neexistují a jediný vlastní létající prostředek je horkovzdušný balón...:-)

+1/0
31.5.2016 10:46

J25o91s33e48f 28K41o10p12e22c41k79y 9784172885

CSA ustoupily a prezily, coz se o nekolika podobne velkych aerolinkach rici neda...;-)

+1/0
31.5.2016 11:16
Foto

P70a53v16e65l 77M42a36k37o14v42e63c 8978805571

Každý máme asi jinou představu co je to "přežití". Asi tím máte na mysli i pouhou existenci značky "ČSA" (bez letadel a posádek)...Z tohoto pohledu jsou ČSA věčné...:-)

0/0
31.5.2016 11:22

J45o46s43e41f 13K58o60p60e33c29k78y 9494472575

Preziti je ve firemnim zivote pouze jedno a CSA prezily. To ze si aerolinky pronajimaji letadla pripadne letadla i posadky je naprosto bezne ;-)

0/0
31.5.2016 11:37
Foto

P93a18v14e10l 30M39a43k86o22v95e30c 8778445861

Naprostý souhlas, dokud budou zapsány v obchodním rejstříku, tak přežily...Stejně jako Poldi, ČKD, ČZ, Jawa, ZPS, OKD, a stovky dalších tradičních českých firem...:-(

+2/0
31.5.2016 13:54

J87a90r84a 29R60a52n65k 1751976489741

Ano, pane Kopecky, ale snad bude v CR jina hlava statu, vice diplomaticka a nebude urazet lidi na kazdem kroku a vnucovat se nekam na Vychod.

+1/0
1.6.2016 0:09

O57t37a19k29a86r 86Š37p93a77č43e94k 5371632772509

P. Makovec: "Pamatuji dobu, kdy do Kanady a USA létaly pravidelně ČSA.."

Já pamatuji i pozdější dobu, kdy o ovládnutí a pohlcení ČSA se začal zajímat AEROFLOT, který z toho později oficiálně vycouval. Ale místo toho byl do ČSA nasazen bývalý lampasák, člen KSČ, později ministr obrany, talentovaný agent-likvidátor Jaroslav TVRDÍK, který zrušil přímé linky ČSA do Montrealu, Toronta a New Yorku a zašantročil české "landing rights" na těchto letištích. Místo toho přeorientoval linky ČSA na východ, do bývalých sovětských asijských republik, čímž uspíšil finanční bankrot ČSA a jejich pohlcení Korejskými aeroliniemi. Dnes je tento hrobař ČSA presidentem Smíšené česko čínské komory vzájemné spolupráce, podle zásady: Když vykopnout, tak vejš!;-O

+2/0
2.6.2016 10:18
Foto

P23a57v33e46l 21M35a23k72o72v42e44c 8598885941

Máte to hodně nepřesné...Já preferuji fakta před emocemi...:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885

0/0
2.6.2016 13:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.