Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Třetí linka za Atlantik. Air Canada Rouge spojí Prahu s Torontem

Kanadský dopravce Air Canada Rouge je dalším novým dopravcem na Letišti Václava Havla, který začal létat z Česka přes Atlantik. Linka bude létat třikrát týdně a rozšíří tak nabídku přímých spojení mezi Českem a Kanadou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O18t75a77k54a39r 51V37a70l44e42k 6826542625172

Samozrejmne cim vice spojeni tim lepe. Ale doufam, ze se CSA jednou opet vzmuzou na lety pres Atlantik.

0/0
12.6.2016 6:22

R58o70s45t37i80s54l52a73v 65K93a82l78i49n30a 6418700469926

Proč bych kdykoliv jezdil do Prahy po D1 když můžu být zBrna za hodinu plus ve Vídni. Pevně věřím, že tento rozdíl udělá z Brna důležitějštíměsto než je Praha.

0/0
1.6.2016 20:49

M91i25c82h93a15l 17M81i95l95l80e65r 9866152399302

;-D;-)

0/0
2.6.2016 7:52

M64i30c70h57a42l 55M88i12l44l20e82r 9716592119172

jsem 25% Brnak puvodem, ale co jsi vypotij je sranda "wishful thinking", prani, ktere se neuskutecni.

0/0
2.6.2016 7:53

M39i73c95h89a61l 47S34t63e64b38l55o 5849581714177

Super!!!!!!

+1/0
31.5.2016 10:27

J77a88n 53C58e84p98e70k 1224146460

Tak tady se někteří snaží srovnávat Vídeň a Prahu. Vídeň je o 500.000 obyvatel větší. Historicky to vždy byl letecký uzel na rozdíl od komunistické Prahy, tak že těžko všichni přestanou létat do Vídně a začnou do Prahy. A ona je také Vídeň daleko lépe dálničně spojena třeba s Bratislavou, Budapeští nebo Zábřehem, kdežto do nás do Vídně nevede dodnes ani dálnice. Tak jak jí pak Praha má konkurovat. Další věcí je to, že dost našich firem nebo firem působících v ČR dá radši zaměstnanci auto, aby do bližších míst dojel autem než tam letěl. I přes toto všechno hraje Praha důstojné místo na letecké mapě a jsem rád za to málo, co sem létá.

+2/0
31.5.2016 9:39

O13l23d48ř82i32c44h 31J93a87n50e90č90e25k 8769826393651

že má Vídeň o 0,5 milionu obyvatel víc než Praha je asi to poslední důležité. ale jak sám píšete - to potenciální spádové území je mnohem větší (pokud vím, tak i řada Moravanů dává Vídni před Prahou přednost - celkem logicky). a o dost bohatší. a co je možná vůbec nejdůležitější, sídlí tam řada nadnárodních firem a institucí, které potřebují své lidi hodně posílat po cestách. last but not least, Vídeň je i významný uzel mezi 'západem' a 'východem' - na západ má tradičně silné spojení a na východ (Balkán...) v poslední době právě i díky rakouským firmám, které tímto směrem hodně expandovaly.

+1/0
31.5.2016 10:04

M15i28c85h70a40l 39B36e42n93e27š 6119268172686

Někdo tu už níže poznamenal, jaké linky kdysi vedla ČSA. Řekněme, že kdysi ten rozdíl mezi nimi a Austrian nebyl tak obrovský. Jinými slovy, pokud by se po revoluci ČSA rozvíjely správným směrem, spolu s nimi by vyrostlo i letiště, k čemuž nedošlo. Dávejme si pak pozor na to, co je příčina a co je důsledek. Vídeň jako město se v posledních letech neuvěřitelně rozvíjí, ale i díky tomu, že je skvěle dopravně obslužná, díky čemuž si tam dělají kanceláře firmy, která by třeba jinak mohly i do Prahy, a proto to letiště bude dále růst. Navíc rozdíl mezi letišti je ještě větší, než napovídají samotná čísla o oněch dvou letištích, protože Praha je zároveň i low-cost letiště, zatímco low-cost letiště Vídně č.1 se jmenuje Bratislava, a to druhé pak po pádu Malévu Budepešť. Představte si, jak velké by to letiště bylo, pokud by tato letiště okolo nebyla, zatímco Praha je jediné letiště v dané spádové oblasti, byť je tato oblast menší, v čemž s vámi souhlasím.

+1/0
31.5.2016 11:09

R60o91s52t57i34s85l79a42v 92K34a89l69i30n26a 6868730759756

Nepsal jsem o evropském spojení, ale o spojení do Kanady. Pro nás Brňáky je nejlepší létat z Vídně. Ačkoliv, musím dodat, že lítat z Vídně je pro nás nejlepší kamkoliv.

0/0
1.6.2016 4:14

A54l43e64x93a27n75d72e82r 21P50r38o27c29h76a80z81k39a 2981716286583

Jakarta, Singapore, Hanoi, arabsky poloostrov, Montreal, NewYork, Havana ... psssst! to se nesmi rikat, to totiz vladli krveziznivi komunisti a litali s ruskou technikou ;-)

0/−4
31.5.2016 7:52

R52o84m72a35n 61K79r69a19t19o54c29h51v35í70l 6736137666734

...Kdyby to komunisti nebrzdili, tak ČSA mohli létat mnohem více linek a se západními letadly.

+2/0
31.5.2016 8:17
Foto

P76a84v50e73l 39M14a75k14o22v88e47c 8858875111

Dálkové A310 objednala komunistická vláda v roce 1988...(ale některým již bylo jasné, že režim končí...).

+1/0
31.5.2016 9:49

R57o26m11a57n 91K68r65a94t12o73c11h94v18í74l 6936167166774

Už i komunistům bylo jasné, že s letadly od velkého bratra konkurovat nemůže, proto byla nutnost koupit západní letadlo.

+4/0
31.5.2016 10:28

M72i34c94h42a17l 78M55i67l58l57e66r 9806702339662

typicke soudruzske mlzeni - vytrzene z kontextu a zasazene jen to minimum, co se hodi do kramu.!!

Treba ignorovanim zasadnich faktu, ze svetove civilni dopravni letectvi se od dob komunistu, kdy CSA litaly do toho Damasku, Havany a Singapore - PODSTATNE zmenilo.

Ruzne tehdejsi letecke spolecnosti uz neexistuji, jine mezitim vznikly a mnohe z tech, ktere letaly do ruznych svetadilu se omezily na regionalni oblasti z ekonomickych duvodu.

Jako priklad - v dobach kdy CSA letaly do Havany , Montrealu, Singapore a jeste dal, i po padu komunismu, do Australie letaly prakticky vsechny zapadoevropske aerolinky: Air France, Lufthansa, KLM, Alitalia, Sabena, Swissair, Scandinavian, Finnair, Olympic, Lauda.... atd atd

Podobne tak treba australsky Qantas letal do ruznych evropskych metropoli. Dnes do Australie leta jedina evropska aerolinka - British a Qantas naopak leta z Australie jen do Londyna, jinam do Evropy ne. Ostatni aerolinky bud zanikly, spojily se s jinymi a letaji do Asie, kde se prestupuje na linku Qantasu nebo na jinou asijskou aerolinku.

Nebo se leta do arabskych dopravnich uzlu Dubai, Abu Dhabi, Doha, Bahrain a odtud arabskou aerolinkou nebo Qantasem.

Podobne jako zapadoevropske aerolinky omezily svuj modus operandii na blizsi destinace, totez udelala CSA, ktera mela jeste mensi podil trhu nez tyto velke zname aerolinky.

+1/0
31.5.2016 8:19

M28i92c18h69a25l 21M97i18l80l82e76r 9726432949102

je take nutne dodat, ze mezitim vznikla cela rada nizkonakladovych aerolinek, ktera puvodni "luxus leteckeho cestovani" snizila na nejnizsiho spolecneho jmenovatele a osekala co mohla. Podstatne to zlevnilo letecke cestovani pro ty, kdo se chteji jen dostat z A do B a na nejakych extra sluzbach jim nezalezi.

Samozrejme to zvysilo konkurenci pro hlavni aerolinky, ktere nadale prepravuji tezsi zavazadla bez priplatku a serviruji pasazerum na palube jidlo a napoje, za nez se nemusi platit zvlast.

Celkove je letecke cestovani mnohem pristupnejsi vetsimu poctu cestujicich na svete a celkova frekvence leteckych spojeni je podstatne zvysena.

Vznik nizkonakladovek a snizeni cen zapricinily demisi ruznych drive znamych aerolinek, nebo slucovani jinych a vytvareni vzajemne se doplnujicich partnerskych dvojic/skupin.

V takovem svetovem ekonomickem klimatu vzdychat po "vymozenostech letani do zamorskych destinaci komunistickymi CSA" a ohrnovat nos nad jejich dnesnim rozsahem znamena byt zaslepeny, nerozumet veci a porovnavat ne hrusky s jablky, ale holinky se zebrou.

+2/0
31.5.2016 8:42

J19a16r81a 69R23a62n15k 1241196329121

To mate comrad Prochazka asi popletene, letam se Singapore Airlines uZ delsi dobu a spolu s Quantas patri mezi nejlepsi, ale o ruske technice tam asi nic nevi a Montreal? Tak to uz je konspirace;-)

+1/0
31.5.2016 23:49

M33a19r17t37i30n 13Š77n37o89b81r 8850462896669

Paráda. Na Ruzyni (Václava Havla) to poslední dobou nějak jede!R^ Pravidelně: A380 Emirates, B777 Korean, A330 Czech A., A330 Hainan, B767 Delta, B767 Canada, B747 China cargo, A330 Qatar cargo, B777 Swiss (dočasně), A330 Air Transat a pak další jako B757/767 nákladní UPS !!:-)R^R^

+8/0
30.5.2016 22:23

M73i26c24h59a40l 16B21e71n57e47š 6599988102206

No to je tedy nářez, na milionové hlavní město desetimilionové země, tolik velkých letadel. Jak jen je ale možné, že konkurenční letiště mají takových hned celé násobky...

+3/0
31.5.2016 2:03

J14o22s78e98f 46K23o86p87e10c52k61y 9734932165

Na pouze milionove mesto v pouze desetimilionove zemi je to slusny vycet. nektera podobna konkurencni letiste maji pravidelnych mezinarodnich letu vice a nektera mene... Zadne nedochudce v tomto pripade PRG neni ;-)

+2/0
31.5.2016 8:40
Foto

P15a28v33e69l 90M12a48k45o90v63e77c 8268895601

Pamatuji dobu, kdy do Kanady a USA létaly pravidelně ČSA...:-(

+10/0
30.5.2016 21:29

J60o69h76a31n 12Z67i33n76g12e86l 7982764783851

ČSA jsou typická ukázka státního hospodaření. Měly by vejít do učebnic ekonomie.

+6/0
30.5.2016 21:47
Foto

P26a70v97e66l 21M15a65k39o23v89e17c 8978705671

Spíše je to typická ukázka fungování mafiánského kapitalismu...:-(. ČSA nezničil stát, ale konkrétní osoby spojené s organizovaným zločinem...

+2/0
31.5.2016 9:28

O30l25d30ř29i32c35h 36J40a74n39e70č36e81k 8389266463701

a politikou

+2/0
31.5.2016 9:57

M24i33c62h29a30l 64H21o15r84á94k 7319554869234

To byla skvělá doba.... ČSA obsluhovaly Montreal i Toronto, v USA Newark i JFK. A k tomu Delta létala celoročně Atlantu i JFK. Dnes je to poněkud jiné :(

+3/0
30.5.2016 22:19

J14a96k64u56b 85K65o78r53e52c 6584840941673

Jo, ale Delta do atlanty a NY celoročně létala jen chvíli, a myslím, že to už bylo v době, kdy čsa do ameriky už nelítaly

0/0
30.5.2016 23:19

P94a84v32e37l 23V76e28t92e74š17n48í10k 7595188245477

Našel jsem mapu destinací ČSA z roku 1972. Byla tam Kanada, Spojené státy a dokonce i Singapur (kdy měli i zastoupení).

Nedávno jsem viděl, že museli na let do Paříže nasadit vrtulové ATR...

+3/−1
30.5.2016 22:35

M40i15c83h87a25l 66M39i27l80l39e79r 9906692799142

letel jsem s CSA do Singapore v 1969, jeden z prvnich letu tehdy noveho Il-62, se zastavkami Atheny - Kahira - Bombaj. Odletala z Prahy odpoledne a priletela do Singapore navecer pristiho dne mistniho casu. Linka byla v provozu jen 1x tydne a posadka zustavala v Singapore cely tyden nez byla vystridana posadkou z dalsiho letadla a vracela se zpet.

Byli ubytovani v jednom starsim "kolonialnim" motelu/hotelu a spolu s nimi v prvnich mesicich take sovetska posadka. Il-62 byl v te dobe porad jeste "zaletavan". Soveti letali s cs. posadkou jako instruktori a letadlo porad jeste melo sovetske insignie.

Letecka spojeni tehdy nebyla zdaleka tak casta jako dnes. Bylo bezne, ze pasazer nemel dalsi spojeni ten samy den. Byl tedy poslan taxikem do hotelu na ucet placeny prichozi a odletajici aerolinkou, dostal jidlo, nealko piti a ubytovani. Normalne na jednu noc. Hotel urcovala prichozi aerolinka. O posadku /pripadne pasazery se v Singapore staral zastupce CSA, tehdy pan Zlomek.

Muj pripad byl ponekud komplikovany, protoze jsem tehdy cestoval za pribuznymi na Novou Guineu a ze Singapore neletala prima linka do jejiho hlavniho mesta Port Moresby. Musel jsem letet dal bud do Hong Kongu nebo do filipinske Manily. Obe mesta spojovala s Port Moresby a pak australskymi mesty australska linka Qantas, kazde mesto 2x tydne.

Jak se veci tenkrat mely, ani ze Singapore do Hong Kongu nebylo prime spojeni kazdy den (!!!). Puvodne zajisteny let nasledujiciho dne pres Bangkok byl prilis dlouhy a CSA rozhodly, ze poletim primo. Zmenily mi letenku a ja musel musel zustat v Singapore celkem 2 noci a jeden den, namisto 1 noc v Singapore a 1 v HongKongu. Byl to ale nakonec velmi prijemny odpocinek po dlouhem letu z Evropy, straveny prevazne v rozsahle tropicke zahrade hotelu, u bazenu spolu s cleny posadky. Druhe rano jsem nastoupil na letadlo Malaysia- Singapore Airlines (DC-8) na cestu do HongKongu, stravil tam nejakych 8 hodin a pozde vecer letadlem Qantasu (B 707) odletal do Port Moresby.

+3/−1
31.5.2016 5:31

L43u34k96a25s 29C61o66d18r 6778672300381

To jsou naprosto super zazitky, celkem me mrzi, ze jsem tuhle dobu nezazil. I kdyz mozna me to zas tak nemrzi - v Il-62 jsem mel problem vydrzet i hodinovej let, ta masina neni zas tak pohodlna :-)

+3/0
31.5.2016 5:52

A88l25e56x36a57n64d16e21r 52P11r17o51c37h55a14z55k82a 2951376336933

vidite pane Miller, zrovna jsem si rikal, takove hezke vzpominky mate a nejak si neuvedomujete, ze jste neletel s Air Canada ale CSA. Ja tady neobhajuji tehdejsi dobu a ani nechci aby s vratila. Dari se me v podnikani a je me fajn. Jen me stve, kdyz lidi na tu dobu plivou a jednim smahem ji zavrhuji a vidi na ni jen to spatne. Vy jste bohuzel jednim z tech lidi, vidite jen to co chcete. Historie plynula bez naseho pricineni stejne jako plyne stale. Nejsme zadna velmoc, meli bychom vyjit s tim malem, co nam nechali ti ostatni. A meli bychom videt, ze ti co zustali doma a snazili se neco tvorit jsou ti pravi hrdinove, zvlaste, kdyz vybudovali vetsi leteckou spolecnost, nez jako mam ednes, po 25ti letech trzniho hospodarstvi v demokracii a bez komancu ...

+1/−3
31.5.2016 8:13

J13o14s74e62f 91K93o84p73e96c15k29y 9944372495

Mate nejakou konkretni predstavu, co v te dobe bylo dobre? ;-)

+2/0
31.5.2016 8:41

M11i34c12h32a35l 62M67i61l42l27e54r 9876732579202

ideologicke rozdily.

Ziji prilis dlouho na zapade a jsem prilis dlouho zvykly na osobni svobody, nez abych se mohl shodnout s nahledy rude smyslejici slozky naroda.

+1/0
31.5.2016 8:45

J34a81r40a 96R44a85n21k 1801726649691

Ano, mate pravdu, ti co "zustali" vybudovali republiku podle Potemkinova receptu:-/, nemyslim vsichni, mam tam pratele, kteri se snazili zit tak, jako jejich prarodice za prvni republiky, rodice po 45. a urcite o nejake latifundie prisli...., nebo si odsedeli neposlusnost socialistickemu statu a nevedeli, ze jsou nasilim drzeni jako nevolnici v zemi, z ktere se pres ostnaty drat nedalo odejit. Mam i pratele, kteri v dnesni dobe muzou cestovat, mam je zde obcas a rikaji neco v tom smnyslu, ze by i tehdy odesli, ale meli stare rodice a chteli se o ne starat. Moji rodicove sebrali babicku, foxteriera a mne a v 68. si rekli, horsi uz to byt nemuze, tata byl dost aktivni a asi by to odsedel, tak jako maminka ve 48. .......povidejte dal;-)

+1/0
1.6.2016 0:06

J31a47r55a 94R87a56n10k 1151126309791

Michale, mela jsem tewn samy let, ale z Curichu, strejda tehdy jeste zil na NG, kratce potom se prestehoval do Alice Spring a tam to bylo taky o par hodin navic. Jsem rada, ze jsem to vse zazila i s cekanim. Nakonec ani dnes se nedostanu Z Vancouveru primo do Bangkoku, je to jednodussi z Evropy, mam vzdy prestup bud v Tokiu, Soulu, nebo HK.

+1/0
31.5.2016 23:58

J73a11r69a 36R51a70n56k 1181146299371

Ale.....jsou tam nejake informace, kdo s nimi letal?;-)

0/0
1.6.2016 0:07

M62i71c33h88a97l 92M63i89l52l39e66r 9656412299152

co jsem videl behem meho letu do Singapore, nekteri byli Cechoslovaci na sluzebnich cestach. Napr. v Kahire vystupovala rada cs. cestujicich protoze do Egypta se tenkrat jezdilo dost casto na montaze a stavebni projekty. Tehdy tam vladl Nassir a ten se paktoval s komunisty.

Linku ale pouzivaly i jine narodnosti. Napr. v Athenach pristopupila parta Jugoslavcu, kteri meli povoleni do Australie za praci (povoleni jak od jejich vlady, tak australska pracovni viza). Neumeli zadnou cizi rec a protoze jsem dobre ovladal srbochorvatsitinu, prekladal jsem jim behem cesty. V Singapore prestupovali na letadlo Qantasu do Australie, meli spojeni ten samy vecer. Rekli mi, ze planuji zustat v Australii 6-8 let, pracovat, nasetrit si a pak se vratit domu s dostatkem penez na to, aby si postavili rodinne domky. Komunista Tito neovladany Moskvou chapal ekonomicke vyhody, ktere Jugoslavii plynuly z pracovniho turismu na Zapad.

Dalsi Cesi vystupovali v Bombaji, protoze Indie take mela obchodni a hospodarske svazky s Moskvou a staty RVHP. Naopak nastoupili Indove cestujici do Singapore.

0/0
1.6.2016 5:47

A47l39e97x87a68n54d88e53r 17P38r36o17c44h49a34z64k60a 2501936836823

ono se pane Makovec vubec nejak zapomina. Lidi maji slavu z toho, co uz fungovalo pred 30-ti a vice lety a neuvedomuji si, ze zatimco ostatni posledni ctvrstoleti stoupali stale vzhuru, my nejdrive absolvovali vynuceny pad, abychom nestoupali spolu s nimi. To se to pak hoduje na smesnych uspesich :-)

+1/0
31.5.2016 8:04

J70o97s57e16f 51K22o76p50e17c45k38y 9164452335

Srovnavat situaci v letectvi pred 30 lety a nyni je absurdni. Takze budme radi, ze se dari rozsirovat mezikontinentalni lety z Prahy i v teto dobe. A zadny vynuceny pad jsme rozhodne neabsolvali... ;-)

+1/0
31.5.2016 8:38

M27i19c26h60a82l 73M28i26l59l71e84r 9296502289732

pred 30 lety neletal Travel service, Fischer atd. On zapomina, ze CSA mela monopol na ceskoslovenskou leteckou dopravu.

+1/0
31.5.2016 9:01
Foto

P15a25v46e45l 32M76a40k49o80v27e41c 8218125101

Diskuse je o aeroliniích, které (ne)létají a ne o letišti Praha, kam se létá...:-)

+1/0
31.5.2016 9:26

J91o96s11e98f 26K16o55p44e88c21k20y 9644542485

Ja bych rekl, ze diskuze je o tom, co tady nefungovalo pred 30 lety a co nyni... ;-)

0/0
31.5.2016 9:30
Foto

P85a30v31e71l 58M76a12k30o91v70e22c 8558855681

Spíše je to o tom, že ČSA , jedny z nejstarších aerolinií na světě "přežily" první republiku, druhou republiku, okupaci, totalitní režim, změnu režimu, nepodařenou privatizaci s Air France a nakonec ji rozkradla mafie za (aktivního?) přihlížení politiků a státních úředníků...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885:-(

+1/0
31.5.2016 9:45

J44o43s50e61f 25K26o66p73e83c29k34y 9224272705

CSA jsou na ustupu jako ostatne spoustu jinych regionalnich evropskych aerolinek... ;-)

0/0
31.5.2016 9:58
Foto

P35a35v34e67l 32M91a63k60o94v69e62c 8348965711

ČSA ustoupily tak, že již fakticky neexistují a jediný vlastní létající prostředek je horkovzdušný balón...:-)

+1/0
31.5.2016 10:46

J15o40s85e69f 29K85o98p55e70c58k48y 9374802225

CSA ustoupily a prezily, coz se o nekolika podobne velkych aerolinkach rici neda...;-)

+1/0
31.5.2016 11:16
Foto

P45a11v46e45l 58M40a93k66o45v54e33c 8938155831

Každý máme asi jinou představu co je to "přežití". Asi tím máte na mysli i pouhou existenci značky "ČSA" (bez letadel a posádek)...Z tohoto pohledu jsou ČSA věčné...:-)

0/0
31.5.2016 11:22

J47o79s97e90f 28K94o67p53e43c64k91y 9414702785

Preziti je ve firemnim zivote pouze jedno a CSA prezily. To ze si aerolinky pronajimaji letadla pripadne letadla i posadky je naprosto bezne ;-)

0/0
31.5.2016 11:37
Foto

P63a75v29e93l 21M51a24k92o32v26e75c 8668765481

Naprostý souhlas, dokud budou zapsány v obchodním rejstříku, tak přežily...Stejně jako Poldi, ČKD, ČZ, Jawa, ZPS, OKD, a stovky dalších tradičních českých firem...:-(

+2/0
31.5.2016 13:54

J93a40r45a 35R79a25n17k 1891596579191

Ano, pane Kopecky, ale snad bude v CR jina hlava statu, vice diplomaticka a nebude urazet lidi na kazdem kroku a vnucovat se nekam na Vychod.

+1/0
1.6.2016 0:09

O84t53a91k67a81r 53Š27p69a25č12e69k 5351392822639

P. Makovec: "Pamatuji dobu, kdy do Kanady a USA létaly pravidelně ČSA.."

Já pamatuji i pozdější dobu, kdy o ovládnutí a pohlcení ČSA se začal zajímat AEROFLOT, který z toho později oficiálně vycouval. Ale místo toho byl do ČSA nasazen bývalý lampasák, člen KSČ, později ministr obrany, talentovaný agent-likvidátor Jaroslav TVRDÍK, který zrušil přímé linky ČSA do Montrealu, Toronta a New Yorku a zašantročil české "landing rights" na těchto letištích. Místo toho přeorientoval linky ČSA na východ, do bývalých sovětských asijských republik, čímž uspíšil finanční bankrot ČSA a jejich pohlcení Korejskými aeroliniemi. Dnes je tento hrobař ČSA presidentem Smíšené česko čínské komory vzájemné spolupráce, podle zásady: Když vykopnout, tak vejš!;-O

+2/0
2.6.2016 10:18
Foto

P68a54v56e81l 25M60a27k28o58v12e28c 8668605541

Máte to hodně nepřesné...Já preferuji fakta před emocemi...:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885

0/0
2.6.2016 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.