Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Z kanceláře na výrobní pás. Lidi nejsou, továrník se stal dělníkem

Snaha vyhnout se zpožděním s dodávkami a tučným pokutám vede dodavatele dílů pro automobilky k nezvyklým krokům. Na výrobní linky už musí chodit i kancelářští zaměstnanci ve firmě. Alespoň tedy v jedné z největších dodavatelských firem, kterou je Brano Group z Hradce nad Moravicí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Ale no tak, tak zlé to nebude, firmy slibují hory doly, ale realita je jiná. Tak treba můj zamestnavatel, teď berou k dopravě k posunu, samozřejmě přes agenturu. Tvrdá práce venku, mraz, déšť, směny 12 h., noční směny, 100 Kč hrubého. To máme nejakych 16000 hrubých měsíčně, po zdanění zbyde směšných 12000. Dá se za to žít, budovat rodina, nedá. Živořeni. Firmy, zaplaťte slušně a lidi se k vám pohrnou. A pokud si menezment občas makne u pásu, na škodu to není, třeba si pak začnou vážit dělníka! Ti kancelarští bývají odtržení od reality, on papír snese všechno!

0 0
možnosti
JP

at zaplatí a bude mít dost lidí-inu nenažranost podnikatelů-namlsali se dost za 25 Rvlet

2 1
možnosti
AN

A67l72e62š 69N77o48v49á73k

6. 6. 2016 18:31

Njn, horníci nechtějí makat... ještě aby jo, když jim Sobotka přislíbil, že je odmění a pošle co nejdříve do důchodu...

Za chvíli pro firmy nebude chtít dělat nikdo, jestli se vláda neuklidní s přidáváním peněz pro každého státního zaměstnace za mrknutí... to ale bohužel většina lidí nechápe a chápat nechce:-( že Sobotka uměle zvyšuje mzdy ve všech oborech v domnění, že všem prospěje... jedině tomu, že firmy zase přesunou výrobu jinam, kde mohou platit, co to chtějí a ne to co jim diktuje debilní vláda s odbory...

1 1
možnosti
Foto

Komu by se chtělo stát 12cku u pásu za 12tis či za 14tis hrubého.Hrabou si pro sebe a zaměstnanec aby jen byl rád že ho někdo zaměstná.Pakliže zvýší plat tak nebude muset brečet

6 0
možnosti
PA

P40a75v50e60l 23A41n15t56o27n

28. 7. 2016 14:09

Jenže tady nabízejí 22000,- ... a stejně lidi nejsou.

0 2
možnosti
JC

Bydlím v Chebu. Máme tu obrovskou průmyslovou zónu, na které prý firmy zápasí s akutním nedostatkem pracovních sil. Přesto se lidem vyplatí najet denně desítky kilometrů za prací do sousedního Německa. Proč asi.

4 0
možnosti
IS

Jelikož někteří diskutující velice rádi přesouvají vinu nadřízeného zaměstnance (odpovědného i zaplaceného) na jeho podřízené :-/ tak tady musím napsat, že největší škodnou v každé větší firmě jsou obchodní zástupci (nazývám je přeposílači emailu). ;-)

Neboť zaměstnanci nemůžou zato, že tu zakázku dojednal obchodní zástupce za cenu, která neodpovídá dnešním nákladům. :-/ A vymlouvat se na internet, videokonferenci a systém jakosti může opravdu jen přeposílač emailu ;-D;-D;-D

4 0
možnosti
JS

... pan majitel by si ten svůj sen měj prožít častěji.

3-4 dny v týdnu celým rokem a za čistý plat "kolegy" na pásu ;-)

8 0
možnosti
ZH

Pan majitel se na to muže taky vytento, určitě už má auto i barák, tak to může prodat Čiňanům a jít do penze. Zaměstnaci budou jistě spokojený, že se toho vydřiducha konečně zbavili. :-/

3 0
možnosti
RP

Problém vidím v tom, že Brano je výrobna komponent pro někoho jiného.

Díky internetu , videokonferencím a dálkovému posílání dat a systému jakosti ISO/TS1949 mohou automobilky měnit dodavatele komponent jako kabáty a to celosvětově.

Výrobce takových komponent tedy čelí globální konkurenci a kvůli tomu musí výrobní náklady držet co nejníž stejně jako mzdy. Zvýší o trošku mzdy a už nemá z výroby žádný zisk ani na pouhé přežití. Zdraží dodavateli o trošičku komponentu, tady ten autozámek a za tři měsíce nemá práci, protože automobilka změní dodavatele a ty zámky potom nechá vyrobit konkurenci třeba v Rumunsku nebo Číně.

Proto Brano nemůže platit lidem u pásu takové mzdy, aby sehnali dostatek lidí. Kdyby to udělali, tak by o ty zvýšené náklady museli buď zdražit zámky nebo na nich začít prodělávat. A kdyby ty zámky zdražili, o tu zakázku by přišli.

1 4
možnosti
KL

Brano mělo čistý zisk po zdanění 236 mil.... Takže na přisypání lidem u linky by bylo ne že ne. Ale on pan majitel nechce dát slušné peníze. Holt by nebyl čistý zisk tak vysoký, ale třeba jen 136 mil...

7 0
možnosti
Foto

Dělám v automobilce a když někdo odchází, tak odchází většinou se slovy, že mu ty peníze za to nestojí. Ani se nedivím ... ... Těch peněz opravdu není dost za to, co a jak se tam dělá. Přizpůsobují se totiž regionálním platům. Neskutečná buzerace z kanceláří, nadměrná a jednostranná zátěž, 2 hodiny jedete jako robot, pak 10 minut pauza a zase jedete 2 hodiny jako robot v dost velké fyzické a jednostranné zátěži, chodíte na WC pomalu na povel, problém vybrat dovolenou kdy to potřebujete vy, atd .... ... ... Mne automobilka také odrovnala jednostrannou zátěží a zanedlouho mne vyplivnou jako opotřebovaný kus, protože nebudu schopen jet jejich tempem v jejich zátěži . ... ... Takové jsou vyhlídky

6 0
možnosti
VB

platit se musí prostě tolik, aby lidé byli ochotni za nabízenou mzdu práci vykonávat, manažerovi se to může nelíbit, protože mu to kazí hospodářské výsledky, nemusí s tím souhlasit, může se to pokoušet nějak očůrat, ale změnit se mu to nepodaří, má navíc štěstí, že mu odcházejí lehce nahraditelní lidé bez kvalifikace, pokud by mu scházeli odborníci, tak by si takhle nevyskakoval a mohl by to rovnou zavřít, dál je zbytečný o tom diskutovat

5 0
možnosti
RP

Problém je v tom, že montovny komponent pro zahraničí mají nasazené tak nízké ceny výrobků, že těm lidem, co na tom pracují, prostě nemohou dát odpovídající mzdy, protože by na výrobu dopláceli. A zdražit nemohou, protože by si automobilky tu výrobu objednala někde úplně jinde.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy

28. dubna 2024

Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...

Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli

3. května 2024  18:23

Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší

2. května 2024

Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...

Jak uspořit a zabránit impulzivnímu nákupu? Číňanky hledají rady na sítích

4. května 2024

Čínské ženy na sociálních sítích hledají návody na to, jak ušetřit finance. Podporují se také v...

Jižní Korea bojuje se smrskflací. Výrobci i prodejci musí hlásit zmenšení zboží

4. května 2024

Jihokorejský antimonopolní úřad se vydal do boje proti smrskflaci. Výrobci a dodavatelé potravin...

No nekupte to. V Amsterdamu nabízejí parkovací místo za půl milionu eur

4. května 2024  13:06

Není tohle výhodná koupě? Jeden realitní portál v Nizozemsku nabízí v centru Amsterdamu prodej...

Sektorová daň by podtrhla nohy rozvoji Česka, říká šéf Komerční banky

4. května 2024

Diskutovaná sektorová daň, která by zdaňovala veškeré zisky v tuzemsku působících domů, by podle...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!