Diskuze

Z kanceláře na výrobní pás. Lidi nejsou, továrník se stal dělníkem

Snaha vyhnout se zpožděním s dodávkami a tučným pokutám vede dodavatele dílů pro automobilky k nezvyklým krokům. Na výrobní linky už musí chodit i kancelářští zaměstnanci ve firmě. Alespoň tedy v jedné z největších dodavatelských firem, kterou je Brano Group z Hradce nad Moravicí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ale no tak, tak zlé to nebude, firmy slibují hory doly, ale realita je jiná. Tak treba můj zamestnavatel, teď berou k dopravě k posunu, samozřejmě přes agenturu. Tvrdá práce venku, mraz, déšť, směny 12 h., noční směny, 100 Kč hrubého. To máme nejakych 16000 hrubých měsíčně, po zdanění zbyde směšných 12000. Dá se za to žít, budovat rodina, nedá. Živořeni. Firmy, zaplaťte slušně a lidi se k vám pohrnou. A pokud si menezment občas makne u pásu, na škodu to není, třeba si pak začnou vážit dělníka! Ti kancelarští bývají odtržení od reality, on papír snese všechno!

0 0
možnosti

at zaplatí a bude mít dost lidí-inu nenažranost podnikatelů-namlsali se dost za 25 Rvlet

2 1
možnosti

A36l85e51š 68N44o35v62á90k

6. 6. 2016 18:31

Njn, horníci nechtějí makat... ještě aby jo, když jim Sobotka přislíbil, že je odmění a pošle co nejdříve do důchodu...

Za chvíli pro firmy nebude chtít dělat nikdo, jestli se vláda neuklidní s přidáváním peněz pro každého státního zaměstnace za mrknutí... to ale bohužel většina lidí nechápe a chápat nechce:-( že Sobotka uměle zvyšuje mzdy ve všech oborech v domnění, že všem prospěje... jedině tomu, že firmy zase přesunou výrobu jinam, kde mohou platit, co to chtějí a ne to co jim diktuje debilní vláda s odbory...

1 1
možnosti
Foto

Komu by se chtělo stát 12cku u pásu za 12tis či za 14tis hrubého.Hrabou si pro sebe a zaměstnanec aby jen byl rád že ho někdo zaměstná.Pakliže zvýší plat tak nebude muset brečet

6 0
možnosti

P49a27v65e61l 87A65n14t30o53n

28. 7. 2016 14:09

Jenže tady nabízejí 22000,- ... a stejně lidi nejsou.

0 2
možnosti

Bydlím v Chebu. Máme tu obrovskou průmyslovou zónu, na které prý firmy zápasí s akutním nedostatkem pracovních sil. Přesto se lidem vyplatí najet denně desítky kilometrů za prací do sousedního Německa. Proč asi.

4 0
možnosti

Jelikož někteří diskutující velice rádi přesouvají vinu nadřízeného zaměstnance (odpovědného i zaplaceného) na jeho podřízené :-/ tak tady musím napsat, že největší škodnou v každé větší firmě jsou obchodní zástupci (nazývám je přeposílači emailu). ;-)

Neboť zaměstnanci nemůžou zato, že tu zakázku dojednal obchodní zástupce za cenu, která neodpovídá dnešním nákladům. :-/ A vymlouvat se na internet, videokonferenci a systém jakosti může opravdu jen přeposílač emailu ;-D;-D;-D

4 0
možnosti

... pan majitel by si ten svůj sen měj prožít častěji.

3-4 dny v týdnu celým rokem a za čistý plat "kolegy" na pásu ;-)

8 0
možnosti

Pan majitel se na to muže taky vytento, určitě už má auto i barák, tak to může prodat Čiňanům a jít do penze. Zaměstnaci budou jistě spokojený, že se toho vydřiducha konečně zbavili. :-/

3 0
možnosti

Problém vidím v tom, že Brano je výrobna komponent pro někoho jiného.

Díky internetu , videokonferencím a dálkovému posílání dat a systému jakosti ISO/TS1949 mohou automobilky měnit dodavatele komponent jako kabáty a to celosvětově.

Výrobce takových komponent tedy čelí globální konkurenci a kvůli tomu musí výrobní náklady držet co nejníž stejně jako mzdy. Zvýší o trošku mzdy a už nemá z výroby žádný zisk ani na pouhé přežití. Zdraží dodavateli o trošičku komponentu, tady ten autozámek a za tři měsíce nemá práci, protože automobilka změní dodavatele a ty zámky potom nechá vyrobit konkurenci třeba v Rumunsku nebo Číně.

Proto Brano nemůže platit lidem u pásu takové mzdy, aby sehnali dostatek lidí. Kdyby to udělali, tak by o ty zvýšené náklady museli buď zdražit zámky nebo na nich začít prodělávat. A kdyby ty zámky zdražili, o tu zakázku by přišli.

1 4
možnosti

Brano mělo čistý zisk po zdanění 236 mil.... Takže na přisypání lidem u linky by bylo ne že ne. Ale on pan majitel nechce dát slušné peníze. Holt by nebyl čistý zisk tak vysoký, ale třeba jen 136 mil...

7 0
možnosti
Foto

Dělám v automobilce a když někdo odchází, tak odchází většinou se slovy, že mu ty peníze za to nestojí. Ani se nedivím ... ... Těch peněz opravdu není dost za to, co a jak se tam dělá. Přizpůsobují se totiž regionálním platům. Neskutečná buzerace z kanceláří, nadměrná a jednostranná zátěž, 2 hodiny jedete jako robot, pak 10 minut pauza a zase jedete 2 hodiny jako robot v dost velké fyzické a jednostranné zátěži, chodíte na WC pomalu na povel, problém vybrat dovolenou kdy to potřebujete vy, atd .... ... ... Mne automobilka také odrovnala jednostrannou zátěží a zanedlouho mne vyplivnou jako opotřebovaný kus, protože nebudu schopen jet jejich tempem v jejich zátěži . ... ... Takové jsou vyhlídky

6 0
možnosti

platit se musí prostě tolik, aby lidé byli ochotni za nabízenou mzdu práci vykonávat, manažerovi se to může nelíbit, protože mu to kazí hospodářské výsledky, nemusí s tím souhlasit, může se to pokoušet nějak očůrat, ale změnit se mu to nepodaří, má navíc štěstí, že mu odcházejí lehce nahraditelní lidé bez kvalifikace, pokud by mu scházeli odborníci, tak by si takhle nevyskakoval a mohl by to rovnou zavřít, dál je zbytečný o tom diskutovat

5 0
možnosti

Problém je v tom, že montovny komponent pro zahraničí mají nasazené tak nízké ceny výrobků, že těm lidem, co na tom pracují, prostě nemohou dát odpovídající mzdy, protože by na výrobu dopláceli. A zdražit nemohou, protože by si automobilky tu výrobu objednala někde úplně jinde.

2 0
možnosti