Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B20á55r80a 88T90u84č26k37o74v52á 2494695426292

Toto ma byt inspirace? Fuj... Zamestnanci se nemohou flakat, zadny prostor pro viceprace, zadavatele nelze vydirat zpozdenim terminu, snad ani uplatky se tak rychle nedaji stihnout. U nas by si takova firma ani neskrtla.

+71/−1
doporučit
11.6.2016 13:42
Foto

M86i59l57a21n 60K25u12č26e69r19a 2387773985193

"Oproti minulému roku jsme zvýšili noční práce o 50 procent." Kolik je asi 50% z nuly?

+43/0
doporučit
11.6.2016 15:06

J16a64n 91P11o28k55o18r70n92ý 1633239790123

Náhodou, Češi jsou na tunely odborníci. ;-D;-D;-D

+42/−1
doporučit
11.6.2016 13:34

P61a43v72e63l 29N61o35v68á69k 2895177892752

A KOMU TÍM PROSPĚJETE, CO?

POSTAVIT VŠECHNO HNEDKA!!

A kmotři nebudou mít kde krást!!!

+29/0
doporučit
11.6.2016 16:57

J37a93n 84B70o60h22a85t16ý 7307190598482

U nás ve vedlejší vesnici se dva měsíce stavěl kruhový objezd o průměru 10 metrů. Něco takového, co je na tom videu, je z žánru sci-fi. V tomto případě je bohužel nutné si přiznat, že kdyby nebylo komárů, žádnou dálnici dodnes nejspíš ani nemáme.

+31/−1
doporučit
11.6.2016 14:16

J50a86n 20J25o65r93d97a80n 5231497829

Hezké.

Normální věc, ale v Česku nemyslitelná X

+36/−2
doporučit
11.6.2016 14:01

J96a54k18u26b 72C50e46c74h 5847218528283

pche, nasi odbornici to zvadnou 50x draz a 1000x pomaleji.

+20/0
doporučit
11.6.2016 19:57

M24i84c31h12a10e93l 94C40h33a23r25v77á74t 9259528133952

V našich podmínkách, firma která podivným způsobem získá zakázku, za tu dobu nedokáže ani uzavřít příslušný úsek dálnice.

+18/0
doporučit
11.6.2016 13:51

R19o18m62a86n 20P87o26l51á95č22e64k 5836449735

Co si investor zaplati, ohlida a objedna,to má. U nás si to nikdo neobjednava tak to není...

+16/0
doporučit
11.6.2016 16:05

P37e97t67r 94S39v44o91b96o85d27a 5182585838391

A hlavne je to minimalne 10x levnejsi nez u nas.

+16/0
doporučit
11.6.2016 15:55

R40e50n57é 97B42o77b75r12o88v40s13k96ý 1153590140

Vypadá to,že do Holandska nedorazil termín: " Technologická přestávka " ?

+22/−2
doporučit
11.6.2016 22:02

J81a39r56o87s48l86a78v 16J29o22s68e14f 5212310450784

Tak toto u nás nejde! U nás jsou jiné geologické podmínky, jiné postupy a jiný přístup ke stavbám. U nás by takovýto šlendrián neprošel. My totiž víme, že práce kvapná - málo platná (rozuměj - nedá se zní víc vytřískat peněz)!

+19/−2
doporučit
11.6.2016 17:03
Foto

H61o14n85z21a 54P63r66o50v65a97z35n19í37k 8908421387417

Ono by stačilo, kdyby se u nás dělalo aspoň přes den.

+13/0
doporučit
12.6.2016 8:17

L92u14d86ě61k 69Š44i52š60á44k 3387848739734

Tohle nejde vůbec srovnávat s tím co se u nás děje.

Např. loni v dubnu začala Scanska (a její sub dodavatelé) opravovat silnici I/2 celkem 4,4 km dlouhý úsek (nový povrch, někde měnili i podloží). Začali v dubnu a měli to mít do konce června. To stihli, ale jen první půlku. Tak se termín prodloužil do října. Od července do září byla, ale technologická přestávka. A když v říjnu začali "pracovat" (a to tak od 7 do 2) tak to zase nestihli. A termín se prodloužil do listopadu. Tak to pokračovalo dál, ale začátkem prosince to konečně dokončili. To ještě museli půlku silnice odfrézovat znovu, "protože se jim tam povedlo dát asfalt na chodníky" (tj. rozumějte dali tam něco jiného, než tam mělo být a to si dovolili dokonce na silnici první třídy). No holt naši stavitelé západ nedohnali a ani nikdy nedoženou.

+13/0
doporučit
11.6.2016 16:55

R63o79l53a61n51d92o 29A48r58i27a72s 7158319497610

Tak toto by trvalo Tokovi tak 55, ale měsíců, na druhou stranu by jistě poskytnul práci mnoha zaměstnancům babiše.

Samozřejmě podložené regulérními soutěžemi..R^

+13/0
doporučit
11.6.2016 15:09

J69a77k37u78b 39K71a28m26e58n27i90c68k43ý 4599192357806

a kde by se naslo misto na uplatky a na viceprace?

+14/−1
doporučit
11.6.2016 18:54

J76a91n 43D54l65o74u48h49ý 8196920443860

U nás sci-fi

+10/0
doporučit
11.6.2016 15:07

L23i55b48o93r 89F89i66l10á15k 8436119456626

Něco podobného jsem kdysi viděl na videu z Anglie. Bylo to natočené i s betonováním podjezdu. To u nás nemá šanci. Moc levné řešení.

+9/0
doporučit
11.6.2016 19:42

T93o44m60á34š 84M87a48r90t90í38n39e16k 1165142135874

Každý den jezdím přes Nuselský most - tam už rok a půl opravují jeden pruh. Když vidím tohle, tak se mi zvracet.

+12/−2
doporučit
11.6.2016 20:55
Foto

D39a30l78i83b39o44r 70B52a73r52t69o52š 5354740437899

noční práce na dopravních tepnách jsme poprvé viděl v roce 1981 v Německu....a je celkem možné, že existovaly dávno předtím. Jen několik nemyslících se rozhodlo, že osvědčený systém zničí a zavedou systém méně funkční...a tak se i stalo

+7/0
doporučit
11.6.2016 17:41

M97a90r70t40i86n 25J33i15r94o94u32s27e18k 7876825845638

V ČR zahájení 1.června a konec 1.srpna ....

+7/0
doporučit
11.6.2016 14:11

M21i75c23h32a60l 33R59e72j18z60e42k 5276947655251

Ti vecni brblalove by se meli projet po D1 aby videli tempo praci i prace v noci. U nas taky umi postavit most za 4 pulhodiny uzavitek, ale te by se pak nedalo nadavat na to jak je vsechno blby a jak to jinde je lepsi.

+6/0
doporučit
12.6.2016 12:08

J94o48s17e24f 43Z71a11j24í95c 8736870436223

Tady je přesně ukázka toho, proč má naše země tak nízkou produktivitu práce. V Boleslavi už dva měsíce opravují 200 m Havlíčkovu ulici. Každý den tam pracují tak dva lidi. Přitom ta ulice je docela klíčová, lidem to značně komplikuje situaci. Přesto to, co by mohlo za tři týdny být hotové, budou dělat měsíce 4. Rv

+6/0
doporučit
11.6.2016 21:29

R53e43n84é 68C83v88r23k98a29l 9676469676206

V Čechách na opravě silnice také zkoušeli časosběrné video. Ale po dvou týdnech, kdy se na uzavírce nepohnula ani myš, mylně usoudili, že kamera je vadná...Rv

+5/0
doporučit
13.6.2016 15:40

J66i78ř63í 90V86o10j39t16a 8315683800673

Se vsadim ze by naši Orange boys zvládli za víkend taky.... Rozmístit značky 😜

+5/0
doporučit
11.6.2016 20:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.