Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Eshopista: Večeře se Slevomatem bez papíru. Heuréka se bránila kritice

Šéf společnosti Heuréka Tomáš Braverman odmítl kritiku některých e-shopů, které se po změně ve vlastnické struktuře obávají zneužívání dat. Firma pracuje na jejich větší ochraně, uvedl při úterní debatě z cyklu Eshopista, kterou server iDNES.cz vysílal v přímém přenosu. Hlavními hosty debaty byli manažeři Slevomatu v čele s výkonnou ředitelkou Marií Chytilovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R24o11b10e78r71t 25H44o63m11o88l39k82a 2360652762251

Hlavně když 20% z toho, co zákazník zaplatí, si nechá Slevomat. Takže jako obchodník mám zboží za 1000,-. Jsem ochotný ho prodat za 700,- Takže cena na Slevomatu bude 875,- Ze slevy 30% je rázem 12,5%. To už je slušný rozdíl...

14.6.2016 22:15

I74g93o41r 93G35o32t93t92w67a39l67d 6727588520391

Osobně jsem slevomat využil asi 20x a vždy k maximální spokojenosti. Týdně mi chodí souhrn nabídek a občas je to dobrý zdroj zajímavých tipů na různé zážitkové akce, výukové a kreativní kurzy apod. Nemyslím si ale, že by to byla vhodná platforma pro nákup zboží. Stejně tak nabídka kulturních pořadů je spíš odstrašující.

Celkově jsem se službami Slevomatu velmi spokojen a držím jim palce, ať fungují. Z hlediska obchodníků si myslím, že je to skvělá volba pro malé firmy a podnikatele, pro které to může být levná a efektivní prezentace služeb.

14.6.2016 21:49

V50l52a83d87i45m24í73r 40H88o48l94ý 8544201676177

Jako příklad uvedl možnost uplatnění voucheru v aplikaci, který zjednodušil partnerovi přijetí voucheru a jisté pohodlí přinesli i nemalému množství zákazníků, kteří se styděli například do restaurací chodit s vytištěným voucherem.

Proč se stydí za to, že jsou somráci, jdoucí jen po slevách?

14.6.2016 17:40

J85i28r89k87a 27K79o11c38h 7534874783155

spis bych rekl, ze slevomat a pod ztratily svuj smysl a puvodni zamer. nyni jsou tyto servery zahlceny zbozim se slevou 30 kc (nynejsi prodejni cena kolem 200) a k tomu zaplatite postovne .... to je v podstate o nicem, je to vyprodej neprodejnych veci, ktere se snazi prodat jakoby ve sleve

14.6.2016 16:01

R84e14n85é 76Š90r52ů45t10e41k 8838815886788

Hlavně věcí z Aliexpressu, a Alibaby, vcelku za podobnou cenu, jen u slevomatu si musíte připlatit poštovné.

14.6.2016 18:09

T60o30m11á14š 85C36z49a82k98o31j 6811534675640

No slevomat stále využívám, ale jen na jídlo, vyjímečně služby. S tím zbožím jen souhlasím, to bych tam nekoupil

14.6.2016 19:46

J21a70n 50S54o43u56k44u67p 1544844626285

Jé, bratranec se vykecává...

14.6.2016 15:58

M62a67r31t17i53n 44K18o97l48á29ř 1805374499125

Slevomat a podobné agregátory slev je hrob pro všechny obchodníky a jen sebevrah se do toho může přihlásit.....užitečné je to jen pro nové firmy, provozovny, které si potřebují nalákat zákazníky...

14.6.2016 15:42

T51o64m12á14š 63C94z46a84k80o87j 6701424365550

Což se v Praze rozhodně povedlo Tom's Burger, ty si podle mě na slevomatu udělali obrovskou reklamu

14.6.2016 19:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.