- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímalo by mě, zda budou v Německu tramvaje také neskutečně skřípat v zatáčkách?
Nejvetsi problem skody jsou vibrace a hluk na nerovnostech...
Rozdil v hlucnosti na netovnostech a krizeni je oproti jinym vyrobcum je znacny...
Tak mne napadá... Nedávno jsem jel tramvají v Amsterdamu. Neskutečně klidná a tichá jízda. To by mne zajímalo, čím to je.
Nové trati jsou vystlané gumou z drcených pneumatik. Měl jste vidět, jak se před rokem dělala trať na Bělehradské v Praze.
Také záleží na kolejích. V Německu je nějak dokážou dělat a udržovat rovnější.
Mělo být pod zmínkou o hlučnosti na kolejovém křížení :(
No jestli jim je dodají až po 4 letech jako vlaky tak potěš koště
V článku není zmíněn dlouholetý provoz českých tramvají typu T3 v Drážďanech a v Berlíně.
Budou-li T15-Forcity v Lipsku na kolejovém křížení tak hlučné, jako jsou ty pražské, přijedou jim je Němci hodit na hlavu až do Plzně.
Ten lzivy mezititulek "České tramvaje poprvé v Německu" je od CTK nebo to je vlastni tvorba idnes?
Budou to sice prvni tramvaje ze Skodovky, ale nebudou to prvni ceske tramvaje v Nemecku. Vzdyt dodnes v Nemecku jezdi ceske tramvaje ze smichovske vagonky Ringhoffer-Tatra.
Já mám dojem, že naráželi na to, že jsou ryze české, kdežto Tatrovky byly československé.
To je ta křišťálově čistá firma vypraná v Karibiku? Prostě česká cesta
Nemate pravdu. Je "vyprana" na Kypru.
Česká strojírenská skupina vyvezla 54 procent produkce. Aha...Jediný akcionář:
CEIL (CENTRAL EUROPE INDUSTRIES) LTD
3032 Limassol, City House, Karaiskaki 6, Kyperská republika
Registrační číslo: HE 275785