Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volkswagen chce do roku 2025 prodávat až tři miliony elektromobilů ročně

Německá automobilová skupina Volkswagen bude muset do své transformace investovat do roku 2025 desítky miliard eur. Do té doby plánuje uvést na trh 30 elektrických a hybridních vozů a prodávat jich dva až tři miliony ročně. Novou dlouhodobou strategii ve čtvrtek ve Wolfsburgu představil generální ředitel VW Matthias Müller.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M19a27r25e94k 93Ž10a58b81č94í58k 5726862207327

Když to budou mít komu prodat, tak klidně i 10 milionů elektromobilů ročně, pokud to nebude na úkor zdravé soutěže, problém s tím nemám.

+5/0
16.6.2016 13:42

M63a81r33t29i96n 69K47a53r26á70s65e87k 9328123428858

A ted otazka co je to ta zdrava soutez...

0/0
16.6.2016 13:46

M37a83r13e11k 89M17a84l17ý 1192308831830

Asi myšleno, že eletromobil se musí prosadit v tržném prostředí proti klasickému autu bez toho, aby byl zvýhodňován dotačně, takže výsledkem je, že všichni, co platí daně se skládají na auto těm pár lidem, co si ho pak koupí. Ale to jenom tipuji... možná to myslel jinak.

+1/0
16.6.2016 15:21

M57a55r84t51i47n 11K27a88r14á37s66e54k 9228493798708

No otazka pak taky je, jaka je cena "otraveneho ovzdusi" z kazdeho takoveho spalovaciho auta - z toho pohledu zase vsichni co nejezdi spalovacim autem, se skladaji svym zdravim na to, aby si vybrani jedinci mohli v klidu jezdit....

+2/−2
16.6.2016 15:25

M78a32r44e70k 59M91a25l86ý 1592358291610

Záleží na tom, s čím to spalovací auto porovnáváte, myšleno jaká elektrická energie pohání to "bezemisní" auto, jestli z jádra, OZE nebo klasika uhlí a plyn.

A spalovací auta jsou zdaněny už teď docela dost, spotřební daní z PHM. Takže toto je příspěvek řidičů spalovacích aut do rozpočtu jako náhrada za smrdění.

+2/0
16.6.2016 15:29

M91a25r44t88i60n 27K68a42r23á20s12e79k 9638413678488

Tak ja vim, ze je benzin daneny, jen si netroufam rict, jeslti je to malo nebo moc? To se vysislit prakticky neda....

Jinak ona elektirna vyrobena v uhelne elektrarne je i dneska docela cista (nesrovnatelne cistejsi nez vyfuk auta) a jako bonus jde kour za mestem do velke vysky a ne lidem do oken...

+2/0
16.6.2016 15:31

M78a75r44e44k 94M44a37l47ý 1502618481860

A i přes to velké zdanění PHM se lidem spíš vyplatí klasický spalovák než elektroauto. A auta používají téměř všichni, takže si vzájemně smrdíme pod nos docela dobrovolně...

Budu rád, když se čistá auta prosadí, ale jsem proti masivním dotacím, to jenom pokřivuje trh a vývoj to neurychlí.

+4/0
16.6.2016 15:36

M95a92r35t60i51n 91B69a51r44t50e20k 5327871621113

Zatím se lidem vyplatí spalovák. Zatím ano. U vyšší třídy kdy už není auto jenom prostředek na přemisťování z bodu A do bodu B jsou elektromobily značně oblíbené. Hlavně na západě. Kupujou je lidé, co mají dost peněz na to, aby si mohli kupovat bio potraviny a jídlo pro ně není jenom o tom sežrat toho co možná nejvíce za co nejnižší cenu.

+1/0
16.6.2016 15:52

M46a19r33e67k 78M37a83l28ý 1202568521270

V pořádku, ať si kupuje každý to, co mu vyhovuje a na co má.

Jinak ale je dobrý paradox, že ti, co na to mají si kupují auta jako Tesla, na které většina států dává dotaci, takže ve výsledku se mu na to auto skládají daňoví poplatnící, i ti, kteří jsou na tom finančně podstatně hůř :-)

+1/0
16.6.2016 16:05

J57i30ř98í 61K23r75u17t92i35l 8249195531128

:-))

0/0
16.6.2016 18:04

J88a75n 78F36r40o92l34í71k 6566740455144

Zrovna Němci, kteří většinu elektřiny vyrábí v hněddouhelných elektrárnách přesunou otrávené ovzduší jen o pár km dál.;-)

0/−1
16.6.2016 16:10

M52a25r28t26i64n 50K42a40r45á26s34e86k 9308203698748

No jedna uhelka utahne statisice az milionu aut (na priklad elektrarna prunerov, bu otahla temer 80% aut v CR a znecisteni z te elektrarny je temer zanebatelne oproti znecisteni z aut...

+2/0
16.6.2016 16:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.