- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
3 body, prý žádná sláva. Není to spíš ze strany marketingových agentur? Někde jsem ihned věděl, o co se jedná (Kofola, .. ) a to na televizi nekoukám.
Na druhou stranu když něco sháním, reklama je to poslední, co řeším - zajímá mě specifikace produktu, zákaznické či osobní zkušenosti a až pak teprve cena a známost značky.
7/10, ale až na jeden všechno byly tipy, protože na televizi nekoukám. Marketingová oddělení tak zřejmě zvládají vytvářet slogany, které ke značce sedí samy od sebe.
Ty nejznámější tam vůbec nejsou.. Ford měl léta "Driven by you", ne? Co to je dneska, nějaký "go further". Kdyby tam bylo, kdo má Das Auto, nebo že má furšprung díky technice, tak by se chytlo mnohem víc lidí. Stejně tak "New Generation" od konkurence, Pepsi.
Nepoznal jsem jen ten Branik - a to pivo je tak jediny, co z toho konzumuju
Moc toho neznam, ale vubec mi to nevadi
8/10 ale minimalne dve byl cisty tip.
7/10, první otázky mě jaksi naprosto míjely
Přijde mi, ze slogany zahraničních firem nejsou v ČR využívány - alespoň mi přijde, že jsem je nikde nezaznamenal... U tech českých už to je jiné :-)
Tenhle test si zadaly samy reklamní agentury pro rpůzkum jejich úspěchů ne?
Jinak jsem byl až překvapenej, kolik toho neznám. A je mi dobře...