Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P21a88v14e69l 10H85a56l51b18i30c89h 6169722356909

Držím Muskovi palce, aby tuhle automobilovou revoluci dotáhl zdárně do konce, navzdory ropné lobby. Věřím, že když vědci vyřeší problémy se skladováním energie (což se do budoucna rozhodně hodí a pomohlo by to třeba i Německu při srovnávání výkyvů mezi výrobou a spotřebou u větrných a solárních elektráren), tak bude elektrodoprava mnohem ekologičtější než dnes.

Navíc, když se k tomu přidá třeba carsharing, komunikace mezi vozidly apod, tak ta efektivita může jít ještě mnohem výše.

Nejsem žádnej ekofanatik, na druhou stranu nechci zbytečně drancovat zdroje naší planety natolik, že mé děti a jejich děti budou muset válčit o poslední kapku vody / ropy / doplň si sám.

(A ještě trocha konspirace - možná by mu v tom mohly pomoci utajené a uschované patenty třeba i od Nikoly Tesly, ale chápu, že peněz je v ropě tolik, že se odtajnění nikdy nedočkáme. Lidská chamtivost je naše zhouba.)

+3/0
doporučit
22.6.2016 11:59

J34a67n 76F41r10o54l33í75k 6566530775624

Takže Musk utrácí zálohy, které mu reklamou zblblí Amíci letos dali na vozy údajně dodávané v roce 2017-18? To bude lepší tunel než ten náš fotovoltaický. Něco jako Enron. Název "Zelený obchod" by se měl dostat do učebnic.:-P

+2/−2
doporučit
22.6.2016 9:54

A74n91t19o32n40í98n 36S29e43b50e25r96a 7753128750409

Až budou mít elektromobil celou karoserii ze solárních panelů. Pak to bude mít smysl.

+1/−1
doporučit
22.6.2016 11:33

P46e12t51r 39N31o95v69á37k 8435279920

obávám se že tento z daní dotovaný experiment

zatím NEmůže dopadnout dobře!!;-€

-

podobná hloupost jako osídlovat MARS

0/−1
doporučit
22.6.2016 14:59

M24a87r23e56k 25G32a33j80d59a 4983964596162

TESLA = TEchnicky SLAbé

0/−7
doporučit
22.6.2016 10:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.