- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
obávám se že tento z daní dotovaný experiment
zatím NEmůže dopadnout dobře
-
podobná hloupost jako osídlovat MARS
pokud by to dělal bez stáních dotací tak mu MAXIMALNĚ fandím
ale
pokud to dělá s dotacemi (úplatky) tak rozhodně ne!
Držím Muskovi palce, aby tuhle automobilovou revoluci dotáhl zdárně do konce, navzdory ropné lobby. Věřím, že když vědci vyřeší problémy se skladováním energie (což se do budoucna rozhodně hodí a pomohlo by to třeba i Německu při srovnávání výkyvů mezi výrobou a spotřebou u větrných a solárních elektráren), tak bude elektrodoprava mnohem ekologičtější než dnes.
Navíc, když se k tomu přidá třeba carsharing, komunikace mezi vozidly apod, tak ta efektivita může jít ještě mnohem výše.
Nejsem žádnej ekofanatik, na druhou stranu nechci zbytečně drancovat zdroje naší planety natolik, že mé děti a jejich děti budou muset válčit o poslední kapku vody / ropy / doplň si sám.
(A ještě trocha konspirace - možná by mu v tom mohly pomoci utajené a uschované patenty třeba i od Nikoly Tesly, ale chápu, že peněz je v ropě tolik, že se odtajnění nikdy nedočkáme. Lidská chamtivost je naše zhouba.)
Patenty jsou verejne, nikoliv utajene. Nic proti konspiraci, ale nesmi popirat fakta.
Až budou mít elektromobil celou karoserii ze solárních panelů. Pak to bude mít smysl.
No aj v tom teda moc smysl nevidim - ten panel vyrobi i za optimalnich podminek naprosto zanebatelne mnozstvi elektriny s ohledem na spotrebu auta...
Když čtu o Tesle, mívám chvílemi dojem, že v USA už vybudovali komunismus, že se obejdou bez peněz.
Takže Musk utrácí zálohy, které mu reklamou zblblí Amíci letos dali na vozy údajně dodávané v roce 2017-18? To bude lepší tunel než ten náš fotovoltaický. Něco jako Enron. Název "Zelený obchod" by se měl dostat do učebnic.
Zálohy dělají max 400 milionů dolarů. Nic moc.