- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pravdou je, že každý viděl, kolik to stojí a svobodně se mohl rozhodnout koupit, či nikoliv. I prodejny s oblečením nebo čímkoliv mají často odlišné ceny na e-shopu a na prodejně, není to nic nového pod sluncem. Stěžovat si čoice můžou jenom hlupáci, klamání spotřebitele
Prostě férovější by bylo kdyby řekli, že rozvoz bude zdarma, ale připlatíme si za proklatě dobré kuře.
A to, že se pokusili okrást stát o DPH, nikomu nevadí? To je OK? Tak hlavně, že tady stát zlikviduje prosperující rodinnou firmu jen pro to, že jejich obchodní partneři neovdedou DPH...
Podle paragrafů v pořádku, podle zdravého rozmu prasárna. Takových podnikatelů bude vždycky spousta, člověk se musí mít na pozoru. Je to stejné, jako když prodejna prodává něco dva dny za 100 a pak to další dva roky prodává za 40 a inzeruje 60% slevu. Podle předpisů ok, ale jinak balamucení lidí.
Proč prasárna. Prostě měli jiné ceny na rozvoz a jiné v prodejně. Jelikož ty ceny byly v ceníku(či jinak prezentovány), žádnou prasárnu v tom nevidím.
Je naprosto běžné, že cena výrobku v kamenné prodejně se od ceny v e-shopu liší.
Takže si to shrneme.
Všichni vědí, že KFC dělá rozvozy. Všichni vědí, že verze před úpravou nebyla úplně nejvýhodnější. Všichni vědí, že došlo ke změně, která byla v prospěch zákazníka a která je akceptovatelná.
PR jako kráva (i špatná reklama je reklama) ve většině novin. Z marketingového hlediska docela úspěch.
"Špatná reklama taky reklama" spíš funguje u nových a malých firem, co se potřebují jakýkoliv způsobem zviditelnit. Moc nevěřím, že KFC přibydou nějací zákazníci, tím, že se o nich bude dva týdny psát negativně.
Však to byl rozvoz zdarma, tak o co jde?
To je jasný že cenu znali, v tom si zákazníci si nevymůžou ale obchodní praktika je to sviňácká :D a to jim nikdo neodpáře
V souladu s přáním zákazníků uvádíme nyní cenu rozvozu (69 Kč) odděleně od ostatních produktů. To nějak trošku "nechápu", když byl ten rozvoz přece "údajně" úplně zdarma, ale Ok :)
Jinak je jasné, že ČOI nemohla postupovat jinak. Zákazník byl seznámen s cenou a tím to hasne. Nicméně je to prostě pro KFC ostuda a nemá to zapotřebí.
Problém je v tom, že Češi nečtou. Znají jen pojem "zdarma" atd. V podmínkách KFC byl jasně daný ceník s tím, že rozvoz je zdarma. Cena byla vyšší, akorát tam nebyla odděleno to, co v ceně je započítáno (myslím si, že to být nemusí). To by nakonec mohl člověk dostat v KFC (McDonaldu, či obecně každé restauraci) účtenku a tam by bylo položkově rozepsáno: Maso - x Kč, cibule - x Kč, brambory - x Kč ... spotřeba elektřiny do sporáku - x Kč, odpis sporáku - x Kč, mzda kuchaře - x Kč, mzda servírky - x Kč ..... až po podíl na poplatku pro popeláře za odvezení zbytků. No a u firmy KFC by jednou z položek ve fixní ceně - doprava x Kč (tedy mohlo by to tam být rozepsáno na odpis auta, ojetí gum, spotřebu benzínu, mzdu kurýra ....)
Prostě nečtoucí Čech zůstane blbem, i kdyby čert na koze jel.