- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Poznamenam ze konvencni tratě dle legislativy jsou do 200kmh, VRT, Nad 200kmh. V CZ ale nemáme se stavbou VRT vůbec zkusenosti, ani legislativa si snimi nerozumi.... Budeme se ucit za pochodu stylem pokus omyl.
To jako, že zmodernizujeme moderní modernizovaný koridor? A není to divné?
Budicek... mluvi se o tom uz 20let...
My ale necheme zadne rychle vlaky, my chceme poradne dalnice po kterych si budeme jezdit 200km/h sami.
To chci vidět, jak se budou likvidovat ta mračna železničních přejezdů... Na to už měli myslet při modernizaci koridorů....
To by jsme je jeste ted staveli, ... mj., jejich hlavni cil byla take vyssi unosnost trati pro nakladni vlaky a jako takove nestaci, chybi objizdne trasy... Samozrejme, osobni doprava se s tim svezla,...
Uz cca 20let existuji plany na nove trate, ...
Mezi Chocní a Třebovou? Ano přesně tam je potřeba vzít si příklad z Rakouska - tzn. postavit vedle stávající klikaté trati podél Orlice nové dvě koleje v tunelech, které se se stávající tratí potkají v Ústí nebo vůbec. A postavit to rovnou na 230 až 250. Jinak se v tomhle úseku nikdy rychle jezdit nebude.
Ha,ha..., pán je vtipálek. Už vidím ochránce přírody, jak nad tímto řešením radostně tleskají ručičkama.
No jasne, dodelavaji kordor na 160, takdo ceho ted pichnem? Jo zacneme ho znovu rozkopavat na 170. A pak? Jo tak na 180... Atd....
Zda-li bude trať bezpečná pak jsem pro, ale jinak ne jakýkoliv předmět na kolejích a zbytek už nechtějme znát!!!
praha nikdy nedopusti zadne VTR v ČR