Diskuze

Hudební festivaly navyšují rozpočty, peníze proudí hlavně od nápojářů

Největší hudební akce v Česku zažívají dobré období. Reklama na internetu a měřitelnější marketing sice ukusují stále více peněz, festivalové značky ale sponzory táhnou dále. Více peněz dostávají festivaly hlavně od nápojářů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

Ono je to logické, že pivovary a další nápojáři podporují podobné akce. Osazenstvo je vesměs mladé a tak lze oslovovat nové spotřebitele a budovat vztah ke značce. Velmi aktivní je v tom třeba Budějovický Budvar, podporující řadu letních akcí. Na rozdíl od Gambáče a Staráče to je aspoň pořádné pivo.

0 0
možnosti

V33a32š22e95k 27Ř74í69h89a

26. 6. 2016 22:27

Jo jo ovce nejsnáze vytváří kombinace chleba a hry.;-D

0 0
možnosti
MD

a pak jsou tu s milionovymi rozpocty i festivaly, ktere jsou navic i o hudbe, kulture a zabave...

např: http://obsceneextreme.cz/cs

0 0
možnosti
PH

P13e84t25r 62H53r62a40b69á72k

26. 6. 2016 10:01

Tak hlavně je ty firmy solidní výdělek. Vše o 50 procent dražší. Jídlo bez jakékoliv kontroly a další bordel. Nu což, lidi to koupí, pač když už dali několik stovek za vstup, tak už dají 50 kaček za deset deka nudlí, nebo 40 kaček za pivo. Míra nemíra, kvalita nekvalita. Lidem je to přeci fuk. Ve frontě si nikdo nedovolí něco kritizovat. Takže firmy jako Kofola nebo Starápromin budou jenom rádi, když bude festivalů více a více.

7 0
možnosti

Nevím jak to funguje u piva, ale nudle a další podobné věci fungují tak, že festival pronajme stánkářům místo za docela hodně peněz, a stánkaři pak úměrně tomu musí nasadit vyšší ceny. Čili peníze navíc za drahé věci jdou primárně festivalu jako takovému. Počítá se s tím už při sestavování rozpočtu - a úměrně tomu je nižší vstupné. Organizace festivalu holt něco stojí...

4 0
možnosti
KB

Jezdila jsem na Masters of Rock, Rock for People a loni jsem zkusila Brutal Assault. A musim rici, ze uz na tyhle velky festivaly nechci. Cenu listku beru, ale stvou me hlidaci gorily u vstupu do arealu, ve kterem je vse daleko drazsi, tisicovky lidi, kratke koncerty a vlastne uz i skladba tech kapel. Krom BA jsou vsude ty same porad dokola. Ale verim, ze leckdo si to uzije a na festaky jezdi rad. Nejlepsi vzpominku mam na Rock For people v roce 1999...

4 0
možnosti
MK

Máte pravdu ty velké už nemají až na výjimky co nabídnout, jezdil jsem léta na Benatskou a na RfP a už to prostě není ono, možná je to taky tím že starneme:-))) včera a dnes jsem na Metronom festivalu a ten nabízí celkem u nás neokoukane kapely

0 0
možnosti
LJ

No, hlavně by bylo dobré, kdyby fesťáky taky někdo kontroloval a řekněme ve 23:00 jim stáhnul decibely. Protože poslouchat to duc, duc pár desítek metrů od místa konání, což už nemá s hudbou absolutně nic společného, ve dvě-tři ráno, to je fakt na zabití. :-/

6 5
možnosti

Typický festival: stádo, europivo Gambrinus a kvílení impulsáckých kapel jako je Kryštov ... dokonalá idylka ;-D

V této zemi je přefestivalováno, což se bohužel projevuje tím, že většina festivalů, hlavně těch velkých, je kvalitativně naprosté dno.

26 7
možnosti
RH

asi jste nebyl na Mighty sounds :)

1 0
možnosti
JV

Hudebním festivalům chybí příjmy ze vstupného zejména kvůli různým obecním/městským akcím "zdarma" (tedy za peníze daňových poplatníků), kdy už pak lidi na festival s kapelami, z nichž mnohé nedávno viděli "zadarmo", nejdou.

A nesoudní pivo-sponzoři to "dorazí". Třeba Zahradu - oficiální pivo v kelímku za 30 a když soukromník pozemek pronajal stánkařům a lepším pivem do 25 (a pod 30 to bylo kulturně ve skle i v hospodě), to bylo řevu a tlaku na pořadatele...

3 0
možnosti
VK

České festivaly? Čím dál větší hrůza za čím dál víc peněz.

6 1
možnosti
PS

Taky by ale mohli navýšit počet míst, kde se pouze tekutiny dají v alespoň trochu důstojné formě vypustit, některé akce jsou hrůza, pomočený každý rožek, kout či keř.

13 0
možnosti
MK

Je to jak kde, obecně bych řekl že se to zlepšuje a toaletam a hygieně se věnuje víc pozornosti

1 0
možnosti